strak tegen de muur aanzettenquote:Op zondag 18 december 2011 14:30 schreef littledrummergirl het volgende:
het is wederom bewezen dat ik a-technisch ben..
ik moest een tafeltje in elkaar zetten ( of althans moest, ik vond dat ik dat best moest kunnen) en het had maar 14 schroeven, en toch krijg ik het voor elkaar om er een gehandicapped wiebelig ding van te maken
![]()
[ afbeelding ]
het ziet er zo simpel uit
quote:Op zondag 18 december 2011 14:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
strak tegen de muur aanzettendan blijft hij wel hangen
*noteerd: nooit iets met LDG beginnenquote:Op zondag 18 december 2011 14:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik verwacht zo een zuchtend vriendje thuis.. "je hebt het ook helemaal in de verkeerde volgorde in elkaar gezet... * schroeft paar dingen los en weer vast* zo, geen gewiebel meer
"
en dan wil ik hem wat aandoen... heel even
Jij hebt overbuuf alquote:Op zondag 18 december 2011 14:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*noteerd: nooit iets met LDG beginnen
nog niet, ik heb een date met overbuuf.quote:
Goed bezig wokkiequote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
halverwege 30, ±1m78, kleding maat 40/42, bh maat 85 c. brunette, half lang haar tot net op de schouders. gescheiden, 3 kinderen.
en ze kan koken
Boven het gasfornuis/de kookplatenquote:Op zondag 18 december 2011 14:35 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet ook nog een rookmelder ophangen eigenlijkmaar wacht wel tot
thuis is.. geen idee waar ie dat ding wil hebben
dan gaat ie toch de hele tijd af voor niksquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 14:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*noteerd: nooit iets met LDG beginnen
Precies, weer een concurrent minde voor mijquote:
Over concurrentie gesproken, ook zo blij met Feyenoord op dit moment?quote:Op zondag 18 december 2011 15:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, weer een concurrent minde voor mij
Een beetje wel ja.quote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over concurrentie gesproken, ook zo blij met Feyenoord op dit moment?
Toek wel, die zit onverwacht in de kuipquote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over concurrentie gesproken, ook zo blij met Feyenoord op dit moment?
Die zal zich geweldig vermakenquote:Op zondag 18 december 2011 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Toek wel, die zit onverwacht in de kuip
anders sloop je me steeds als ik iets overnieuw doequote:
quote:Op zondag 18 december 2011 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
anders sloop je me steeds als ik iets overnieuw doe
ik maak ikea bouw pakketen zonder de handleidingquote:Op zondag 18 december 2011 15:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]das eigk alleen maar omdat ik t dan niet kan uitstaan dat jij het wel in twee seconden snapt
Geen idee, ik zit er niet naast hequote:Op zondag 18 december 2011 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zal zich geweldig vermaken.
Roept hij al 10! 10! 10!?
Dan vind je mij ook niet meer leukquote:Op zondag 18 december 2011 15:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]das eigk alleen maar omdat ik t dan niet kan uitstaan dat jij het wel in twee seconden snapt
Oef,3-2quote:Op zondag 18 december 2011 15:56 schreef Bos81 het volgende:
Toek is denk ik nu een stuk minder vrolijk als tijdens de rust..
En ik maar denken dat het eten aan de bar meestal niet zo fantastisch wasquote:
stoofpotjequote:Op zondag 18 december 2011 16:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het eten aan de bar meestal niet zo fantastisch was
Wat krijg je zo te eten?
Hup PSV dan maarquote:Op zondag 18 december 2011 15:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een beetje wel ja.
Alleen als PSV zelf niet wint vandaag, schiet je er ook niet veel me op..
Al die films zijn viesquote:
Hoiquote:Op zondag 18 december 2011 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi, ben ik weer![]()
Treinentopic #380 - Synoverende sluitseinen
heb ik gisteren gezienquote:Op zondag 18 december 2011 17:22 schreef LDS het volgende:
[..]
Al die films zijn vies. Maar lang niet zo vies als saw, hoewel ik FD5 niet heb gezien.
treinquote:Op zondag 18 december 2011 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
DankjeVond het een beetje overdreven om heel het verhaal ook hier neer te gooien. Hier zitten niet zo veel treinenmensen
Ywquote:Op zondag 18 december 2011 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
DankjeVond het een beetje overdreven om heel het verhaal ook hier neer te gooien. Hier zitten niet zo veel treinenmensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op zondag 18 december 2011 17:35 schreef wel.o.k het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 17:35 schreef wel.o.k het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kusje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 17:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]Wow, klote man wok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 17:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]Wie bepaalt dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stom zeg... Gaat om de kerstvakantie?quote:Op zondag 18 december 2011 17:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goede vraag, in overleg
nog niet klaar mee![]()
in de gang tussen de keuken en evt. slaapvertrekken in...als je slaap ruik je niets en de meeste branden ontstaan nu eenmaal niet als je aan het koken ben maar door een electrische foutquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Heerlijk gegeten (gerecht is geheim)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een rotsituatie WOK."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Hmm sterkte wok.
Gelukkig waren mijn ouders zo aardig om ook aan mij en mn zus te denken.
Ik zie m'n pa weinig, maar gelukkig ben ik net als hem, heb ik behoefte aan contact dan regel ik dat wel en vice versa. En verder is ons eigen leven belangrijker.
Maar ik kom nu vaak moeders tegen terwijl vaders or ook is.
En ze doen gewoon tof. Zo hoort het eigenlijk, maar veel mensen kunnen dat helaas niet.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
ja, zou leuk zijn als ik ze ook een paar dagen extra heb.quote:Op zondag 18 december 2011 17:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Stom zeg... Gaat om de kerstvakantie?nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Dat zou idd wel leuk zijn, het is voor de wokjes immers ook vakantie.quote:Op zondag 18 december 2011 18:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, zou leuk zijn als ik ze ook een paar dagen extra heb.![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 17:57 schreef Bos81 het volgende:
Heerlijk gegeten (gerecht is geheim)
[..]
PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Paarden"sport"
Echt de meest onzinnige activiteit die "sport" genoemd wordtOp boksen na dan.
En autosport dan ?quote:Op zondag 18 december 2011 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Paarden"sport"
Forza Eniesee!![]()
Hoi pap. Leuke dag gehad vandaag?quote:Op zondag 18 december 2011 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Paarden"sport"
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Lekker bijgeslapen en een leuk fotoverslagje gepost jaquote:Op zondag 18 december 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi pap. Leuke dag gehad vandaag?![]()
Hoi schat
inderdaad, vind ik nog onzinniger dan paardensport... hoe meer geld hoe meer kans om te winnenquote:
Bij dressuur is het nog een samenwerking tussen mens en dier'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
ik heb nog steeds een zere vinger
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
iedereen pleite
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Mag ik daarmee m'n oogleden dichtplakken zodat ik oneindig lang kan slapen?quote:
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Als je daarna maar niet klaagt dat je ogen niet open kunnen.quote:Op zondag 18 december 2011 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mag ik daarmee m'n oogleden dichtplakken zodat ik oneindig lang kan slapen?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
uh van mij welquote:Op zondag 18 december 2011 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mag ik daarmee m'n oogleden dichtplakken zodat ik oneindig lang kan slapen?![]()
Een 2e biertje gekregen ?quote:Op zondag 18 december 2011 19:40 schreef Inkomen het volgende:
hihi plaatje
we gaan nog even door hierhier krijg ik morgen spijt van
Studio Sport kijken (dwz tot het moment ze met de wedstrijd van ajax begonnen)quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Bosquote:Op zondag 18 december 2011 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Studio Sport kijken (dwz tot het moment ze met de wedstrijd van ajax begonnen)
Ja, toen stopte ik ook met kijken, want toen waren de wedstrijden van de clubs die er echt toe doen al geweestquote:Op zondag 18 december 2011 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Studio Sport kijken (dwz tot het moment ze met de wedstrijd van ajax begonnen).
![]()
.quote:
Die hebben gisteren al gespeeld.. Dus dat hoef ik al helemaal niet te zien..Precies, ook mijn redenquote:Op zondag 18 december 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, toen stopte ik ook met kijken, want toen waren de wedstrijden van de clubs die er echt toe doen al geweest.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
feyenoord
Bedel gewoon een bankzittertje van een goudclub en "Feyenoord is weer een topploeg"![]()
ZO doorzichtig. feyenoord is niks, waardeloos. gootdrab.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Feyenoord bestaat uit meer spelers dan Guidetti hoorquote:Op zondag 18 december 2011 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
feyenoord
Bedel gewoon een bankzittertje van een goudclub en "Feyenoord is weer een topploeg"![]()
ZO doorzichtig. feyenoord is niks, waardeloos. gootdrab..
En ze spelen nu gewoon weer naar hun kunnen, na een ondermaats seizoen. Binnen 3 jaar is Feyenoord weer kampioen.
![]()
Eerst Vitesse hequote:Op zondag 18 december 2011 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Feyenoord bestaat uit meer spelers dan Guidetti hoor.
En ze spelen nu gewoon weer naar hun kunnen, na een ondermaats seizoen. Binnen 3 jaar is Feyenoord weer kampioen.
![]()
Feyenoord lijkt me wat realistischer dan dat Vitesse ooit kampioen wordtquote:.
Maar goed, laten we de voetbaldiscussie beperken tot die vaststelling, dan ga ik even de afwas doen.
![]()
Ja hoor vast welquote:Op zondag 18 december 2011 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Feyenoord bestaat uit meer spelers dan Guidetti hoor.
![]()
lakkielovers zijn DOMME mensen.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
lakkie? Wat is dat nou weer?quote:Op zondag 18 december 2011 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor vast wel![]()
lakkielovers zijn DOMME mensen..
Ajlaks?.
![]()
Forza Eniesee!![]()
doe maar nietquote:Op zondag 18 december 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde je ooit nog wel profvoetballer maken in de soap... Wokinho.
echt voetbal![]()
![]()
ik haat het
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Komt mooi uit, dan ga ik lekker op bed liggen en wat lezen en muziekluisteren. Denk niet dat ik nog online kom vandaagquote:Op zondag 18 december 2011 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Feyenoord lijkt me wat realistischer dan dat Vitesse ooit kampioen wordt.
Maar goed, laten we de voetbaldiscussie beperken tot die vaststelling, dan ga ik even de afwas doen.
Kampioen mokerheffen dan?quote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe maar niet
echt voetbal![]()
![]()
ik haat het![]()
Leesze en luisterzequote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt mooi uit, dan ga ik lekker op bed liggen en wat lezen en muziekluisteren. Denk niet dat ik nog online kom vandaag.
![]()
Kakkerlakkiesquote:Op zondag 18 december 2011 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
lakkie? Wat is dat nou weer?.
Ajlaks?.
O, de naam die tokkies hebben bedacht voor Feyenoordfans. Nou ja, laat ze lekker... nu echt klaar met die discussie hierquote:..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: