strak tegen de muur aanzettenquote:Op zondag 18 december 2011 14:30 schreef littledrummergirl het volgende:
het is wederom bewezen dat ik a-technisch ben..
ik moest een tafeltje in elkaar zetten ( of althans moest, ik vond dat ik dat best moest kunnen) en het had maar 14 schroeven, en toch krijg ik het voor elkaar om er een gehandicapped wiebelig ding van te maken
![]()
[ afbeelding ]
het ziet er zo simpel uit
quote:Op zondag 18 december 2011 14:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
strak tegen de muur aanzettendan blijft hij wel hangen
*noteerd: nooit iets met LDG beginnenquote:Op zondag 18 december 2011 14:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik verwacht zo een zuchtend vriendje thuis.. "je hebt het ook helemaal in de verkeerde volgorde in elkaar gezet... * schroeft paar dingen los en weer vast* zo, geen gewiebel meer
"
en dan wil ik hem wat aandoen... heel even
Jij hebt overbuuf alquote:Op zondag 18 december 2011 14:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*noteerd: nooit iets met LDG beginnen
nog niet, ik heb een date met overbuuf.quote:
Goed bezig wokkiequote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
halverwege 30, ±1m78, kleding maat 40/42, bh maat 85 c. brunette, half lang haar tot net op de schouders. gescheiden, 3 kinderen.
en ze kan koken
Boven het gasfornuis/de kookplatenquote:Op zondag 18 december 2011 14:35 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet ook nog een rookmelder ophangen eigenlijkmaar wacht wel tot
thuis is.. geen idee waar ie dat ding wil hebben
dan gaat ie toch de hele tijd af voor niksquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 14:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*noteerd: nooit iets met LDG beginnen
Precies, weer een concurrent minde voor mijquote:
Over concurrentie gesproken, ook zo blij met Feyenoord op dit moment?quote:Op zondag 18 december 2011 15:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, weer een concurrent minde voor mij
Een beetje wel ja.quote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over concurrentie gesproken, ook zo blij met Feyenoord op dit moment?
Toek wel, die zit onverwacht in de kuipquote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over concurrentie gesproken, ook zo blij met Feyenoord op dit moment?
Die zal zich geweldig vermakenquote:Op zondag 18 december 2011 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Toek wel, die zit onverwacht in de kuip
anders sloop je me steeds als ik iets overnieuw doequote:
quote:Op zondag 18 december 2011 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
anders sloop je me steeds als ik iets overnieuw doe
ik maak ikea bouw pakketen zonder de handleidingquote:Op zondag 18 december 2011 15:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]das eigk alleen maar omdat ik t dan niet kan uitstaan dat jij het wel in twee seconden snapt
Geen idee, ik zit er niet naast hequote:Op zondag 18 december 2011 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zal zich geweldig vermaken.
Roept hij al 10! 10! 10!?
Dan vind je mij ook niet meer leukquote:Op zondag 18 december 2011 15:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]das eigk alleen maar omdat ik t dan niet kan uitstaan dat jij het wel in twee seconden snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |