abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 december 2011 @ 17:49:59 #126
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105779148
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 16:30 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Val jij nu op dezelfde soort vrouwen als dat toen je 18 was?
My god no.

Althans. Toen nam ik gewoon mijn kansen *)

Pas later ben ik een smaak gaan ontwikkelen, ook op basis van ervaring.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_105780189
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 17:35 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik ben de bewaker van de mannelijkheid in deze reeks, al bijna vanaf het begin.

Sorry, ik was mijn nagels aan het lakken :')
  maandag 19 december 2011 @ 18:19:23 #128
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105780273
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 17:35 schreef picardmike het volgende:

[..]

sow ga ik straks effe immortals kijken. Misschien steek ik daar nog iets van op.

Ik ben de bewaker van de mannelijkheid in deze reeks, al bijna vanaf het begin.

Geil die gladiator.
Maar ik zal je ff uit de droom helpen ventje: mannelijke mannen weten dondersgoed hoe ze met vrouwen om moeten gaan en zien vrouwen niet als de vijand...
Heaven is a place on earth with you
  maandag 19 december 2011 @ 18:22:37 #129
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105780430
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 17:49 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

My god no.

Althans. Toen nam ik gewoon mijn kansen *)

Pas later ben ik een smaak gaan ontwikkelen, ook op basis van ervaring.
Haha. Oke.
Ik ook niet maar ik ervaar het meer als selectiever worden, door ervaring. Je krijg steeds meer dingen erbij die je dus niet aantrekkelijk vindt...Niet echt een hele chille ontwikkeling
Althans dat heb ik dan. Maar heb ook niet de allerbeste ervaringen gehad tot nu toe.
  maandag 19 december 2011 @ 18:24:35 #130
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105780503
quote:
Wil je een gek prettig gestoorde meid leren kennen nou hier heb je haar dan whahahahahaha,

ik sta op met een lach en praat de oren van je kop af en zo ga ik ook weer naar bed whahahahaha :P

kies je voor mij evt dan kies je ook voor mijn 9 beesten.

dus wees lief voor mij en mijn beesten whahahahaha

mijn beesten zijn :

2 honden
3 nijnen en
4 katers waarvan 2 van 3 jaar en 2 van 17 weekjes jong

hihihihi

greetz
:') Serieus, ik verzin dit niet.
Gourmetten of steengrillen?
pi_105780613
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
<knip> mannelijke mannen weten dondersgoed hoe ze met vrouwen om moeten gaan en zien vrouwen niet als de vijand...
Absoluut, maar dat is dan gelijk ook het probleem: lang niet alle mannen zijn 'mannelijk'. Een heel groot deel is een ontiegelijke kneus die over zich heen laat lopen door vrouwen... Alles maar goed vinden en nauwelijks eisen stellen. Ze zijn immers al als een kind zo blij dat er EEN vrouw interesse in ze heeft.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_105780616
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Niet voor iedereen zo O+ Had nooit gedacht dat ik het kon, maar liefde op het eerste gezicht bestaat wel zeker (of anders woeste aantrekkingskracht :9) en ik word volgende maand 30 en ben al gescheiden, dus ook niet geheel onervaren ;) Soms overkomt het je gewoon O+

(worden jullie trouwens al misselijk van me?)
*O* ^O^ *O*

quote:
6s.gif Op maandag 19 december 2011 18:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Sorry, ik was mijn nagels aan het lakken :')
lol.....

quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 15:35 schreef Silenus het volgende:
Dat het een of andere gefrustreerde maagd het niet lukt om leuke vrouwen te vinden via datingsites wil niet zeggen dat het ook voor iedereen zo geldt.

Als het je niet lukt ben je zelf ongeschikt. Hoef je niet de datingsites de schuld voor te geven.
We vervallen inderdaad in herhaling...dating sites zijn een aanvulling op andere mogelijkheden en geen vervanging van. Als het je in de kroeg niet lukt, of in het OV, of op je werk/school/uni etc etc, gaat het je ook niet lukken op een datingsite....maar net zoals je dan de kroeg, het OV, je werk/school/uni niet de schuld gaat geven, ga je nu ook niet de datingsite de schuld geven :)

maandag 19 december 2011 @ 18:32:27 #133
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105780847
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:27 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

*O* ^O^ *O*

[..]

lol.....

[..]

We vervallen inderdaad in herhaling...dating sites zijn een aanvulling op andere mogelijkheden en geen vervanging van. Als het je in de kroeg niet lukt, of in het OV, of op je werk/school/uni etc etc, gaat het je ook niet lukken op een datingsite....maar net zoals je dan de kroeg, het OV, je werk/school/uni niet de schuld gaat geven, ga je nu ook niet de datingsite de schuld geven :)

Ik denk wel dat het voor sommige mensen waar in het de kroeg etc. niet lukt wel kan werken op datingsites hoor. Van dat soort type mannen zijn namelijk ook een bijpassend type vrouwen die even awkward of onervaren zijn, en elkaar kunnen vinden via een heel veilig medium: internet.
  maandag 19 december 2011 @ 18:33:21 #134
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105780890
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

O mijn god.
Dit kan niet echt zijn.
pi_105780898
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Geil die gladiator.
Maar ik zal je ff uit de droom helpen ventje: mannelijke mannen weten dondersgoed hoe ze met vrouwen om moeten gaan en zien vrouwen niet als de vijand...
Tuurlijk weten mannelijk mannen dat. Maar vrouwen weten niet hoe ze met een man moeten omgaan. Alleen de mietjes daar vragen ze om, zolang die het maar eens is met hen.

vrouwen zijn dus gewoon de vijand. Want een echte man spreekt zijn eigen soort niet tegen, hij geniet van het man zijn. En dat proberen vrouwen ons af te nemen.

Loyaal aan zijn mannelijkheid, agressief tegen huichelarij.

p.s en sowieso gaan vrouwen ons niet wijsmaken wat een man nou is.
UITGESCHREVEN
pi_105780984
Wat doen jullie meestal als je voor de eerste keer met iemand van een datingsite afspreekt?

Ik zou namelijk donderdagavond wat gaan drinken met een jongen van Paiq, maar nu stelt hij voor om eerst nog wat te gaan eten samen. En daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Straks vind ik hem helemaal niet leuk, en dan moet je die hele maaltijd nog uitzitten. :')
Maar hij werkt die dag in de buurt van mijn stad, terwijl hij zelf ergens anders woont. Dus dan moet hij anders in z'n eentje eerst ergens wat gaan eten. En dat vind ik dan ook weer zo sneu. :+
pi_105781090
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Oh my. :')

Eigenlijk weet je al dat het niks meer gaat worden nadat ze zichzelf "prettig gestoord" noemt. Maar dit is wel heel erg.
  maandag 19 december 2011 @ 18:38:03 #138
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105781144
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef Lago het volgende:
Wat doen jullie meestal als je voor de eerste keer met iemand van een datingsite afspreekt?

Ik zou namelijk donderdagavond wat gaan drinken met een jongen van Paiq, maar nu stelt hij voor om eerst nog wat te gaan eten samen. En daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Straks vind ik hem helemaal niet leuk, en dan moet je die hele maaltijd nog uitzitten. :')
Maar hij werkt die dag in de buurt van mijn stad, terwijl hij zelf ergens anders woont. Dus dan moet hij anders in z'n eentje eerst ergens wat gaan eten. En dat vind ik dan ook weer zo sneu. :+
Da's niet jouw probleem. Zeg dat je al ergens een kleine eetafspraak hebt maar je op tijd daar weggaat (=20.30u ofzo :')).

Neem geen risico's!
  maandag 19 december 2011 @ 18:38:50 #139
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105781179
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef Lago het volgende:

Nee ik doe op een eerste date alleen een drankje. Wees gewoon eerlijk tegen hem en zeg dat je dat relaxter vindt op de eerste date. Hij eet wel ff een happie ergens. Waarschijnlijk vindt ie dat geen probeem.
pi_105781181
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:32 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ik denk wel dat het voor sommige mensen waar in het de kroeg etc. niet lukt wel kan werken op datingsites hoor. Van dat soort type mannen zijn namelijk ook een bijpassend type vrouwen die even awkward of onervaren zijn, en elkaar kunnen vinden via een heel veilig medium: internet.
Totdat ze elkaar voor het eerst IRL ontmoeten en de veilige muren van het internet er niet meer zijn......
  maandag 19 december 2011 @ 18:40:23 #141
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105781246
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:38 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Totdat ze elkaar voor het eerst IRL ontmoeten en de veilige muren van het internet er niet meer zijn......
Dan worden ze toch zo'n heerlijk stel wat zwijgend gaat uit eten en alleen af en toe tegen elkaar zegt 'is het lekker?' en 'wil je een stukje vlees van mij proeven?'

Die roepen op het eind tegen elkaar gewoon dat het hartstikke gezellig was. Als ze er zelf tevreden mee zijn. ;)
pi_105781256
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:38 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Nee ik doe op een eerste date alleen een drankje. Wees gewoon eerlijk tegen hem en zeg dat je dat relaxter vindt op de eerste date. Hij eet wel ff een happie ergens. Waarschijnlijk vindt ie dat geen probeem.
Beter alternatief, als dat mogelijk is....spreek iets vroeger af...ga dan eerst borrelen en bevalt de date goed genoeg, kun je alsnog samen een vorkje prikken en zo niet dan kun je opstappen en nog ff wat bij de Appie scoren O-)
pi_105782351
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:40 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Beter alternatief, als dat mogelijk is....spreek iets vroeger af...ga dan eerst borrelen en bevalt de date goed genoeg, kun je alsnog samen een vorkje prikken en zo niet dan kun je opstappen en nog ff wat bij de Appie scoren O-)
Dat zou een prima optie zijn, maar ik gok dat hij gewoon tot een uurtje of 6 moet werken.
Ik zeg hem inderdaad wel gewoon dat ik liever alleen een drankje wil drinken. Thnx.

Dit is nou precies waarom ik eigenlijk alleen met mensen wilden chatten die uit dezelfde stad komen, dan heb je minder gedoe. :+
pi_105782406
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:33 schreef picardmike het volgende:

[..]

Tuurlijk weten mannelijk mannen dat. Maar vrouwen weten niet hoe ze met een man moeten omgaan. Alleen de mietjes daar vragen ze om, zolang die het maar eens is met hen.

vrouwen zijn dus gewoon de vijand. Want een echte man spreekt zijn eigen soort niet tegen, hij geniet van het man zijn. En dat proberen vrouwen ons af te nemen.

Loyaal aan zijn mannelijkheid, agressief tegen huichelarij.

p.s en sowieso gaan vrouwen ons niet wijsmaken wat een man nou is.
En wat doe jij dan precies op datingsites? Je wilt graag dat je mannelijkheid wordt afgenomen? :')
  maandag 19 december 2011 @ 19:05:16 #145
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105782425
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 19:04 schreef Lago het volgende:

Dit is nou precies waarom ik eigenlijk alleen met mensen wilden chatten die uit dezelfde stad komen, dan heb je minder gedoe. :+
Heb ik ook. Kun je tenminste allebei binnen 10 minuten op het neude staan (in mijn geval) en ben je ook zo weer weg als het niks is. Om er nou een uur voor in de trein te zitten, moet ze wel heel lekker zijn. :')
pi_105782641
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 19:05 schreef Lago het volgende:

[..]

En wat doe jij dan precies op datingsites? Je wilt graag dat je mannelijkheid wordt afgenomen? :')
Nee, ik straf vrouwen keihard af. Die zeggen dat mannen niet mogen claimen en zeggen dat hun definite van een man, de echte man is. Terwijl ze zelf op huichelaars, trotseloze en achterbakse mannen vallen.

Pas ook iemand zeg ze tegen dat ik homo ben. Zeg ik pardon? Ik word nu echt kwaad ik ga weg.
Zegt ze doodleuk ja een zelfverzekererde man zegt gewoon dat ie homo is hoor. Ik zei je spoort niet en ben vertrokken.(en dat meende ze echt) ze denkt dus echt dat een man voor haar zegt homo te zijn. Omdat er een paar van die slijmerts op haar aasten en daar kan ik gewoon niet tegen.

Dat soort dingen moet je gewoon niet pikken.

[ Bericht 6% gewijzigd door picardmike op 19-12-2011 19:15:34 ]
UITGESCHREVEN
  maandag 19 december 2011 @ 19:14:33 #147
141482 Q.
JurassiQ
pi_105782941
:')!
For great justice!
pi_105782986
8)7 gewoon eigenlijk niks tegen in te brengen |:(
pi_105783606
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 19:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Heb ik ook. Kun je tenminste allebei binnen 10 minuten op het neude staan (in mijn geval) en ben je ook zo weer weg als het niks is. Om er nou een uur voor in de trein te zitten, moet ze wel heel lekker zijn. :')
Precies, dan kan het ten minste ook allemaal nog een beetje spontaan gaan. :7 Deze date had ik nu al ruim een week geleden afgesproken. Daar ben ik ook niet zo'n fan van. :')
  maandag 19 december 2011 @ 19:42:44 #150
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105784626
Als ik een date voor over twee weken zet weet ik nu al dat ik er op dat moment geen zin meer in heb. :') Moet wel een beetje in het momentum blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')