Deze posts gaan mij nog zeer vaak vermaken deze week.quote:Op zondag 18 december 2011 16:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon waar men buiten ook een beetje warm van blijft. Niet van die zielige pisbakherrie (zoals wat ik nu hoor)
Ik kan me helemaal kapot ergeren aan gitaarmuziek en alternatieve pestherrie, ik trap er elk jaar weer inquote:Op zondag 18 december 2011 16:52 schreef TWP het volgende:
[..]
Deze posts gaan mij nog zeer vaak vermaken deze week.
Dan kan je beter het geluid uit laten staan denk ik zo.quote:Op zondag 18 december 2011 16:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal kapot ergeren aan gitaarmuziek en alternatieve pestherrie, ik trap er elk jaar weer in
Succes, zet de tv maar op mute.quote:Op zondag 18 december 2011 16:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal kapot ergeren aan gitaarmuziek en alternatieve pestherrie, ik trap er elk jaar weer in
Nah, ik hou het wel vol die 6 dagen, ik mag er alleen graag over zeurenquote:Op zondag 18 december 2011 16:53 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan kan je beter het geluid uit laten staan denk ik zo.
Dat dusquote:Op zondag 18 december 2011 16:53 schreef miieejj het volgende:
ze draaien hopelijk geen justin bieber.. dus alles is goed.. als ze maar zo slim zijn om justin bieber links te laten liggen
Als er grof voor geboden wordt kennen ze geen gène.quote:Op zondag 18 december 2011 16:53 schreef miieejj het volgende:
ze draaien hopelijk geen justin bieber.. dus alles is goed.. als ze maar zo slim zijn om justin bieber links te laten liggen
quote:Op zondag 18 december 2011 16:52 schreef TWP het volgende:
[..]
Deze posts gaan mij nog zeer vaak vermaken deze week.
Ik hoor liever Bieber dan RHCP of Pearl Jam ofzo.quote:Op zondag 18 december 2011 16:53 schreef miieejj het volgende:
500 euro als ze Justin Bieber NIET draaien.quote:Op zondag 18 december 2011 16:53 schreef miieejj het volgende:
Ik hou van elektronische muziek, als het even kan zonder zang. Teksten luister ik toch niet naar.quote:Op zondag 18 december 2011 16:55 schreef Guanabana het volgende:
Gitaarmuziek hatenWat versta je onder gitaarmuziek? Bijna alles heeft een gitaar. Wat vind jij dan leuk djkoelkast?
BABY BABY BABY OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHquote:Op zondag 18 december 2011 16:53 schreef miieejj het volgende:
Of de Ian Thomas versie:quote:Op zondag 18 december 2011 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
BABY BABY BABY OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHH
als het wordt aangevraagd voor geld gewoon draaien imo
quote:Op zondag 18 december 2011 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Als er grof voor geboden wordt kennen ze geen gène.
En wees eerlijk, 'Baby' is gewoon best een aanstekelijk nummer.
qftquote:Op zondag 18 december 2011 16:55 schreef Guanabana het volgende:
Gitaarmuziek hatenWat versta je onder gitaarmuziek? Bijna alles heeft een gitaar. Wat vind jij dan leuk djkoelkast?
... the fuck..quote:Op zondag 18 december 2011 16:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je weet dat je in dat geval kan jammeren over de muziekkeuze deze week tot je een ons weegt , he? Want jouw voorkeur gaan ze nooit draaien, zit volgens mij niet eens in 't systeem daar.quote:Op zondag 18 december 2011 16:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hou van elektronische muziek, als het even kan zonder zang. Teksten luister ik toch niet naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |