abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 december 2011 @ 18:10:57 #26
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105698495
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:01 schreef picardmike het volgende:

[..]

Idd in reallife mag je vrouwen nog enigzinds claimen. Op datingsites is het not done.
Eng. :{
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_105698716
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:10 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat dat laatste met datingsites te maken heeft.
En met dit rondzoenen verhaal heb je nog steeds niemand overtuigd van waarom je in real life meer kans maakt op de liefde van je leven vinden dan op een datingsite.
Ik wil alleen de mogelijkheden benadrukken zoals dat je alle kanten op kan ook de serieuze kant.
Datingsites zijn gewoon waardeloos je wordt kortzichtig beoordeeld, je kan niet laten zien dat je echt een leuk aardig iemand ben en in het echt kan dat wel.
pi_105698723
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:15 schreef Vinnie85 het volgende:
Die datingsites werken gewoon niet de kans is heel klein om je liefde van je leven te vinden.

De kans om de liefde van je leven zo maar ergens in het wild tegen het lijf te lopen is zeker niet veel groter hoor...

Internetdaten is gewoon een aanvulling op alle andere datingmanieren. Niks meer, niks minder.
pi_105698821
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:18 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

De kans om de liefde van je leven zo maar ergens in het wild tegen het lijf te lopen is zeker niet veel groter hoor...

Internetdaten is gewoon een aanvulling op alle andere datingmanieren. Niks meer, niks minder.
Stel als je met internetdaten iemand zoek dan moet je heel vaak mailen en chatten afspreken naar die plek gaan dat kost veel tijd en inspaning voor die ene persoon waar nog de vraag is dat het klikt in het echt.
Bijvoorbeeld met stappen of sporten kan je veel mensen spreken en ontmoeten en dat is veel makkelijker klik het niet dan zijn er nog 20+ andere.
pi_105698927
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:21 schreef Vinnie85 het volgende:

[..]

Stel als je met internetdaten iemand zoek dan moet je heel vaak mailen en chatten afspreken naar die plek gaan dat kost veel tijd en inspaning voor die ene persoon waar nog de vraag is dat het klikt in het echt.
Bijvoorbeeld met stappen of sporten kan je veel mensen spreken en ontmoeten en dat is veel makkelijker klik het niet dan zijn er nog 20+ andere.
Heel vaak mailen en chatten? Als het bij de eerste chat klikt, of na een paar berichtjes dan stel ik een date voor. Is niks moeilijks aan. En als je niet volkomen mensenschuw bent is het maar een klein beetje spannend.

Op een datingsite aanmelden om de liefde van je leven te vinden is sowieso een beetje zielig :') Als je in de kroeg gaat staan flirten dan doe je dat toch ook niet met het idee om de liefde van je leven op die manier aan de haak te slaan? Dat doe je om een beetje rond te neuken en misschien blijft iemand wat langer bij je hangen. Ik zie een datingsite net zo.
pi_105699047
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:15 schreef Vinnie85 het volgende:
Die datingsites werken gewoon niet de kans is heel klein om je liefde van je leven te vinden.
-blaat-

Gaan we weer. Dit is discussie 64347393 hierover. En zo te lezen ben je al geen vrijgezel meer. Waar maak je je dan druk over?

Voor sommige mensen is dit een prima aanvulling, daar lig jij hopelijk niet wakker van..

Lekker laten leven, en dit topic mijden. Dank U.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_105699386
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:21 schreef Vinnie85 het volgende:

[..]

Op datingsites dus ook.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_105699591
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Heel vaak mailen en chatten? Als het bij de eerste chat klikt, of na een paar berichtjes dan stel ik een date voor. Is niks moeilijks aan. En als je niet volkomen mensenschuw bent is het maar een klein beetje spannend.

Op een datingsite aanmelden om de liefde van je leven te vinden is sowieso een beetje zielig :') Als je in de kroeg gaat staan flirten dan doe je dat toch ook niet met het idee om de liefde van je leven op die manier aan de haak te slaan? Dat doe je om een beetje rond te neuken en misschien blijft iemand wat langer bij je hangen. Ik zie een datingsite net zo.
Tja inderdaad is dat zielig om een advertentie aan te maken op een datingsite.
Toen ik naar disco's en kroegen ging draaide het om lol maken en mensen ontmoeten.
Als je toe bent aan een relatie komt het vanzelf wel.
pi_105699706
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Lul niet zo dom Mystikvm, een paar maanden geleden dook jij anders ook op in AVNZMG. Heel veel mensen willen wel hun grote liefde ontmoeten via een datingsite, en meerdere lukt dat ook. Je houding nu vind ik nogal blasé, en dat stoort me.
pi_105699860
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:46 schreef minnemin het volgende:

[..]

Lul niet zo dom Mystikvm, een paar maanden geleden dook jij anders ook op in AVNZMG. Heel veel mensen willen wel hun grote liefde ontmoeten via een datingsite, en meerdere lukt dat ook. Je houding nu vind ik nogal blasé, en dat stoort me.
Ja, als je fokkers moet geloven. Hahaha maar ik geloof er geen snars van. De echte cijfers en waarnemingen spreken voor zich.

Trouwens heb ik sommige fokkers nog in zien loggen op de site terwijl ze aangaven al voorzien te zijn.

En de samenstelling sinds topic 1 van deze reeks is ook niet erg verandert. Sommige waren zelfs betrokken bij alle delen.
UITGESCHREVEN
pi_105699861
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:46 schreef minnemin het volgende:

[..]

En zoals jij weet dook ik daar niet op om tips op te doen. Mijn seks/liefdesleven is verder privé, maar ik heb niet te klagen. Ik speel bij jou ook niet op de man.

Wat ik wil zeggen is dat, als je verwachting heel sterk is om de liefde van je leven te ontmoeten, je waarschijnlijk vaak bedrogen uit gaat komen. Ga er gewoon van uit dat het leuk is om mensen te ontmoeten, en wie weet zit er de liefde van je leven bij.

Bijna niemand wordt bij zijn eerste staatslot miljonair.
pi_105699902
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:43 schreef Vinnie85 het volgende:

[..]

Tja inderdaad is dat zielig om een advertentie aan te maken op een datingsite.
Toen ik naar disco's en kroegen ging draaide het om lol maken en mensen ontmoeten.
Als je toe bent aan een relatie komt het vanzelf wel.
Geinig joh, veel mensen doen op dating-sites exact hetzelfde....maar weet je wat, ik ga vanavond de kroeg in....met een paar wingmen, op zoek naar de liefde van mijn leven >:)
pi_105701726
Toch maar een full account genomen op Relatieplanet. Is allemaal ff wat makkelijker met berichtjes versturen etc.

Heb trouwens wel het gevoel dat jongere mensen datingsites niet echt "serieus" nemen t.o.v. oudere mensen...
pi_105701782
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
Toch maar een full account genomen op Relatieplanet. Is allemaal ff wat makkelijker met berichtjes versturen etc.

Heb trouwens wel het gevoel dat jongere mensen datingsites niet echt "serieus" nemen t.o.v. oudere mensen...
Jongere mensen zijn slimmer dan ouderen.
pi_105701790
quote:

Definieer "serieus".
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_105701878
quote:

Tof. Zit er aan te denken om het ook te doen.
In welke categorie val jij? Jong of oud?
Heaven is a place on earth with you
pi_105714906
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:50 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Tof. Zit er aan te denken om het ook te doen.
In welke categorie val jij? Jong of oud?
Jong, ben 20.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Definieer "serieus".
Ze lijken meer de datingsite als chatbox te zien. Er is veel terughoudendheid met betreft serieuze stappen ondernemen, en niet de hele tijd in die chatbox blijven hangen.
  zondag 18 december 2011 @ 08:48:23 #43
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105715733
Vind je het gek dat mensen van 20 nog niet serieus zijn? Die moeten zich nog helemaal niet binden maar lekker de wereld ontdekken. En ja, daar hoort een beetje rondsletten ook gewoon bij! ;)
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 18 december 2011 @ 09:37:19 #44
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105715950
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 08:48 schreef Silenus het volgende:
Vind je het gek dat mensen van 20 nog niet serieus zijn? Die moeten zich nog helemaal niet binden maar lekker de wereld ontdekken. En ja, daar hoort een beetje rondsletten ook gewoon bij! ;)
Idd. Ik vind die meiden die op hun 20e al huisje boompje beeste willen doen gewoon een beetje eng :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_105717496
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 08:48 schreef Silenus het volgende:
Ik bedoel het ook niet perse zo, dat ze gelijk moeten settlen enzo. Maar ze gebruiken die site meer als chatbox dan daadwerkelijk iets afspreken. Want daar schort het aan, ze willen/durven/weetikveelwaaromzenietwillen niet afspreken.
  zondag 18 december 2011 @ 11:45:50 #46
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105717877
quote:
19s.gif Op zondag 18 december 2011 11:28 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Ik bedoel het ook niet perse zo, dat ze gelijk moeten settlen enzo. Maar ze gebruiken die site meer als chatbox dan daadwerkelijk iets afspreken. Want daar schort het aan, ze willen/durven/weetikveelwaaromzenietwillen niet afspreken.
Ze willen gewoon aandacht.
Heaven is a place on earth with you
pi_105717916
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:45 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ze willen gewoon aandacht.
Jup. Maar spreek dan tenminste ff in real life af :P
pi_105717929
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:45 schreef Sinosappel het volgende:

[..]