abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105689723
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpgfok02.jpgskipperdepip.jpgt-seven.gif231981622_5_60s2.JPGneelix-small.jpgperfectday.jpgPAdv.jpgstanger_img.jpgavatar_AR60x60_2.gifMAYER.jpg

Deze OP kan je hier vinden.
pi_105689734
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:53 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat mannen iets zich langzamer ontwikkelen
Ik weet niet of ik je nu gelijk moet geven of mij beledigd moet voelen... :{
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:04:20 #3
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105689822
Ach, vrouwen hebben geen humor, mannen zijn geestelijk gezonder.

We hebben allemaal wat :P
pi_105689979
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:00 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik je nu gelijk moet geven of mij beledigd moet voelen... :{
In de pubertijd ontwikkelen meisjes zich eerder dan jongens. Zowel fysiek als mentaal.
Daarna....ach. Mijn persoonlijke ervaring is dat mannen wel vaak wat jonger van geest zijn dan hun vrouwelijke leeftijdgenoten. Denk ook niet zo snel dat ik iemand van 24 zou daten maar wie weet.
Heaven is a place on earth with you
pi_105690052
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:10 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

In de pubertijd ontwikkelen meisjes zich eerder dan jongens. Zowel fysiek als mentaal.
Daarna....ach. Mijn persoonlijke ervaring is dat mannen wel vaak wat jonger van geest zijn dan hun vrouwelijke leeftijdgenoten. Denk ook niet zo snel dat ik iemand van 24 zou daten maar wie weet.
maar iemand van 34 is dan weer te oud ?
pi_105690143
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:12 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

maar iemand van 34 is dan weer te oud ?
Niks staat vast. Maar das wel ongeveer de range ja.
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:22:22 #7
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105690371
quote:
Weet ik..
Maar mijn "probleem" is een beetje dat ik het heel snel geen kans geef, dat ik veel te afstandelijk ben en snel op iemand kan afknappen. En dat ligt niet aan de mannen in kwestie, dat ligt aan mijn eigen angst (om gekwetst te worden etc)
Dus eigenlijk bedoel ik meer dat ik van mezelf dingen meer een kans moet geven.
Ik ben niet bang om gekwetst te worden, maar ook nog weleens altruïstisch ingesteld. En dan knap je snel af omdat je jezelf voor de gek probeert te houden. Je vindt iemand geweldig of niet, zo simpel moet je het houden. Ik zou je allerminst adviseren om alles maar een kans te geven. Dat kost alleen maar nutteloze energie. Het klinkt enorm geforceerd.

Wil overigens niet zeggen dat je niet gewoon een leuke tijd kan hebben ;-)
Maar die mensen komen bij mij niet bij dat diepere laagje en dat is voor mij niet omdat ik bang ben gekwetst te worden. Dat is simpelweg omdat ze mij het gevoel niet geven wat daarvoor nodig is.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_105690991
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:22 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik ben niet bang om gekwetst te worden, maar ook nog weleens altruïstisch ingesteld. En dan knap je snel af omdat je jezelf voor de gek probeert te houden. Je vindt iemand geweldig of niet, zo simpel moet je het houden. Ik zou je allerminst adviseren om alles maar een kans te geven. Dat kost alleen maar nutteloze energie. Het klinkt enorm geforceerd.

Maar die mensen komen bij mij niet bij dat diepere laagje en dat is voor mij niet omdat ik bang ben gekwetst te worden. Dat is simpelweg omdat ze mij het gevoel niet geven wat daarvoor nodig is.
Hmm dankje hier voor. Dit brengt mij weer op nieuwe inzichten. Herken zeker wat je zegt. Ik vind het lastig omdat ik dat gevoel dus echt zelden heb, in ieder geval in geen jaren meer gehad.
En "een leuke tijd" hebben met iemand vind ik lastig als ik ze niet geweldig vind.
pi_105691506
Uiteindelijk ontwikkelen vrouwen op latere leeftijd zich uiteindelijk in mannen. Dus wie loopt hier nou achter?
UITGESCHREVEN
pi_105691693
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:58 schreef picardmike het volgende:

Uiteindelijk ontwikkelen vrouwen op latere leeftijd zich uiteindelijk in mannen. Dus wie loopt hier nou achter?
Tja, dat is een hormonenkwestie. Kunnen ze niks aan doen. Zielig enzo :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_105691803
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:22 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Of laat je ze daar niet toe omdat je toch bang bent om gekwetst/teleurgesteld te worden.
pi_105692907
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 14:07 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Of laat je ze daar niet toe omdat je toch bang bent om gekwetst/teleurgesteld te worden.
Nee, want dat zijn juist de mensen die je niet diep genoeg raken om je te kwetsen. Ik snap DenWauwelaar wel.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 17 december 2011 @ 14:58:12 #13
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105693137
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 14:49 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nee, want dat zijn juist de mensen die je niet diep genoeg raken om je te kwetsen. Ik snap DenWauwelaar wel.
Precies. Het is als dat stukgaat nog een week een egoding en dan ben je ze eigenlijk ook alweer vergeten. Dat klinkt hard, maar zo gaat dat bij mij in elk geval echt.
  zaterdag 17 december 2011 @ 15:00:06 #14
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105693178
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 14:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Precies. Het is als dat stukgaat nog een week een egoding en dan ben je ze eigenlijk ook alweer vergeten. Dat klinkt hard, maar zo gaat dat bij mij in elk geval echt.
Als dat het al is. Soms weet je wel dat het niks gaat worden maar dan is het nog wel gewoon leuk enzo.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_105693329
Tweede date gisteren gehad, blijven slapen enzo. Was erg leuk, ik mag haar ook graag maar merk vooralsnog niet meer dan 'scharrelpotentie'.
pi_105693530
Als er bij mij en een date al een wederzijdse klik is, is het meestal ook gelijk overweldigend. Komt niet zo heel veel voor van mijn kant, maar als 'ie er is, wow. Dat zijn nu net de vrouwen van wie ik me dagen van tevoren al opgewekt kan voelen als ik weet dat ik ze weer ga zien.

Op het moment heb ik twee scharrels die overigens ook gewoon weten dat het voor mij niets meer is dan dat. En dan is de sex goed en is het ook leuk om ze te zien, maar als ze dan weer de deur uit zijn is het verder ook prima. Terwijl ik me in dat uitzonderlijke klikgeval regelrecht down kan voelen.

Toch is het dat wat ik zoek. En tot dat moment een leuke tijd willen hebben is niet meer dan logisch.
pi_105693680
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 15:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als er bij mij en een date al een wederzijdse klik is, is het meestal ook gelijk overweldigend. Komt niet zo heel veel voor van mijn kant, maar als 'ie er is, wow. Dat zijn nu net de vrouwen van wie ik me dagen van tevoren al opgewekt kan voelen als ik weet dat ik ze weer ga zien.

Op het moment heb ik twee scharrels die overigens ook gewoon weten dat het voor mij niets meer is dan dat. En dan is de sex goed en is het ook leuk om ze te zien, maar als ze dan weer de deur uit zijn is het verder ook prima. Terwijl ik me in dat uitzonderlijke klikgeval regelrecht down kan voelen.

Toch is het dat wat ik zoek. En tot dat moment een leuke tijd willen hebben is niet meer dan logisch.
Dat heb ik dus ook normaal gesproken. En bij haar heb ik dat niet. Nou ja, gewoon duidelijk communiceren, ik weet nog niet goed hoe zij er in staat.
pi_105693898
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 15:06 schreef Mystikvm het volgende:
Tweede date gisteren gehad, blijven slapen enzo. Was erg leuk, ik mag haar ook graag maar merk vooralsnog niet meer dan 'scharrelpotentie'.
Ach je hebt in ieder geval geneukt ^O^ ^O^ ^O^
  zaterdag 17 december 2011 @ 15:32:44 #19
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105693987
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 15:28 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ach je hebt in ieder geval geneukt ^O^ ^O^ ^O^
Je hebt het hoogst haalbare al bereikt. :')
pi_105696486
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 15:32 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Je hebt het hoogst haalbare al bereikt. :')
ja wat wil je eigenlijk nog meer?
UITGESCHREVEN
pi_105696945
Die datingsites werken gewoon niet de kans is heel klein om je liefde van je leven te vinden.
Het is gewoon kortzichtig gedoe en het gaat helemaal nergens over, alleen draait het om geld meer niet.
Omdat je alleen wordt beoordeeld op je profieltekst en foto etc.
Het draait niet om persoonlijkheid, want hoe kan je aan de hand van een foto en een tekst wat erbij staat een juist beeld van iemand schetsen?
Als je bijvoorbeeld intresse in iemand heb en het kapsel waarmee je op de foto staat valt net niet in zijn of haar smaak dan wordt je al beoordeeld dat je niet zijn of haar typ bent, en zo kan ik nog wel heel wat voorbeelden op noemen.
En mensen die echt gelukkig zijn en veel levens ervaring hebben en een goede algemene ontwikkeling hebben staan niet op een datingsite's.
De beste manier om opzoek te gaan naar een liefde is gewoon in real life.
pi_105697216
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:15 schreef Vinnie85 het volgende:
Die datingsites werken gewoon niet de kans is heel klein om je liefde van je leven te vinden.
Het is gewoon kortzichtig gedoe en het gaat helemaal nergens over, alleen draait het om geld meer niet.
Het draait niet om persoonlijkheid, want hoe kan je aan de hand van een foto en een tekst wat erbij staat een juist beeld van iemand schetsen?
Als je bijvoorbeeld intresse in iemand heb en het kapsel waarmee je op de foto staat valt net niet in zijn of haar smaak dan wordt je al beoordeeld dat je niet zijn of haar typ bent, en zo kan ik nog wel heel wat voorbeelden op noemen.
En mensen die echt gelukkig zijn en veel levens ervaring hebben en een goede algemene ontwikkeling hebben staan niet op een datingsite's.
En in real life word je niet beoordeeld op je kapsel e.d.?
Waar vind jij dat je in real life de meeste kans hebt om je liefde van je leven te vinden?
pi_105698196
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:24 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

En in real life word je niet beoordeeld op je kapsel e.d.?
Waar vind jij dat je in real life de meeste kans hebt om je liefde van je leven te vinden?
Uit mijn ervaring en wat ik heb meegemaakt etc weet ik dat.
Als ik iemand tegen kom die er gewoon uitziet of er als een foto model uitziet wil dat niet veel zeggen over de indruk die ze dan maakt.
Omdat de manier van doen en uitstraling vele malen belangerijker is en op een foto kan je dat niet zien.
Ik ben zelf ook vaak uit geweest (toen ik nog vrijgezel was) en ik had altijd het zelfde kapsel en dezelfde soort kleren aan en parfum op, ik ging vaak meiden versieren en soms had ik echt heel veel succes en soms had ik geen succes en dat komt gewoon door de bui waarin ik verkeer en de uitstraling, en uiterlijk speelde niet echt een hele grote rol.
En over het algemeen is het als jongen/man veel makkelijker om in real life iemand te vinden.
Omdat je alle kanten op kan, wat je ook doe hoeveel meiden je ook zoent je wordt er niet op aan gekeken en eerder wordt dat als stoer gezien.
Loop je dan een blauwtje dan is het gewoon nieuwe ronden nieuwe kansen.
Terwijl als je als meid met een paar jongens flirt of zoent dan wordt je al gauw als slet gezien.
pi_105698247
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:59 schreef Vinnie85 het volgende:

[..]

Als ik iemand tegen kom die er gewoon uitziet of er als een foto model uitziet wil dat niet veel zeggen over de indruk die ze dan maakt.
Omdat de manier van doen en uitstraling vele malen belangerijker is en op een foto kan je dat niet zien.
Ik ben zelf ook vaak uit geweest (toen ik nog vrijgezel was) en ik had altijd het zelfde kapsel en dezelfde soort kleren aan en parfum op, ik ging vaak meiden versieren en soms had ik echt heel veel succes en soms had ik geen succes en dat komt gewoon door de bui waarin ik verkeer en de uitstraling, en uiterlijk speelde niet echt een hele grote rol.
En over het algemeen is het als jongen/man veel makkelijker om in real life iemand te vinden.
Omdat je alle kanten op kan, wat je ook doe hoeveel meiden je ook zoent je wordt er niet op aan gekeken en eerder wordt dat als stoer gezien.
Terwijl als je als meid met een paar jongens flirt of zoent dan wordt je al gauw als slet gezien.
Idd in reallife mag je vrouwen nog enigzinds claimen. Op datingsites is het not done.
UITGESCHREVEN
pi_105698474
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:59 schreef Vinnie85 het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat dat laatste met datingsites te maken heeft.
En met dit rondzoenen verhaal heb je nog steeds niemand overtuigd van waarom je in real life meer kans maakt op de liefde van je leven vinden dan op een datingsite.
  zaterdag 17 december 2011 @ 18:10:57 #26
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105698495
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:01 schreef picardmike het volgende:

[..]

Idd in reallife mag je vrouwen nog enigzinds claimen. Op datingsites is het not done.
Eng. :{
pi_105698716
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:10 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat dat laatste met datingsites te maken heeft.
En met dit rondzoenen verhaal heb je nog steeds niemand overtuigd van waarom je in real life meer kans maakt op de liefde van je leven vinden dan op een datingsite.
Ik wil alleen de mogelijkheden benadrukken zoals dat je alle kanten op kan ook de serieuze kant.
Datingsites zijn gewoon waardeloos je wordt kortzichtig beoordeeld, je kan niet laten zien dat je echt een leuk aardig iemand ben en in het echt kan dat wel.
pi_105698723
quote:

De kans om de liefde van je leven zo maar ergens in het wild tegen het lijf te lopen is zeker niet veel groter hoor...

Internetdaten is gewoon een aanvulling op alle andere datingmanieren. Niks meer, niks minder.
pi_105698821
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:18 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

De kans om de liefde van je leven zo maar ergens in het wild tegen het lijf te lopen is zeker niet veel groter hoor...

Internetdaten is gewoon een aanvulling op alle andere datingmanieren. Niks meer, niks minder.
Stel als je met internetdaten iemand zoek dan moet je heel vaak mailen en chatten afspreken naar die plek gaan dat kost veel tijd en inspaning voor die ene persoon waar nog de vraag is dat het klikt in het echt.
Bijvoorbeeld met stappen of sporten kan je veel mensen spreken en ontmoeten en dat is veel makkelijker klik het niet dan zijn er nog 20+ andere.
pi_105698927
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:21 schreef Vinnie85 het volgende:

[..]

Stel als je met internetdaten iemand zoek dan moet je heel vaak mailen en chatten afspreken naar die plek gaan dat kost veel tijd en inspaning voor die ene persoon waar nog de vraag is dat het klikt in het echt.
Bijvoorbeeld met stappen of sporten kan je veel mensen spreken en ontmoeten en dat is veel makkelijker klik het niet dan zijn er nog 20+ andere.
Heel vaak mailen en chatten? Als het bij de eerste chat klikt, of na een paar berichtjes dan stel ik een date voor. Is niks moeilijks aan. En als je niet volkomen mensenschuw bent is het maar een klein beetje spannend.

Op een datingsite aanmelden om de liefde van je leven te vinden is sowieso een beetje zielig :') Als je in de kroeg gaat staan flirten dan doe je dat toch ook niet met het idee om de liefde van je leven op die manier aan de haak te slaan? Dat doe je om een beetje rond te neuken en misschien blijft iemand wat langer bij je hangen. Ik zie een datingsite net zo.
pi_105699047
quote:
-blaat-

Gaan we weer. Dit is discussie 64347393 hierover. En zo te lezen ben je al geen vrijgezel meer. Waar maak je je dan druk over?

Voor sommige mensen is dit een prima aanvulling, daar lig jij hopelijk niet wakker van..

Lekker laten leven, en dit topic mijden. Dank U.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_105699386
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:21 schreef Vinnie85 het volgende:

[..]

Op datingsites dus ook.
pi_105699591
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Heel vaak mailen en chatten? Als het bij de eerste chat klikt, of na een paar berichtjes dan stel ik een date voor. Is niks moeilijks aan. En als je niet volkomen mensenschuw bent is het maar een klein beetje spannend.

Op een datingsite aanmelden om de liefde van je leven te vinden is sowieso een beetje zielig :') Als je in de kroeg gaat staan flirten dan doe je dat toch ook niet met het idee om de liefde van je leven op die manier aan de haak te slaan? Dat doe je om een beetje rond te neuken en misschien blijft iemand wat langer bij je hangen. Ik zie een datingsite net zo.
Tja inderdaad is dat zielig om een advertentie aan te maken op een datingsite.
Toen ik naar disco's en kroegen ging draaide het om lol maken en mensen ontmoeten.
Als je toe bent aan een relatie komt het vanzelf wel.
pi_105699706
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Lul niet zo dom Mystikvm, een paar maanden geleden dook jij anders ook op in AVNZMG. Heel veel mensen willen wel hun grote liefde ontmoeten via een datingsite, en meerdere lukt dat ook. Je houding nu vind ik nogal blasé, en dat stoort me.
pi_105699860
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:46 schreef minnemin het volgende:

[..]

Lul niet zo dom Mystikvm, een paar maanden geleden dook jij anders ook op in AVNZMG. Heel veel mensen willen wel hun grote liefde ontmoeten via een datingsite, en meerdere lukt dat ook. Je houding nu vind ik nogal blasé, en dat stoort me.
Ja, als je fokkers moet geloven. Hahaha maar ik geloof er geen snars van. De echte cijfers en waarnemingen spreken voor zich.

Trouwens heb ik sommige fokkers nog in zien loggen op de site terwijl ze aangaven al voorzien te zijn.

En de samenstelling sinds topic 1 van deze reeks is ook niet erg verandert. Sommige waren zelfs betrokken bij alle delen.
UITGESCHREVEN
pi_105699861
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:46 schreef minnemin het volgende:

[..]

En zoals jij weet dook ik daar niet op om tips op te doen. Mijn seks/liefdesleven is verder privé, maar ik heb niet te klagen. Ik speel bij jou ook niet op de man.

Wat ik wil zeggen is dat, als je verwachting heel sterk is om de liefde van je leven te ontmoeten, je waarschijnlijk vaak bedrogen uit gaat komen. Ga er gewoon van uit dat het leuk is om mensen te ontmoeten, en wie weet zit er de liefde van je leven bij.

Bijna niemand wordt bij zijn eerste staatslot miljonair.
pi_105699902
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:43 schreef Vinnie85 het volgende:

[..]

Tja inderdaad is dat zielig om een advertentie aan te maken op een datingsite.
Toen ik naar disco's en kroegen ging draaide het om lol maken en mensen ontmoeten.
Als je toe bent aan een relatie komt het vanzelf wel.
Geinig joh, veel mensen doen op dating-sites exact hetzelfde....maar weet je wat, ik ga vanavond de kroeg in....met een paar wingmen, op zoek naar de liefde van mijn leven >:)
pi_105701726
Toch maar een full account genomen op Relatieplanet. Is allemaal ff wat makkelijker met berichtjes versturen etc.

Heb trouwens wel het gevoel dat jongere mensen datingsites niet echt "serieus" nemen t.o.v. oudere mensen...
pi_105701782
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
Toch maar een full account genomen op Relatieplanet. Is allemaal ff wat makkelijker met berichtjes versturen etc.

Heb trouwens wel het gevoel dat jongere mensen datingsites niet echt "serieus" nemen t.o.v. oudere mensen...
Jongere mensen zijn slimmer dan ouderen.
pi_105701790
quote:

Definieer "serieus".
pi_105701878
quote:

Tof. Zit er aan te denken om het ook te doen.
In welke categorie val jij? Jong of oud?
pi_105714906
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:50 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Tof. Zit er aan te denken om het ook te doen.
In welke categorie val jij? Jong of oud?
Jong, ben 20.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Definieer "serieus".
Ze lijken meer de datingsite als chatbox te zien. Er is veel terughoudendheid met betreft serieuze stappen ondernemen, en niet de hele tijd in die chatbox blijven hangen.
  zondag 18 december 2011 @ 08:48:23 #43
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105715733
Vind je het gek dat mensen van 20 nog niet serieus zijn? Die moeten zich nog helemaal niet binden maar lekker de wereld ontdekken. En ja, daar hoort een beetje rondsletten ook gewoon bij! ;)
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 18 december 2011 @ 09:37:19 #44
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105715950
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 08:48 schreef Silenus het volgende:
Vind je het gek dat mensen van 20 nog niet serieus zijn? Die moeten zich nog helemaal niet binden maar lekker de wereld ontdekken. En ja, daar hoort een beetje rondsletten ook gewoon bij! ;)
Idd. Ik vind die meiden die op hun 20e al huisje boompje beeste willen doen gewoon een beetje eng :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_105717496
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 08:48 schreef Silenus het volgende:
Ik bedoel het ook niet perse zo, dat ze gelijk moeten settlen enzo. Maar ze gebruiken die site meer als chatbox dan daadwerkelijk iets afspreken. Want daar schort het aan, ze willen/durven/weetikveelwaaromzenietwillen niet afspreken.
  zondag 18 december 2011 @ 11:45:50 #46
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105717877
quote:
19s.gif Op zondag 18 december 2011 11:28 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Ik bedoel het ook niet perse zo, dat ze gelijk moeten settlen enzo. Maar ze gebruiken die site meer als chatbox dan daadwerkelijk iets afspreken. Want daar schort het aan, ze willen/durven/weetikveelwaaromzenietwillen niet afspreken.
Ze willen gewoon aandacht.
pi_105717916
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:45 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Jup. Maar spreek dan tenminste ff in real life af :P
pi_105717929
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:45 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Maar in welke categorie van jij dan?
  zondag 18 december 2011 @ 12:10:38 #49
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105718492
quote:
19s.gif Op zondag 18 december 2011 11:47 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Maar in welke categorie van jij dan?
In de categorie 24 en echt op zoek
  zondag 18 december 2011 @ 12:22:49 #50
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105718762
Dan ben ik te oud :P
  zondag 18 december 2011 @ 12:32:54 #51
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105719004
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 12:10 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Te jong om echt op zoek te zijn.

Waarom ben je eigenlijk echt op zoek?Waarom kun je niet zonder?
  zondag 18 december 2011 @ 12:33:28 #52
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_105719019
quote:

[..]

Opzoek naar wat? Een date, een relatie, vriendschap, een hond? ;)

Zit je op verschillende sites en werkt het een beetje voor je? Ben wel benieuwd :)
Bla Bla Bla :P
pi_105719073
quote:

[..]

Welke provincie zit je?
UITGESCHREVEN
  zondag 18 december 2011 @ 12:44:53 #54
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105719402
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 12:35 schreef picardmike het volgende:

[..]

Welke provincie zit je?
Picardmike wil je wel stalken !

^O^
pi_105720447
Er zijn in die categorie al veel meer te vinden. Maar goed, ik blijf positief gestemd...
  zondag 18 december 2011 @ 15:24:44 #56
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105726522
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 12:32 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Te jong om echt op zoek te zijn.

Waarom ben je eigenlijk echt op zoek?Waarom kun je niet zonder?
Ik bedoel dat ik in de categorie val van echt op zoek i.p.v. die sites als chatbox te gebruiken zoals TheGreatHooD aangaf dat sommige meiden doen.
En op zoek naar een date dus. En ik kan prima zonder, laatste 4 jaar is het me goed gelukt.
  zondag 18 december 2011 @ 15:28:51 #57
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105726725
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 12:33 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Opzoek naar wat? Een date, een relatie, vriendschap, een hond? ;)

Zit je op verschillende sites en werkt het een beetje voor je? Ben wel benieuwd :)
Ik ben op zoek naar een hond inderdaad.
Kun jij die rol voor mij vervullen?
  zondag 18 december 2011 @ 16:45:57 #58
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_105730274
quote:
Die datingsites werken gewoon niet
Klopt, een datingsite gaat het niet voor je fixen. Je zal het zelf moeten doen.
Overal verstand van.
  zondag 18 december 2011 @ 17:02:57 #59
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105731038
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
Dus jij wil z'n bitch zijn? :P
  zondag 18 december 2011 @ 17:07:47 #60
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105731254
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:02 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dus jij wil z'n bitch zijn? :P
Nee z'n baasje dus.
  zondag 18 december 2011 @ 17:11:30 #61
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105731417
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:07 schreef Sinosappel het volgende:
Nee z'n baasje dus.
Ja maar jij kunt hem niet doggystylen. Of nouja, daar gaat 'ie niet aan meewerken vermoed ik.
  zondag 18 december 2011 @ 17:57:13 #62
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105733049
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:11 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja maar jij kunt hem niet doggystylen. Of nouja, daar gaat 'ie niet aan meewerken vermoed ik.
Jij neukt je hond doggystyle? Voor ieder wat wils.
pi_105733169
Damn krijg net een bericht binnen van iemand die geeft meteen zijn telnr erbij. Dat terwijl er in mijn profiel staat dat ik iemand zoek die ik moet kunnen claimen.
UITGESCHREVEN
  zondag 18 december 2011 @ 18:10:47 #64
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105733558
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:00 schreef picardmike het volgende:
Damn krijg net een bericht binnen van iemand die geeft meteen zijn telnr erbij. Dat terwijl er in mijn profiel staat dat ik iemand zoek die ik moet kunnen claimen.
Zijn? Ik wist niet dat je voor mannetjes ging tegenwoordig. Misschien maar beter ook.
pi_105734308
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zijn? Ik wist niet dat je voor mannetjes ging tegenwoordig. Misschien maar beter ook.
lol....
pi_105734325
Eindelijk weten we het. PM is homo.
  zondag 18 december 2011 @ 18:57:15 #67
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105735526
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef THS het volgende:
Eindelijk weten we het. PM is homo.
Zou wel het e.e.a. verklaren. Dan is hij wel duidelijk het vrouwtje in de relatie :D
  zondag 18 december 2011 @ 19:07:01 #68
76625 Blackviper
pi_105735975
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Nee ik ben niet zo volgzaam :)
pi_105739891
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zijn is ook onzijdig vriend.
UITGESCHREVEN
  zondag 18 december 2011 @ 20:34:26 #70
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105740050
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:32 schreef picardmike het volgende:
Zijn is ook onzijdig vriend.
Nee dat is het niet, vriend :)
  zondag 18 december 2011 @ 20:35:52 #71
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105740156
HA-HA! Jij bent een homo! HOMOoooooooo! Want jij versprak je! Ha!
pi_105740462
Ach hier in den haag spreken we iedereen met zijn aan. Het kan ook gewoon. Alleen is het vaag taalgebruik.
UITGESCHREVEN
pi_105740477
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef Sinosappel het volgende:
HA-HA! Jij bent een homo! HOMOoooooooo! Want jij versprak je! Ha!
Pas nou op Sinos...zo meteen val je nog van de bank en breek je je andere been :D

on topic: leuke middagdate gehad vandaag (beetje onverwacht, maar wel leuk *O* )
  zondag 18 december 2011 @ 20:42:43 #74
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105740614
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Pas nou op Sinos...zo meteen val je nog van de bank en breek je je andere been :D

on topic: leuke middagdate gehad vandaag (beetje onverwacht, maar wel leuk *O* )
...Sorry..heb gewoon niet geneukt dit weekend :(
Vertel over je date! Hoe kwam het tot stand wat hebben jullie gedaan en hoe was het?
  zondag 18 december 2011 @ 20:44:15 #75
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105740711
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef picardmike het volgende:
Ach hier in den haag spreken we iedereen met zijn aan. Het kan ook gewoon. Alleen is het vaag taalgebruik.
Je hat ook gewoon het geintje mee kunnen spelen natuurlijk, in plaats van ertegenin te gaan.
pi_105740806
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:44 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je hat ook gewoon het geintje mee kunnen spelen natuurlijk, in plaats van ertegenin te gaan.
Kijk in de dikke van dale dan. :+
UITGESCHREVEN
pi_105741129
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:42 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

...Sorry..heb gewoon niet geneukt dit weekend :(
Vertel over je date! Hoe kwam het tot stand wat hebben jullie gedaan en hoe was het?
Ik ook niet..dus geen excuus O-)

Was een tamelijk spontane actie, ken haar via e-matching, en we hebben ons laten zandstralen op het strand :) en daarna lekker geluncht.....we hadden beiden niet veel tijd, dus het was kort maar voor herhaling vatbaar :s)
  zondag 18 december 2011 @ 21:35:38 #78
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105744016
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:51 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Ik ook niet..dus geen excuus O-)

Was een tamelijk spontane actie, ken haar via e-matching, en we hebben ons laten zandstralen op het strand :) en daarna lekker geluncht.....we hadden beiden niet veel tijd, dus het was kort maar voor herhaling vatbaar :s)
Nice ^O^
Wat ik me afvraag...kan je na zo'n eerste date al kriebels hebben?
pi_105746677
Heej wat zijn hier de ervaringen met E-matching?
pi_105747582
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:11 schreef minnemin het volgende:
Heej wat zijn hier de ervaringen met E-matching?
Tot nu toe een stuk beter dan RP....vrouwen lijken veel (pro)actiever en ook aardiger in de zin, dat ze ook reageren als je niet hun type bent....en het klinkt misschien wel erg denigrerend, maar wellicht dat dat toch aan het HBO+ niveau te maken heeft....but don't get me wrong....nofi

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:35 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Nice ^O^
Wat ik me afvraag...kan je na zo'n eerste date al kriebels hebben?
Kan wel, maar in dit geval nog niet....maar goed...ik zit dan ook in een leeftijdscategorie dat je het sowieso allemaal wat voorzichtiger aanpak...volgens mij.....
  zondag 18 december 2011 @ 22:30:35 #81
57047 macondo
pi_105747943
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:25 schreef Cinderella_Man het volgende:

Kan wel, maar in dit geval nog niet....maar goed...ik zit dan ook in een leeftijdscategorie dat je het sowieso allemaal wat voorzichtiger aanpak...volgens mij.....
Grappig is dat inderdaad, als je iets ouder bent (say, dertig) dan gaat het allemaal iets langzamer aan. En wat mij betreft ook beter, trouwens.
Overal verstand van.
pi_105748229
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:30 schreef macondo het volgende:

[..]

Grappig is dat inderdaad, als je iets ouder bent (say, dertig) dan gaat het allemaal iets langzamer aan. En wat mij betreft ook beter, trouwens.
Het is gewoon heel simpel volgens mij...vanwege al je (levens)ervaring benader je de meeste dingen, ja zelfs zoiets als verliefdheid/liefde, een stuk rationeler dan vroeger...eigenlijk wel jammer, maar ja, sobeit....
  zondag 18 december 2011 @ 23:15:02 #83
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105750559
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:34 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Het is gewoon heel simpel volgens mij...vanwege al je (levens)ervaring benader je de meeste dingen, ja zelfs zoiets als verliefdheid/liefde, een stuk rationeler dan vroeger...eigenlijk wel jammer, maar ja, sobeit....
Hoe oud ben je dan?
pi_105751749
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:15 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan?
35+
pi_105754243
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:25 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Tot nu toe een stuk beter dan RP....vrouwen lijken veel (pro)actiever en ook aardiger in de zin, dat ze ook reageren als je niet hun type bent....en het klinkt misschien wel erg denigrerend, maar wellicht dat dat toch aan het HBO+ niveau te maken heeft....but don't get me wrong....nofi

[..]

Gevaarlijke ontwikkeling lijkt mij. Niet zozeer om die pro-actieve vrouwen ... ...

Maar dat hoger opgeleiden zich laten verleiden tot dit soort websites ....diep triest.
pi_105759377
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 00:39 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Gevaarlijke ontwikkeling lijkt mij. Niet zozeer om die pro-actieve vrouwen ... ...

Maar dat hoger opgeleiden zich laten verleiden tot dit soort websites ....diep triest.
Dit soort reacties zijn nog diep triester. Ik bedoel, waar maak je je druk om? Of ben je toch jaloers, dat die meiden voor je neus weggekaapt worden? :')
pi_105759968
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 00:39 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Misschien juist om dit soort mannen te ontlopen, die niet verder komen dan "heee, pssst, neuken ??"
  maandag 19 december 2011 @ 07:42:50 #88
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105760367
Misschien dat Bankfurt nu helemaal geen kans meer heeft op een vrouw met een diploma?
  maandag 19 december 2011 @ 09:16:00 #89
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105761418
Ik date ook nooit met lager dan HBO. En ook niet met Chinezen.
  maandag 19 december 2011 @ 10:48:58 #90
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105763617
_O- Silenus. Held.

Ik ook niet. Aziaten :r
  maandag 19 december 2011 @ 10:53:45 #91
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105763730
quote:
6s.gif Op maandag 19 december 2011 09:16 schreef Silenus het volgende:
Ik date ook nooit met lager dan HBO. En ook niet met Chinezen.
_O- _O-

Sommige mannen hebben een aziaten fetisj
  maandag 19 december 2011 @ 13:04:43 #92
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105767713
Och, een leuke chinese halfbloed dame is niet verkeerd hoor :9
pi_105770083
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2011 05:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit soort reacties zijn nog diep triester. Ik bedoel, waar maak je je druk om?
Het gebrek aan intelligentie en beschaving van "hoger opgeleiden".

quote:
Of ben je toch jaloers,
Ja, wegens de verloren aandacht. :{

quote:
dat die meiden voor je neus weggekaapt worden? :')
Nee, want die elektronische meiden wil ik niet. }:|
  maandag 19 december 2011 @ 14:15:57 #94
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105770178
Bankfurt heeft duidelijk een MBO- opeiding anders had ie er wel meer van begrepen.
Dit gaat hij nu ontkennen.
pi_105770417
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:15 schreef Sinosappel het volgende:
Bankfurt heeft duidelijk een MBO- opeiding anders had ie er wel meer van begrepen.
Dit gaat hij nu ontkennen.
Niet relevant. Waarom kiezen leuke HBO+ dames voor de methode van dit digitale asociale monstergedrocht ?

Waaarom komen er geen betere alternatieven en systemen (ook via internet ?) .
  maandag 19 december 2011 @ 14:24:08 #96
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105770479
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:22 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Niet relevant. Waarom kiezen leuke HBO+ dames voor de methode van dit digitale asociale monstergedrocht ?

Waaarom komen er geen betere alternatieven en systemen (ook via internet ?) .
Wat vind je er zo erg aan? Wat vind je er asociaal aan? Argumenten aub

Wat voor alternatieve systemen zou jij graag zien?
pi_105770618
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:24 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Wat vind je er zo erg aan? Wat vind je er asociaal aan? Argumenten aub
Er is geen enkele maatschappijke discussie hieraan voorafgegaan, terwijl het enorme impact heeft.

quote:
Wat voor alternatieve systemen zou jij graag zien?
Discreter, effectiever, efficienter, meer privacy, meer menselijk;
Heel veel voorlichting, wetgeving, onafhankelijke controle, Dating-examens.
  maandag 19 december 2011 @ 14:29:25 #98
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105770655
:') Wat is dit voor slap geouwehoer.

Welke enorme impact? Mensen sturen wat mailtjes naar elkaar en spreken dan af, hartstikke gezellig.

Voorlichting, wetgeving, controle, examens. Hahaha. :')
pi_105770758
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:29 schreef Silenus het volgende:
:') Wat is dit voor slap geouwehoer.

Welke enorme impact? Mensen sturen wat mailtjes naar elkaar en spreken dan af, hartstikke gezellig.

Voorlichting, wetgeving, controle, examens. Hahaha. :')
Dit dus.

:|W
  maandag 19 december 2011 @ 14:34:09 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105770807
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:32 schreef Bankfurt het volgende:
Dit dus.

Altijd fijn als iemand zijn standpunt even wat uitgebreider wil toelichten ^O^
pi_105770880
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:34 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Niet voor iedereen zo O+ Had nooit gedacht dat ik het kon, maar liefde op het eerste gezicht bestaat wel zeker (of anders woeste aantrekkingskracht :9) en ik word volgende maand 30 en ben al gescheiden, dus ook niet geheel onervaren ;) Soms overkomt het je gewoon O+

(worden jullie trouwens al misselijk van me?)
Sarcasme. Herken het.
pi_105771017
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Niet voor iedereen zo O+ Had nooit gedacht dat ik het kon, maar liefde op het eerste gezicht bestaat wel zeker (of anders woeste aantrekkingskracht :9) en ik word volgende maand 30 en ben al gescheiden, dus ook niet geheel onervaren ;) Soms overkomt het je gewoon O+

tja ik zal dit maar relatief opvatten. Want het ligt buiten mijn fantasie.
UITGESCHREVEN
pi_105771340
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:32 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dit dus.

beetje zoals dit:

What we swingers were rebelling against is uptight squares like you whose bag was money and world domination. We were innocent, man. If we'd known the consequences of our sexual liberation, we would have done things differently, but the spirit would've remained the same. It's freedom, baby. Yeah! :+
UITGESCHREVEN
  maandag 19 december 2011 @ 14:58:36 #104
57047 macondo
pi_105771647
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:28 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Er is geen enkele maatschappijke discussie hieraan voorafgegaan, terwijl het enorme impact heeft.

Ik doe altijd de Israel-Palestina discussie met mijn date. En daarna gaan we neuken. Mag dat wel, meneer MBO-ert?
Overal verstand van.
  maandag 19 december 2011 @ 14:59:42 #105
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105771698
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hahaha inderdaad. Ik snap echt niet waar hij met dat gejank nou naartoe wil
  maandag 19 december 2011 @ 15:06:06 #106
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105771914
quote:

[..]

Ik heb dat 1 keer ervaren, dat liefde op het eerste gezicht. Maar toen was ik 18.
Ik sluit niet uit dat het weer kan gebeuren, maar ik heb ook een beetje het idee dat naarmate ik ietsje (6 jaar dus) ouder werd ik het ook allemaal wat rationeler ben gaan bekijken.
Als ik die man van toen nu zou tegenkomen zou ik dat bijvoorbeeld niet meer hebben (logisch natuurlijk want is wel 1 en ande gebeurd). Maar ik kan me niet zo goed inbeelden dat het nog een keer zo gebeurt. Er is een bepaalde mate van naiviteit weggevallen denk ik.
pi_105772313
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 15:06 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ik heb dat 1 keer ervaren, dat liefde op het eerste gezicht. Maar toen was ik 18.
Ik sluit niet uit dat het weer kan gebeuren, maar ik heb ook een beetje het idee dat naarmate ik ietsje (6 jaar dus) ouder werd ik het ook allemaal wat rationeler ben gaan bekijken.
Als ik die man van toen nu zou tegenkomen zou ik dat bijvoorbeeld niet meer hebben (logisch natuurlijk want is wel 1 en ande gebeurd). Maar ik kan me niet zo goed inbeelden dat het nog een keer zo gebeurt. Er is een bepaalde mate van naiviteit weggevallen denk ik.
Sinosappel je bent pas net op fok maar je schrijft al zo veel. Ben je een oude gebruiker met een nieuw profiel ofzo? Of ben je gewoon enthousiast begonnen?
UITGESCHREVEN
  maandag 19 december 2011 @ 15:19:41 #108
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105772512
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 15:15 schreef picardmike het volgende:

[..]

Sinosappel je bent pas net op fok maar je schrijft al zo veel. Ben je een oude gebruiker met een nieuw profiel ofzo? Of ben je gewoon enthousiast begonnen?
Nee ben enthousiast begonnen haha. Ben namelijk in een zwart gevallen door vorige week mn been te breken en nu beetje aan huis gekluisterd zit.
  maandag 19 december 2011 @ 15:21:04 #109
76625 Blackviper
pi_105772571
Dit topic blijft echt geweldig om te lezen :)

Heerlijk als je niets te doen hebt op werk ;) (oja wel HBO hier hoor! :) )

:')
pi_105772596
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:48 schreef picardmike het volgende:

[..]

beetje zoals dit:

What we swingers were rebelling against is uptight squares like you whose bag was money and world domination. We were innocent, man. If we'd known the consequences of our sexual liberation, we would have done things differently, but the spirit would've remained the same. It's freedom, baby. Yeah! :+
Niet gek. Leuk doordenkertje. :)
pi_105772673
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Don't feed the troll :)
pi_105772901
quote:
Mooi. Helemaal mee eens.

Ik hoef dus gelukkig niets meer toe te lichten, hierzo.
  maandag 19 december 2011 @ 15:35:39 #113
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105773177
Dat het een of andere gefrustreerde maagd het niet lukt om leuke vrouwen te vinden via datingsites wil niet zeggen dat het ook voor iedereen zo geldt.

Als het je niet lukt ben je zelf ongeschikt. Hoef je niet de datingsites de schuld voor te geven.
pi_105773510
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 15:29 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Mooi. Helemaal mee eens.

Aangezien je het alleen maar eens bent met Nutcase Central hoef ik jou ook niet heel erg serieus te nemen.

Als datingsites het jou moeilijk maken moet je ergens anders gaan zoeken. Het interesseert mij geen kut of jij het oppervlakkig vindt, dan ga je fijn op je werk of in de kroeg zoeken.
  maandag 19 december 2011 @ 16:23:57 #115
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105775323
Dating examens :') _O-
pi_105775408
Begint weer aardig een afzeiktopic te worden.

In het kader van de grappige profieltjes vond ik deze, een dame zoekt man en komt niet met een eisenlijstje maar met een lijstje wat ze vooral NIET zoekt in een man:

Je hoeft in elk geval niet te reageren als:

- je graag foto's van jezelf maakt terwijl je een kus op je spierbal drukt en zwoel langs een haarlok de camera in tuurt.
- je motto 'een dag niet het alfabet geboerd, is een dag niet geleefd' is.
- je pas volmaakt gelukkig bent als je 's ochtends wordt gewekt door het geloei van een kudde koeien onder je raam.
- je trots berichten verstuurt waarin kleine letters en hoofdletters elkaar afwisselen en waarin je tevens waar mogelijk letters door cijfers vervangt.
- je de mening bent toegedaan dat Geert Wilders precies is wat we nodig hebben in Nederland.
- op je profielfoto behalve voor jezelf, tevens een prominente rol is weggelegd voor een: rottweiler/Ferrari/wietplantage/pitpoes/tattoo/gouden tand/protserige ketting, of een grote wolk sigarettenrook die je zojuist nonchalant hebt uitgeblazen richting de lens en waardoor je halve gezicht wegvalt.

O+ O+ O+
  maandag 19 december 2011 @ 16:27:01 #117
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105775458
Liefde op het eerste gezicht kan prima hoor, ik was 30 toen dat gebeurde.

Je gaat alles veel meer rationeel bekijken als je ouder wordt en maar goed ook. Je zou doodmoe worden van al die streken en affaires van je jeugd.

Liefde op het eerste gezicht is echter compleet irrationeel en schakelt dit uit.

Probleem is dat niet iedereen dit meemaakt in zijn leven en soms gewoon een relatie instappen die ook prima is, maar niet het vuurwerk levert. Dat levert een verlangen op, waar de een beter in is om het te onderdrukken dan de ander.
  maandag 19 december 2011 @ 16:28:19 #118
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105775531
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 15:29 schreef Bankfurt het volgende:
Mooi. Helemaal mee eens.

Ja, dat geneuzel over dating voor hoger opgeleiden dien je nog wel even toe te lichten, aangezien je niks uitgelegd hebt en het gewoon niet te volgen onzin is. Het is niet meer dan logisch dat dat soort sites ontstaan gezien het niveau van de mannen op sites als RP.
  maandag 19 december 2011 @ 16:30:00 #119
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105775610
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 16:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
Liefde op het eerste gezicht kan prima hoor, ik was 30 toen dat gebeurde.

Je gaat alles veel meer rationeel bekijken als je ouder wordt en maar goed ook. Je zou doodmoe worden van al die streken en affaires van je jeugd.

Liefde op het eerste gezicht is echter compleet irrationeel en schakelt dit uit.

Probleem is dat niet iedereen dit meemaakt in zijn leven en soms gewoon een relatie instappen die ook prima is, maar niet het vuurwerk levert. Dat levert een verlangen op, waar de een beter in is om het te onderdrukken dan de ander.
Val jij nu op dezelfde soort vrouwen als dat toen je 18 was?
pi_105775735
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 16:28 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, dat geneuzel over dating voor hoger opgeleiden dien je nog wel even toe te lichten, aangezien je niks uitgelegd hebt en het gewoon niet te volgen onzin is. Het is niet meer dan logisch dat dat soort sites ontstaan gezien het niveau van de mannen op sites als RP.
Tja dat snap ik nou niet he, zeuren is niet toegestaan in dit topix. Maar daar valt het zeuren over mannen niet onder blijkbaar. selfmutilisten zijn julle, bah.
UITGESCHREVEN
  maandag 19 december 2011 @ 16:33:18 #121
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105775773
Oh trouwens, wat betreft dat gebrek aan 'mooie vrouwen' op RP: ik zag er dit weekend zowaar een langs komen waarvan ik dacht "poe, netjes!" en wou dat vandaag hier posten als nuancering. Maar helaas: "Deze persoon is geen member meer van Relatieplanet. Het membership van deze persoon is beëindigd. "

Sorry jongens :(

quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 16:32 schreef picardmike het volgende:
Tja dat snap ik nou niet he, zeuren is niet toegestaan in dit topix. Maar daar valt het zeuren over mannen niet onder blijkbaar. selfmutilisten zijn julle, bah.
Waar HEB je het over?

En wat is volgens jou een "selfmutilist"?
  maandag 19 december 2011 @ 16:37:42 #122
57047 macondo
pi_105775974
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 16:33 schreef Catbert het volgende:
Oh trouwens, wat betreft dat gebrek aan 'mooie vrouwen' op RP: ik zag er dit weekend zowaar een langs komen waarvan ik dacht "poe, netjes!" en wou dat vandaag hier posten als nuancering. Maar helaas: "Deze persoon is geen member meer van Relatieplanet. Het membership van deze persoon is beëindigd. "

Sorry jongens :(
Vorige week heb je er ook eentje gezien anders, als ik mij niet vergis

quote:
Waar HEB je het over?

En wat is volgens jou een "selfmutilist"?
PicardMike is van mening dat we (=alle mannen) de rangen moeten sluiten tegen de vijand (de vrouwen). En iedereen die een andere man afvalt is een verrader. Zoiets, gok ik..
Overal verstand van.
pi_105776250
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 16:37 schreef macondo het volgende:

[..]

Vorige week heb je er ook eentje gezien anders, als ik mij niet vergis

[..]

PicardMike is van mening dat we (=alle mannen) de rangen moeten sluiten tegen de vijand (de vrouwen). En iedereen die een andere man afvalt is een verrader. Zoiets, gok ik..
Jij snapt het!
UITGESCHREVEN
  maandag 19 december 2011 @ 17:25:16 #124
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105778127
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 16:37 schreef macondo het volgende:

_O- _O- _O- _O-
Is PicardMike een trol? Een autist? Een puber? Een maagd? Of gewoon een goeie grappenmaker :D
pi_105778558
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 17:25 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O-
Is PicardMike een trol? Een autist? Een puber? Een maagd? Of gewoon een goeie grappenmaker :D of meent hij het?
sow ga ik straks effe immortals kijken. Misschien steek ik daar nog iets van op.

Ik ben de bewaker van de mannelijkheid in deze reeks, al bijna vanaf het begin.

[ Bericht 5% gewijzigd door picardmike op 19-12-2011 17:52:10 ]
UITGESCHREVEN
  maandag 19 december 2011 @ 17:49:59 #126
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105779148
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 16:30 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Val jij nu op dezelfde soort vrouwen als dat toen je 18 was?
My god no.

Althans. Toen nam ik gewoon mijn kansen *)

Pas later ben ik een smaak gaan ontwikkelen, ook op basis van ervaring.
pi_105780189
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 17:35 schreef picardmike het volgende:

[..]

Sorry, ik was mijn nagels aan het lakken :')
  maandag 19 december 2011 @ 18:19:23 #128
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105780273
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 17:35 schreef picardmike het volgende:

[..]

sow ga ik straks effe immortals kijken. Misschien steek ik daar nog iets van op.

Geil die gladiator.
Maar ik zal je ff uit de droom helpen ventje: mannelijke mannen weten dondersgoed hoe ze met vrouwen om moeten gaan en zien vrouwen niet als de vijand...
  maandag 19 december 2011 @ 18:22:37 #129
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105780430
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 17:49 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

My god no.

Althans. Toen nam ik gewoon mijn kansen *)

Pas later ben ik een smaak gaan ontwikkelen, ook op basis van ervaring.
Haha. Oke.
Ik ook niet maar ik ervaar het meer als selectiever worden, door ervaring. Je krijg steeds meer dingen erbij die je dus niet aantrekkelijk vindt...Niet echt een hele chille ontwikkeling
Althans dat heb ik dan. Maar heb ook niet de allerbeste ervaringen gehad tot nu toe.
  maandag 19 december 2011 @ 18:24:35 #130
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105780503
quote:
Wil je een gek prettig gestoorde meid leren kennen nou hier heb je haar dan whahahahahaha,

ik sta op met een lach en praat de oren van je kop af en zo ga ik ook weer naar bed whahahahaha :P

kies je voor mij evt dan kies je ook voor mijn 9 beesten.

dus wees lief voor mij en mijn beesten whahahahaha

mijn beesten zijn :

2 honden
3 nijnen en
4 katers waarvan 2 van 3 jaar en 2 van 17 weekjes jong

hihihihi

greetz
:') Serieus, ik verzin dit niet.
pi_105780613
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
<knip> mannelijke mannen weten dondersgoed hoe ze met vrouwen om moeten gaan en zien vrouwen niet als de vijand...
Absoluut, maar dat is dan gelijk ook het probleem: lang niet alle mannen zijn 'mannelijk'. Een heel groot deel is een ontiegelijke kneus die over zich heen laat lopen door vrouwen... Alles maar goed vinden en nauwelijks eisen stellen. Ze zijn immers al als een kind zo blij dat er EEN vrouw interesse in ze heeft.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_105780616
quote:

[..]

*O* ^O^ *O*

quote:
6s.gif Op maandag 19 december 2011 18:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Sorry, ik was mijn nagels aan het lakken :')
lol.....

quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 15:35 schreef Silenus het volgende:
Dat het een of andere gefrustreerde maagd het niet lukt om leuke vrouwen te vinden via datingsites wil niet zeggen dat het ook voor iedereen zo geldt.

Als het je niet lukt ben je zelf ongeschikt. Hoef je niet de datingsites de schuld voor te geven.
We vervallen inderdaad in herhaling...dating sites zijn een aanvulling op andere mogelijkheden en geen vervanging van. Als het je in de kroeg niet lukt, of in het OV, of op je werk/school/uni etc etc, gaat het je ook niet lukken op een datingsite....maar net zoals je dan de kroeg, het OV, je werk/school/uni niet de schuld gaat geven, ga je nu ook niet de datingsite de schuld geven :)

maandag 19 december 2011 @ 18:32:27 #133
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105780847
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:27 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

*O* ^O^ *O*

[..]

lol.....

[..]

We vervallen inderdaad in herhaling...dating sites zijn een aanvulling op andere mogelijkheden en geen vervanging van. Als het je in de kroeg niet lukt, of in het OV, of op je werk/school/uni etc etc, gaat het je ook niet lukken op een datingsite....maar net zoals je dan de kroeg, het OV, je werk/school/uni niet de schuld gaat geven, ga je nu ook niet de datingsite de schuld geven :)

Ik denk wel dat het voor sommige mensen waar in het de kroeg etc. niet lukt wel kan werken op datingsites hoor. Van dat soort type mannen zijn namelijk ook een bijpassend type vrouwen die even awkward of onervaren zijn, en elkaar kunnen vinden via een heel veilig medium: internet.
  maandag 19 december 2011 @ 18:33:21 #134
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105780890
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

O mijn god.
Dit kan niet echt zijn.
pi_105780898
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Geil die gladiator.
Maar ik zal je ff uit de droom helpen ventje: mannelijke mannen weten dondersgoed hoe ze met vrouwen om moeten gaan en zien vrouwen niet als de vijand...
Tuurlijk weten mannelijk mannen dat. Maar vrouwen weten niet hoe ze met een man moeten omgaan. Alleen de mietjes daar vragen ze om, zolang die het maar eens is met hen.

vrouwen zijn dus gewoon de vijand. Want een echte man spreekt zijn eigen soort niet tegen, hij geniet van het man zijn. En dat proberen vrouwen ons af te nemen.

Loyaal aan zijn mannelijkheid, agressief tegen huichelarij.

p.s en sowieso gaan vrouwen ons niet wijsmaken wat een man nou is.
UITGESCHREVEN
pi_105780984
Wat doen jullie meestal als je voor de eerste keer met iemand van een datingsite afspreekt?

Ik zou namelijk donderdagavond wat gaan drinken met een jongen van Paiq, maar nu stelt hij voor om eerst nog wat te gaan eten samen. En daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Straks vind ik hem helemaal niet leuk, en dan moet je die hele maaltijd nog uitzitten. :')
Maar hij werkt die dag in de buurt van mijn stad, terwijl hij zelf ergens anders woont. Dus dan moet hij anders in z'n eentje eerst ergens wat gaan eten. En dat vind ik dan ook weer zo sneu. :+
pi_105781090
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Oh my. :')

Eigenlijk weet je al dat het niks meer gaat worden nadat ze zichzelf "prettig gestoord" noemt. Maar dit is wel heel erg.
  maandag 19 december 2011 @ 18:38:03 #138
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105781144
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef Lago het volgende:
Wat doen jullie meestal als je voor de eerste keer met iemand van een datingsite afspreekt?

Ik zou namelijk donderdagavond wat gaan drinken met een jongen van Paiq, maar nu stelt hij voor om eerst nog wat te gaan eten samen. En daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Straks vind ik hem helemaal niet leuk, en dan moet je die hele maaltijd nog uitzitten. :')
Maar hij werkt die dag in de buurt van mijn stad, terwijl hij zelf ergens anders woont. Dus dan moet hij anders in z'n eentje eerst ergens wat gaan eten. En dat vind ik dan ook weer zo sneu. :+
Da's niet jouw probleem. Zeg dat je al ergens een kleine eetafspraak hebt maar je op tijd daar weggaat (=20.30u ofzo :')).

Neem geen risico's!
  maandag 19 december 2011 @ 18:38:50 #139
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105781179
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef Lago het volgende:

Nee ik doe op een eerste date alleen een drankje. Wees gewoon eerlijk tegen hem en zeg dat je dat relaxter vindt op de eerste date. Hij eet wel ff een happie ergens. Waarschijnlijk vindt ie dat geen probeem.
pi_105781181
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:32 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ik denk wel dat het voor sommige mensen waar in het de kroeg etc. niet lukt wel kan werken op datingsites hoor. Van dat soort type mannen zijn namelijk ook een bijpassend type vrouwen die even awkward of onervaren zijn, en elkaar kunnen vinden via een heel veilig medium: internet.
Totdat ze elkaar voor het eerst IRL ontmoeten en de veilige muren van het internet er niet meer zijn......
  maandag 19 december 2011 @ 18:40:23 #141
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105781246
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:38 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Totdat ze elkaar voor het eerst IRL ontmoeten en de veilige muren van het internet er niet meer zijn......
Dan worden ze toch zo'n heerlijk stel wat zwijgend gaat uit eten en alleen af en toe tegen elkaar zegt 'is het lekker?' en 'wil je een stukje vlees van mij proeven?'

Die roepen op het eind tegen elkaar gewoon dat het hartstikke gezellig was. Als ze er zelf tevreden mee zijn. ;)
pi_105781256
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:38 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Nee ik doe op een eerste date alleen een drankje. Wees gewoon eerlijk tegen hem en zeg dat je dat relaxter vindt op de eerste date. Hij eet wel ff een happie ergens. Waarschijnlijk vindt ie dat geen probeem.
Beter alternatief, als dat mogelijk is....spreek iets vroeger af...ga dan eerst borrelen en bevalt de date goed genoeg, kun je alsnog samen een vorkje prikken en zo niet dan kun je opstappen en nog ff wat bij de Appie scoren O-)
pi_105782351
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:40 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Beter alternatief, als dat mogelijk is....spreek iets vroeger af...ga dan eerst borrelen en bevalt de date goed genoeg, kun je alsnog samen een vorkje prikken en zo niet dan kun je opstappen en nog ff wat bij de Appie scoren O-)
Dat zou een prima optie zijn, maar ik gok dat hij gewoon tot een uurtje of 6 moet werken.
Ik zeg hem inderdaad wel gewoon dat ik liever alleen een drankje wil drinken. Thnx.

Dit is nou precies waarom ik eigenlijk alleen met mensen wilden chatten die uit dezelfde stad komen, dan heb je minder gedoe. :+
pi_105782406
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:33 schreef picardmike het volgende:

[..]

Tuurlijk weten mannelijk mannen dat. Maar vrouwen weten niet hoe ze met een man moeten omgaan. Alleen de mietjes daar vragen ze om, zolang die het maar eens is met hen.

vrouwen zijn dus gewoon de vijand. Want een echte man spreekt zijn eigen soort niet tegen, hij geniet van het man zijn. En dat proberen vrouwen ons af te nemen.

Loyaal aan zijn mannelijkheid, agressief tegen huichelarij.

p.s en sowieso gaan vrouwen ons niet wijsmaken wat een man nou is.
En wat doe jij dan precies op datingsites? Je wilt graag dat je mannelijkheid wordt afgenomen? :')
  maandag 19 december 2011 @ 19:05:16 #145
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105782425
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 19:04 schreef Lago het volgende:

Dit is nou precies waarom ik eigenlijk alleen met mensen wilden chatten die uit dezelfde stad komen, dan heb je minder gedoe. :+
Heb ik ook. Kun je tenminste allebei binnen 10 minuten op het neude staan (in mijn geval) en ben je ook zo weer weg als het niks is. Om er nou een uur voor in de trein te zitten, moet ze wel heel lekker zijn. :')
pi_105782641
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 19:05 schreef Lago het volgende:

[..]

En wat doe jij dan precies op datingsites? Je wilt graag dat je mannelijkheid wordt afgenomen? :')
Nee, ik straf vrouwen keihard af. Die zeggen dat mannen niet mogen claimen en zeggen dat hun definite van een man, de echte man is. Terwijl ze zelf op huichelaars, trotseloze en achterbakse mannen vallen.

Pas ook iemand zeg ze tegen dat ik homo ben. Zeg ik pardon? Ik word nu echt kwaad ik ga weg.
Zegt ze doodleuk ja een zelfverzekererde man zegt gewoon dat ie homo is hoor. Ik zei je spoort niet en ben vertrokken.(en dat meende ze echt) ze denkt dus echt dat een man voor haar zegt homo te zijn. Omdat er een paar van die slijmerts op haar aasten en daar kan ik gewoon niet tegen.

Dat soort dingen moet je gewoon niet pikken.

[ Bericht 6% gewijzigd door picardmike op 19-12-2011 19:15:34 ]
UITGESCHREVEN
  maandag 19 december 2011 @ 19:14:33 #147
141482 Q.
JurassiQ
pi_105782941
:')!
For great justice!
pi_105782986
8)7 gewoon eigenlijk niks tegen in te brengen |:(
pi_105783606
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 19:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Heb ik ook. Kun je tenminste allebei binnen 10 minuten op het neude staan (in mijn geval) en ben je ook zo weer weg als het niks is. Om er nou een uur voor in de trein te zitten, moet ze wel heel lekker zijn. :')
Precies, dan kan het ten minste ook allemaal nog een beetje spontaan gaan. :7 Deze date had ik nu al ruim een week geleden afgesproken. Daar ben ik ook niet zo'n fan van. :')
  maandag 19 december 2011 @ 19:42:44 #150
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105784626
Als ik een date voor over twee weken zet weet ik nu al dat ik er op dat moment geen zin meer in heb. :') Moet wel een beetje in het momentum blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')