Niet voor iedereen zoquote:Op zondag 18 december 2011 22:34 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel volgens mij...vanwege al je (levens)ervaring benader je de meeste dingen, ja zelfs zoiets als verliefdheid/liefde, een stuk rationeler dan vroeger...eigenlijk wel jammer, maar ja, sobeit....
tja ik zal dit maar relatief opvatten. Want het ligt buiten mijn fantasie.quote:Op maandag 19 december 2011 14:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niet voor iedereen zoHad nooit gedacht dat ik het kon, maar liefde op het eerste gezicht bestaat wel zeker (of anders woeste aantrekkingskracht
) en ik word volgende maand 30 en ben al gescheiden, dus ook niet geheel onervaren
Soms overkomt het je gewoon
(worden jullie trouwens al misselijk van me?)
beetje zoals dit:quote:
Ik doe altijd de Israel-Palestina discussie met mijn date. En daarna gaan we neuken. Mag dat wel, meneer MBO-ert?quote:Op maandag 19 december 2011 14:28 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Er is geen enkele maatschappijke discussie hieraan voorafgegaan, terwijl het enorme impact heeft.
Hahaha inderdaad. Ik snap echt niet waar hij met dat gejank nou naartoe wilquote:Op maandag 19 december 2011 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Altijd fijn als iemand zijn standpunt even wat uitgebreider wil toelichten
Ik heb dat 1 keer ervaren, dat liefde op het eerste gezicht. Maar toen was ik 18.quote:Op maandag 19 december 2011 14:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niet voor iedereen zoHad nooit gedacht dat ik het kon, maar liefde op het eerste gezicht bestaat wel zeker (of anders woeste aantrekkingskracht
) en ik word volgende maand 30 en ben al gescheiden, dus ook niet geheel onervaren
Sinosappel je bent pas net op fok maar je schrijft al zo veel. Ben je een oude gebruiker met een nieuw profiel ofzo? Of ben je gewoon enthousiast begonnen?quote:Op maandag 19 december 2011 15:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb dat 1 keer ervaren, dat liefde op het eerste gezicht. Maar toen was ik 18.
Ik sluit niet uit dat het weer kan gebeuren, maar ik heb ook een beetje het idee dat naarmate ik ietsje (6 jaar dus) ouder werd ik het ook allemaal wat rationeler ben gaan bekijken.
Als ik die man van toen nu zou tegenkomen zou ik dat bijvoorbeeld niet meer hebben (logisch natuurlijk want is wel 1 en ande gebeurd). Maar ik kan me niet zo goed inbeelden dat het nog een keer zo gebeurt. Er is een bepaalde mate van naiviteit weggevallen denk ik.
Nee ben enthousiast begonnen haha. Ben namelijk in een zwart gevallen door vorige week mn been te breken en nu beetje aan huis gekluisterd zit.quote:Op maandag 19 december 2011 15:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Sinosappel je bent pas net op fok maar je schrijft al zo veel. Ben je een oude gebruiker met een nieuw profiel ofzo? Of ben je gewoon enthousiast begonnen?
Niet gek. Leuk doordenkertje.quote:Op maandag 19 december 2011 14:48 schreef picardmike het volgende:
[..]
beetje zoals dit:
What we swingers were rebelling against is uptight squares like you whose bag was money and world domination. We were innocent, man. If we'd known the consequences of our sexual liberation, we would have done things differently, but the spirit would've remained the same. It's freedom, baby. Yeah!
Don't feed the trollquote:Op maandag 19 december 2011 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Altijd fijn als iemand zijn standpunt even wat uitgebreider wil toelichten
Mooi. Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:15 schreef Vinnie85 het volgende:
Die datingsites werken gewoon niet de kans is heel klein om je liefde van je leven te vinden.
Het is gewoon kortzichtig gedoe en het gaat helemaal nergens over, alleen draait het om geld meer niet.
Omdat je alleen wordt beoordeeld op je profieltekst en foto etc.
Het draait niet om persoonlijkheid, want hoe kan je aan de hand van een foto en een tekst wat erbij staat een juist beeld van iemand schetsen?
Als je bijvoorbeeld intresse in iemand heb en het kapsel waarmee je op de foto staat valt net niet in zijn of haar smaak dan wordt je al beoordeeld dat je niet zijn of haar typ bent, en zo kan ik nog wel heel wat voorbeelden op noemen.
En mensen die echt gelukkig zijn en veel levens ervaring hebben en een goede algemene ontwikkeling hebben staan niet op een datingsite's.
De beste manier om opzoek te gaan naar een liefde is gewoon in real life.
Aangezien je het alleen maar eens bent met Nutcase Central hoef ik jou ook niet heel erg serieus te nemen.quote:Op maandag 19 december 2011 15:29 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Mooi. Helemaal mee eens.
Ik hoef dus gelukkig niets meer toe te lichten, hierzo.
Ja, dat geneuzel over dating voor hoger opgeleiden dien je nog wel even toe te lichten, aangezien je niks uitgelegd hebt en het gewoon niet te volgen onzin is. Het is niet meer dan logisch dat dat soort sites ontstaan gezien het niveau van de mannen op sites als RP.quote:Op maandag 19 december 2011 15:29 schreef Bankfurt het volgende:
Mooi. Helemaal mee eens.
Ik hoef dus gelukkig niets meer toe te lichten, hierzo.
Val jij nu op dezelfde soort vrouwen als dat toen je 18 was?quote:Op maandag 19 december 2011 16:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
Liefde op het eerste gezicht kan prima hoor, ik was 30 toen dat gebeurde.
Je gaat alles veel meer rationeel bekijken als je ouder wordt en maar goed ook. Je zou doodmoe worden van al die streken en affaires van je jeugd.
Liefde op het eerste gezicht is echter compleet irrationeel en schakelt dit uit.
Probleem is dat niet iedereen dit meemaakt in zijn leven en soms gewoon een relatie instappen die ook prima is, maar niet het vuurwerk levert. Dat levert een verlangen op, waar de een beter in is om het te onderdrukken dan de ander.
Tja dat snap ik nou niet he, zeuren is niet toegestaan in dit topix. Maar daar valt het zeuren over mannen niet onder blijkbaar. selfmutilisten zijn julle, bah.quote:Op maandag 19 december 2011 16:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, dat geneuzel over dating voor hoger opgeleiden dien je nog wel even toe te lichten, aangezien je niks uitgelegd hebt en het gewoon niet te volgen onzin is. Het is niet meer dan logisch dat dat soort sites ontstaan gezien het niveau van de mannen op sites als RP.
Waar HEB je het over?quote:Op maandag 19 december 2011 16:32 schreef picardmike het volgende:
Tja dat snap ik nou niet he, zeuren is niet toegestaan in dit topix. Maar daar valt het zeuren over mannen niet onder blijkbaar. selfmutilisten zijn julle, bah.
Vorige week heb je er ook eentje gezien anders, als ik mij niet vergisquote:Op maandag 19 december 2011 16:33 schreef Catbert het volgende:
Oh trouwens, wat betreft dat gebrek aan 'mooie vrouwen' op RP: ik zag er dit weekend zowaar een langs komen waarvan ik dacht "poe, netjes!" en wou dat vandaag hier posten als nuancering. Maar helaas: "Deze persoon is geen member meer van Relatieplanet. Het membership van deze persoon is beëindigd. "
Sorry jongens
PicardMike is van mening dat we (=alle mannen) de rangen moeten sluiten tegen de vijand (de vrouwen). En iedereen die een andere man afvalt is een verrader. Zoiets, gok ik..quote:Waar HEB je het over?
En wat is volgens jou een "selfmutilist"?
Jij snapt het!quote:Op maandag 19 december 2011 16:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Vorige week heb je er ook eentje gezien anders, als ik mij niet vergis
[..]
PicardMike is van mening dat we (=alle mannen) de rangen moeten sluiten tegen de vijand (de vrouwen). En iedereen die een andere man afvalt is een verrader. Zoiets, gok ik..
quote:Op maandag 19 december 2011 16:37 schreef macondo het volgende:
PicardMike is van mening dat we (=alle mannen) de rangen moeten sluiten tegen de vijand (de vrouwen). En iedereen die een andere man afvalt is een verrader. Zoiets, gok ik..
sow ga ik straks effe immortals kijken. Misschien steek ik daar nog iets van op.quote:Op maandag 19 december 2011 17:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Is PicardMike een trol? Een autist? Een puber? Een maagd? Of gewoon een goeie grappenmakerof meent hij het?
My god no.quote:Op maandag 19 december 2011 16:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Val jij nu op dezelfde soort vrouwen als dat toen je 18 was?
Sorry, ik was mijn nagels aan het lakkenquote:Op maandag 19 december 2011 17:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik ben de bewaker van de mannelijkheid in deze reeks, al bijna vanaf het begin.
Geil die gladiator.quote:Op maandag 19 december 2011 17:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
sow ga ik straks effe immortals kijken. Misschien steek ik daar nog iets van op.
Ik ben de bewaker van de mannelijkheid in deze reeks, al bijna vanaf het begin.
Haha. Oke.quote:Op maandag 19 december 2011 17:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
My god no.
Althans. Toen nam ik gewoon mijn kansen
Pas later ben ik een smaak gaan ontwikkelen, ook op basis van ervaring.
quote:Wil je een gek prettig gestoorde meid leren kennen nou hier heb je haar dan whahahahahaha,
ik sta op met een lach en praat de oren van je kop af en zo ga ik ook weer naar bed whahahahaha![]()
kies je voor mij evt dan kies je ook voor mijn 9 beesten.
dus wees lief voor mij en mijn beesten whahahahaha
mijn beesten zijn :
2 honden
3 nijnen en
4 katers waarvan 2 van 3 jaar en 2 van 17 weekjes jong
hihihihi
greetz
Absoluut, maar dat is dan gelijk ook het probleem: lang niet alle mannen zijn 'mannelijk'. Een heel groot deel is een ontiegelijke kneus die over zich heen laat lopen door vrouwen... Alles maar goed vinden en nauwelijks eisen stellen. Ze zijn immers al als een kind zo blij dat er EEN vrouw interesse in ze heeft.quote:Op maandag 19 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
<knip> mannelijke mannen weten dondersgoed hoe ze met vrouwen om moeten gaan en zien vrouwen niet als de vijand...
quote:Op maandag 19 december 2011 14:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
lol.....quote:Op maandag 19 december 2011 18:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sorry, ik was mijn nagels aan het lakken
We vervallen inderdaad in herhaling...dating sites zijn een aanvulling op andere mogelijkheden en geen vervanging van. Als het je in de kroeg niet lukt, of in het OV, of op je werk/school/uni etc etc, gaat het je ook niet lukken op een datingsite....maar net zoals je dan de kroeg, het OV, je werk/school/uni niet de schuld gaat geven, ga je nu ook niet de datingsite de schuld gevenquote:Op maandag 19 december 2011 15:35 schreef Silenus het volgende:
Dat het een of andere gefrustreerde maagd het niet lukt om leuke vrouwen te vinden via datingsites wil niet zeggen dat het ook voor iedereen zo geldt.
Als het je niet lukt ben je zelf ongeschikt. Hoef je niet de datingsites de schuld voor te geven.
Ik denk wel dat het voor sommige mensen waar in het de kroeg etc. niet lukt wel kan werken op datingsites hoor. Van dat soort type mannen zijn namelijk ook een bijpassend type vrouwen die even awkward of onervaren zijn, en elkaar kunnen vinden via een heel veilig medium: internet.quote:Op maandag 19 december 2011 18:27 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
lol.....
[..]
We vervallen inderdaad in herhaling...dating sites zijn een aanvulling op andere mogelijkheden en geen vervanging van. Als het je in de kroeg niet lukt, of in het OV, of op je werk/school/uni etc etc, gaat het je ook niet lukken op een datingsite....maar net zoals je dan de kroeg, het OV, je werk/school/uni niet de schuld gaat geven, ga je nu ook niet de datingsite de schuld geven
Tuurlijk weten mannelijk mannen dat. Maar vrouwen weten niet hoe ze met een man moeten omgaan. Alleen de mietjes daar vragen ze om, zolang die het maar eens is met hen.quote:Op maandag 19 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geil die gladiator.
Maar ik zal je ff uit de droom helpen ventje: mannelijke mannen weten dondersgoed hoe ze met vrouwen om moeten gaan en zien vrouwen niet als de vijand...
Oh my.quote:
Da's niet jouw probleem. Zeg dat je al ergens een kleine eetafspraak hebt maar je op tijd daar weggaat (=20.30u ofzoquote:Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef Lago het volgende:
Wat doen jullie meestal als je voor de eerste keer met iemand van een datingsite afspreekt?
Ik zou namelijk donderdagavond wat gaan drinken met een jongen van Paiq, maar nu stelt hij voor om eerst nog wat te gaan eten samen. En daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Straks vind ik hem helemaal niet leuk, en dan moet je die hele maaltijd nog uitzitten.
Maar hij werkt die dag in de buurt van mijn stad, terwijl hij zelf ergens anders woont. Dus dan moet hij anders in z'n eentje eerst ergens wat gaan eten. En dat vind ik dan ook weer zo sneu.
Nee ik doe op een eerste date alleen een drankje. Wees gewoon eerlijk tegen hem en zeg dat je dat relaxter vindt op de eerste date. Hij eet wel ff een happie ergens. Waarschijnlijk vindt ie dat geen probeem.quote:Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef Lago het volgende:
Wat doen jullie meestal als je voor de eerste keer met iemand van een datingsite afspreekt?
Ik zou namelijk donderdagavond wat gaan drinken met een jongen van Paiq, maar nu stelt hij voor om eerst nog wat te gaan eten samen. En daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Straks vind ik hem helemaal niet leuk, en dan moet je die hele maaltijd nog uitzitten.
Maar hij werkt die dag in de buurt van mijn stad, terwijl hij zelf ergens anders woont. Dus dan moet hij anders in z'n eentje eerst ergens wat gaan eten. En dat vind ik dan ook weer zo sneu.
Totdat ze elkaar voor het eerst IRL ontmoeten en de veilige muren van het internet er niet meer zijn......quote:Op maandag 19 december 2011 18:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het voor sommige mensen waar in het de kroeg etc. niet lukt wel kan werken op datingsites hoor. Van dat soort type mannen zijn namelijk ook een bijpassend type vrouwen die even awkward of onervaren zijn, en elkaar kunnen vinden via een heel veilig medium: internet.
Dan worden ze toch zo'n heerlijk stel wat zwijgend gaat uit eten en alleen af en toe tegen elkaar zegt 'is het lekker?' en 'wil je een stukje vlees van mij proeven?'quote:Op maandag 19 december 2011 18:38 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Totdat ze elkaar voor het eerst IRL ontmoeten en de veilige muren van het internet er niet meer zijn......
Beter alternatief, als dat mogelijk is....spreek iets vroeger af...ga dan eerst borrelen en bevalt de date goed genoeg, kun je alsnog samen een vorkje prikken en zo niet dan kun je opstappen en nog ff wat bij de Appie scorenquote:Op maandag 19 december 2011 18:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik doe op een eerste date alleen een drankje. Wees gewoon eerlijk tegen hem en zeg dat je dat relaxter vindt op de eerste date. Hij eet wel ff een happie ergens. Waarschijnlijk vindt ie dat geen probeem.
Dat zou een prima optie zijn, maar ik gok dat hij gewoon tot een uurtje of 6 moet werken.quote:Op maandag 19 december 2011 18:40 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Beter alternatief, als dat mogelijk is....spreek iets vroeger af...ga dan eerst borrelen en bevalt de date goed genoeg, kun je alsnog samen een vorkje prikken en zo niet dan kun je opstappen en nog ff wat bij de Appie scoren
En wat doe jij dan precies op datingsites? Je wilt graag dat je mannelijkheid wordt afgenomen?quote:Op maandag 19 december 2011 18:33 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tuurlijk weten mannelijk mannen dat. Maar vrouwen weten niet hoe ze met een man moeten omgaan. Alleen de mietjes daar vragen ze om, zolang die het maar eens is met hen.
vrouwen zijn dus gewoon de vijand. Want een echte man spreekt zijn eigen soort niet tegen, hij geniet van het man zijn. En dat proberen vrouwen ons af te nemen.
Loyaal aan zijn mannelijkheid, agressief tegen huichelarij.
p.s en sowieso gaan vrouwen ons niet wijsmaken wat een man nou is.
Heb ik ook. Kun je tenminste allebei binnen 10 minuten op het neude staan (in mijn geval) en ben je ook zo weer weg als het niks is. Om er nou een uur voor in de trein te zitten, moet ze wel heel lekker zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 19:04 schreef Lago het volgende:
Dit is nou precies waarom ik eigenlijk alleen met mensen wilden chatten die uit dezelfde stad komen, dan heb je minder gedoe.
Nee, ik straf vrouwen keihard af. Die zeggen dat mannen niet mogen claimen en zeggen dat hun definite van een man, de echte man is. Terwijl ze zelf op huichelaars, trotseloze en achterbakse mannen vallen.quote:Op maandag 19 december 2011 19:05 schreef Lago het volgende:
[..]
En wat doe jij dan precies op datingsites? Je wilt graag dat je mannelijkheid wordt afgenomen?
Precies, dan kan het ten minste ook allemaal nog een beetje spontaan gaan.quote:Op maandag 19 december 2011 19:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb ik ook. Kun je tenminste allebei binnen 10 minuten op het neude staan (in mijn geval) en ben je ook zo weer weg als het niks is. Om er nou een uur voor in de trein te zitten, moet ze wel heel lekker zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |