Kijk in de dikke van dale dan.quote:Op zondag 18 december 2011 20:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hat ook gewoon het geintje mee kunnen spelen natuurlijk, in plaats van ertegenin te gaan.
Ik ook niet..dus geen excuusquote:Op zondag 18 december 2011 20:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
...Sorry..heb gewoon niet geneukt dit weekend
Vertel over je date! Hoe kwam het tot stand wat hebben jullie gedaan en hoe was het?
Nicequote:Op zondag 18 december 2011 20:51 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik ook niet..dus geen excuus![]()
Was een tamelijk spontane actie, ken haar via e-matching, en we hebben ons laten zandstralen op het stranden daarna lekker geluncht.....we hadden beiden niet veel tijd, dus het was kort maar voor herhaling vatbaar
Tot nu toe een stuk beter dan RP....vrouwen lijken veel (pro)actiever en ook aardiger in de zin, dat ze ook reageren als je niet hun type bent....en het klinkt misschien wel erg denigrerend, maar wellicht dat dat toch aan het HBO+ niveau te maken heeft....but don't get me wrong....nofiquote:Op zondag 18 december 2011 22:11 schreef minnemin het volgende:
Heej wat zijn hier de ervaringen met E-matching?
Kan wel, maar in dit geval nog niet....maar goed...ik zit dan ook in een leeftijdscategorie dat je het sowieso allemaal wat voorzichtiger aanpak...volgens mij.....quote:Op zondag 18 december 2011 21:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nice![]()
Wat ik me afvraag...kan je na zo'n eerste date al kriebels hebben?
Grappig is dat inderdaad, als je iets ouder bent (say, dertig) dan gaat het allemaal iets langzamer aan. En wat mij betreft ook beter, trouwens.quote:Op zondag 18 december 2011 22:25 schreef Cinderella_Man het volgende:
Kan wel, maar in dit geval nog niet....maar goed...ik zit dan ook in een leeftijdscategorie dat je het sowieso allemaal wat voorzichtiger aanpak...volgens mij.....
Het is gewoon heel simpel volgens mij...vanwege al je (levens)ervaring benader je de meeste dingen, ja zelfs zoiets als verliefdheid/liefde, een stuk rationeler dan vroeger...eigenlijk wel jammer, maar ja, sobeit....quote:Op zondag 18 december 2011 22:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Grappig is dat inderdaad, als je iets ouder bent (say, dertig) dan gaat het allemaal iets langzamer aan. En wat mij betreft ook beter, trouwens.
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 18 december 2011 22:34 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel volgens mij...vanwege al je (levens)ervaring benader je de meeste dingen, ja zelfs zoiets als verliefdheid/liefde, een stuk rationeler dan vroeger...eigenlijk wel jammer, maar ja, sobeit....
Gevaarlijke ontwikkeling lijkt mij. Niet zozeer om die pro-actieve vrouwen ... ...quote:Op zondag 18 december 2011 22:25 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Tot nu toe een stuk beter dan RP....vrouwen lijken veel (pro)actiever en ook aardiger in de zin, dat ze ook reageren als je niet hun type bent....en het klinkt misschien wel erg denigrerend, maar wellicht dat dat toch aan het HBO+ niveau te maken heeft....but don't get me wrong....nofi
[..]
Kan wel, maar in dit geval nog niet....maar goed...ik zit dan ook in een leeftijdscategorie dat je het sowieso allemaal wat voorzichtiger aanpak...volgens mij.....
Dit soort reacties zijn nog diep triester. Ik bedoel, waar maak je je druk om? Of ben je toch jaloers, dat die meiden voor je neus weggekaapt worden?quote:Op maandag 19 december 2011 00:39 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Gevaarlijke ontwikkeling lijkt mij. Niet zozeer om die pro-actieve vrouwen ... ...
Maar dat hoger opgeleiden zich laten verleiden tot dit soort websites ....diep triest.
Misschien juist om dit soort mannen te ontlopen, die niet verder komen dan "heee, pssst, neuken ??"quote:Op maandag 19 december 2011 00:39 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Gevaarlijke ontwikkeling lijkt mij. Niet zozeer om die pro-actieve vrouwen ... ...
Maar dat hoger opgeleiden zich laten verleiden tot dit soort websites ....diep triest.
quote:Op maandag 19 december 2011 09:16 schreef Silenus het volgende:
Ik date ook nooit met lager dan HBO. En ook niet met Chinezen.
Het gebrek aan intelligentie en beschaving van "hoger opgeleiden".quote:Op maandag 19 december 2011 05:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit soort reacties zijn nog diep triester. Ik bedoel, waar maak je je druk om?
Ja, wegens de verloren aandacht.quote:Of ben je toch jaloers,
Nee, want die elektronische meiden wil ik niet.quote:dat die meiden voor je neus weggekaapt worden?
Niet relevant. Waarom kiezen leuke HBO+ dames voor de methode van dit digitale asociale monstergedrocht ?quote:Op maandag 19 december 2011 14:15 schreef Sinosappel het volgende:
Bankfurt heeft duidelijk een MBO- opeiding anders had ie er wel meer van begrepen.
Dit gaat hij nu ontkennen.
Wat vind je er zo erg aan? Wat vind je er asociaal aan? Argumenten aubquote:Op maandag 19 december 2011 14:22 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Niet relevant. Waarom kiezen leuke HBO+ dames voor de methode van dit digitale asociale monstergedrocht ?
Waaarom komen er geen betere alternatieven en systemen (ook via internet ?) .
Er is geen enkele maatschappijke discussie hieraan voorafgegaan, terwijl het enorme impact heeft.quote:Op maandag 19 december 2011 14:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat vind je er zo erg aan? Wat vind je er asociaal aan? Argumenten aub
Discreter, effectiever, efficienter, meer privacy, meer menselijk;quote:Wat voor alternatieve systemen zou jij graag zien?
Dit dus.quote:Op maandag 19 december 2011 14:29 schreef Silenus het volgende:
Wat is dit voor slap geouwehoer.
Welke enorme impact? Mensen sturen wat mailtjes naar elkaar en spreken dan af, hartstikke gezellig.
Voorlichting, wetgeving, controle, examens. Hahaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |