ik vind hem erg leukquote:Op zondag 18 december 2011 11:07 schreef ik80lll het volgende:
[[ afbeelding ]
In de aanbieding loopgiraffe, leuk ding!
Zeg 25 euro?
Alleen ophalen, omgeviong nootdorp
Da's een grote, size 50/51quote:Op zondag 18 december 2011 12:28 schreef bitterend het volgende:
mrien op de laatste foto...die paarse muts met bolletje...hoe groot is ie?
Je kunt natuurlijk je eigen zwarte suffe verkopen en dan deze van mijn kopenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ruilen tegen een suffe zwarte?Maar nee, eerst weer een kind bakken voor ik dingen ga denken.
ik heb hem ook! ik vind hem echt super handig!quote:Op zondag 18 december 2011 17:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
Werkt die een beetje prettig??? De mijne, de swing, lijkt een beetje op te zijn... maar die heb ik ook heeeeel veel gebruikt.
60 euro alles bij elkaar? (ik zocht even op wat de nieuwprijs was en viel er haast door van mn stoel, 196,90 was het totaal)quote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef Marjolijntje het volgende:
Chan, wat wil je voor die maxicosi hebben? en is ie op te sturen?
Die grote denk ik rond 1,5-2 jaarquote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef bitterend het volgende:
Voor welke leeftijd zijn ze? sorry ben nog niet heel bekend met maten van mutjes
Bij een maxicosi niet doen! Er wordt behoorlijk gegooid met pakketten en dergelijke en dat wil je bij een MC juist nietquote:Op zondag 18 december 2011 19:24 schreef Asyniur het volgende:
chan, je zou het ook in een paar grote vuilniszakken kunnen verpakken. Zolang het maar gefrankeerd is naar gewicht en afmetingen blijft (volgens mij).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kaarr op 19-12-2011 19:17:21 ]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:43 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb nog een soort van tuinbroek NIEUW
Zwarte jeans salopette van het merk Salty Dog.
Banden van elastiek en deze zijn verstelbaar.
Maat is 104 maar valt als 92/98.
en het is een skinny model! dus de pijpen zijn skinny.
[ afbeelding ]
Ik weet dat ik ergens iets heb liggen, maar waar.. Ik zal eventjes voor je het huis afspeuren.quote:Op maandag 19 december 2011 20:57 schreef ymme het volgende:
Ik ben voor mijn hard groeiende zoon op zoek naar een mooie stoere winterjas in maat 98. (niet klein vallend). Hij heeft nu een 92/98 maar het past nog net en met een dikke trui is het een ramp om aan te krijgen.
*jongens winterjas maat 98* gezocht dus.
Ik wacht geduldig afquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:37 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Ik weet dat ik ergens iets heb liggen, maar waar.. Ik zal eventjes voor je het huis afspeuren.
Nee enveloppe past denk ik niet, kan het wel proberenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:40 schreef Cathmar het volgende:
SC, leuk!! Krijg je dat in een envelop?
[..]
Dat méén je niet! Grrrrr heb vanmorgen net besteld. Potverdoriequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:35 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb een bon voor 20% korting bij boumy.nl. Geldig tot 1 april 2012. Gratis voor de liefhebber
ik geloof dat ik er eentje heb; overgenomen van keshet; zelf niet gebruikt... kijk morgen ff voor je.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef Poezebeest het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een puckababy piep liggen die ik kan overnemen?
het is geen kwestie van intrappen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:05 schreef danic het volgende:
Zouden ze daarin trappen? Heb via ideal betaald, dus de betaling is ook al rond....
Je hebt een pmquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:31 schreef danic het volgende:
Oh nou, in dat geval, Stiemie, mocht je hem nog hebben dan hoor ik het graag op korte termijn. Dan wil het even proberen.
Fijn, dank je! Kleur maakt mij weinig uit, zolang het maar geen roze isquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik geloof dat ik er eentje heb; overgenomen van keshet; zelf niet gebruikt... kijk morgen ff voor je.
tis een oranje geloof ik...!
kan ik ook direct marjolijn en bodpa de pakjes versturen..
Sorry Ymme, Het bleek een zomerjas te zijn.quote:
H&M skinny?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:08 schreef Webkim het volgende:
Wie heeft er nog smal vallende broeken in maat 110 voor een Thomas-zonder-billen (lees: alles zakt af!)?
ik heb hem gevonden, hij is idd oranje, maar wel met wat roze biesjes/ accenten...quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Fijn, dank je! Kleur maakt mij weinig uit, zolang het maar geen roze is
Thnx voor het opzoeken, maar dan laat ik hem toch aan me voorbij gaan gezien de roze biesjes/accenten.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik heb hem gevonden, hij is idd oranje, maar wel met wat roze biesjes/ accenten...
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:15 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Thnx voor het opzoeken, maar dan laat ik hem toch aan me voorbij gaan gezien de roze biesjes/accenten.
Heb je niet meteen dinsdagavond gemaild dan? Of was ie toen al op de post? Wanneer kreeg je je reactie?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:27 schreef danic het volgende:
Stiemie, Ssserpente, ik heb een mail gestuurd naar Boumy en dit was het antwoord:
Jouw bestelling is reeds verzonden. Dus daar kunnen we niets meer aan veranderen. Je kunt natuurlijk retour sturen en opnieuw bestellen maar dan ben je aan porto kosten al bijna het kortingsbedrag kwijt. Lijkt me niet handig. Kun je de bon niet bewaren voor een volgende bestelling? Of misschien doorgeven aan een vriendin?
Niet echt handig dus. Ik ga hem inderdaad bewaren voor een volgende bestelling.
Nou nee, want ik las woensdag pas de reactie van stiemie (die had ze dinsdagavond laat gegeven, maar toen lag ik al in mijn bedje) en heb toen tijdens een moment van rust even een mail verstuurd. Had ze alleen donderdagochtend met de post dus was ook te laat met mailen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Heb je niet meteen dinsdagavond gemaild dan? Of was ie toen al op de post? Wanneer kreeg je je reactie?
Ik zou zelf meteen de volgende ochtend even gebeld hebben.
Ik ben wel geïnteresseerd in maatje 62, vooral shirtjes.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb het nog het een en ander in maat 62 & 68 liggen. O.a. rompers lange mouw, shirtjes van o.a. lief, hema. Broekjes van lief & hema. Bij belang kan ik het op de foto zetten. Ook heb ik nog pyjama's in maat 62.
Ik heb hier ook nog maat 62 shirtjes!quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:07 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Ik ben wel geïnteresseerd in maatje 62, vooral shirtjes.
Je mag ze van mij komen halen, heb wel een reactie maar weet niet of die persoon nog reageert. Laat maar wetenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
@stiemie als zich geen fokker meldt wil ik ze wel voor mijn vriendin. Ze heeft heel lang aangeklooid met bv en een huilbaby nu dan uit armoe maar over op kv en ze gebruikt deze flessen ze hebben het niet zo breed.
Graag gedaan!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:15 schreef danic het volgende:
Stiemie ik heb de bon binnen! Super bedankt!
prima heb je veel haast? Ik heb nu vak en kom zeker niet in de buurt en mijn vader gaat ook op vak en komt de komende 2wk ook niet in de buurt.quote:
Nee hoor, geen haast. Pietertje is er toch nog niet...quote:Op donderdag 29 december 2011 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
prima heb je veel haast? Ik heb nu vak en kom zeker niet in de buurt en mijn vader gaat ook op vak en komt de komende 2wk ook niet in de buurt.
Ik weet niet precies wanneer hij komt.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, geen haast. Pietertje is er toch nog niet...
Ik heb 'm voor eind maart besteld, dus we hebben nog effe... Ik hoor wel of ik eerder die kant op ga of jij eerder deze kantquote:Op donderdag 29 december 2011 20:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wanneer hij komt.
Mocht je eerder richting ikea gaan laat het dan even weten.
Dat is de maat! Ik ga je even pm-en!quote:Op donderdag 29 december 2011 19:07 schreef Reilain het volgende:
Isis de slaapzakjes zijn 90 cm..
en helaas geen skinnies.... hier vooral van baggy
De pastry's wil ik wel zien!quote:Op donderdag 29 december 2011 15:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Interesse in schoentjes maat 24-25?
Dana's voetjes zijn vandaag opgemeten en ze is door naar maat 26.
Ik heb sowiezo een paar pastrys staan en een paar gevoerde crocs. daarnaast nog wat stoffen gympen
Ik denk het wel. Ik ga strakjes voor je kijken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 06:44 schreef danic het volgende:
Amaranta, heb je ook rompers met lange mouwen in maat 74?
Kunnen ze mooi van Eva naar Eva
Jups!quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:14 schreef kaatjejannie het volgende:
Iemand nog rompers maat 86 of 86/92 in de aanbieding?
F5-F5quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ike, ik ga vanmiddag na 2 uur foto's maken en ze erop zetten
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:11 schreef mignonne het volgende:
ik ben mn huis aan t opruimen, eindejaarsschoonmaak enzovanavond veul spul voor wehnag want ik wil er vanaf. Iemand interesse? Meisjeskleding t/m 68, gebruiksvoorwerpen zoals verschoonkussens/hoezen, slaapzakken, speelgoed etc.
Ik heb er nog 1 liggen en die mag je van mij wel overnemen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:56 schreef happyme28 het volgende:
Daan is sindskort erg gehecht geraakt aan een blauw knuffelpopje. Dit is een popje van Nestlé dat in sommige zwangerschapsdozen zat of zit.
Het is een blauw knuffeldoekje met een berenhoofdje met aan de punten van het doekje witte bolletjes.
Deze dus:
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/516383576/1
Iemand deze nog nutteloos liggen waarvan ik 'm mag overnemen?
heb ik gezien, er zijn nog 10 wachtenden voor uquote:
Als het goed is heb ik je een DM gestuurd. De kleur is grijs met geel.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:18 schreef DJMO het volgende:
Fietskar Flowerbox? Voor hoeveel en welke kleur?
Een vriendin van mij heeft waarschijnlijk wel interesse.quote:Op maandag 2 januari 2012 09:01 schreef innepin het volgende:
Is er hier interesse in positiekleding maat 42-44/L/XL? Ik heb véél dat voor kleine prijsjes weg mag (moet).
Dacht ik al. Geeft nietquote:Op maandag 2 januari 2012 11:12 schreef DJMO het volgende:
hij is cool, maar helaas is groningen te ver weg voor me om hem op te halen!
Even reclame maken: het is echt een superfijn bed! Harry slaapt er graag inquote:Op maandag 2 januari 2012 14:37 schreef trui het volgende:
iemand nog een wit Vikare meegroei bed nodig? nog in uitstekende staat. mag weg voor weinig als je 'm deze week nog op komt halen.
Dat is het vervolg op het ledikant Trui?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:37 schreef trui het volgende:
iemand nog een wit Vikare meegroei bed nodig? nog in uitstekende staat. mag weg voor weinig als je 'm deze week nog op komt halen.
hoi mignonne,quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:01 schreef mignonne het volgende:
Goed ik wilde net mn allerlaatste foto plakken en toen knalde ie mn topic dicht WRAAHh
liefst zoveel mogelijk de hele boel in een keer weg als t even kan.
Bij deze nog een keer….
[ afbeelding ]
spuugdoekjes, 9 gewone 2 grote en 2 van die handige. Alleen in 1 koop. 4,-
badstof verschoonkussenhoezen 3 x wit, 2 x rood (1 niet op de foto) en 1 met bloemen/hartjes 1,50 p/s
2 witte wieghoeslakentjes 1,50 p/s
Nijntje badcape 2,-
2 verschoonkussens Hema, 1 is beschadigt door gebruik aan de zijkant, die kan weg voor 2,-. Beschadiging is niet ernstig, maar op 2 plekjes heeft de naad wat losgelaten. De ander is in nieuwstaat want nauwelijks gebruikt en gaat voor 3,50
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wipstoeltje, mag weg voor wat leuks voor de dames om mee te knutselen.
ja die is het hoor, dus inderdaad, je kunt 'm ook gewoon als eenpersoonsbed blijven gebruiken. maar we vinden een 'echt' grote meiden bed nu leuk voor haar.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:11 schreef Asyniur het volgende:
trui, je kan hem toch verlengen tot uiteindelijk een gewoon bed formaat?
Dat gaan wij tzt ook doen hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef trui het volgende:
[..]
ja die is het hoor, dus inderdaad, je kunt 'm ook gewoon als eenpersoonsbed blijven gebruiken. maar we vinden een 'echt' grote meiden bed nu leuk voor haar.
Hoi!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef Draakjuh het volgende:
mignonn
[..]
hoi mignonne,
wat is hier nog van over en waar is het eventueel af te halen?
groetjes draakjuh
dat is jammer,quote:[
Hoi!
Helaas heb ik alleen nog een verschoonkussen en 3 waskussenhoezen over hiervan. De rest van de spuugdoekjes en hoezen zijn verkocht en de wipstoel is onder voorbehoud gereserveerd (maar voorlopig heb ik nog niets gehoord dus misschien binnenkort weer beschikbaar).
Jammer joh,wil je m niet bewaren tot ie wat ouder is?quote:Op woensdag 4 januari 2012 07:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn kleine meneer wil niet meer op zijn Doomoo Seat relaxen![]()
Hierbij dus te koop, z.g.a.n. Doomoo Seat. Grijs/zilver met wit. Hoes is uitwasbaar.
[ afbeelding ]
Vraagprijs ¤ 80,00.
Plaatsen waar ik sowieso regelmatig ben : Zwolle/Kampen/Amsterdam/Emmen
Dit heb ik een tijd geleden gedaan, daar konden ze me niet aan helpen helaas.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:41 schreef DJMO het volgende:
Heb je al overwogen om Careyn kraamzorg te bellen en te vragen om een reserve exemplaar?
Zou geweldig zijn!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij heb ik dat konijn nog wel liggen!
zzie mijn postquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:57 schreef CrazyMoon het volgende:
iemand nog een wikkeldeken in de aanbieding? (het liefst van Lodger of Snoozebaby, mag ook van van Jolein, of van red castle of iets anders)
Het is voor gebruik in de maxi cosi en graag een unisex kleurtje (bruin of grijs ofzo)
Ah jammer!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:04 schreef mikoxx het volgende:
Mrien, jammer het is de baby uitvoering...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaatje zit onderaan de rok, en door de plooien zie je 'm niet, maar toch, 2 euro.
Heerlijke rok <3 mijn favoriet. H&M maat L. 4 euro.
Grijs jurkje van Mamalicious, XL, weinig gedragen, in supergoede staat. Best warme stof, niet voor hoogzomer10 euro.
Nog zo'n leuk jurkje <3 Vind ik dan. Merk is Fragile, mt XL. Supergoede staat. 7,50.
Witte blouse 44/46 van Yessica/C&A/Wehkamp. Nauwelijks gedragen want verkeerde maat gekocht. 5 euro.
Paars tuniekje waarvan je natuurlijk onmogelijk de kleur goed op de foto krijgt. XL, Vero Moda. Huh, misschien is dit wel helemaal geen positiekleding. Nou ja, hij werkt wel als positiejurk5 euro.
Buikband mt L 'ik lig nu al dwars', nauwelijks gedragen want niet mijn smaak (maar ja gekregen he.). 1 euro.
Hele donkere spijkerbroek van Noppies, met stretch, zit goddelijk. mt 42/44 (er staat geen maat in). Hij is donkerder dan op de foto, want moest flitsen.
Tuniekje + zwarte broek + spijkerbroek, allemaal niet meer helemaal sjofel (1 vlekje op tuniekje, verfvlekken op zwarte broek, 1 vlekje boven rechterknie bij spijkerbroek) maar wel goede kwaliteit verder, mag weg tegen verzendkosten met z'n allen. Of erbij gepropt als je wat anders koopt ofzo.
Kinderkleertjes maat 50 en 56
2 rompertjes van Friends (V&D) mt 50-56, 1 euro p.st.
Noppies broekje <3 Valt wat klein en mijn kind groeit nogal hard dus nauwelijks gedragen, en hij was pokkeduurdus 4 euro.
Hemashirtje mt 56, 1 euro.
Noppies shirtje mt 56, sorry voor de brakke foto. 4 euro.
Nijntje overslagvestje, hooguit 1x gedragen. mt 56. 2 euro.
H&M vestje maat 50. 3 euro
Hema shirtje maat 50, maar muppet paste nooit in maat 50.1,50.
Nijntjepakje Prenatal mt 50, 2 euro
H&M romper maat 50, 1x gedragen. 2 euro
Lichtroze (!) vestje H&M maat 50, nóóit gedragen3 euro.
Nog een nijntjepakje, deze is wat dikkere stof, maat 56. 2,50.
En m'n pièce de resistencemn mooie kikkid pakje, maat 56, past niet meer, na echt maar 3 keer dragen ofzo
Nieuwprijs is 35 euro, ik wil er graag 12,50 voor hebben.
Bieden mag, pakketjes ook, en over een week of 2 heb ik vast nog een hele stapel babykleertjes maat 56 erbij want 't kind groeit nogal![]()
Hahaha, liefquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:06 schreef Lijnloos het volgende:
Raissa, je spulletjes zijn binnen! Dankjewel!
[ afbeelding ]
Moest meteen aan...
Wij hebben hem ook al (2e hands) en het is een ideaal ding. Het is ook snel klaar. Ik maak er voor ons heel vaak appelmoes mee want ja nog 9 maanden werkloos in de kast zetten is ook zondequote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:03 schreef wickie het volgende:
FR, ik heb waarschijnlijk wel interesse in de babycook. Zeker als Wies allergisch aangelegd is, dan wil ik zelf alles gaan kokkerellen en het lijkt me een uitermate handig ding.
Zonder baby-Rienk?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:24 schreef Vlindur het volgende:
Te koop
Mijn Hoppediz Timbuktu 4.6.
Met doos en handleiding.
[ afbeelding ]
PM bij interesse!
Ik had wicky al een pm met foto gestuurd. Maar wellicht is er iets niet goed gegaan vandaar dat ik hier de foto ook maar even plaats.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:51 schreef Asyniur het volgende:
Ik geloof dat wicky interesse had ferrari-rood, anders heb ik misschien wel interesse.
Hoeveel vraagt ze er voor?
Vlindur, ik was er al bang voor dat het excl kinderen was...
pff gelukkig *tilt kont van handen af*quote:
Wat moet jij met een set maatje 50?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
pff gelukkig *tilt kont van handen af*
Een baby proberen te maken die daarin past!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat moet jij met een set maatje 50?
shit, ik dacht effe een kloon te ontmaskerenquote:Op maandag 9 januari 2012 18:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Een baby proberen te maken die daarin past!
Nee joh, ik kloon echt nietquote:Op maandag 9 januari 2012 18:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
shit, ik dacht effe een kloon te ontmaskeren
Okidoquote:
quote:
Haha die "oude" Barbapapa is toch nog erg gewildquote:Op maandag 9 januari 2012 18:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
pff gelukkig *tilt kont van handen af*
Natuurlijk!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:25 schreef Marjolijntje het volgende:
Daar hou ik je aan!Volgens mij moet dat lukken, toch?
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:20 schreef TimeJumper het volgende:
Ik kan al een aantal kleertjes kwijt aangezien ik een snelgroeiend knulletje heb![]()
Maat 44
[ afbeelding ]
V&D soepel pakje met voetjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broekje met voetjes 1 euro
[ afbeelding ]
Rompertje Frendz 1,50 euro
[ afbeelding ]
Close-up
[ afbeelding ]
Rompertje Frendz 1,50 euro