quote:Op zondag 18 december 2011 10:57 schreef DaMart het volgende:
GF slaapt ook uit, volgens mij, dus kan hij mij weer ongeduldig noemen straks.
[..]
En dus nam ik je wat werk uit handenquote:Op zondag 18 december 2011 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ik was niet aan het uitslapen maar aan het werken
hondaquote:
gfquote:
dan had je beter hier mee kunnen helpenquote:Op zondag 18 december 2011 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dus nam ik je wat werk uit handen.
hier is het best wel lekker buitenquote:Op zondag 18 december 2011 13:43 schreef crv het volgende:
Wij hebben de eerste sneeuw van het seizoen vandaag [ afbeelding ]
En jemig wat was de wind koud vanmorgen, handschoenen vergeten bij het uitlaten van Joey en nu bevroren vinger![]()
Ik ben hier amper en sta nog steeds gedeeld 13equote:
heel af en toe komt de zon doorquote:Op zondag 18 december 2011 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het best wel lekker buiten![]()
het zonnentje schijnt zelfs
Hier was het net ook wit!quote:Op zondag 18 december 2011 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het best wel lekker buiten![]()
het zonnentje schijnt zelfs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 13:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o, toch zonMuckje, zonnestraaltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2011 14:01 schreef douche-eendje het volgende:
Ja hij kon nog erger...waarom dan niet gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ja hij kon nog erger...Au mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ja hij kon nog erger...iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en je piek staat nog steeds scheef
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Jaquote:Op zondag 18 december 2011 14:03 schreef douche-eendje het volgende:
Je hebt een harig cadeau onder de kerstboom
quote:Op zondag 18 december 2011 14:03 schreef Muck het volgende:
Soms zijn ze gewoon te schattig....
[ afbeelding ]
mag ik proberen?quote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Eentje die bijt als je er een strikje om wil doen
Meeko heeft mij donderdag nog gebetenquote:Op zondag 18 december 2011 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mag ik proberen?
ze zijn vorige keer vergeten om mij te bijten
ik was toch niet echt de eerste die ze kon aaien zonder eerst gebeten te wordenquote:Op zondag 18 december 2011 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Meeko heeft mij donderdag nog gebeten
We waren aan het kroelen en ineens zat ze met haar nagel vast in mijn mouw. Elke keer als ik haar pootje los probeerde te maken, beet ze in paniek in mijn hand![]()
Dus ja, probeer eens
zondag dus boodschappen doen kan hier nietquote:Op zondag 18 december 2011 14:11 schreef douche-eendje het volgende:
Zo maar eens boodschappen doen en toegeven aan mijn chocoladenood.
Nee?quote:Op zondag 18 december 2011 14:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zondag dus boodschappen doen kan hier niet
Hier is het koopzondag (alweerquote:Op zondag 18 december 2011 14:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zondag dus boodschappen doen kan hier niet
Nee hoor, over het algemeen zijn ze superliefquote:Op zondag 18 december 2011 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik was toch niet echt de eerste die ze kon aaien zonder eerst gebeten te worden
boompjequote:
Oeh wok tochquote:Op zondag 18 december 2011 14:19 schreef wel.o.k het volgende:
zojuist een date met de overbuurvrouw gemaakt
Tofquote:Op zondag 18 december 2011 14:19 schreef wel.o.k het volgende:
zojuist een date met de overbuurvrouw gemaakt
Komkom, meer detailsquote:Op zondag 18 december 2011 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
we zwaaien al een tijdje naar elkaar
quote:Op zondag 18 december 2011 14:30 schreef littledrummergirl het volgende:
het is wederom bewezen dat ik a-technisch ben..
ik moest een tafeltje in elkaar zetten ( of althans moest, ik vond dat ik dat best moest kunnen) en het had maar 14 schroeven, en toch krijg ik het voor elkaar om er een gehandicapped wiebelig ding van te maken
![]()
[ afbeelding ]
het ziet er zo simpel uit
dat magquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |