Eng.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Idd in reallife mag je vrouwen nog enigzinds claimen. Op datingsites is het not done.
Ik wil alleen de mogelijkheden benadrukken zoals dat je alle kanten op kan ook de serieuze kant.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat dat laatste met datingsites te maken heeft.
En met dit rondzoenen verhaal heb je nog steeds niemand overtuigd van waarom je in real life meer kans maakt op de liefde van je leven vinden dan op een datingsite.
De kans om de liefde van je leven zo maar ergens in het wild tegen het lijf te lopen is zeker niet veel groter hoor...quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:15 schreef Vinnie85 het volgende:
Die datingsites werken gewoon niet de kans is heel klein om je liefde van je leven te vinden.
Stel als je met internetdaten iemand zoek dan moet je heel vaak mailen en chatten afspreken naar die plek gaan dat kost veel tijd en inspaning voor die ene persoon waar nog de vraag is dat het klikt in het echt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:18 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
De kans om de liefde van je leven zo maar ergens in het wild tegen het lijf te lopen is zeker niet veel groter hoor...
Internetdaten is gewoon een aanvulling op alle andere datingmanieren. Niks meer, niks minder.
Heel vaak mailen en chatten? Als het bij de eerste chat klikt, of na een paar berichtjes dan stel ik een date voor. Is niks moeilijks aan. En als je niet volkomen mensenschuw bent is het maar een klein beetje spannend.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:21 schreef Vinnie85 het volgende:
[..]
Stel als je met internetdaten iemand zoek dan moet je heel vaak mailen en chatten afspreken naar die plek gaan dat kost veel tijd en inspaning voor die ene persoon waar nog de vraag is dat het klikt in het echt.
Bijvoorbeeld met stappen of sporten kan je veel mensen spreken en ontmoeten en dat is veel makkelijker klik het niet dan zijn er nog 20+ andere.
Gaan we weer. Dit is discussie 64347393 hierover. En zo te lezen ben je al geen vrijgezel meer. Waar maak je je dan druk over?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:15 schreef Vinnie85 het volgende:
Die datingsites werken gewoon niet de kans is heel klein om je liefde van je leven te vinden.
-blaat-
Op datingsites dus ook.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:21 schreef Vinnie85 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld met stappen of sporten kan je veel mensen spreken en ontmoeten en dat is veel makkelijker klik het niet dan zijn er nog 20+ andere.
Tja inderdaad is dat zielig om een advertentie aan te maken op een datingsite.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel vaak mailen en chatten? Als het bij de eerste chat klikt, of na een paar berichtjes dan stel ik een date voor. Is niks moeilijks aan. En als je niet volkomen mensenschuw bent is het maar een klein beetje spannend.
Op een datingsite aanmelden om de liefde van je leven te vinden is sowieso een beetje zieligAls je in de kroeg gaat staan flirten dan doe je dat toch ook niet met het idee om de liefde van je leven op die manier aan de haak te slaan? Dat doe je om een beetje rond te neuken en misschien blijft iemand wat langer bij je hangen. Ik zie een datingsite net zo.
Lul niet zo dom Mystikvm, een paar maanden geleden dook jij anders ook op in AVNZMG. Heel veel mensen willen wel hun grote liefde ontmoeten via een datingsite, en meerdere lukt dat ook. Je houding nu vind ik nogal blasé, en dat stoort me.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel vaak mailen en chatten? Als het bij de eerste chat klikt, of na een paar berichtjes dan stel ik een date voor. Is niks moeilijks aan. En als je niet volkomen mensenschuw bent is het maar een klein beetje spannend.
Op een datingsite aanmelden om de liefde van je leven te vinden is sowieso een beetje zieligAls je in de kroeg gaat staan flirten dan doe je dat toch ook niet met het idee om de liefde van je leven op die manier aan de haak te slaan? Dat doe je om een beetje rond te neuken en misschien blijft iemand wat langer bij je hangen. Ik zie een datingsite net zo.
Ja, als je fokkers moet geloven. Hahaha maar ik geloof er geen snars van. De echte cijfers en waarnemingen spreken voor zich.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:46 schreef minnemin het volgende:
[..]
Lul niet zo dom Mystikvm, een paar maanden geleden dook jij anders ook op in AVNZMG. Heel veel mensen willen wel hun grote liefde ontmoeten via een datingsite, en meerdere lukt dat ook. Je houding nu vind ik nogal blasé, en dat stoort me.
En zoals jij weet dook ik daar niet op om tips op te doen. Mijn seks/liefdesleven is verder privé, maar ik heb niet te klagen. Ik speel bij jou ook niet op de man.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:46 schreef minnemin het volgende:
[..]
Lul niet zo dom Mystikvm, een paar maanden geleden dook jij anders ook op in AVNZMG. Heel veel mensen willen wel hun grote liefde ontmoeten via een datingsite, en meerdere lukt dat ook. Je houding nu vind ik nogal blasé, en dat stoort me.
Geinig joh, veel mensen doen op dating-sites exact hetzelfde....maar weet je wat, ik ga vanavond de kroeg in....met een paar wingmen, op zoek naar de liefde van mijn levenquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:43 schreef Vinnie85 het volgende:
[..]
Tja inderdaad is dat zielig om een advertentie aan te maken op een datingsite.
Toen ik naar disco's en kroegen ging draaide het om lol maken en mensen ontmoeten.
Als je toe bent aan een relatie komt het vanzelf wel.
Jongere mensen zijn slimmer dan ouderen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
Toch maar een full account genomen op Relatieplanet. Is allemaal ff wat makkelijker met berichtjes versturen etc.
Heb trouwens wel het gevoel dat jongere mensen datingsites niet echt "serieus" nemen t.o.v. oudere mensen...
Definieer "serieus".quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
Toch maar een full account genomen op Relatieplanet. Is allemaal ff wat makkelijker met berichtjes versturen etc.
Heb trouwens wel het gevoel dat jongere mensen datingsites niet echt "serieus" nemen t.o.v. oudere mensen...
Tof. Zit er aan te denken om het ook te doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
Jong, ben 20.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tof. Zit er aan te denken om het ook te doen.
In welke categorie val jij? Jong of oud?
Ze lijken meer de datingsite als chatbox te zien. Er is veel terughoudendheid met betreft serieuze stappen ondernemen, en niet de hele tijd in die chatbox blijven hangen.quote:
Idd. Ik vind die meiden die op hun 20e al huisje boompje beeste willen doen gewoon een beetje engquote:Op zondag 18 december 2011 08:48 schreef Silenus het volgende:
Vind je het gek dat mensen van 20 nog niet serieus zijn? Die moeten zich nog helemaal niet binden maar lekker de wereld ontdekken. En ja, daar hoort een beetje rondsletten ook gewoon bij!
Ik bedoel het ook niet perse zo, dat ze gelijk moeten settlen enzo. Maar ze gebruiken die site meer als chatbox dan daadwerkelijk iets afspreken. Want daar schort het aan, ze willen/durven/weetikveelwaaromzenietwillen niet afspreken.quote:Op zondag 18 december 2011 08:48 schreef Silenus het volgende:
Vind je het gek dat mensen van 20 nog niet serieus zijn? Die moeten zich nog helemaal niet binden maar lekker de wereld ontdekken. En ja, daar hoort een beetje rondsletten ook gewoon bij!
Ze willen gewoon aandacht.quote:Op zondag 18 december 2011 11:28 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet perse zo, dat ze gelijk moeten settlen enzo. Maar ze gebruiken die site meer als chatbox dan daadwerkelijk iets afspreken. Want daar schort het aan, ze willen/durven/weetikveelwaaromzenietwillen niet afspreken.
In de categorie 24 en echt op zoekquote:Op zondag 18 december 2011 11:47 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Maar in welke categorie van jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |