Er is ook nog zoiets als muziek die wel vrijwel iedereen in het gehoor ligt. Hello vorig jaar vond ik trouwens wel leuk. We zullen zien/horenquote:Op zondag 18 december 2011 16:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Je weet dat je in dat geval kan jammeren over de muziekkeuze deze week tot je een ons weegt , he? Want jouw voorkeur gaan ze nooit draaien, zit volgens mij niet eens in 't systeem daar.
Bartjeeee.quote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is er nu eigenlijk te horen op 3FM? (behalve nieuws) Als programma bedoel ik..
Bart Arens draait wat random plaatjesquote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is er nu eigenlijk te horen op 3FM? (behalve nieuws) Als programma bedoel ik..
Bart.quote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
Euh Pinkpop achtige muziek? Lowlands achtig?quote:Op zondag 18 december 2011 16:58 schreef Guanabana het volgende:
Maar dan vraag ik me af wat je allemaal alternatief vind djkoelkast, want wat tijdens SR gedraaid wordt is toch behoorlijk mainstream allemaal.
Oh oke... dan blijf ik nog even PSV kijken..quote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bart Arens draait wat random plaatjes
Gewoon bands, dus?quote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Euh Pinkpop achtige muziek? Lowlands achtig?
Van die muziek waarbij je langharig werkloos rokend tuig voor je ziet als je je ogen dicht doet.
The Gaslight Anthemquote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van die muziek waarbij je langharig werkloos rokend tuig voor je ziet als je je ogen dicht doet.
Dat is weel heel naïefquote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan vraag je zelf een plaat of meer aanquote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ach so, dan zullen het spannende tijden worden.quote:Op zondag 18 december 2011 16:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als muziek die wel vrijwel iedereen in het gehoor ligt. Hello vorig jaar vond ik trouwens wel leuk. We zullen zien/horen
live op PP11quote:
Ik gok testenquote:Op zondag 18 december 2011 17:01 schreef ChatGirl het volgende:
Wat zitten ze toch met het geluid te hannessen
quote:Op zondag 18 december 2011 17:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach so, dan zullen het spannende tijden worden.In ieder geval veel plezier.
Ik ben er van tussen! Een feijnen aevond allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |