quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:11 schreef mignonne het volgende:
ik ben mn huis aan t opruimen, eindejaarsschoonmaak enzovanavond veul spul voor wehnag want ik wil er vanaf. Iemand interesse? Meisjeskleding t/m 68, gebruiksvoorwerpen zoals verschoonkussens/hoezen, slaapzakken, speelgoed etc.
Ik heb er nog 1 liggen en die mag je van mij wel overnemen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:56 schreef happyme28 het volgende:
Daan is sindskort erg gehecht geraakt aan een blauw knuffelpopje. Dit is een popje van Nestlé dat in sommige zwangerschapsdozen zat of zit.
Het is een blauw knuffeldoekje met een berenhoofdje met aan de punten van het doekje witte bolletjes.
Deze dus:
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/516383576/1
Iemand deze nog nutteloos liggen waarvan ik 'm mag overnemen?
heb ik gezien, er zijn nog 10 wachtenden voor uquote:
Als het goed is heb ik je een DM gestuurd. De kleur is grijs met geel.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:18 schreef DJMO het volgende:
Fietskar Flowerbox? Voor hoeveel en welke kleur?
Een vriendin van mij heeft waarschijnlijk wel interesse.quote:Op maandag 2 januari 2012 09:01 schreef innepin het volgende:
Is er hier interesse in positiekleding maat 42-44/L/XL? Ik heb véél dat voor kleine prijsjes weg mag (moet).
Dacht ik al. Geeft nietquote:Op maandag 2 januari 2012 11:12 schreef DJMO het volgende:
hij is cool, maar helaas is groningen te ver weg voor me om hem op te halen!
Even reclame maken: het is echt een superfijn bed! Harry slaapt er graag inquote:Op maandag 2 januari 2012 14:37 schreef trui het volgende:
iemand nog een wit Vikare meegroei bed nodig? nog in uitstekende staat. mag weg voor weinig als je 'm deze week nog op komt halen.
Dat is het vervolg op het ledikant Trui?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:37 schreef trui het volgende:
iemand nog een wit Vikare meegroei bed nodig? nog in uitstekende staat. mag weg voor weinig als je 'm deze week nog op komt halen.
hoi mignonne,quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:01 schreef mignonne het volgende:
Goed ik wilde net mn allerlaatste foto plakken en toen knalde ie mn topic dicht WRAAHh
liefst zoveel mogelijk de hele boel in een keer weg als t even kan.
Bij deze nog een keer….
[ afbeelding ]
spuugdoekjes, 9 gewone 2 grote en 2 van die handige. Alleen in 1 koop. 4,-
badstof verschoonkussenhoezen 3 x wit, 2 x rood (1 niet op de foto) en 1 met bloemen/hartjes 1,50 p/s
2 witte wieghoeslakentjes 1,50 p/s
Nijntje badcape 2,-
2 verschoonkussens Hema, 1 is beschadigt door gebruik aan de zijkant, die kan weg voor 2,-. Beschadiging is niet ernstig, maar op 2 plekjes heeft de naad wat losgelaten. De ander is in nieuwstaat want nauwelijks gebruikt en gaat voor 3,50
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wipstoeltje, mag weg voor wat leuks voor de dames om mee te knutselen.
ja die is het hoor, dus inderdaad, je kunt 'm ook gewoon als eenpersoonsbed blijven gebruiken. maar we vinden een 'echt' grote meiden bed nu leuk voor haar.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:11 schreef Asyniur het volgende:
trui, je kan hem toch verlengen tot uiteindelijk een gewoon bed formaat?
Dat gaan wij tzt ook doen hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef trui het volgende:
[..]
ja die is het hoor, dus inderdaad, je kunt 'm ook gewoon als eenpersoonsbed blijven gebruiken. maar we vinden een 'echt' grote meiden bed nu leuk voor haar.
Hoi!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef Draakjuh het volgende:
mignonn
[..]
hoi mignonne,
wat is hier nog van over en waar is het eventueel af te halen?
groetjes draakjuh
dat is jammer,quote:[
Hoi!
Helaas heb ik alleen nog een verschoonkussen en 3 waskussenhoezen over hiervan. De rest van de spuugdoekjes en hoezen zijn verkocht en de wipstoel is onder voorbehoud gereserveerd (maar voorlopig heb ik nog niets gehoord dus misschien binnenkort weer beschikbaar).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |