H&M skinny?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:08 schreef Webkim het volgende:
Wie heeft er nog smal vallende broeken in maat 110 voor een Thomas-zonder-billen (lees: alles zakt af!)?
ik heb hem gevonden, hij is idd oranje, maar wel met wat roze biesjes/ accenten...quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Fijn, dank je! Kleur maakt mij weinig uit, zolang het maar geen roze is
Thnx voor het opzoeken, maar dan laat ik hem toch aan me voorbij gaan gezien de roze biesjes/accenten.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik heb hem gevonden, hij is idd oranje, maar wel met wat roze biesjes/ accenten...
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:15 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Thnx voor het opzoeken, maar dan laat ik hem toch aan me voorbij gaan gezien de roze biesjes/accenten.
Heb je niet meteen dinsdagavond gemaild dan? Of was ie toen al op de post? Wanneer kreeg je je reactie?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:27 schreef danic het volgende:
Stiemie, Ssserpente, ik heb een mail gestuurd naar Boumy en dit was het antwoord:
Jouw bestelling is reeds verzonden. Dus daar kunnen we niets meer aan veranderen. Je kunt natuurlijk retour sturen en opnieuw bestellen maar dan ben je aan porto kosten al bijna het kortingsbedrag kwijt. Lijkt me niet handig. Kun je de bon niet bewaren voor een volgende bestelling? Of misschien doorgeven aan een vriendin?
Niet echt handig dus. Ik ga hem inderdaad bewaren voor een volgende bestelling.
Nou nee, want ik las woensdag pas de reactie van stiemie (die had ze dinsdagavond laat gegeven, maar toen lag ik al in mijn bedje) en heb toen tijdens een moment van rust even een mail verstuurd. Had ze alleen donderdagochtend met de post dus was ook te laat met mailen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Heb je niet meteen dinsdagavond gemaild dan? Of was ie toen al op de post? Wanneer kreeg je je reactie?
Ik zou zelf meteen de volgende ochtend even gebeld hebben.
Ik ben wel geïnteresseerd in maatje 62, vooral shirtjes.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb het nog het een en ander in maat 62 & 68 liggen. O.a. rompers lange mouw, shirtjes van o.a. lief, hema. Broekjes van lief & hema. Bij belang kan ik het op de foto zetten. Ook heb ik nog pyjama's in maat 62.
Ik heb hier ook nog maat 62 shirtjes!quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:07 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Ik ben wel geïnteresseerd in maatje 62, vooral shirtjes.
Je mag ze van mij komen halen, heb wel een reactie maar weet niet of die persoon nog reageert. Laat maar wetenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
@stiemie als zich geen fokker meldt wil ik ze wel voor mijn vriendin. Ze heeft heel lang aangeklooid met bv en een huilbaby nu dan uit armoe maar over op kv en ze gebruikt deze flessen ze hebben het niet zo breed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |