Gelukkig zijn mijn ouders zo om het niet te benadrukken, maar een leuke mevrouw tegen komen mag best weer eens.quote:Op zondag 18 december 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik hoopte dat ik dit jaar eens niet alleen zou zijn met kerst en dat er eens een mevrouw DM zou zijn, maar goed, weer niet gelukt dit jaar... en dan weet mijn moeder dat af en toe, goedbedoeld maar ook wel ongelukkig, nog even te benadrukken.
Oktober pas? In januari is dat eigenlijk ook wel duidelijk hoorquote:Op zondag 18 december 2011 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat hoop ik ieder jaar![]()
Maar goed, dat dat niet zo is weet je in oktober ook al, en accepteer dat dan ook
Dinsdagquote:Op zondag 18 december 2011 21:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn ouders zo om het niet te benadrukken, maar een leuke mevrouw tegen komen mag best weer eens.
Dat ja. Alleen word je er altijd zo vreselijk op gewezen met de feestdagen.quote:Op zondag 18 december 2011 21:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil ook wel een Mr. M-M maar dat gevoel is met kerst niet sterker dan op de andere 363 dagen van t jaar eigenlijk
STeetjequote:
Ja, het erop wijzen rond de feestdagen is inderdaadquote:Op zondag 18 december 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ja. Alleen word je er altijd zo vreselijk op gewezen met de feestdagen.
SAMEN!!
Donder toch op
nouja bij mijn familie is dat dus he-le-maal niet, dat geluk heb ik danquote:Op zondag 18 december 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
SAMEN!!
Donder toch op
Ik wil helemaal niks. Maar dan ook niet de schijn van iets, de hoop op iets, een poging tot iets. Gewoon niks en dan duidelijkheid in gewoon niks.quote:Op zondag 18 december 2011 21:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil ook wel een Mr. M-M maar dat gevoel is met kerst niet sterker dan op de andere 363 dagen van t jaar eigenlijk
Wat let jequote:Op zondag 18 december 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
Pffrt, een tijdje alleen zijn, DAT lijkt me pas lekker
De ruimte, het geld, mijn zoonquote:
Nou ja, niet alleen dan hoor. Van de zomer heb ik ook al gehoord dat het wel leuk zou zijn als ik niet alleen zat met Kerstquote:Op zondag 18 december 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
SAMEN!!
Donder toch op
dan doe je niksquote:Op zondag 18 december 2011 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks. Maar dan ook niet de schijn van iets, de hoop op iets, een poging tot iets. Gewoon niks en dan duidelijkheid in gewoon niks.
Wat is daar zo moeilijk aan?
Komt vanzelf wel eens goed DMquote:Op zondag 18 december 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, niet alleen dan hoor. Van de zomer heb ik ook al gehoord dat het wel leuk zou zijn als ik niet alleen zat met Kerst.
Maar ja, dat alleen zijn gaat nog wel een keer voorbij... als ik hoogbejaard in huize Avondrood mijn laatste dagen uitzit of zo.
Godverdomme wat een kutleven heb jij zegquote:Op zondag 18 december 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De ruimte, het geld, mijn zoon
Nee hoorquote:Op zondag 18 december 2011 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdomme wat een kutleven heb jij zeg
Laterquote:Op zondag 18 december 2011 21:39 schreef Yuki het volgende:
Ik ga maar even iets anders doen geloof ik
Ja, ik merkte gisterenavond dat ik erg los was voor mijn doen... helaas hebben vrienden daar bewijs van in hun Whatsapp en ze vroegen zelfs of ik dronken wasquote:
Succes Yuuksquote:Op zondag 18 december 2011 21:39 schreef Yuki het volgende:
Ik ga maar even iets anders doen geloof ik
Gezelligquote:
Ik ga met Hans en Knetter, dus dat zou nog best eens kunnen jaquote:Op zondag 18 december 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat je neus tegen het glas van het huis drukken?.
Hou toch op met daar je tijd aan te verdoen man.quote:Op zondag 18 december 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
Helaas alleen geen leuke vrijgezelle dames bij het filmavondje met vrienden, maar dat komt nog wel eens goed, ooit....
Toch positief proberen te blijvenquote:
Alles komt altijd wel een keer goed, ooitquote:
ga toch weg met die onzin manquote:Op zondag 18 december 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alles komt altijd wel een keer goed, ooit
Zolang ik de hoop niet heb opgegeven, sta ik er gewoon voor open hoor. Door je daarvoor af te sluiten weet je zeker dat je niemand vindtquote:Op zondag 18 december 2011 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou toch op met daar je tijd aan te verdoen man.
Gezelligquote:Op zondag 18 december 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga met Hans en Knetter, dus dat zou nog best eens kunnen ja![]()
En even de huisfotograaf knuffelen
voor mij is dat gewoon waar, dat jij daar niet in gelooft wil niet zeggen dat ik dat niet mag vindenquote:
Ja, en zo niet dan nietquote:Op zondag 18 december 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gezellig.
En met Knetter in de buurt sta je vast snel vooraan.
Gaat sowieso een gezellige boel worden.quote:Op zondag 18 december 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga met Hans en Knetter, dus dat zou nog best eens kunnen ja![]()
En even de huisfotograaf knuffelen
Lekkerquote:
ging ook niet vanzelf maar ach, ik heb de boom niet voor niksquote:
Dan vraag je gewoon aan Hans wat er allemaal gebeurt... die kijkt toch met gemak over de menigte heenquote:Op zondag 18 december 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en zo niet dan niet![]()
Morgen maar eens een mailtje rondsturen op mijn werk, kijken of er nog gulle gevers zijn
Hoe dan ook jaquote:Op zondag 18 december 2011 21:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Gaat sowieso een gezellige boel worden.
[..]
Lekker
he ja, je bent erquote:Op zondag 18 december 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
Deze laptop gaat uit als je hem dicht doet, oeps
Dat kun je instellen bij het energiebeheer in Windowsquote:Op zondag 18 december 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
Deze laptop gaat uit als je hem dicht doet, oeps
heb je hem onschadelijk gemaakt ja?quote:Op zondag 18 december 2011 21:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ging ook niet vanzelf maar ach, ik heb de boom niet voor niks
en hij flikkert niet meer
Maar hoe groot zal die menigte zijn op dinsdagmiddag? Valt vast wel meequote:Op zondag 18 december 2011 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan vraag je gewoon aan Hans wat er allemaal gebeurt... die kijkt toch met gemak over de menigte heen.
quote:Op zondag 18 december 2011 21:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he ja, je bent er
kan je instellen
Ja, mooi, maar ik zit nu op een Linux-laptopquote:Op zondag 18 december 2011 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kun je instellen bij het energiebeheer in Windows.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |