Lees: 's avonds mag ik niet meer buiten spelen.quote:Op zondag 18 december 2011 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik sowieso nog s'ochtends langshobbelen.
quote:Op zondag 18 december 2011 16:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lees: 's avonds mag ik niet meer buiten spelen.
mwah, ik zie het wel.quote:Op zondag 18 december 2011 16:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lees: 's avonds mag ik niet meer buiten spelen.
Beter doen ze veel meer dance/trance.quote:Op zondag 18 december 2011 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
Zal mij benieuwen of ze tijdens dit hypercommerciële evenement het publiek eens wat meer gaan vermaken met wat meer "doorsnee" muziek in plaats van die obscure alternatieve rommel.
En begin niet over "ze draaien alleen verzoekjes" want ze pikken natuurlijk wel net die verzoekjes er tussenuit.
wat? Ik hoor tijdens SR nauwelijks alternatieve rommelquote:Op zondag 18 december 2011 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
Zal mij benieuwen of ze tijdens dit hypercommerciële evenement het publiek eens wat meer gaan vermaken met wat meer "doorsnee" muziek in plaats van die obscure alternatieve rommel.
En begin niet over "ze draaien alleen verzoekjes" want ze pikken natuurlijk wel net die verzoekjes er tussenuit.
Ze draaien alleen verzoekjes.quote:Op zondag 18 december 2011 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
Gewoon waar men buiten ook een beetje warm van blijft. Niet van die zielige pisbakherrie (zoals wat ik nu hoor)quote:
Deze posts gaan mij nog zeer vaak vermaken deze week.quote:Op zondag 18 december 2011 16:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon waar men buiten ook een beetje warm van blijft. Niet van die zielige pisbakherrie (zoals wat ik nu hoor)
Ik kan me helemaal kapot ergeren aan gitaarmuziek en alternatieve pestherrie, ik trap er elk jaar weer inquote:Op zondag 18 december 2011 16:52 schreef TWP het volgende:
[..]
Deze posts gaan mij nog zeer vaak vermaken deze week.
Dan kan je beter het geluid uit laten staan denk ik zo.quote:Op zondag 18 december 2011 16:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal kapot ergeren aan gitaarmuziek en alternatieve pestherrie, ik trap er elk jaar weer in
Succes, zet de tv maar op mute.quote:Op zondag 18 december 2011 16:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal kapot ergeren aan gitaarmuziek en alternatieve pestherrie, ik trap er elk jaar weer in
Nah, ik hou het wel vol die 6 dagen, ik mag er alleen graag over zeurenquote:Op zondag 18 december 2011 16:53 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan kan je beter het geluid uit laten staan denk ik zo.
Dat dusquote:Op zondag 18 december 2011 16:53 schreef miieejj het volgende:
ze draaien hopelijk geen justin bieber.. dus alles is goed.. als ze maar zo slim zijn om justin bieber links te laten liggen
Als er grof voor geboden wordt kennen ze geen gène.quote:Op zondag 18 december 2011 16:53 schreef miieejj het volgende:
ze draaien hopelijk geen justin bieber.. dus alles is goed.. als ze maar zo slim zijn om justin bieber links te laten liggen
quote:Op zondag 18 december 2011 16:52 schreef TWP het volgende:
[..]
Deze posts gaan mij nog zeer vaak vermaken deze week.
Ik hoor liever Bieber dan RHCP of Pearl Jam ofzo.quote:Op zondag 18 december 2011 16:53 schreef miieejj het volgende:
500 euro als ze Justin Bieber NIET draaien.quote:Op zondag 18 december 2011 16:53 schreef miieejj het volgende:
Ik hou van elektronische muziek, als het even kan zonder zang. Teksten luister ik toch niet naar.quote:Op zondag 18 december 2011 16:55 schreef Guanabana het volgende:
Gitaarmuziek hatenWat versta je onder gitaarmuziek? Bijna alles heeft een gitaar. Wat vind jij dan leuk djkoelkast?
BABY BABY BABY OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHquote:Op zondag 18 december 2011 16:53 schreef miieejj het volgende:
Of de Ian Thomas versie:quote:Op zondag 18 december 2011 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
BABY BABY BABY OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHH
als het wordt aangevraagd voor geld gewoon draaien imo
quote:Op zondag 18 december 2011 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Als er grof voor geboden wordt kennen ze geen gène.
En wees eerlijk, 'Baby' is gewoon best een aanstekelijk nummer.
qftquote:Op zondag 18 december 2011 16:55 schreef Guanabana het volgende:
Gitaarmuziek hatenWat versta je onder gitaarmuziek? Bijna alles heeft een gitaar. Wat vind jij dan leuk djkoelkast?
... the fuck..quote:Op zondag 18 december 2011 16:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je weet dat je in dat geval kan jammeren over de muziekkeuze deze week tot je een ons weegt , he? Want jouw voorkeur gaan ze nooit draaien, zit volgens mij niet eens in 't systeem daar.quote:Op zondag 18 december 2011 16:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hou van elektronische muziek, als het even kan zonder zang. Teksten luister ik toch niet naar.
Er is ook nog zoiets als muziek die wel vrijwel iedereen in het gehoor ligt. Hello vorig jaar vond ik trouwens wel leuk. We zullen zien/horenquote:Op zondag 18 december 2011 16:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Je weet dat je in dat geval kan jammeren over de muziekkeuze deze week tot je een ons weegt , he? Want jouw voorkeur gaan ze nooit draaien, zit volgens mij niet eens in 't systeem daar.
Bartjeeee.quote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is er nu eigenlijk te horen op 3FM? (behalve nieuws) Als programma bedoel ik..
Bart Arens draait wat random plaatjesquote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is er nu eigenlijk te horen op 3FM? (behalve nieuws) Als programma bedoel ik..
Bart.quote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
Euh Pinkpop achtige muziek? Lowlands achtig?quote:Op zondag 18 december 2011 16:58 schreef Guanabana het volgende:
Maar dan vraag ik me af wat je allemaal alternatief vind djkoelkast, want wat tijdens SR gedraaid wordt is toch behoorlijk mainstream allemaal.
Oh oke... dan blijf ik nog even PSV kijken..quote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bart Arens draait wat random plaatjes
Gewoon bands, dus?quote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Euh Pinkpop achtige muziek? Lowlands achtig?
Van die muziek waarbij je langharig werkloos rokend tuig voor je ziet als je je ogen dicht doet.
The Gaslight Anthemquote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van die muziek waarbij je langharig werkloos rokend tuig voor je ziet als je je ogen dicht doet.
Dat is weel heel naïefquote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan vraag je zelf een plaat of meer aanquote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ach so, dan zullen het spannende tijden worden.quote:Op zondag 18 december 2011 16:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als muziek die wel vrijwel iedereen in het gehoor ligt. Hello vorig jaar vond ik trouwens wel leuk. We zullen zien/horen
live op PP11quote:
Ik gok testenquote:Op zondag 18 december 2011 17:01 schreef ChatGirl het volgende:
Wat zitten ze toch met het geluid te hannessen
quote:Op zondag 18 december 2011 17:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach so, dan zullen het spannende tijden worden.In ieder geval veel plezier.
Ik ben er van tussen! Een feijnen aevond allen.
Dat is zoooooo irritant, doe dat lekker om 6 uur 's avonds ofzo...quote:Op zondag 18 december 2011 17:02 schreef djkoelkast het volgende:
Meteen de laatste keer nieuws op 101 denk, straks krijgen we weer ELK fucking uur die kutupdates door de shows heen
Normaal luister ik ook de hele dag Metalcore, Punk, Post-Hardcore etc. Behalve dan tijdens Serious Request en de Top 2000quote:Op zondag 18 december 2011 17:01 schreef Guanabana het volgende:
Metal![]()
Maarja, ik ga ook niet zeuren dat er geen metal gedraaid wordt deze week.
met Annemiek en Veenstraquote:Op zondag 18 december 2011 17:02 schreef djkoelkast het volgende:
Meteen de laatste keer nieuws op 101 denk, straks krijgen we weer ELK fucking uur die kutupdates door de shows heen
Ok, maar dat is dus al een paar uur bezig. Hopelijks is het gefixed voordat het echt van start gaat.quote:
Last.fm ligt eruitquote:Op zondag 18 december 2011 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
Sowieso:
http://www.last.fm/user/MCDagoduck
Your musical compatibility with MCDagoduck is Very Lowquote:Op zondag 18 december 2011 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
Sowieso:
http://www.last.fm/user/MCDagoduck
Wat is jouw Last.fm?quote:Op zondag 18 december 2011 17:04 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Your musical compatibility with MCDagoduck is Very Low
Hoho je haalt dingen door elkaar.quote:Op zondag 18 december 2011 17:01 schreef Guanabana het volgende:
Metal![]()
Maarja, ik ga ook niet zeuren dat er geen metal gedraaid wordt deze week.
Ik heb dan ook 1472 verschillende artiesten er in staanquote:Op zondag 18 december 2011 17:04 schreef Guanabana het volgende:
Your musical compatibility with MCDagoduck is Very High
Music you have in common includes Foo Fighters, Herman van Veen, Yann Tiersen, Nirvana and Wim Mertens.
Your musical compatibility with SuaveHC is Very Lowquote:
Coldplay? Mhm.. vraag me sterk af hoe die ertussen is geglipt..quote:Op zondag 18 december 2011 17:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Your musical compatibility with SuaveHC is Very Low
Music you have in common includes Acda en de Munnik, Anouk, Maria Mena, Flinke Namen and Coldplay.
SuaveHC is zo te zien gek op hardcorequote:Op zondag 18 december 2011 17:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Your musical compatibility with SuaveHC is Very Low
Hardcore Punk wel te verstaanquote:Op zondag 18 december 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SuaveHC is zo te zien gek op hardcore![]()
HAKKUUUHHH!!
Ach tja, ik vind wel dat ze genoeg afwisselen. Ik vind heel veel leuk van wat er gedraaid wordt, maar heb dan ook een brede smaak.quote:Op zondag 18 december 2011 17:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoho je haalt dingen door elkaar.
Ik klaag niet dat ze geen progressive, electro house, deephouse of tech house draaien (wat mijn favo genres zijn). Ik vind dat er te veel gitaarmuziek en te weinig "algemene pop" gedraaid wordt. Een dergelijk groot evenement waarbij je een zo groot mogelijk publiek wil bereiken vraagt hier om.
Voorbeeldje: Chelsea Dagger vond ik zelf geen goede muziek maar het werkte wel: publiek helemaal uit hun dak daar buiten, iedereen door het dolle. Doen![]()
Wat ze dan vaak doen is bijvoorbeeld Milow draaien met dat technology nummer, dat is niet bepaald een kraker en iedereen staat stil daar buiten.
Oh, natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2011 17:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die komt straks toch vol kaarten als de dj's er in gaan?
Daar komen allemaal kerstkaarten!quote:Op zondag 18 december 2011 17:07 schreef Qunix het volgende:
Wat een saaie muur op de achtergrond
En waarom is deze stream niet in de OP?
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
ohquote:
Mijn smaak is ook wel breed, maar ik heb ook een zeer lage ergenisgrens, dat botst wel eens.quote:Op zondag 18 december 2011 17:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ach tja, ik vind wel dat ze genoeg afwisselen. Ik vind heel veel leuk van wat er gedraaid wordt, maar heb dan ook een brede smaak.
Klein beetje herkenbaarquote:Op zondag 18 december 2011 17:10 schreef CrazyAces het volgende:
Serious Request werkt bij mij altijd goed om de hits van het afgelopen jaar te ontdekken, aangezien ik normaal nooit radio luister
Dit ook wel jaquote:Op zondag 18 december 2011 17:10 schreef CrazyAces het volgende:
Serious Request werkt bij mij altijd goed om de hits van het afgelopen jaar te ontdekken, aangezien ik normaal nooit radio luister
Wat gaat snel? de muziek?quote:
Dat ook wel, ja. Weer een jaar voorbij.quote:Op zondag 18 december 2011 17:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De tijd, het is gewoon al bijna kerst!
opwarmshow hé. Zo Paultje Rabberingquote:Op zondag 18 december 2011 17:13 schreef Rainesz het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens begonnen.
Niet echt mijn ding idd.....quote:Op zondag 18 december 2011 17:13 schreef CrazyAces het volgende:
Dus niemand hier heeft een muzieksmaak die ook maar een beetje overeenkomt met de mijne![]()
Jullie vinden dit niet tof dus?
Your musical compatibility with SuaveHC is LOWquote:Op zondag 18 december 2011 17:13 schreef CrazyAces het volgende:
Dus niemand hier heeft een muzieksmaak die ook maar een beetje overeenkomt met de mijne![]()
Jullie vinden dit niet tof dus?
Mhm ok. Maar ik vind vrij veel muziek tofquote:Op zondag 18 december 2011 17:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding idd.....
Wie klaagt er over welke muziek?quote:Op zondag 18 december 2011 17:16 schreef Sanddr het volgende:
Waarom klagen over de muziek als je zelf platen aan kunt vragen?
Omdat het geld kostquote:Op zondag 18 december 2011 17:16 schreef Sanddr het volgende:
Waarom klagen over de muziek als je zelf platen aan kunt vragen?
21 uur.quote:Op zondag 18 december 2011 17:16 schreef Isis20 het volgende:
Hoe laat begint het nou? Of is het al begonnen en heb ik Gary gemist
20:00quote:Op zondag 18 december 2011 17:16 schreef Isis20 het volgende:
Hoe laat begint het nou? Of is het al begonnen en heb ik Gary gemist
Heb het niet tegen jou, gewoon in het algemeen.quote:Op zondag 18 december 2011 17:16 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Wie klaagt er over welke muziek?
Klagen over muzieksmaak is het domste wat je kan doen tochquote:
Gabbering zal ze wel 1 voor 1 naar binnenhalen?quote:Op zondag 18 december 2011 17:18 schreef miieejj het volgende:
ik dacht dat de dj's al om 18.00 uur komen..
om 18:00 paul rabberingquote:Op zondag 18 december 2011 17:18 schreef miieejj het volgende:
ik dacht dat de dj's al om 18.00 uur komen..
vorig jaar gingen ze toch pizza bestellen?quote:Op zondag 18 december 2011 17:18 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Gabbering zal ze wel 1 voor 1 naar binnenhalen?
Geloof rond 18uur hadden ze toch laatste diner?
heb ik een goeie muzieksmaak als ik zeg dat ik de staat goed vindquote:Op zondag 18 december 2011 17:18 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Klagen over muzieksmaak is het domste wat je kan doen tochDiscussiëren is gewoon leuk om de tijd te doden..
Nu ookquote:Op zondag 18 december 2011 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vorig jaar gingen ze toch pizza bestellen?
o ja.. en dan gaan ze nog eten tot ong. 20.00 uurquote:
Nooit echt naar geluisterdquote:Op zondag 18 december 2011 17:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
heb ik een goeie muzieksmaak als ik zeg dat ik de staat goed vind
ja. dat kan ook ja hahaquote:Op zondag 18 december 2011 17:21 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Nooit echt naar geluisterdDaarom luister is Serious Request, dan ben ik weer bij
Ohja, kaarsjes is wel een ideequote:Op zondag 18 december 2011 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb net gegeten. Even wat kaarsjes aangestoken
Ja het loopt achter bij mij...quote:Op zondag 18 december 2011 17:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Handig, zo'n website....
Now playing nsync/nelly girlfriend
Wat ga je eten?quote:Op zondag 18 december 2011 17:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga straks uit eten bij de Japanner
quote:Op zondag 18 december 2011 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb wel weer zin in de Klusjesmannen
Die gebruik ik het hele jaar al..quote:Op zondag 18 december 2011 17:26 schreef dockx het volgende:
Note to self: http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Heel goed van jou.quote:Op zondag 18 december 2011 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die gebruik ik het hele jaar al..
dat ze daar mee stoppen met al die maya's en die andere onzin..quote:
volgens mij is timur best lachen!quote:Op zondag 18 december 2011 17:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Timur elke ochtend van 6 tot 10. Ik weet niet of ik daar blij mee ben.
Iedere ochtend Timur voor je bakkesquote:Op zondag 18 december 2011 17:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Dan zal ik meestal nog slapenquote:Op zondag 18 december 2011 17:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
ik ben benieuwd !quote:Op zondag 18 december 2011 17:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar hem geluisterd, dus ik zal het merken!
quote:
heeft ie nou een Grolsch?quote:Op zondag 18 december 2011 17:35 schreef Rainesz het volgende:
Whaha die knakker met dat blauwe jasje voor het huis.
Niet haten op Sprite, is van Coca Cola Company! beter ga je haten op 7UP.quote:
oké,quote:Op zondag 18 december 2011 17:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet haten op Sprite, is van Coca Cola Company! beter ga je haten op 7UP.
0-4 anyway.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 17:41 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
tweet van de baas van 3fm..
ze gaan een hapje eten..quote:Op zondag 18 december 2011 17:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]lijkt wel of er iemand wereldkampioen is geworden
nee hoeft van mij niet.quote:Op zondag 18 december 2011 17:42 schreef Qunix het volgende:
Ik wacht met smart op de eerste SR Update
lijkt er wel op ja. Tokkiedingenquote:Op zondag 18 december 2011 17:46 schreef Rainesz het volgende:
Zo te zien zijn het 7UP flesjes waar ze uit drinken
0-5quote:Op zondag 18 december 2011 17:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou eens op met voetbal spoileren...
quote:Op zondag 18 december 2011 17:49 schreef Rainesz het volgende:
Komt hier echt visite binnen.
Hey het glazenhuis van 538...![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 17:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Daar hebben we een heel vbl forum voor
quote:Op zondag 18 december 2011 17:49 schreef Rainesz het volgende:
![]()
Tof, nog zo'n sneue...quote:
Dat is toch een leuk bedrag!quote:Op zondag 18 december 2011 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
10500 euro voor Serious Request door de goals in de eredivisie momenteel
daar had Gerard nog over vorige week http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)00:13:05&end=0:14:12 "Iedereen denk dat het glazenhuis van 538 met Giel Beelen is"quote:Op zondag 18 december 2011 17:49 schreef Rainesz het volgende:
![]()
Was het maar van 538.quote:Op zondag 18 december 2011 17:49 schreef Rainesz het volgende:
![]()
Altijd fijn te weten dat ik zulke mensen ook in me kennissen kring heb.quote:Op zondag 18 december 2011 17:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
daar had Gerard nog over vorige week http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)00:13:05&end=0:14:12 "Iedereen denk dat het glazenhuis van 538 met Giel Beelen is"
Nou ja, als je je daar druk om maaktquote:Op zondag 18 december 2011 17:57 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Altijd fijn te weten dat ik zulke mensen ook in me kennissen kring heb.
En YT kanaal is?quote:Op zondag 18 december 2011 17:59 schreef djkoelkast het volgende:
Youtube sjablonen ook klaar, opnames lopen al, de leukste momenten op mijn kanaal dus
Sjablonen? Je gooit er je eigen watermerkje omheen?quote:Op zondag 18 december 2011 17:59 schreef djkoelkast het volgende:
Youtube sjablonen ook klaar, opnames lopen al, de leukste momenten op mijn kanaal dus
Haha,maak me er niet druk om hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 17:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, als je je daar druk om maakt
Ik maak er 720p 50fps van, dan heb je geen last meer van interlacingquote:Op zondag 18 december 2011 18:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sjablonen? Je gooit er je eigen watermerkje omheen?
djkoelkastquote:
mijn opname machine ook. 365 dagen in het jaar op 3FMVidquote:Op zondag 18 december 2011 17:59 schreef djkoelkast het volgende:
+250 euroquote:Op zondag 18 december 2011 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
10500 euro voor Serious Request door de goals in de eredivisie momenteel
Ik gooi alleen de meest memorabele momenten onlinequote:Op zondag 18 december 2011 18:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
mijn opname machine ook. 365 dagen in het jaar op 3FMVid
(even kansloze reclame maken)
Snuf. is er eens 3 weken naar aan het zoeken geweestquote:Op zondag 18 december 2011 18:02 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/djkoelkast
Gok ik?
Is vast zijn eerste eigen flesje,na de babyfles.quote:Op zondag 18 december 2011 18:04 schreef vincm het volgende:
Dat jochie de hele tijd stoer doen met z'n drankje alsof het bier is
Ben niet de enige die dat opmerkt zie ik!
Ik wil je alvast bedanken, zo kan ik alsnog veel leuke momenten terugzienquote:Op zondag 18 december 2011 18:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Snuf. is er eens 3 weken naar aan het zoeken geweest
Snufquote:Op zondag 18 december 2011 18:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 december 2011 18:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
twitter:coen3fm twitterde op zondag 18-12-2011 om 18:04:48Dat is nog eens relaxed dineren... #SR11 #3FM http://t.co/zTZz7qGZ reageer retweet
Vrijdag 12..quote:
In je korte broek aan de kerstdisquote:
Ik niet.quote:Op zondag 18 december 2011 18:10 schreef Toverheks het volgende:
Toch ga ik Giel dit jaar best missen
Ik ook ja!quote:Op zondag 18 december 2011 18:10 schreef Toverheks het volgende:
Ik kom uit Heerenveen, en aangezien ik gewoon naar school moet gaat het niet lukken.quote:Op zondag 18 december 2011 18:09 schreef Guanabana het volgende:
Gaan jullie nog naar Het Glazen Huis toe? Of is dat te ver weg? Ik ga denk ik donderdagavond even langs, woon in Den Haag, dus...
Ik denk vrijdag uit school... is maar 3 uur treinen... ben ik daar rond 3 uur ofzo..quote:Op zondag 18 december 2011 18:09 schreef Guanabana het volgende:
Gaan jullie nog naar Het Glazen Huis toe? Of is dat te ver weg? Ik ga denk ik donderdagavond even langs, woon in Den Haag, dus...
quote:Op zondag 18 december 2011 18:10 schreef Guanabana het volgende:
Vorig jaar Giel in dat groene pak met veilingtv![]()
Ik niet.quote:Op zondag 18 december 2011 18:10 schreef Toverheks het volgende:
nee, te ver, en geen vakantie.quote:Op zondag 18 december 2011 18:09 schreef Guanabana het volgende:
Te ver weg. Vorig jaar wel langsgegaanquote:Op zondag 18 december 2011 18:09 schreef Guanabana het volgende:
Joh, megahitquote:Op zondag 18 december 2011 18:14 schreef Rainesz het volgende:
lykke li i follow rivers the magician remix
Word nu ineens wel heel veel gedraaid.
Nee, goh..quote:Op zondag 18 december 2011 18:14 schreef Rainesz het volgende:
lykke li i follow rivers the magician remix
Word nu ineens wel heel veel gedraaid.
In de late uurtjes dan maar ?quote:Op zondag 18 december 2011 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik woon dichtbij en heb geen vakantie
quote:
Nee geen Megahit meerquote:
Je hebt de Megahit-jingle gemist net? Pas als SR echt begonnen is, dan niet meer.quote:Op zondag 18 december 2011 18:15 schreef Rainesz het volgende:
[..]
[..]
Nee geen Megahit meer
Dus ik vermoed omkoping om hem Anthem te maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |