Ik weet niet of ik je nu gelijk moet geven of mij beledigd moet voelen...quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat mannen iets zich langzamer ontwikkelen
In de pubertijd ontwikkelen meisjes zich eerder dan jongens. Zowel fysiek als mentaal.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:00 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je nu gelijk moet geven of mij beledigd moet voelen...
maar iemand van 34 is dan weer te oud ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In de pubertijd ontwikkelen meisjes zich eerder dan jongens. Zowel fysiek als mentaal.
Daarna....ach. Mijn persoonlijke ervaring is dat mannen wel vaak wat jonger van geest zijn dan hun vrouwelijke leeftijdgenoten. Denk ook niet zo snel dat ik iemand van 24 zou daten maar wie weet.
Niks staat vast. Maar das wel ongeveer de range ja.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:12 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
maar iemand van 34 is dan weer te oud ?
Ik ben niet bang om gekwetst te worden, maar ook nog weleens altruïstisch ingesteld. En dan knap je snel af omdat je jezelf voor de gek probeert te houden. Je vindt iemand geweldig of niet, zo simpel moet je het houden. Ik zou je allerminst adviseren om alles maar een kans te geven. Dat kost alleen maar nutteloze energie. Het klinkt enorm geforceerd.quote:Weet ik..
Maar mijn "probleem" is een beetje dat ik het heel snel geen kans geef, dat ik veel te afstandelijk ben en snel op iemand kan afknappen. En dat ligt niet aan de mannen in kwestie, dat ligt aan mijn eigen angst (om gekwetst te worden etc)
Dus eigenlijk bedoel ik meer dat ik van mezelf dingen meer een kans moet geven.
Hmm dankje hier voor. Dit brengt mij weer op nieuwe inzichten. Herken zeker wat je zegt. Ik vind het lastig omdat ik dat gevoel dus echt zelden heb, in ieder geval in geen jaren meer gehad.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om gekwetst te worden, maar ook nog weleens altruïstisch ingesteld. En dan knap je snel af omdat je jezelf voor de gek probeert te houden. Je vindt iemand geweldig of niet, zo simpel moet je het houden. Ik zou je allerminst adviseren om alles maar een kans te geven. Dat kost alleen maar nutteloze energie. Het klinkt enorm geforceerd.
Wil overigens niet zeggen dat je niet gewoon een leuke tijd kan hebben ;-)
Maar die mensen komen bij mij niet bij dat diepere laagje en dat is voor mij niet omdat ik bang ben gekwetst te worden. Dat is simpelweg omdat ze mij het gevoel niet geven wat daarvoor nodig is.
Tja, dat is een hormonenkwestie. Kunnen ze niks aan doen. Zielig enzoquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:58 schreef picardmike het volgende:
Uiteindelijk ontwikkelen vrouwen op latere leeftijd zich uiteindelijk in mannen. Dus wie loopt hier nou achter?
Of laat je ze daar niet toe omdat je toch bang bent om gekwetst/teleurgesteld te worden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wil overigens niet zeggen dat je niet gewoon een leuke tijd kan hebben ;-)
Maar die mensen komen bij mij niet bij dat diepere laagje en dat is voor mij niet omdat ik bang ben gekwetst te worden. Dat is simpelweg omdat ze mij het gevoel niet geven wat daarvoor nodig is.
Nee, want dat zijn juist de mensen die je niet diep genoeg raken om je te kwetsen. Ik snap DenWauwelaar wel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:07 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Of laat je ze daar niet toe omdat je toch bang bent om gekwetst/teleurgesteld te worden.
Precies. Het is als dat stukgaat nog een week een egoding en dan ben je ze eigenlijk ook alweer vergeten. Dat klinkt hard, maar zo gaat dat bij mij in elk geval echt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, want dat zijn juist de mensen die je niet diep genoeg raken om je te kwetsen. Ik snap DenWauwelaar wel.
Als dat het al is. Soms weet je wel dat het niks gaat worden maar dan is het nog wel gewoon leuk enzo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Precies. Het is als dat stukgaat nog een week een egoding en dan ben je ze eigenlijk ook alweer vergeten. Dat klinkt hard, maar zo gaat dat bij mij in elk geval echt.
Dat heb ik dus ook normaal gesproken. En bij haar heb ik dat niet. Nou ja, gewoon duidelijk communiceren, ik weet nog niet goed hoe zij er in staat.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als er bij mij en een date al een wederzijdse klik is, is het meestal ook gelijk overweldigend. Komt niet zo heel veel voor van mijn kant, maar als 'ie er is, wow. Dat zijn nu net de vrouwen van wie ik me dagen van tevoren al opgewekt kan voelen als ik weet dat ik ze weer ga zien.
Op het moment heb ik twee scharrels die overigens ook gewoon weten dat het voor mij niets meer is dan dat. En dan is de sex goed en is het ook leuk om ze te zien, maar als ze dan weer de deur uit zijn is het verder ook prima. Terwijl ik me in dat uitzonderlijke klikgeval regelrecht down kan voelen.
Toch is het dat wat ik zoek. En tot dat moment een leuke tijd willen hebben is niet meer dan logisch.
Ach je hebt in ieder geval geneuktquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:06 schreef Mystikvm het volgende:
Tweede date gisteren gehad, blijven slapen enzo. Was erg leuk, ik mag haar ook graag maar merk vooralsnog niet meer dan 'scharrelpotentie'.
Je hebt het hoogst haalbare al bereikt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach je hebt in ieder geval geneukt![]()
![]()
ja wat wil je eigenlijk nog meer?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je hebt het hoogst haalbare al bereikt.
En in real life word je niet beoordeeld op je kapsel e.d.?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:15 schreef Vinnie85 het volgende:
Die datingsites werken gewoon niet de kans is heel klein om je liefde van je leven te vinden.
Het is gewoon kortzichtig gedoe en het gaat helemaal nergens over, alleen draait het om geld meer niet.
Omdat je alleen wordt beoordeeld op je profieltekst en foto etc.
Het draait niet om persoonlijkheid, want hoe kan je aan de hand van een foto en een tekst wat erbij staat een juist beeld van iemand schetsen?
Als je bijvoorbeeld intresse in iemand heb en het kapsel waarmee je op de foto staat valt net niet in zijn of haar smaak dan wordt je al beoordeeld dat je niet zijn of haar typ bent, en zo kan ik nog wel heel wat voorbeelden op noemen.
En mensen die echt gelukkig zijn en veel levens ervaring hebben en een goede algemene ontwikkeling hebben staan niet op een datingsite's.
De beste manier om opzoek te gaan naar een liefde is gewoon in real life.
Uit mijn ervaring en wat ik heb meegemaakt etc weet ik dat.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En in real life word je niet beoordeeld op je kapsel e.d.?
Waar vind jij dat je in real life de meeste kans hebt om je liefde van je leven te vinden?
Idd in reallife mag je vrouwen nog enigzinds claimen. Op datingsites is het not done.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:59 schreef Vinnie85 het volgende:
[..]
Uit mijn ervaring en wat ik heb meegemaakt etc weet ik dat.
Als ik iemand tegen kom die er gewoon uitziet of er als een foto model uitziet wil dat niet veel zeggen over de indruk die ze dan maakt.
Omdat de manier van doen en uitstraling vele malen belangerijker is en op een foto kan je dat niet zien.
Ik ben zelf ook vaak uit geweest (toen ik nog vrijgezel was) en ik had altijd het zelfde kapsel en dezelfde soort kleren aan en parfum op, ik ging vaak meiden versieren en soms had ik echt heel veel succes en soms had ik geen succes en dat komt gewoon door de bui waarin ik verkeer en de uitstraling, en uiterlijk speelde niet echt een hele grote rol.
En over het algemeen is het als jongen/man veel makkelijker om in real life iemand te vinden.
Omdat je alle kanten op kan, wat je ook doe hoeveel meiden je ook zoent je wordt er niet op aan gekeken en eerder wordt dat als stoer gezien.
Loop je dan een blauwtje dan is het gewoon nieuwe ronden nieuwe kansen.
Terwijl als je als meid met een paar jongens flirt of zoent dan wordt je al gauw als slet gezien.
Ik snap echt niet wat dat laatste met datingsites te maken heeft.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:59 schreef Vinnie85 het volgende:
[..]
Uit mijn ervaring en wat ik heb meegemaakt etc weet ik dat.
Als ik iemand tegen kom die er gewoon uitziet of er als een foto model uitziet wil dat niet veel zeggen over de indruk die ze dan maakt.
Omdat de manier van doen en uitstraling vele malen belangerijker is en op een foto kan je dat niet zien.
Ik ben zelf ook vaak uit geweest (toen ik nog vrijgezel was) en ik had altijd het zelfde kapsel en dezelfde soort kleren aan en parfum op, ik ging vaak meiden versieren en soms had ik echt heel veel succes en soms had ik geen succes en dat komt gewoon door de bui waarin ik verkeer en de uitstraling, en uiterlijk speelde niet echt een hele grote rol.
En over het algemeen is het als jongen/man veel makkelijker om in real life iemand te vinden.
Omdat je alle kanten op kan, wat je ook doe hoeveel meiden je ook zoent je wordt er niet op aan gekeken en eerder wordt dat als stoer gezien.
Loop je dan een blauwtje dan is het gewoon nieuwe ronden nieuwe kansen.
Terwijl als je als meid met een paar jongens flirt of zoent dan wordt je al gauw als slet gezien.
Eng.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Idd in reallife mag je vrouwen nog enigzinds claimen. Op datingsites is het not done.
Ik wil alleen de mogelijkheden benadrukken zoals dat je alle kanten op kan ook de serieuze kant.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat dat laatste met datingsites te maken heeft.
En met dit rondzoenen verhaal heb je nog steeds niemand overtuigd van waarom je in real life meer kans maakt op de liefde van je leven vinden dan op een datingsite.
De kans om de liefde van je leven zo maar ergens in het wild tegen het lijf te lopen is zeker niet veel groter hoor...quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:15 schreef Vinnie85 het volgende:
Die datingsites werken gewoon niet de kans is heel klein om je liefde van je leven te vinden.
Stel als je met internetdaten iemand zoek dan moet je heel vaak mailen en chatten afspreken naar die plek gaan dat kost veel tijd en inspaning voor die ene persoon waar nog de vraag is dat het klikt in het echt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:18 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
De kans om de liefde van je leven zo maar ergens in het wild tegen het lijf te lopen is zeker niet veel groter hoor...
Internetdaten is gewoon een aanvulling op alle andere datingmanieren. Niks meer, niks minder.
Heel vaak mailen en chatten? Als het bij de eerste chat klikt, of na een paar berichtjes dan stel ik een date voor. Is niks moeilijks aan. En als je niet volkomen mensenschuw bent is het maar een klein beetje spannend.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:21 schreef Vinnie85 het volgende:
[..]
Stel als je met internetdaten iemand zoek dan moet je heel vaak mailen en chatten afspreken naar die plek gaan dat kost veel tijd en inspaning voor die ene persoon waar nog de vraag is dat het klikt in het echt.
Bijvoorbeeld met stappen of sporten kan je veel mensen spreken en ontmoeten en dat is veel makkelijker klik het niet dan zijn er nog 20+ andere.
Gaan we weer. Dit is discussie 64347393 hierover. En zo te lezen ben je al geen vrijgezel meer. Waar maak je je dan druk over?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:15 schreef Vinnie85 het volgende:
-blaat-
Op datingsites dus ook.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:21 schreef Vinnie85 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld met stappen of sporten kan je veel mensen spreken en ontmoeten en dat is veel makkelijker klik het niet dan zijn er nog 20+ andere.
Tja inderdaad is dat zielig om een advertentie aan te maken op een datingsite.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel vaak mailen en chatten? Als het bij de eerste chat klikt, of na een paar berichtjes dan stel ik een date voor. Is niks moeilijks aan. En als je niet volkomen mensenschuw bent is het maar een klein beetje spannend.
Op een datingsite aanmelden om de liefde van je leven te vinden is sowieso een beetje zieligAls je in de kroeg gaat staan flirten dan doe je dat toch ook niet met het idee om de liefde van je leven op die manier aan de haak te slaan? Dat doe je om een beetje rond te neuken en misschien blijft iemand wat langer bij je hangen. Ik zie een datingsite net zo.
Lul niet zo dom Mystikvm, een paar maanden geleden dook jij anders ook op in AVNZMG. Heel veel mensen willen wel hun grote liefde ontmoeten via een datingsite, en meerdere lukt dat ook. Je houding nu vind ik nogal blasé, en dat stoort me.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel vaak mailen en chatten? Als het bij de eerste chat klikt, of na een paar berichtjes dan stel ik een date voor. Is niks moeilijks aan. En als je niet volkomen mensenschuw bent is het maar een klein beetje spannend.
Op een datingsite aanmelden om de liefde van je leven te vinden is sowieso een beetje zieligAls je in de kroeg gaat staan flirten dan doe je dat toch ook niet met het idee om de liefde van je leven op die manier aan de haak te slaan? Dat doe je om een beetje rond te neuken en misschien blijft iemand wat langer bij je hangen. Ik zie een datingsite net zo.
Ja, als je fokkers moet geloven. Hahaha maar ik geloof er geen snars van. De echte cijfers en waarnemingen spreken voor zich.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:46 schreef minnemin het volgende:
[..]
Lul niet zo dom Mystikvm, een paar maanden geleden dook jij anders ook op in AVNZMG. Heel veel mensen willen wel hun grote liefde ontmoeten via een datingsite, en meerdere lukt dat ook. Je houding nu vind ik nogal blasé, en dat stoort me.
En zoals jij weet dook ik daar niet op om tips op te doen. Mijn seks/liefdesleven is verder privé, maar ik heb niet te klagen. Ik speel bij jou ook niet op de man.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:46 schreef minnemin het volgende:
[..]
Lul niet zo dom Mystikvm, een paar maanden geleden dook jij anders ook op in AVNZMG. Heel veel mensen willen wel hun grote liefde ontmoeten via een datingsite, en meerdere lukt dat ook. Je houding nu vind ik nogal blasé, en dat stoort me.
Geinig joh, veel mensen doen op dating-sites exact hetzelfde....maar weet je wat, ik ga vanavond de kroeg in....met een paar wingmen, op zoek naar de liefde van mijn levenquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:43 schreef Vinnie85 het volgende:
[..]
Tja inderdaad is dat zielig om een advertentie aan te maken op een datingsite.
Toen ik naar disco's en kroegen ging draaide het om lol maken en mensen ontmoeten.
Als je toe bent aan een relatie komt het vanzelf wel.
Jongere mensen zijn slimmer dan ouderen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
Toch maar een full account genomen op Relatieplanet. Is allemaal ff wat makkelijker met berichtjes versturen etc.
Heb trouwens wel het gevoel dat jongere mensen datingsites niet echt "serieus" nemen t.o.v. oudere mensen...
Definieer "serieus".quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
Toch maar een full account genomen op Relatieplanet. Is allemaal ff wat makkelijker met berichtjes versturen etc.
Heb trouwens wel het gevoel dat jongere mensen datingsites niet echt "serieus" nemen t.o.v. oudere mensen...
Tof. Zit er aan te denken om het ook te doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
Jong, ben 20.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tof. Zit er aan te denken om het ook te doen.
In welke categorie val jij? Jong of oud?
Ze lijken meer de datingsite als chatbox te zien. Er is veel terughoudendheid met betreft serieuze stappen ondernemen, en niet de hele tijd in die chatbox blijven hangen.quote:
Idd. Ik vind die meiden die op hun 20e al huisje boompje beeste willen doen gewoon een beetje engquote:Op zondag 18 december 2011 08:48 schreef Silenus het volgende:
Vind je het gek dat mensen van 20 nog niet serieus zijn? Die moeten zich nog helemaal niet binden maar lekker de wereld ontdekken. En ja, daar hoort een beetje rondsletten ook gewoon bij!
Ik bedoel het ook niet perse zo, dat ze gelijk moeten settlen enzo. Maar ze gebruiken die site meer als chatbox dan daadwerkelijk iets afspreken. Want daar schort het aan, ze willen/durven/weetikveelwaaromzenietwillen niet afspreken.quote:Op zondag 18 december 2011 08:48 schreef Silenus het volgende:
Vind je het gek dat mensen van 20 nog niet serieus zijn? Die moeten zich nog helemaal niet binden maar lekker de wereld ontdekken. En ja, daar hoort een beetje rondsletten ook gewoon bij!
Ze willen gewoon aandacht.quote:Op zondag 18 december 2011 11:28 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet perse zo, dat ze gelijk moeten settlen enzo. Maar ze gebruiken die site meer als chatbox dan daadwerkelijk iets afspreken. Want daar schort het aan, ze willen/durven/weetikveelwaaromzenietwillen niet afspreken.
In de categorie 24 en echt op zoekquote:Op zondag 18 december 2011 11:47 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Maar in welke categorie van jij dan?
Te jong om echt op zoek te zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 12:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In de categorie 24 en echt op zoek
Opzoek naar wat? Een date, een relatie, vriendschap, een hond?quote:Op zondag 18 december 2011 12:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Welke provincie zit je?quote:Op zondag 18 december 2011 12:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik in de categorie val van echt op zoek i.p.v. die sites als chatbox te gebruiken zoals TheGreatHooD aangaf dat sommige meiden doen.quote:Op zondag 18 december 2011 12:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Te jong om echt op zoek te zijn.
Waarom ben je eigenlijk echt op zoek?Waarom kun je niet zonder?
Ik ben op zoek naar een hond inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2011 12:33 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Opzoek naar wat? Een date, een relatie, vriendschap, een hond?![]()
Zit je op verschillende sites en werkt het een beetje voor je? Ben wel benieuwd
Klopt, een datingsite gaat het niet voor je fixen. Je zal het zelf moeten doen.quote:
Dus jij wil z'n bitch zijn?quote:Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben op zoek naar een hond inderdaad.
Kun jij die rol voor mij vervullen?
Ja maar jij kunt hem niet doggystylen. Of nouja, daar gaat 'ie niet aan meewerken vermoed ik.quote:
Jij neukt je hond doggystyle? Voor ieder wat wils.quote:Op zondag 18 december 2011 17:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja maar jij kunt hem niet doggystylen. Of nouja, daar gaat 'ie niet aan meewerken vermoed ik.
Zijn? Ik wist niet dat je voor mannetjes ging tegenwoordig. Misschien maar beter ook.quote:Op zondag 18 december 2011 18:00 schreef picardmike het volgende:
Damn krijg net een bericht binnen van iemand die geeft meteen zijn telnr erbij. Dat terwijl er in mijn profiel staat dat ik iemand zoek die ik moet kunnen claimen.
lol....quote:Op zondag 18 december 2011 18:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zijn? Ik wist niet dat je voor mannetjes ging tegenwoordig. Misschien maar beter ook.
Zou wel het e.e.a. verklaren. Dan is hij wel duidelijk het vrouwtje in de relatiequote:
Nee ik ben niet zo volgzaamquote:Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een hond inderdaad.
Kun jij die rol voor mij vervullen?
Zijn is ook onzijdig vriend.quote:Op zondag 18 december 2011 18:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zijn? Ik wist niet dat je voor mannetjes ging tegenwoordig. Misschien maar beter ook.
Nee dat is het niet, vriendquote:
Pas nou op Sinos...zo meteen val je nog van de bank en breek je je andere beenquote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef Sinosappel het volgende:
HA-HA! Jij bent een homo! HOMOoooooooo! Want jij versprak je! Ha!
...Sorry..heb gewoon niet geneukt dit weekendquote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Pas nou op Sinos...zo meteen val je nog van de bank en breek je je andere been
on topic: leuke middagdate gehad vandaag (beetje onverwacht, maar wel leuk)
Je hat ook gewoon het geintje mee kunnen spelen natuurlijk, in plaats van ertegenin te gaan.quote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef picardmike het volgende:
Ach hier in den haag spreken we iedereen met zijn aan. Het kan ook gewoon. Alleen is het vaag taalgebruik.
Kijk in de dikke van dale dan.quote:Op zondag 18 december 2011 20:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hat ook gewoon het geintje mee kunnen spelen natuurlijk, in plaats van ertegenin te gaan.
Ik ook niet..dus geen excuusquote:Op zondag 18 december 2011 20:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
...Sorry..heb gewoon niet geneukt dit weekend
Vertel over je date! Hoe kwam het tot stand wat hebben jullie gedaan en hoe was het?
Nicequote:Op zondag 18 december 2011 20:51 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik ook niet..dus geen excuus![]()
Was een tamelijk spontane actie, ken haar via e-matching, en we hebben ons laten zandstralen op het stranden daarna lekker geluncht.....we hadden beiden niet veel tijd, dus het was kort maar voor herhaling vatbaar
Tot nu toe een stuk beter dan RP....vrouwen lijken veel (pro)actiever en ook aardiger in de zin, dat ze ook reageren als je niet hun type bent....en het klinkt misschien wel erg denigrerend, maar wellicht dat dat toch aan het HBO+ niveau te maken heeft....but don't get me wrong....nofiquote:Op zondag 18 december 2011 22:11 schreef minnemin het volgende:
Heej wat zijn hier de ervaringen met E-matching?
Kan wel, maar in dit geval nog niet....maar goed...ik zit dan ook in een leeftijdscategorie dat je het sowieso allemaal wat voorzichtiger aanpak...volgens mij.....quote:Op zondag 18 december 2011 21:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nice![]()
Wat ik me afvraag...kan je na zo'n eerste date al kriebels hebben?
Grappig is dat inderdaad, als je iets ouder bent (say, dertig) dan gaat het allemaal iets langzamer aan. En wat mij betreft ook beter, trouwens.quote:Op zondag 18 december 2011 22:25 schreef Cinderella_Man het volgende:
Kan wel, maar in dit geval nog niet....maar goed...ik zit dan ook in een leeftijdscategorie dat je het sowieso allemaal wat voorzichtiger aanpak...volgens mij.....
Het is gewoon heel simpel volgens mij...vanwege al je (levens)ervaring benader je de meeste dingen, ja zelfs zoiets als verliefdheid/liefde, een stuk rationeler dan vroeger...eigenlijk wel jammer, maar ja, sobeit....quote:Op zondag 18 december 2011 22:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Grappig is dat inderdaad, als je iets ouder bent (say, dertig) dan gaat het allemaal iets langzamer aan. En wat mij betreft ook beter, trouwens.
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 18 december 2011 22:34 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel volgens mij...vanwege al je (levens)ervaring benader je de meeste dingen, ja zelfs zoiets als verliefdheid/liefde, een stuk rationeler dan vroeger...eigenlijk wel jammer, maar ja, sobeit....
Gevaarlijke ontwikkeling lijkt mij. Niet zozeer om die pro-actieve vrouwen ... ...quote:Op zondag 18 december 2011 22:25 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Tot nu toe een stuk beter dan RP....vrouwen lijken veel (pro)actiever en ook aardiger in de zin, dat ze ook reageren als je niet hun type bent....en het klinkt misschien wel erg denigrerend, maar wellicht dat dat toch aan het HBO+ niveau te maken heeft....but don't get me wrong....nofi
[..]
Kan wel, maar in dit geval nog niet....maar goed...ik zit dan ook in een leeftijdscategorie dat je het sowieso allemaal wat voorzichtiger aanpak...volgens mij.....
Dit soort reacties zijn nog diep triester. Ik bedoel, waar maak je je druk om? Of ben je toch jaloers, dat die meiden voor je neus weggekaapt worden?quote:Op maandag 19 december 2011 00:39 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Gevaarlijke ontwikkeling lijkt mij. Niet zozeer om die pro-actieve vrouwen ... ...
Maar dat hoger opgeleiden zich laten verleiden tot dit soort websites ....diep triest.
Misschien juist om dit soort mannen te ontlopen, die niet verder komen dan "heee, pssst, neuken ??"quote:Op maandag 19 december 2011 00:39 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Gevaarlijke ontwikkeling lijkt mij. Niet zozeer om die pro-actieve vrouwen ... ...
Maar dat hoger opgeleiden zich laten verleiden tot dit soort websites ....diep triest.
quote:Op maandag 19 december 2011 09:16 schreef Silenus het volgende:
Ik date ook nooit met lager dan HBO. En ook niet met Chinezen.
Het gebrek aan intelligentie en beschaving van "hoger opgeleiden".quote:Op maandag 19 december 2011 05:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit soort reacties zijn nog diep triester. Ik bedoel, waar maak je je druk om?
Ja, wegens de verloren aandacht.quote:Of ben je toch jaloers,
Nee, want die elektronische meiden wil ik niet.quote:dat die meiden voor je neus weggekaapt worden?
Niet relevant. Waarom kiezen leuke HBO+ dames voor de methode van dit digitale asociale monstergedrocht ?quote:Op maandag 19 december 2011 14:15 schreef Sinosappel het volgende:
Bankfurt heeft duidelijk een MBO- opeiding anders had ie er wel meer van begrepen.
Dit gaat hij nu ontkennen.
Wat vind je er zo erg aan? Wat vind je er asociaal aan? Argumenten aubquote:Op maandag 19 december 2011 14:22 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Niet relevant. Waarom kiezen leuke HBO+ dames voor de methode van dit digitale asociale monstergedrocht ?
Waaarom komen er geen betere alternatieven en systemen (ook via internet ?) .
Er is geen enkele maatschappijke discussie hieraan voorafgegaan, terwijl het enorme impact heeft.quote:Op maandag 19 december 2011 14:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat vind je er zo erg aan? Wat vind je er asociaal aan? Argumenten aub
Discreter, effectiever, efficienter, meer privacy, meer menselijk;quote:Wat voor alternatieve systemen zou jij graag zien?
Dit dus.quote:Op maandag 19 december 2011 14:29 schreef Silenus het volgende:
Wat is dit voor slap geouwehoer.
Welke enorme impact? Mensen sturen wat mailtjes naar elkaar en spreken dan af, hartstikke gezellig.
Voorlichting, wetgeving, controle, examens. Hahaha.
Niet voor iedereen zoquote:Op zondag 18 december 2011 22:34 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel volgens mij...vanwege al je (levens)ervaring benader je de meeste dingen, ja zelfs zoiets als verliefdheid/liefde, een stuk rationeler dan vroeger...eigenlijk wel jammer, maar ja, sobeit....
tja ik zal dit maar relatief opvatten. Want het ligt buiten mijn fantasie.quote:Op maandag 19 december 2011 14:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niet voor iedereen zoHad nooit gedacht dat ik het kon, maar liefde op het eerste gezicht bestaat wel zeker (of anders woeste aantrekkingskracht
) en ik word volgende maand 30 en ben al gescheiden, dus ook niet geheel onervaren
Soms overkomt het je gewoon
(worden jullie trouwens al misselijk van me?)
beetje zoals dit:quote:
Ik doe altijd de Israel-Palestina discussie met mijn date. En daarna gaan we neuken. Mag dat wel, meneer MBO-ert?quote:Op maandag 19 december 2011 14:28 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Er is geen enkele maatschappijke discussie hieraan voorafgegaan, terwijl het enorme impact heeft.
Hahaha inderdaad. Ik snap echt niet waar hij met dat gejank nou naartoe wilquote:Op maandag 19 december 2011 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Altijd fijn als iemand zijn standpunt even wat uitgebreider wil toelichten
Ik heb dat 1 keer ervaren, dat liefde op het eerste gezicht. Maar toen was ik 18.quote:Op maandag 19 december 2011 14:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niet voor iedereen zoHad nooit gedacht dat ik het kon, maar liefde op het eerste gezicht bestaat wel zeker (of anders woeste aantrekkingskracht
) en ik word volgende maand 30 en ben al gescheiden, dus ook niet geheel onervaren
Sinosappel je bent pas net op fok maar je schrijft al zo veel. Ben je een oude gebruiker met een nieuw profiel ofzo? Of ben je gewoon enthousiast begonnen?quote:Op maandag 19 december 2011 15:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb dat 1 keer ervaren, dat liefde op het eerste gezicht. Maar toen was ik 18.
Ik sluit niet uit dat het weer kan gebeuren, maar ik heb ook een beetje het idee dat naarmate ik ietsje (6 jaar dus) ouder werd ik het ook allemaal wat rationeler ben gaan bekijken.
Als ik die man van toen nu zou tegenkomen zou ik dat bijvoorbeeld niet meer hebben (logisch natuurlijk want is wel 1 en ande gebeurd). Maar ik kan me niet zo goed inbeelden dat het nog een keer zo gebeurt. Er is een bepaalde mate van naiviteit weggevallen denk ik.
Nee ben enthousiast begonnen haha. Ben namelijk in een zwart gevallen door vorige week mn been te breken en nu beetje aan huis gekluisterd zit.quote:Op maandag 19 december 2011 15:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Sinosappel je bent pas net op fok maar je schrijft al zo veel. Ben je een oude gebruiker met een nieuw profiel ofzo? Of ben je gewoon enthousiast begonnen?
Niet gek. Leuk doordenkertje.quote:Op maandag 19 december 2011 14:48 schreef picardmike het volgende:
[..]
beetje zoals dit:
What we swingers were rebelling against is uptight squares like you whose bag was money and world domination. We were innocent, man. If we'd known the consequences of our sexual liberation, we would have done things differently, but the spirit would've remained the same. It's freedom, baby. Yeah!
Don't feed the trollquote:Op maandag 19 december 2011 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Altijd fijn als iemand zijn standpunt even wat uitgebreider wil toelichten
Mooi. Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:15 schreef Vinnie85 het volgende:
Het is gewoon kortzichtig gedoe en het gaat helemaal nergens over, alleen draait het om geld meer niet.
Omdat je alleen wordt beoordeeld op je profieltekst en foto etc.
Het draait niet om persoonlijkheid, want hoe kan je aan de hand van een foto en een tekst wat erbij staat een juist beeld van iemand schetsen?
Als je bijvoorbeeld intresse in iemand heb en het kapsel waarmee je op de foto staat valt net niet in zijn of haar smaak dan wordt je al beoordeeld dat je niet zijn of haar typ bent, en zo kan ik nog wel heel wat voorbeelden op noemen.
En mensen die echt gelukkig zijn en veel levens ervaring hebben en een goede algemene ontwikkeling hebben staan niet op een datingsite's.
De beste manier om opzoek te gaan naar een liefde is gewoon in real life.
Aangezien je het alleen maar eens bent met Nutcase Central hoef ik jou ook niet heel erg serieus te nemen.quote:Op maandag 19 december 2011 15:29 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Mooi. Helemaal mee eens.
Ik hoef dus gelukkig niets meer toe te lichten, hierzo.
Ja, dat geneuzel over dating voor hoger opgeleiden dien je nog wel even toe te lichten, aangezien je niks uitgelegd hebt en het gewoon niet te volgen onzin is. Het is niet meer dan logisch dat dat soort sites ontstaan gezien het niveau van de mannen op sites als RP.quote:Op maandag 19 december 2011 15:29 schreef Bankfurt het volgende:
Mooi. Helemaal mee eens.
Ik hoef dus gelukkig niets meer toe te lichten, hierzo.
Val jij nu op dezelfde soort vrouwen als dat toen je 18 was?quote:Op maandag 19 december 2011 16:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
Liefde op het eerste gezicht kan prima hoor, ik was 30 toen dat gebeurde.
Je gaat alles veel meer rationeel bekijken als je ouder wordt en maar goed ook. Je zou doodmoe worden van al die streken en affaires van je jeugd.
Liefde op het eerste gezicht is echter compleet irrationeel en schakelt dit uit.
Probleem is dat niet iedereen dit meemaakt in zijn leven en soms gewoon een relatie instappen die ook prima is, maar niet het vuurwerk levert. Dat levert een verlangen op, waar de een beter in is om het te onderdrukken dan de ander.
Tja dat snap ik nou niet he, zeuren is niet toegestaan in dit topix. Maar daar valt het zeuren over mannen niet onder blijkbaar. selfmutilisten zijn julle, bah.quote:Op maandag 19 december 2011 16:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, dat geneuzel over dating voor hoger opgeleiden dien je nog wel even toe te lichten, aangezien je niks uitgelegd hebt en het gewoon niet te volgen onzin is. Het is niet meer dan logisch dat dat soort sites ontstaan gezien het niveau van de mannen op sites als RP.
Waar HEB je het over?quote:Op maandag 19 december 2011 16:32 schreef picardmike het volgende:
Tja dat snap ik nou niet he, zeuren is niet toegestaan in dit topix. Maar daar valt het zeuren over mannen niet onder blijkbaar. selfmutilisten zijn julle, bah.
Vorige week heb je er ook eentje gezien anders, als ik mij niet vergisquote:Op maandag 19 december 2011 16:33 schreef Catbert het volgende:
Oh trouwens, wat betreft dat gebrek aan 'mooie vrouwen' op RP: ik zag er dit weekend zowaar een langs komen waarvan ik dacht "poe, netjes!" en wou dat vandaag hier posten als nuancering. Maar helaas: "Deze persoon is geen member meer van Relatieplanet. Het membership van deze persoon is beëindigd. "
Sorry jongens
PicardMike is van mening dat we (=alle mannen) de rangen moeten sluiten tegen de vijand (de vrouwen). En iedereen die een andere man afvalt is een verrader. Zoiets, gok ik..quote:Waar HEB je het over?
En wat is volgens jou een "selfmutilist"?
Jij snapt het!quote:Op maandag 19 december 2011 16:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Vorige week heb je er ook eentje gezien anders, als ik mij niet vergis
[..]
PicardMike is van mening dat we (=alle mannen) de rangen moeten sluiten tegen de vijand (de vrouwen). En iedereen die een andere man afvalt is een verrader. Zoiets, gok ik..
quote:Op maandag 19 december 2011 16:37 schreef macondo het volgende:
PicardMike is van mening dat we (=alle mannen) de rangen moeten sluiten tegen de vijand (de vrouwen). En iedereen die een andere man afvalt is een verrader. Zoiets, gok ik..
sow ga ik straks effe immortals kijken. Misschien steek ik daar nog iets van op.quote:Op maandag 19 december 2011 17:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Is PicardMike een trol? Een autist? Een puber? Een maagd? Of gewoon een goeie grappenmakerof meent hij het?
My god no.quote:Op maandag 19 december 2011 16:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Val jij nu op dezelfde soort vrouwen als dat toen je 18 was?
Sorry, ik was mijn nagels aan het lakkenquote:Op maandag 19 december 2011 17:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik ben de bewaker van de mannelijkheid in deze reeks, al bijna vanaf het begin.
Geil die gladiator.quote:Op maandag 19 december 2011 17:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
sow ga ik straks effe immortals kijken. Misschien steek ik daar nog iets van op.
Ik ben de bewaker van de mannelijkheid in deze reeks, al bijna vanaf het begin.
Haha. Oke.quote:Op maandag 19 december 2011 17:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
My god no.
Althans. Toen nam ik gewoon mijn kansen
Pas later ben ik een smaak gaan ontwikkelen, ook op basis van ervaring.
quote:Wil je een gek prettig gestoorde meid leren kennen nou hier heb je haar dan whahahahahaha,
ik sta op met een lach en praat de oren van je kop af en zo ga ik ook weer naar bed whahahahaha![]()
kies je voor mij evt dan kies je ook voor mijn 9 beesten.
dus wees lief voor mij en mijn beesten whahahahaha
mijn beesten zijn :
2 honden
3 nijnen en
4 katers waarvan 2 van 3 jaar en 2 van 17 weekjes jong
hihihihi
greetz
Absoluut, maar dat is dan gelijk ook het probleem: lang niet alle mannen zijn 'mannelijk'. Een heel groot deel is een ontiegelijke kneus die over zich heen laat lopen door vrouwen... Alles maar goed vinden en nauwelijks eisen stellen. Ze zijn immers al als een kind zo blij dat er EEN vrouw interesse in ze heeft.quote:Op maandag 19 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
<knip> mannelijke mannen weten dondersgoed hoe ze met vrouwen om moeten gaan en zien vrouwen niet als de vijand...
quote:Op maandag 19 december 2011 14:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
lol.....quote:Op maandag 19 december 2011 18:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sorry, ik was mijn nagels aan het lakken
We vervallen inderdaad in herhaling...dating sites zijn een aanvulling op andere mogelijkheden en geen vervanging van. Als het je in de kroeg niet lukt, of in het OV, of op je werk/school/uni etc etc, gaat het je ook niet lukken op een datingsite....maar net zoals je dan de kroeg, het OV, je werk/school/uni niet de schuld gaat geven, ga je nu ook niet de datingsite de schuld gevenquote:Op maandag 19 december 2011 15:35 schreef Silenus het volgende:
Dat het een of andere gefrustreerde maagd het niet lukt om leuke vrouwen te vinden via datingsites wil niet zeggen dat het ook voor iedereen zo geldt.
Als het je niet lukt ben je zelf ongeschikt. Hoef je niet de datingsites de schuld voor te geven.
Ik denk wel dat het voor sommige mensen waar in het de kroeg etc. niet lukt wel kan werken op datingsites hoor. Van dat soort type mannen zijn namelijk ook een bijpassend type vrouwen die even awkward of onervaren zijn, en elkaar kunnen vinden via een heel veilig medium: internet.quote:Op maandag 19 december 2011 18:27 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
lol.....
[..]
We vervallen inderdaad in herhaling...dating sites zijn een aanvulling op andere mogelijkheden en geen vervanging van. Als het je in de kroeg niet lukt, of in het OV, of op je werk/school/uni etc etc, gaat het je ook niet lukken op een datingsite....maar net zoals je dan de kroeg, het OV, je werk/school/uni niet de schuld gaat geven, ga je nu ook niet de datingsite de schuld geven
Tuurlijk weten mannelijk mannen dat. Maar vrouwen weten niet hoe ze met een man moeten omgaan. Alleen de mietjes daar vragen ze om, zolang die het maar eens is met hen.quote:Op maandag 19 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geil die gladiator.
Maar ik zal je ff uit de droom helpen ventje: mannelijke mannen weten dondersgoed hoe ze met vrouwen om moeten gaan en zien vrouwen niet als de vijand...
Oh my.quote:
Da's niet jouw probleem. Zeg dat je al ergens een kleine eetafspraak hebt maar je op tijd daar weggaat (=20.30u ofzoquote:Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef Lago het volgende:
Wat doen jullie meestal als je voor de eerste keer met iemand van een datingsite afspreekt?
Ik zou namelijk donderdagavond wat gaan drinken met een jongen van Paiq, maar nu stelt hij voor om eerst nog wat te gaan eten samen. En daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Straks vind ik hem helemaal niet leuk, en dan moet je die hele maaltijd nog uitzitten.
Maar hij werkt die dag in de buurt van mijn stad, terwijl hij zelf ergens anders woont. Dus dan moet hij anders in z'n eentje eerst ergens wat gaan eten. En dat vind ik dan ook weer zo sneu.
Nee ik doe op een eerste date alleen een drankje. Wees gewoon eerlijk tegen hem en zeg dat je dat relaxter vindt op de eerste date. Hij eet wel ff een happie ergens. Waarschijnlijk vindt ie dat geen probeem.quote:Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef Lago het volgende:
Wat doen jullie meestal als je voor de eerste keer met iemand van een datingsite afspreekt?
Ik zou namelijk donderdagavond wat gaan drinken met een jongen van Paiq, maar nu stelt hij voor om eerst nog wat te gaan eten samen. En daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Straks vind ik hem helemaal niet leuk, en dan moet je die hele maaltijd nog uitzitten.
Maar hij werkt die dag in de buurt van mijn stad, terwijl hij zelf ergens anders woont. Dus dan moet hij anders in z'n eentje eerst ergens wat gaan eten. En dat vind ik dan ook weer zo sneu.
Totdat ze elkaar voor het eerst IRL ontmoeten en de veilige muren van het internet er niet meer zijn......quote:Op maandag 19 december 2011 18:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het voor sommige mensen waar in het de kroeg etc. niet lukt wel kan werken op datingsites hoor. Van dat soort type mannen zijn namelijk ook een bijpassend type vrouwen die even awkward of onervaren zijn, en elkaar kunnen vinden via een heel veilig medium: internet.
Dan worden ze toch zo'n heerlijk stel wat zwijgend gaat uit eten en alleen af en toe tegen elkaar zegt 'is het lekker?' en 'wil je een stukje vlees van mij proeven?'quote:Op maandag 19 december 2011 18:38 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Totdat ze elkaar voor het eerst IRL ontmoeten en de veilige muren van het internet er niet meer zijn......
Beter alternatief, als dat mogelijk is....spreek iets vroeger af...ga dan eerst borrelen en bevalt de date goed genoeg, kun je alsnog samen een vorkje prikken en zo niet dan kun je opstappen en nog ff wat bij de Appie scorenquote:Op maandag 19 december 2011 18:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik doe op een eerste date alleen een drankje. Wees gewoon eerlijk tegen hem en zeg dat je dat relaxter vindt op de eerste date. Hij eet wel ff een happie ergens. Waarschijnlijk vindt ie dat geen probeem.
Dat zou een prima optie zijn, maar ik gok dat hij gewoon tot een uurtje of 6 moet werken.quote:Op maandag 19 december 2011 18:40 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Beter alternatief, als dat mogelijk is....spreek iets vroeger af...ga dan eerst borrelen en bevalt de date goed genoeg, kun je alsnog samen een vorkje prikken en zo niet dan kun je opstappen en nog ff wat bij de Appie scoren
En wat doe jij dan precies op datingsites? Je wilt graag dat je mannelijkheid wordt afgenomen?quote:Op maandag 19 december 2011 18:33 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tuurlijk weten mannelijk mannen dat. Maar vrouwen weten niet hoe ze met een man moeten omgaan. Alleen de mietjes daar vragen ze om, zolang die het maar eens is met hen.
vrouwen zijn dus gewoon de vijand. Want een echte man spreekt zijn eigen soort niet tegen, hij geniet van het man zijn. En dat proberen vrouwen ons af te nemen.
Loyaal aan zijn mannelijkheid, agressief tegen huichelarij.
p.s en sowieso gaan vrouwen ons niet wijsmaken wat een man nou is.
Heb ik ook. Kun je tenminste allebei binnen 10 minuten op het neude staan (in mijn geval) en ben je ook zo weer weg als het niks is. Om er nou een uur voor in de trein te zitten, moet ze wel heel lekker zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 19:04 schreef Lago het volgende:
Dit is nou precies waarom ik eigenlijk alleen met mensen wilden chatten die uit dezelfde stad komen, dan heb je minder gedoe.
Nee, ik straf vrouwen keihard af. Die zeggen dat mannen niet mogen claimen en zeggen dat hun definite van een man, de echte man is. Terwijl ze zelf op huichelaars, trotseloze en achterbakse mannen vallen.quote:Op maandag 19 december 2011 19:05 schreef Lago het volgende:
[..]
En wat doe jij dan precies op datingsites? Je wilt graag dat je mannelijkheid wordt afgenomen?
Precies, dan kan het ten minste ook allemaal nog een beetje spontaan gaan.quote:Op maandag 19 december 2011 19:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb ik ook. Kun je tenminste allebei binnen 10 minuten op het neude staan (in mijn geval) en ben je ook zo weer weg als het niks is. Om er nou een uur voor in de trein te zitten, moet ze wel heel lekker zijn.
...tss, mijn vriend catbert, ik heb net uitgelegd dat ik me prima kon vinden in een al eerder uitgebreide toelichting die precies past bij mijn standpunt.quote:Op maandag 19 december 2011 16:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, dat geneuzel over dating voor hoger opgeleiden dien je nog wel even toe te lichten, aangezien je niks uitgelegd hebt en het gewoon niet te volgen onzin is.
laat ze (vooral die hoger opgeleide vrouwen) zichzelf dan op zijn minst niet verlagen door dezelfde stijl, vakjesgedrag en woordkeus te nemen zoals op RP e.d.quote:Het is niet meer dan logisch dat dat soort sites ontstaan gezien het niveau van de mannen op sites als RP.
Drankje voor het eten voorstellen. Heb je gelijk een mooi toetsmoment om of wel te blijven of niet.quote:Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef Lago het volgende:
Ik ben een keer een date vergeten op die manier...quote:Op maandag 19 december 2011 19:42 schreef Silenus het volgende:
Als ik een date voor over twee weken zet weet ik nu al dat ik er op dat moment geen zin meer in heb.Moet wel een beetje in het momentum blijven.
Hahaha...nouja je smst toch wel even de avond vantevoren lijkt me dan. Ik kreeg ooit na een week radiostilte een smsje van 'sorry, kan niet vanavond, heel druk en balbalbla'..ik schrok me rot, was het ook vergeten. Dus geluk bij een ongeluk.quote:Op maandag 19 december 2011 19:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben een keer een date vergeten op die manier...
Ik dacht, dat komt vanzelf nog wel aan bod. En net die drukke weken op het werk en zij was op vakantie. Op een gegeven moment werd ik gebeld of ik nog op kwam dagen
In alinea 1 opscheppen, en het dan in alinea twee verkloten. Das nie handig nie.quote:Op maandag 19 december 2011 19:43 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
en .. ik heb nieuws voor jou meneer catbert: jij kan me niet volgen omdat ik te hoog ben opgeleid voor jou.
[..]
een beetje hoger opgeleide vrouw die zich gedraagt als de eerste beste tut-hola om zich als een aanstellerij-festijn te presenteren en daarmee een hoog opgeleide man te vinden (waarvan ik wel vind dat zij daar zeker op mag rekenen) zal denk ik nog ergere man-types aantrekken, die ze nou juist probeert te vermijden.
Fijn dat je onze date zo sneu vindtquote:Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef Lago het volgende:
Hehe, dat zou mij ook zo kunnen overkomen.quote:Op maandag 19 december 2011 19:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben een keer een date vergeten op die manier...
Ik dacht, dat komt vanzelf nog wel aan bod. En net die drukke weken op het werk en zij was op vakantie. Op een gegeven moment werd ik gebeld of ik nog op kwam dagen
Kan dus voorkomen worden, dus door een dating-site examen met goede voorlichting in te stellen..quote:Op maandag 19 december 2011 19:56 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 19 december 2011 19:56 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
En als je op een site voor hoger opgeleiden wil zitten, dan lijkt het me dat je snel door de mand valt als je dat niet bent. Via het simpele mail-heen-en-weer spel.
Maar goed, er is veel veranderd in al die jaren dat het internet zich verspreid heeft over Nederland. Zowel positief als negatief.
Ok, E-matching is dus wel positief omdat het een stap in de richting van focus zet, maar dat is maar het begin, en ...er is toch zoveel meer mogelijk.. zoals sociale groepen voor hoger opgeleiden.quote:Maar goed, er is veel veranderd in al die jaren dat het internet zich verspreid heeft over Nederland. Zowel positief als negatief.
Als jij in de kroeg iemand tegenkomt, moet ze dan van jou ook eerst een examen maken om te bewijzen dat ze echt hoogopgeleid is? Serieuze vraagquote:Op maandag 19 december 2011 20:08 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Kan dus voorkomen worden, dus door een dating-site examen met goede voorlichting in te stellen..
[..]
Ok, E-matching is dus wel positief omdat het een stap in de richting van focus zet, maar dat is maar het begin, en ...er is toch zoveel meer mogelijk.. zoals sociale groepen voor hoger opgeleiden.
Gewoon eerlijk gezegd.quote:Op maandag 19 december 2011 20:01 schreef Lago het volgende:
[..]
Hehe, dat zou mij ook zo kunnen overkomen.Nog snel er heen geracet, of het maar helemaal laten zitten?
Bij mij wel, als ze te hoogopgeleid is dan valt ze af. Dat doodt zaad vaak, van die types die maar 'diepere, intelligente' gesprekken willen hebben. Je wordt al kapot geanalyseerd voor je ook maar iets zegt of doet. Ver weg van blijven, dat soort types. Ik ben hoogopgeleid en heb een hoog IQ, maar soms wil ik ook bananen en poep praten, hoor je? Bananen en poep.quote:Op maandag 19 december 2011 20:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als jij in de kroeg iemand tegenkomt, moet ze dan van jou ook eerst een examen maken om te bewijzen dat ze echt hoogopgeleid is? Serieuze vraag
Heel erg met je eens. Ik heb een wo'tje maar ik heb een hekel aan diepe intelligente gesprekken. Ik val ook vaak op mannen die lager opgeleid zijn dan ik.quote:Op maandag 19 december 2011 21:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Bij mij wel, als ze te hoogopgeleid is dan valt ze af. Dat doodt zaad vaak, van die types die maar 'diepere, intelligente' gesprekken willen hebben. Je wordt al kapot geanalyseerd voor je ook maar iets zegt of doet. Ver weg van blijven, dat soort types. Ik ben hoogopgeleid en heb een hoog IQ, maar soms wil ik ook bananen en poep praten, hoor je? Bananen en poep.
Spijker op de kop.quote:Op maandag 19 december 2011 22:31 schreef dyna18 het volgende:
Hoog opgeleid betekent toch ook niet dat je serieuzer bent dan andere mensen?
Het betekent alleen maar dat je ooit in staat was om een paar boeken te lezen en dat lang genoeg te onthouden om een voldoende op je tentamen te halen.
Bij sommige studies moet je ook nog begrijpen wat er in die boeken staatquote:Op maandag 19 december 2011 22:31 schreef dyna18 het volgende:
Het betekent alleen maar dat je ooit in staat was om een paar boeken te lezen en dat lang genoeg te onthouden om een voldoende op je tentamen te halen.
Wel ernstig kortzichtig, maar daar kom je misschien nog wel achter als je lang in de grote boze buitenwereld aan het werk ben geweest...verder nofiquote:Op maandag 19 december 2011 22:31 schreef dyna18 het volgende:
Alsof hoogopgeleiden niet gewoon lol kunnen hebben. Wat een onzin.quote:Op maandag 19 december 2011 21:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bij mij wel, als ze te hoogopgeleid is dan valt ze af. Dat doodt zaad vaak, van die types die maar 'diepere, intelligente' gesprekken willen hebben.
Maar alleen met andere hoogopgeleiden.(volgens sommige hier)quote:Op maandag 19 december 2011 23:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Alsof hoogopgeleiden niet gewoon lol kunnen hebben. Wat een onzin.
Ik vrees dat jouw ideeën vooral zullen bewerkstelligen dat jij van je eigen doelgroep afgesloten zult worden.quote:Op maandag 19 december 2011 20:08 schreef Bankfurt het volgende:
Kan dus voorkomen worden, dus door een dating-site examen met goede voorlichting in te stellen..
[...]
...er is toch zoveel meer mogelijk.. zoals sociale groepen voor hoger opgeleiden.
Zo niet, hierheen doorschuiven *op slank en brunette valt*quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:00 schreef Godshand het volgende:
Net date achter de rug, geregeld via alternatiefdaten.nl
Qua uiterlijk echt mijn type, slank, klein, brunette, wespenfiguur.
Rustig typeje, lieve uitstraling.
Misschien vind ik het later te rustig, maar het kan ook stille waters, diepe gronden zijn dus we zullen zien. Niet gezoend, komt later wel, niet alles meteen weggeven. 2e date wordt gepland
Leuk joh!quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:00 schreef Godshand het volgende:
Net date achter de rug, geregeld via alternatiefdaten.nl
Qua uiterlijk echt mijn type, slank, klein, brunette, wespenfiguur.
Rustig typeje, lieve uitstraling.
Misschien vind ik het later te rustig, maar het kan ook stille waters, diepe gronden zijn dus we zullen zien. Niet gezoend, komt later wel, niet alles meteen weggeven. 2e date wordt gepland
Dat bedoel ik niet. Maar meestal zijn ze gewoon overanalytisch, zeker bij iets simpels als dates. Voor een ander denken doen ze ook graag. Andere mensen ook, maar hoogopgeleiden maken er een sport van.quote:Op maandag 19 december 2011 23:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Alsof hoogopgeleiden niet gewoon lol kunnen hebben. Wat een onzin.
dude...bijna PM-niveau deze post van jequote:Op dinsdag 20 december 2011 09:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Maar meestal zijn ze gewoon overanalytisch, zeker bij iets simpels als dates. Voor een ander denken doen ze ook graag. Andere mensen ook, maar hoogopgeleiden maken er een sport van.
Dat allemaal gezegd hebbende zijn er natuurlijk hoogopgeleiden die ook gewoon lol kunnen hebben, maar ik vind de meeste hoogopgeleide vrouwen ( twee masters etc) behoorlijk zaaddodend, maar dat kan ook nog weleens met verschijning van doen hebben.
Onlangs wel iemand ontmoet die geen opleiding heeft, veel problemen thuis heeft gehad, nu geen werk en in de opvang.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:35 schreef Silenus het volgende:
Ik heb dat probleem eigenlijk nooit met hogeropgeleiden. Maar omdat ik niet (althans, de laatste zoveel jaar) met lageropgeleiden date weet ik ook niet of zich daar bepaalde verschillen in voordoen.
Nou ze zijn (ik heb ook één keer zo iemand ontmoet) wat meer 'zwaar op de hand' vaak. Ervan overtuigd dat het lot ze niet gunstig gezind is en tot overmaat van ramp hebben ze ook nog God ontmoet. Zie je bijna altijd bij mensen die op latere leeftijd gelovig zijn geworden, hebben allemaal problemen gehad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onlangs wel iemand ontmoet die geen opleiding heeft, veel problemen thuis heeft gehad, nu geen werk en in de opvang.
Heb wel gemerkt hoe ver zoiets van me afstaat en dat ik het gewoon lastig vind om te begrijpen hoe zoiets kan lopen. (en wat een goed leventje ik eig heb mbt dergelijke zaken).
Gesprekken lopen dan gewoon heel anders. Hoe precies anders kan ik lastig uit leggen.
ow dat is minder.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:58 schreef Silenus het volgende:
Nou ze zijn (ik heb ook één keer zo iemand ontmoet) wat meer 'zwaar op de hand' vaak. Ervan overtuigd dat het lot ze niet gunstig gezind is en tot overmaat van ramp hebben ze ook nog God ontmoet. Zie je bijna altijd bij mensen die op latere leeftijd gelovig zijn geworden, hebben allemaal problemen gehad.
Ik moest me bij haar nog bijna verdedigen dat ik een gelukkige jeugd heb gehad en mijn ouders nog steeds getrouwd zijn.
Eén keer gebeurd. Meteen in termen van "ze zijn" praten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou ze zijn (ik heb ook één keer zo iemand ontmoet) wat meer 'zwaar op de hand' vaak. Ervan overtuigd dat het lot ze niet gunstig gezind is en tot overmaat van ramp hebben ze ook nog God ontmoet. Zie je bijna altijd bij mensen die op latere leeftijd gelovig zijn geworden, hebben allemaal problemen gehad.
Ik moest me bij haar nog bijna verdedigen dat ik een gelukkige jeugd heb gehad en mijn ouders nog steeds getrouwd zijn.
Je zult ze wel aantrekken, want het overgrote deel van de vrouwen die ik ken hebben HBO of hoger en geen van allen matchen de beschrijving hier. Lijkt alsof je vooral vage muurbloempjes met persoonlijke baggage gedate hebt. Misschien minder via internet proberen te regelen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dat bedoel ik niet. Maar meestal zijn ze gewoon overanalytisch, zeker bij iets simpels als dates. Voor een ander denken doen ze ook graag. Andere mensen ook, maar hoogopgeleiden maken er een sport van.
Dat allemaal gezegd hebbende zijn er natuurlijk hoogopgeleiden die ook gewoon lol kunnen hebben, maar ik vind de meeste hoogopgeleide vrouwen ( twee masters etc) behoorlijk zaaddodend, maar dat kan ook nog weleens met verschijning van doen hebben.
Man o man, wat een poep weet jij te produceren. Inderdaad bijna als PicardMike. Die laatste scheert alle vrouwen over een kam, jij presteert het met mensen die gewoon universiteit gedaan hebben ("die zijn altijd zo...")quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heb je ook aangegeven dat je een hoog alu-hoedjes gehalte hebt ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:23 schreef Bankfurt het volgende:
Ziezo, ik durf het aan , ik sta nu op e-matching.nl !
was toch wel nieuwsgierig door al deze verhalen hierzo.
Beetje redelijk profiel van me zelf:
- hoog opgeleid
- heel slim
- heel lief
nu maar eens afwachten welke hoogopgeleide aantrekkelijke lieve juffrouw mij aanklikt.
dat valt onder "heel slim".quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:29 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Heb je ook aangegeven dat je een hoog alu-hoedjes gehalte hebt ?
Inderdaad. Zo ook Silenus en Mystik, maar dan over laagopgeleiden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Man o man, wat een poep weet jij te produceren. Inderdaad bijna als PicardMike. Die laatste scheert alle vrouwen over een kam, jij presteert het met mensen die gewoon universiteit gedaan hebben ("die zijn altijd zo...")
Hallo, heb je wel eerst examen gedaan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:23 schreef Bankfurt het volgende:
Ziezo, ik durf het aan , ik sta nu op e-matching.nl !
was toch wel nieuwsgierig door al deze verhalen hierzo.
Beetje redelijk profiel van me zelf:
- hoog opgeleid
- heel slim
- heel lief
nu maar eens afwachten welke hoogopgeleide aantrekkelijke lieve juffrouw mij aanklikt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hallo, heb je wel eerst examen gedaan?
Dat kan zomaar niet!![]()
En, voel je je nu een echte stoere kerel ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:06 schreef Blackviper het volgende:
Zoo weer even heerlijk gelachen om deze hoogopgeleiden groep mensen.
Dank hiervoor.
Niet echt, maar blijkbaar voel jij je wel aangesprokenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:33 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En, voel je je nu een echte stoere kerel ?
Jij hebt PhD? Leuk, waarin?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:06 schreef Blackviper het volgende:
Dank hiervoor.
Er wordt nou niet echt gediscussieerd geloof ik....quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:46 schreef Blackviper het volgende:
LoL nog zo 1..
Nee ik heb geen phd, gewoon hbo. Ik beweer dan ook niet hoogopgeleid te zijn zoals een stelletje clowns hier![]()
Vind de gehele discussie wel amusant. 1 groep trollen andere groep voeders.Heerlijk leesvoer.
Mooi he....alleen, ik geloof dat niemand hier beweert hoog opgeleid te zijn....je bent volgens mij zelfs de eerste die zegt "gewoon HBO" gedaan te hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:46 schreef Blackviper het volgende:
LoL nog zo 1..
Nee ik heb geen phd, gewoon hbo. Ik beweer dan ook niet hoogopgeleid te zijn zoals een stelletje clowns hier![]()
Vind de gehele discussie wel amusant. 1 groep trollen andere groep voeders.Heerlijk leesvoer.
Ik heb het zelf ook niet gezegd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:49 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Mooi he....alleen, ik geloof dat niemand hier beweert hoog opgeleid te zijn....je bent volgens mij zelfs de eerste die zegt "gewoon HBO" gedaan te hebben
Jij ook bedankt!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:06 schreef Blackviper het volgende:
Dank hiervoor.
Dat was Bankfurt toch ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij ook bedankt!!
Heb ook heerijk gelachen om jouw datingexamens e.d.
De stelling is dat Bankfurt de kloon van Blackvippie is...quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:54 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dat was Bankfurt toch ?of raken mijn hoog opgeleide hersens nu in de war
Waar jij blij van wordtquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
De stelling is dat Bankfurt de kloon van Blackvippie is...
Dat gekloongedoe trekken mijn hoog opgeleide hersens al helemaal niet.......quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
De stelling is dat Bankfurt de kloon van Blackvippie is...
Maar ja, met HBO (+) ben je dat ook gewoon..hoef je niet eens te vinden..je voldoet gewoon aan de definitie.....quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:56 schreef Blackviper het volgende:
Dat was ik inderdaad niet![]()
En tussen de regels door was dat wel duidelijk dat de trollen zichzelf wel hoog opgeleid vonden.
Allemaal 1 pot natquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij ook bedankt!!
Heb ook heerijk gelachen om jouw datingexamens e.d.
Nou, hoera..quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:56 schreef Blackviper het volgende:
Dat was ik inderdaad niet![]()
Waar jij blij van wordt![]()
![]()
Ik heb relatief weinig via internet gedate, meer IRL. Je ziet wat je wilt zien natuurlijk ook. Het maakt mij niet uit, net zo goed mensen. Misschien moet ik het speciferen. Vrouwen die ermee koketteren doel ik op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je zult ze wel aantrekken, want het overgrote deel van de vrouwen die ik ken hebben HBO of hoger en geen van allen matchen de beschrijving hier. Lijkt alsof je vooral vage muurbloempjes met persoonlijke baggage gedate hebt. Misschien minder via internet proberen te regelen?
En hoeveel ervan date je er al?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:29 schreef Bankfurt het volgende:
Mensen, er is nieuws !
194 hoogopgeleide EN aantrekkelijke juffrouwen hebben al mijn profiel gelezen vandaag.
En ze voldoen allemaal aan jouw standaard?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:29 schreef Bankfurt het volgende:
Mensen, er is nieuws !
194 hoogopgeleide EN aantrekkelijke juffrouwen hebben al mijn profiel gelezen vandaag.
Hoeveel berichtjes?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:29 schreef Bankfurt het volgende:
Mensen, er is nieuws !
Voel jij je niet prima dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:59 schreef pizza_doos het volgende:
Hoger opgeleiden die zich beter voelen
Bier en tieten (Ja, MTS zwakstroom hier)quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef Silenus het volgende:
Zou er iemand op deze aarde zijn met wie ik het over hoogstaande onderwerpen kan hebben?
De paus?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef Silenus het volgende:
Het leven van een hoger opgeleide is zwaar. Temeer omdat we te slim zijn voor het gepeupel op datingsites. Oh god.
Zou er iemand op deze aarde zijn met wie ik het over hoogstaande onderwerpen kan hebben?
3 maanden voor 66 euro ? dan is het toch wel een stuk duurder geworden. Ze hebben overigens een nieuwe site dus misschien willen ze wat geld terug verdienen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef minnemin het volgende:
Weer wat rondgesnuffeld op RP. Wat interesseberichtjes verstuurd. Ben benieuwd. Gisteren hadden ze trouwens een leuke verlengaanbieding, 3 maanden voor in totaal 66 euro ofzo i.p.v. 84. Aanbieding is nu helaas weer ingetrokken.
66 euro? Wat een bedrag voor 3 pokkemaandjes. Voor dat geld kan je leukere dingen doenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef minnemin het volgende:
Weer wat rondgesnuffeld op RP. Wat interesseberichtjes verstuurd. Ben benieuwd. Gisteren hadden ze trouwens een leuke verlengaanbieding, 3 maanden voor in totaal 66 euro ofzo i.p.v. 84. Aanbieding is nu helaas weer ingetrokken.
Volgens mij heeft minnemin niet goed gekekenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
66 euro? Wat een bedrag voor 3 pokkemaandjes. Voor dat geld kan je leukere dingen doen
Misschien druk ik me een tikje cynisch uit. Natuurlijk kan het voor sommige mensen werken, het is uiteindelijk een wet van getallen.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:57 schreef Catbert het volgende:
Je hebt wel een punt dat je dat geld beter uit kan geven aan dansles of een fotocursus ofzo
Heb jij nu ook al last van frustraties dat je niemand leuks weet te regelen? En oh ja, het is geen wet van de grote getallen.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Misschien druk ik me een tikje cynisch uit. Natuurlijk kan het voor sommige mensen werken, het is uiteindelijk een wet van getallen.
Hoe ist met je chick? Gaat goed zeker?? Je hebt me al heel lang niet lastiggevallenquote:Op woensdag 21 december 2011 09:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Heb jij nu ook al last van frustraties dat je niemand leuks weet te regelen? En oh ja, het is geen wet van de grote getallen.
Met mijn chick gaat het heel erg goedquote:Op woensdag 21 december 2011 09:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe ist met je chick? Gaat goed zeker?? Je hebt me al heel lang niet lastiggevallen
Dat gevoel ken ik!! Nou hopen dat dat voor haar ook geldtquote:Op woensdag 21 december 2011 10:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Met mijn chick gaat het heel erg goedAchteraf denk ik dat al die andere dates en door mij beeindigde korte relaties die daar uit voort vloeiden goed waren, omdat het allemaal bij haar precies op zijn plaats valt..
Als ik haar twee jaar geleden tegen was gekomen, dan had het niet kunnen werken. Nu welquote:Op woensdag 21 december 2011 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik!! Nou hopen dat dat voor haar ook geldt
Ik heb geen frustraties, ik regel prima. Maar niet op datingsites. Dat past mij ook niet. Iedereen zijn eigen ding.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Heb jij nu ook al last van frustraties dat je niemand leuks weet te regelen? En oh ja, het is geen wet van de grote getallen.
Je komt wat gefrustreerd over, maar dat zal wel aan iets anders liggen dan. Wat doe je eigenlijk in dit topic als je het niets vind?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb geen frustraties, ik regel prima. Maar niet op datingsites. Dat past mij ook niet. Iedereen zijn eigen ding.
Voor normale mensen, die er normaal uitzien en normale grapjes kunnen maken is een date regelen geen probleem. Heb je geen grote aantallen voor nodig. Echt niet. Als je een kleine dikke chinees in Oost-Groningen met acne bent, dan zal het wel moeilijk worden.quote:Natuurlijk zijn alle succesverhalen van datingsites gewoon een wet van grote getallen.
De kans dat als je maar hard blijft proberen op zo'n site je iemand een keer op date krijgt is vrij groot. En als je maar graag genoeg wil, dan vind je wel iemand voor een relatie. Uiteindelijk gaat het om graag genoeg willen en het hebben van enige vorm van skills met dames op datingsites. En natuurlijk zijn er ook die mensen, dat aparte groepje, dat de liefde van hun leven online ontmoet. Of had ik het daar al over?
Tja, een paar tientjes uitsparen. Interesseert mij geen zak, maar kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken.quote:when all you have is a hammer, everything looks like a nail
Maar even terug naar het financieel argument. Ik vind het als investering ook een beetje geld weggooien als ik het aanbod zie op die sites.Als je op een leuke cursus gaat of even verder dan je neus lang is kijkt in je kennissengroep kom je ook leuke en leukere dames tegen. In het ergste geval doe je nog wat leuke mensen op. Ik snap dat hier ook een eind aan zit, voor sommige mensen is het lastig om mensen te leren kennen en dat soort dingen. Die mensen zou ik ook willen adviseren aan zichzelf te gaan werken en niet op datingsites te hangen. Dat kan voor minder geld door dingen te gaan doen die ook andere mensen doen.
Ik vind die uberactiviteit van zoveel mensen op datingsites ook iets zeggen, maar dat mag je hier natuurlijk niet hardop zeggen. Dan ben je direct cynisch.
Ik ben TS en ik vind het verschijnsel wel intrigerend.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Je komt wat gefrustreerd over, maar dat zal wel aan iets anders liggen dan. Wat doe je eigenlijk in dit topic als je het niets vind?
Pak je dan niet het verkeerde probleem aan?quote:Voor normale mensen, die er normaal uitzien en normale grapjes kunnen maken is een date regelen geen probleem. Heb je geen grote aantallen voor nodig. Echt niet. Als je een kleine dikke chinees in Oost-Groningen met acne bent, dan zal het wel moeilijk worden.
Dat kan.quote:Tja, een paar tientjes uitsparen. Interesseert mij geen zak, maar kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken.
Er zit een verschil tussen netwerk van mensen opbouwen en daarin af en toe een move maken en op iedere vrijgezelle vrouw duiken, maar dat hoef ik je niet uit te leggen. Ik denk dat mensen beter geld en energie kunnen steken in het uitbreiden van hun netwerk. Dat is ook nog eens een meer succesvolle manier van elkaar leren kennen, omdat je niet afhankelijk bent van internetpersoonlijkheid en een paar kiekjes. Dan heb je iemand al gezien en meegemaakt en is de stap naar iets meer makkelijker.quote:Overigens, het afhankelijk zijn van die paar vrijgezelle mensen in je vriendenkring of bij je nieuwe hobby of cursus - dat vind ik vrij sneu eigenlijk. Je kent ze wel, die types die elke vrijgezelle kandidaat op elke gelegenheid aangrijpen om mee aan te pappen.
Ik ben volkomen happy met mijn sociale netwerk. Ik heb namelijk fijne vrienden. Voel ook niet de noodzaak om dat netwerk uit te breiden, ik besteed liever tijd aan de vrienden en kennissen die ik al heb. Maar dat kan per persoon verschillen, er zullen vast ook mensen in een sociaal isolement zitten.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben TS en ik vind het verschijnsel wel intrigerend.
[..]
[..]
Pak je dan niet het verkeerde probleem aan?
[..]
[..]
Dat kan.
[..]
Er zit een verschil tussen netwerk van mensen opbouwen en daarin af en toe een move maken en op iedere vrijgezelle vrouw duiken, maar dat hoef ik je niet uit te leggen. Ik denk dat mensen beter geld en energie kunnen steken in het uitbreiden van hun netwerk. Dat is ook nog eens een meer succesvolle manier van elkaar leren kennen, omdat je niet afhankelijk bent van internetpersoonlijkheid en een paar kiekjes. Dan heb je iemand al gezien en meegemaakt en is de stap naar iets meer makkelijker.
Nou ja, niet voor iedereen he, want er zijn ook angsthazen die in het echt geen meisje zouden durven vragen, maar alleen via internet ballen hebben. En dat komt altijd uit natuurlijk. Ik zou die mensen adviseren om van datingsites af te gaan en te werken aan hun onzekerheid op andere manieren.
Wat doe jij hier dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ben volkomen happy met mijn sociale netwerk. Ik heb namelijk fijne vrienden. Voel ook niet de noodzaak om dat netwerk uit te breiden, ik besteed liever tijd aan de vrienden en kennissen die ik al heb. Maar dat kan per persoon verschillen, er zullen vast ook mensen in een sociaal isolement zitten.
Trouwens, ik heb nog nooit iemand versierd op een datingsite hoor. Internetpersoonlijkheden ken ik ook niet. Ik versier liever in de kroeg.
Ik denk dat meneer macondo bedoelt dat het echte werk pas begint bij een irl-afspraak. En daar heeft 'ie gelijk in.quote:
Precies. Een date is een date - of het nu voortkomt uit een koppelactie, een datingsite of wat dan ook - op een date IRL zal blijken of het iets is. Een datingsite is niet meer dan de aanleiding.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik denk dat meneer macondo bedoelt dat het echte werk pas begint bij een irl-afspraak. En daar heeft 'ie gelijk in.
Het enige waar ik over struikel is het woord 'werk', voor de rest ben ik het er mee eens. Een date met een kennis/vriendin van is alleen simpeler omdat je weet dat je op het totaalpakket uiterlijk valt ( alle kleine bewegingen etc) en omdat je iets ( in ieder geval een gezamenlijke connectie of hobby) gemeen hebt. Daarnaast kost het echt veel minder geld en veel minder energie.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik denk dat meneer macondo bedoelt dat het echte werk pas begint bij een irl-afspraak. En daar heeft 'ie gelijk in.
Tuurlijk heb je helemaal gelijk in. Maar niet iedereen komt altijd zo veel mensen tegen in hun kring. Dan ga je weer komen met dat je dan je netwerk moet uitbreiden. Maar dat is ook niet altijd even simpel.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het enige waar ik over struikel is het woord 'werk', voor de rest ben ik het er mee eens. Een date met een kennis/vriendin van is alleen simpeler omdat je weet dat je op het totaalpakket uiterlijk valt ( alle kleine bewegingen etc) en omdat je iets ( in ieder geval een gezamenlijke connectie of hobby) gemeen hebt. Daarnaast kost het echt veel minder geld en veel minder energie.
Ik snap wat je zegt en daar heb je ook wel gelijk in, enkel dat datingsitegebeuren kost gewoon veel tijd en energie ( laat geld er dan maar even buiten). Dan vraag ik me of het zo loont om het 'erbij' te doen. Mijn overtuiging is dat je er wijs aan doet om dan zelf meer te ondernemen om nieuwe mensen te ontmoeten, in plaats van je te laten matchen op basis van... sja wat eigenlijk? met een willekeurige persoon van de straat. Daarom zeg ik ook, wet van de grote getallen dat je iemand op een datingsite tegen gaat komen, die willekeurige persoon kan ook raak zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je helemaal gelijk in. Maar niet iedereen komt altijd zo veel mensen tegen in hun kring. Dan ga je weer komen met dat je dan je netwerk moet uitbreiden. Maar dat is ook niet altijd even simpel.
Bovendien blijft het een en-en verhaal en geen of-of verhaal. Je kan proberen en via datingsites dates te regelen en proberen je irl-netwerk uit te breiden ondertussen.
Voordeel datingsite t.o.v. kennissenkring :quote:Op woensdag 21 december 2011 12:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het enige waar ik over struikel is het woord 'werk', voor de rest ben ik het er mee eens. Een date met een kennis/vriendin van is alleen simpeler omdat je weet dat je op het totaalpakket uiterlijk valt ( alle kleine bewegingen etc) en omdat je iets ( in ieder geval een gezamenlijke connectie of hobby) gemeen hebt. Daarnaast kost het echt veel minder geld en veel minder energie.
En als je het nou allebei doetquote:Op woensdag 21 december 2011 13:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt en daar heb je ook wel gelijk in, enkel dat datingsitegebeuren kost gewoon veel tijd en energie ( laat geld er dan maar even buiten). Dan vraag ik me of het zo loont om het 'erbij' te doen. Mijn overtuiging is dat je er wijs aan doet om dan zelf meer te ondernemen om nieuwe mensen te ontmoeten, in plaats van je te laten matchen op basis van... sja wat eigenlijk? met een willekeurige persoon van de straat. Daarom zeg ik ook, wet van de grote getallen dat je iemand op een datingsite tegen gaat komen, die willekeurige persoon kan ook raak zijn natuurlijk.
Om het heel praktisch te maken, wat kun je beter doen?
a) dansles op maandag met een hele zooi aan vrouwen die je gewoon aan kunt spreken als je ze leuk vind ( en dus ook direct op date kunt vragen), waarmee je een passie deelt en waarvan je het hele uiterlijk kunt zien;
b) achter een pc/telefoon/etc betaald de hele avond of meerdere avonden geforceerd chatten met iemand op basis van slechts een momentopname (foto) en een indruk van iemands innerlijk en dan hopen op een date.
Ik weet het wel. Stap uit dat veilige 'kringetje' en ga gewoon leuke dingen doen, dan komen die chicks vanzelf wel.
Eens, maar hoe erg is dat precies als het niets werd en hoe erg is dat verhaal? In mijn vriendengroep en kennissenkring is dat 1 maand een leuk verhaal en dan is er een nieuw verhaal.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Voordeel datingsite t.o.v. kennissenkring :
• Geen afbreuk risico. Als een date echt kut is (mij nooit overkomen), hoor je er nooit meer wat van in plaats dat het via via terugkomt in verhalen.
Dat ligt er maar net aan hoe volwassen je er zelf mee omgaat. Ik vind dat nogal een vlucht, het zo te stellen. Zo iemand blijft sowieso bestaan, dat klinkt als een vrijbrief om je dan maar als een hufter te gedragen. Moraal dat alleen bestaat als er repercussies kunnen zijn.quote:• Als het leuk is, maar bij een korte affaire blijft - is het over en sluiten. Bij je netwerk blijft zo iemand nog steeds bestaan. Moeilijk gedoe.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik neem aan dat jij ook andere dingen leuk vind dan alleen rechten. Daar zitten ook vrouwen. Wederom heeft het met een veelzijdigheid en een navenant netwerk te maken. Het is inderdaad leuk om mensen uit een andere 'walk of life' te ontmoeten, maar zo'n datingsite is een hele diepe grabbelton met veel mensen met wie je weinig gemeen hebt.quote:• Dates zijn uit echt een andere netwerk, dat is wel eens verfrissen (in mijn geval, bijvoorbeeld vrouwen die eens geen rechten gedaan hebben)
Van mij mag je hoor, ik geef alleen aan wat ik ervan vind.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En als je het nou allebei doet
Wat is dat nou weer voor rare opmerking die laatstequote:Op woensdag 21 december 2011 13:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor, ik geef alleen aan wat ik ervan vind.
Pas op dames op datingsites en komt een lonewolf aan.
Nee, ik vond het wel lachen. Ik zag al zo'n volle maan voor me en een huilende wolf in schaapskleren.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare opmerking die laatsteHeb ik ooit laten merken dat ik zo over mezelf denk.
Hoe oud ben je eigenlijk? In de praktijk kleeft er altijd wel iets van oud zeer tussen exen, het levert gewoon een nadeel op en als het wat langer duurde dan heeft dat vaak consequenties voor een vriendengroep. In mijn wereld ten minste wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dat ligt er maar net aan hoe volwassen je er zelf mee omgaat. Ik vind dat nogal een vlucht, het zo te stellen. Zo iemand blijft sowieso bestaan, dat klinkt als een vrijbrief om je dan maar als een hufter te gedragen. Moraal dat alleen bestaat als er repercussies kunnen zijn.
31.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? In de praktijk kleeft er altijd wel iets van oud zeer tussen exen, het levert gewoon een nadeel op en als het wat langer duurde dan heeft dat vaak consequenties voor een vriendengroep. In mijn wereld ten minste wel.
En als tijd en energie je dierbaar zijn, moet je er niet aan beginnen. Echt, een nieuwe relatie is een ramp voor zowel je tijd als je energie. En je nachtrust. En geld ook, trouwens.
Ik hou zelf erg van de noordelijke keuken. Ik eet daarom elke dag bij de Ikea.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:55 schreef Silenus het volgende:
Tsja, als zij wel van spaghetti houdt en jij niet kan het natuurlijk nooit wat worden. Zou in elke relatie een bottleneck zijn.
Waarom zit jij bij iedereen waar je het niet mee eens bent te emmeren over waarom hij in dit topic komt? Mensen mengen zich in discussies omdat het onderwerp interessant is. Ik vind de implicaties van het verplaatsen van de eerste kennismaking van real life naar een virtuele omgeving gewoon interessant bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:51 schreef macondo het volgende:
Je komt wat gefrustreerd over, maar dat zal wel aan iets anders liggen dan. Wat doe je eigenlijk in dit topic als je het niets vind?
Vandaar dat ik het ook had over zaken als dansles of een fotocursus. Dan leer je een hoop mensen kennen, en breidt je je sociale kring uit, maar als het dan op niks uitloopt met een scharrel hoeft dat geen grote gevolgen te hebben. Het is wat anders als je een 'vriendengroep' hebt met mannen en vrouwen waarbinnen gedate wordt.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:13 schreef macondo het volgende:
Voordeel datingsite t.o.v. kennissenkring :
• Geen afbreuk risico. Als een date echt kut is (mij nooit overkomen), hoor je er nooit meer wat van in plaats dat het via via terugkomt in verhalen.
Ik heb er nooit zo'n problemen mee om met iemand op een normale manier om te blijven gaan als je er een beetje mee gedate hebt. Hoogstens als je er echt een relatie van 6 maanden of meer mee gehad hebt. Er zijn best een aantal meiden met wie ik in bed beland ben die ik nog wel eens zie, en daar kan ik nog prima mee overweg. Niet als hele close vrienden ofzo, maar als ik ze tegenkom op een feestje ofzo ga ik er normaal mee om.quote:• Als het leuk is, maar bij een korte affaire blijft - is het over en sluiten. Bij je netwerk blijft zo iemand nog steeds bestaan. Moeilijk gedoe.
Maar dat kan dus ook door een cursus te gaan doen of les te nemen. In mijn geval ben ik salsales gaan doen, ook om een beetje uit dat hockeycirquit te komen. Werkte prima (utrecht + dansles = overschot aan vrouwen) maar uiteindelijk is het toch weer een hockeymeisje geworden.quote:• Dates zijn uit echt een andere netwerk, dat is wel eens verfrissen (in mijn geval, bijvoorbeeld vrouwen die eens geen rechten gedaan hebben)
Kennelijk is het van hem een voorbeeld van een "slechte" hogeropgeleide.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Maar serieuzer, wat is je punt Bankfurt? Dat je het idd opgeeft omdat zij meer houdt van spaghetti dan jij? Of dat je afknapt omdat ze praat in van die vage algemene termen als sfeer?
Ja, ik vind dat voor een relatie erg belangrijk. Ze hoeft geen raketchirurg te zijn, maar ze moet wel een beetje mee kunnen komen en gewoon een beetje mee kunnen praten over het nieuws en dat soort zaken. En niet zo'n muts die nergens een mening over heeft, of als ze een mening heeft, deze niet kan beargumenteren maar het gewoon ergens bij RTL Boulevard gezien heeft.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:05 schreef Crutch het volgende:
Is intelligentie nou echt zo belangrijk?
Oke, zij of hij moet natuurlijk niet achtelijk zijn.
Ik vind intelligentie best belangrijk. Opleiding daarrintegen minder.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:05 schreef Crutch het volgende:
Is intelligentie nou echt zo belangrijk?
Oke, zij of hij moet natuurlijk niet achtelijk zijn.
Vaak zit er toch een aardige correlatie tussen, uitzonderingen daargelatenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vind intelligentie best belangrijk. Opleiding daarrintegen minder.
Dat idee had ik ook al een beetjequote:Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef Catbert het volgende:
en.
[..]
Kennelijk is het van hem een voorbeeld van een "slechte" hogeropgeleide.
Oh zeker. Daarom zoek ik op datingsites meestal ook wel op HBO of hoger. Omdat anders het aanbod wel heel groot wordt. En ik zo toch wat gerichter kan zoeken. (Tenminste toen ik nog actief was op RP)quote:Op woensdag 21 december 2011 14:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vaak zit er toch een aardige correlatie tussen, uitzonderingen daargelatenIk ken in ieder geval vrij weinig VMBOers die een beetje intelligent overkomen
Ik kijk bijna nooit het journaal en de krant lees ik ook niet vaak.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef Silenus het volgende:
Het gaat me vooral om een beetje wereldwijsheid, de krant lezen etc. Dat kom je over het algemeen meer tegen bij hoogopgeleide lui, al hoeft het ook niet altijd zo te zijn. Maar iemand die NOOIT het journaal kijkt of de krant leest, daar hou ik niet zo van.
Nou dan gaan wij dus mooi niet daten!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit het journaal en de krant lees ik ook niet vaak.
Als er iets ter sprake komt wat mij ook interesseert dan zoek ik het wel op.
Wat er verder in de wereld gebeurt kan me weinig boeien, zeker niet hetgeen mij voorgeschoteld wordt door uitzendingen van de NOS uit de sensatieselectie van het ANP.
Oh, nou WNL kijk ik wel, omdat Merel Westrikquote:Op woensdag 21 december 2011 14:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou dan gaan wij dus mooi niet daten!
Het kan nog erger, mensen die zich op de borst kloppen om "nooit" de krant te lezen, het journaal te kijken of desnoods nu.nl te checken. Ze bestaan echt, die mensen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef Silenus het volgende:
Het gaat me vooral om een beetje wereldwijsheid, de krant lezen etc. Dat kom je over het algemeen meer tegen bij hoogopgeleide lui, al hoeft het ook niet altijd zo te zijn. Maar iemand die NOOIT het journaal kijkt of de krant leest, daar hou ik niet zo van.
Fijn voor je, maar als je een vrouw was zou je dus hierom gewoon afvallenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Crutch het volgende:
Ik kijk bijna nooit het journaal en de krant lees ik ook niet vaak.
Als er iets ter sprake komt wat mij ook interesseert dan zoek ik het wel op.
Wat er verder in de wereld gebeurt kan me weinig boeien, zeker niet hetgeen mij voorgeschoteld wordt door uitzendingen van de NOS uit de sensatieselectie van het ANP.
Zelfse als die "ik weet niks van computers hur hur hur" types die dat met zo'n toon zeggen alsof het iets positiefs is. Komop, we zitten in 2011, m'n opa heeft thuis een computer waar hij dingetjes mee schrijft enzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef macondo het volgende:
Het kan nog erger, mensen die zich op de borst kloppen om "nooit" de krant te lezen, het journaal te kijken of desnoods nu.nl te checken. Ze bestaan echt, die mensen.
Hmm. Om je even scherp te houden: stond zo'n opleiding niet gelijk aan illuminati-indoctrinatie?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:52 schreef Bankfurt het volgende:
Hmm. Al een paar reacties gehad.
Een dame van 32 zegt dat ze een Universitaire opleiding heeft gedaan
Oh, is het er zo een?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:40 schreef GoudIsEcht het volgende:
Hmm. Om je even scherp te houden: stond zo'n opleiding niet gelijk aan illuminati-indoctrinatie?
Doe het veilig hequote:Op woensdag 21 december 2011 14:54 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb dit weekend een dateWe hebben nu iets van 3 keer gechat ofzo en dat ging leuk.
Ik ben er echt best wel gespannen voor, ik heb al zoooo lang niet meer gedate. We gaan zondagavond een drankje doen.
Ik denk niet dat het tot neuken komt maar thanks voor de tipquote:Op woensdag 21 december 2011 14:55 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Doe het veilig he![]()
haha
have fun!Komt vast goed!
Leuk, ben je al mobiel genoeg dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:54 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb dit weekend een dateWe hebben nu iets van 3 keer gechat ofzo en dat ging leuk.
Ik ben er echt best wel gespannen voor, ik heb al zoooo lang niet meer gedate. We gaan zondagavond een drankje doen.
Hij bedoelt dat je niet wéér je been moet breken.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het tot neuken komt maar thanks voor de tip
Jawel gaat wel lukken. Ik heb krukken en we hebben bij mij om de hoek afgesproken. En hij weet er van dus het is geen rare verassing straks haha.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Leuk, ben je al mobiel genoeg dan?
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je niet wéér je been moet breken.
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
Internetdaten is ook gewoon een kwestie van teveel tijd hebben, zo zie je maar bij Sinos.
Yupzquote:Op woensdag 21 december 2011 17:15 schreef Dandez92 het volgende:
Krijg je bij paiq een bericht als iemand je niet als contact accepteert?
Stuur je eigen e-mail, msn, 06 of adres mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik vind het trouwens best slecht gesteld hoor met die datingsites. Je moet bijna overal betalen, en dus als je betaald kan jij meer dan anderen. Indien jij dus een potentiële date ziet dan kan jij alleen berichtjes versturen. Ja dan weet je natuurlijk nooit of die ander nou wilt of niet.
Doe je wel je netkousen aan?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jawel gaat wel lukken. Ik heb krukken en we hebben bij mij om de hoek afgesproken. En hij weet er van dus het is geen rare verassing straks haha.
Ga ik inderdaad nu ook doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:17 schreef Thornado het volgende:
[..]
Stuur je eigen e-mail, msn, 06 of adres mee.
Staat ze voor je deur, dan wil ze je.
Haha dat lijkt me niet zo geslaagd.quote:
Dus? Dan date je daar toch lekker niet mee?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:18 schreef Dandez92 het volgende:
Mijn god ik zou niet beweren dat ik de knapste ben maar op paiq zitten toch een paar bowsersom bang van te worden
Het was geen verwijt of aanval, gewoon een simpele constateringquote:Dus? Dan date je daar toch lekker niet mee?
Oke. Wat voor types zijn dat dan? Hoe bevalt de site verder voor je? De moeite waard om uit te checken?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:04 schreef Dandez92 het volgende:
[..]
Het was geen verwijt of aanval, gewoon een simpele constatering
Ok..nu wil vast helemaal niemand in dit topic meer met je datenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:54 schreef picardmike het volgende:
Een date met mij zou er zoiets uit zien![]()
boeiie, jij dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:15 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ok..nu wil vast helemaal niemand in dit topic meer met je daten
Ik weet niet. Doe jij het? Ikke niet. Nog niemand tegengekomen die duidelijke pics op z'n fobo heeft staan.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat ik me dan weer afvraag - aangezien het FoBo steevast wordt vermeld in de OP onder de datingsites - is of er hier echt zo actief wordt gedate via die weg.
Of, eh, is dat een gimmick?
Het is één keer voorgekomen, maar had zelf het idee dat het meer uitzondering dan regel was. Omdat het toch een prominente vermelding heeft, vandaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik weet niet. Doe jij het? Ikke niet. Nog niemand tegengekomen die duidelijke pics op z'n fobo heeft staan.
Via een topic hier (niet dit topic zowaar) kwam Ordos20 op mijn fobo terecht. Daar wat heen en weer gekletst, toen via PM, en toch maar een date afgesproken. Waar ik niet veel van verwachtte, maar ach, een leuke middag is nooit weg.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat ik me dan weer afvraag - aangezien het FoBo steevast wordt vermeld in de OP onder de datingsites - is of er hier echt zo actief wordt gedate via die weg.
Of, eh, is dat een gimmick?
En we hebben allebei duidelijke pics in ons foboquote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Via een topic hier (niet dit topic zowaar) kwam Ordos20 op mijn fobo terecht. Daar wat heen en weer gekletst, toen via PM, en toch maar een date afgesproken. Waar ik niet veel van verwachtte, maar ach, een leuke middag is nooit weg.
Het was leuk. Erg leuk. Vele dates volgden. En nu durven we het zelfs een relatie te noemen!
O wat tof. Een Fok!relatie. Leuk verhaalquote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Via een topic hier (niet dit topic zowaar) kwam Ordos20 op mijn fobo terecht. Daar wat heen en weer gekletst, toen via PM, en toch maar een date afgesproken. Waar ik niet veel van verwachtte, maar ach, een leuke middag is nooit weg.
Het was leuk. Erg leuk. Vele dates volgden. En nu durven we het zelfs een relatie te noemen!
Fok! als bindende factor, leuke anecdotequote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |