Stom zeg... Gaat om de kerstvakantie?quote:Op zondag 18 december 2011 17:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goede vraag, in overleg
nog niet klaar mee
in de gang tussen de keuken en evt. slaapvertrekken in...als je slaap ruik je niets en de meeste branden ontstaan nu eenmaal niet als je aan het koken ben maar door een electrische foutquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een rotsituatie WOK."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ja, zou leuk zijn als ik ze ook een paar dagen extra heb.quote:Op zondag 18 december 2011 17:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Stom zeg... Gaat om de kerstvakantie?
Dat zou idd wel leuk zijn, het is voor de wokjes immers ook vakantie.quote:Op zondag 18 december 2011 18:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, zou leuk zijn als ik ze ook een paar dagen extra heb.
quote:Op zondag 18 december 2011 17:57 schreef Bos81 het volgende:
Heerlijk gegeten (gerecht is geheim)
[..]
PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
En autosport dan ?quote:Op zondag 18 december 2011 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Paarden"sport"
Echt de meest onzinnige activiteit die "sport" genoemd wordtOp boksen na dan.
Hoi pap. Leuke dag gehad vandaag?quote:Op zondag 18 december 2011 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Paarden"sport"
Echt de meest onzinnige activiteit die "sport" genoemd wordtOp boksen na dan.
Lekker bijgeslapen en een leuk fotoverslagje gepost jaquote:Op zondag 18 december 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi pap. Leuke dag gehad vandaag?
inderdaad, vind ik nog onzinniger dan paardensport... hoe meer geld hoe meer kans om te winnenquote:
Mag ik daarmee m'n oogleden dichtplakken zodat ik oneindig lang kan slapen?quote:
Als je daarna maar niet klaagt dat je ogen niet open kunnen.quote:Op zondag 18 december 2011 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mag ik daarmee m'n oogleden dichtplakken zodat ik oneindig lang kan slapen?
uh van mij welquote:Op zondag 18 december 2011 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mag ik daarmee m'n oogleden dichtplakken zodat ik oneindig lang kan slapen?
Een 2e biertje gekregen ?quote:Op zondag 18 december 2011 19:40 schreef Inkomen het volgende:
hihi plaatje
we gaan nog even door hierhier krijg ik morgen spijt van
Studio Sport kijken (dwz tot het moment ze met de wedstrijd van ajax begonnen)quote:
Bosquote:Op zondag 18 december 2011 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Studio Sport kijken (dwz tot het moment ze met de wedstrijd van ajax begonnen)
Ja, toen stopte ik ook met kijken, want toen waren de wedstrijden van de clubs die er echt toe doen al geweestquote:Op zondag 18 december 2011 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Studio Sport kijken (dwz tot het moment ze met de wedstrijd van ajax begonnen)
.quote:
Precies, ook mijn redenquote:Op zondag 18 december 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, toen stopte ik ook met kijken, want toen waren de wedstrijden van de clubs die er echt toe doen al geweest.
Feyenoord bestaat uit meer spelers dan Guidetti hoorquote:Op zondag 18 december 2011 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
feyenoord
Bedel gewoon een bankzittertje van een goudclub en "Feyenoord is weer een topploeg"![]()
ZO doorzichtig. feyenoord is niks, waardeloos. gootdrab.
Eerst Vitesse hequote:Op zondag 18 december 2011 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Feyenoord bestaat uit meer spelers dan Guidetti hoor.
En ze spelen nu gewoon weer naar hun kunnen, na een ondermaats seizoen. Binnen 3 jaar is Feyenoord weer kampioen.
Feyenoord lijkt me wat realistischer dan dat Vitesse ooit kampioen wordtquote:
Ja hoor vast welquote:Op zondag 18 december 2011 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Feyenoord bestaat uit meer spelers dan Guidetti hoor.
En ze spelen nu gewoon weer naar hun kunnen, na een ondermaats seizoen. Binnen 3 jaar is Feyenoord weer kampioen.
lakkie? Wat is dat nou weer?quote:Op zondag 18 december 2011 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor vast wel![]()
lakkielovers zijn DOMME mensen.
doe maar nietquote:Op zondag 18 december 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde je ooit nog wel profvoetballer maken in de soap... Wokinho.
Komt mooi uit, dan ga ik lekker op bed liggen en wat lezen en muziekluisteren. Denk niet dat ik nog online kom vandaagquote:Op zondag 18 december 2011 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Feyenoord lijkt me wat realistischer dan dat Vitesse ooit kampioen wordt.
Maar goed, laten we de voetbaldiscussie beperken tot die vaststelling, dan ga ik even de afwas doen.
Kampioen mokerheffen dan?quote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe maar niet
echt voetbal![]()
![]()
ik haat het
Leesze en luisterzequote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt mooi uit, dan ga ik lekker op bed liggen en wat lezen en muziekluisteren. Denk niet dat ik nog online kom vandaag
Kakkerlakkiesquote:Op zondag 18 december 2011 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
lakkie? Wat is dat nou weer?.
Ajlaks?.
O, de naam die tokkies hebben bedacht voor Feyenoordfans. Nou ja, laat ze lekker... nu echt klaar met die discussie hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |