quote:Op maandag 19 december 2011 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet zenuwachtig maar wel benieuwd naar haar visie natuurlijk
En het feit dat ze alles nog even in december wil doen om dat de 'losers' van unive het volgende jaar niet willen contracteren en dus nu alles nog vergoed wordtdat vind ik echt tof
Ja dat vooral... Ik hou daar van, mensen die het voor het belang van het kind doen ipv het geldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2011 10:14:55 ]
Het is te zienquote:Op maandag 19 december 2011 10:20 schreef Solique het volgende:
Ik lach momenteel van ellende op werk.
Wat een prutser hier, niet normaal.quote:
gedeelde smart is halve smartquote:Op maandag 19 december 2011 10:20 schreef Solique het volgende:
Ik lach momenteel van ellende op werk.
quote:Op maandag 19 december 2011 10:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat een prutser hier, niet normaal.
Datquote:
quote:
Inderdaad, niet normaal.quote:
quote:
is dit ook van toepassing? ^quote:
vraag het aan Martquote:
wintel moet het heenquote:Op maandag 19 december 2011 10:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben de persoon die incidenten moet aanmaken, maar met 0 gegevens behalve een naam gaat dat lastig
déjà vuquote:Op maandag 19 december 2011 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wintel moet het heenzorg je daarvoor? met spoed?
wie krijg ik aan de lijn.... netwerk![]()
boehoehoe
ik heb nu 2 incident nummers en allemaal komen ze bij mij omdat wij deze server gebruikenquote:Op maandag 19 december 2011 10:31 schreef Solique het volgende:
[..]
déjà vu
Ik denk dat ik locatie weet
Nu is het probleem dat niemand deze beheerd.
quote:Op maandag 19 december 2011 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat vooral... Ik hou daar van, mensen die het voor het belang van het kind doen ipv het geldidd fijn!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
op een stoeptegel plakken en retour afzenderquote:Op maandag 19 december 2011 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF? Kaartje in de bus: "Een gewaarschuwd mens telt voor twee" met een plaatje van de brandende Twin towers, een tank en een overstroming. En op de achterkant "Bent u bereid als Jezus komt?"
ZO slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |