treinquote:Op zondag 18 december 2011 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
DankjeVond het een beetje overdreven om heel het verhaal ook hier neer te gooien. Hier zitten niet zo veel treinenmensen
Ywquote:Op zondag 18 december 2011 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
DankjeVond het een beetje overdreven om heel het verhaal ook hier neer te gooien. Hier zitten niet zo veel treinenmensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op zondag 18 december 2011 17:35 schreef wel.o.k het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 17:35 schreef wel.o.k het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kusje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 17:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]Wow, klote man wok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 17:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]Wie bepaalt dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stom zeg... Gaat om de kerstvakantie?quote:Op zondag 18 december 2011 17:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goede vraag, in overleg
nog niet klaar mee![]()
in de gang tussen de keuken en evt. slaapvertrekken in...als je slaap ruik je niets en de meeste branden ontstaan nu eenmaal niet als je aan het koken ben maar door een electrische foutquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Heerlijk gegeten (gerecht is geheim)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een rotsituatie WOK."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Hmm sterkte wok.
Gelukkig waren mijn ouders zo aardig om ook aan mij en mn zus te denken.
Ik zie m'n pa weinig, maar gelukkig ben ik net als hem, heb ik behoefte aan contact dan regel ik dat wel en vice versa. En verder is ons eigen leven belangrijker.
Maar ik kom nu vaak moeders tegen terwijl vaders or ook is.
En ze doen gewoon tof. Zo hoort het eigenlijk, maar veel mensen kunnen dat helaas niet.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
ja, zou leuk zijn als ik ze ook een paar dagen extra heb.quote:Op zondag 18 december 2011 17:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Stom zeg... Gaat om de kerstvakantie?nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Dat zou idd wel leuk zijn, het is voor de wokjes immers ook vakantie.quote:Op zondag 18 december 2011 18:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, zou leuk zijn als ik ze ook een paar dagen extra heb.![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 17:57 schreef Bos81 het volgende:
Heerlijk gegeten (gerecht is geheim)
[..]
PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Paarden"sport"
Echt de meest onzinnige activiteit die "sport" genoemd wordtOp boksen na dan.
En autosport dan ?quote:Op zondag 18 december 2011 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Paarden"sport"
Forza Eniesee!![]()
Hoi pap. Leuke dag gehad vandaag?quote:Op zondag 18 december 2011 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Paarden"sport"
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Lekker bijgeslapen en een leuk fotoverslagje gepost jaquote:Op zondag 18 december 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi pap. Leuke dag gehad vandaag?![]()
Hoi schat
inderdaad, vind ik nog onzinniger dan paardensport... hoe meer geld hoe meer kans om te winnenquote:
Bij dressuur is het nog een samenwerking tussen mens en dier'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
ik heb nog steeds een zere vinger
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
iedereen pleite
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Forum Opties Forumhop: Hop naar: