Jij ook bedankt!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:06 schreef Blackviper het volgende:
Zoo weer even heerlijk gelachen om deze hoogopgeleiden groep mensen.
Dank hiervoor.
Dat was Bankfurt toch ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij ook bedankt!!
Heb ook heerijk gelachen om jouw datingexamens e.d.
De stelling is dat Bankfurt de kloon van Blackvippie is...quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:54 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dat was Bankfurt toch ?of raken mijn hoog opgeleide hersens nu in de war
Waar jij blij van wordtquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
De stelling is dat Bankfurt de kloon van Blackvippie is...
Dat gekloongedoe trekken mijn hoog opgeleide hersens al helemaal niet.......quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
De stelling is dat Bankfurt de kloon van Blackvippie is...
Maar ja, met HBO (+) ben je dat ook gewoon..hoef je niet eens te vinden..je voldoet gewoon aan de definitie.....quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:56 schreef Blackviper het volgende:
Dat was ik inderdaad niet![]()
En tussen de regels door was dat wel duidelijk dat de trollen zichzelf wel hoog opgeleid vonden.
Allemaal 1 pot natquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij ook bedankt!!
Heb ook heerijk gelachen om jouw datingexamens e.d.
Nou, hoera..quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:56 schreef Blackviper het volgende:
Dat was ik inderdaad niet![]()
Waar jij blij van wordt![]()
![]()
Ik heb relatief weinig via internet gedate, meer IRL. Je ziet wat je wilt zien natuurlijk ook. Het maakt mij niet uit, net zo goed mensen. Misschien moet ik het speciferen. Vrouwen die ermee koketteren doel ik op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je zult ze wel aantrekken, want het overgrote deel van de vrouwen die ik ken hebben HBO of hoger en geen van allen matchen de beschrijving hier. Lijkt alsof je vooral vage muurbloempjes met persoonlijke baggage gedate hebt. Misschien minder via internet proberen te regelen?
En hoeveel ervan date je er al?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:29 schreef Bankfurt het volgende:
Mensen, er is nieuws !
194 hoogopgeleide EN aantrekkelijke juffrouwen hebben al mijn profiel gelezen vandaag.
En ze voldoen allemaal aan jouw standaard?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:29 schreef Bankfurt het volgende:
Mensen, er is nieuws !
194 hoogopgeleide EN aantrekkelijke juffrouwen hebben al mijn profiel gelezen vandaag.
Hoeveel berichtjes?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:29 schreef Bankfurt het volgende:
Mensen, er is nieuws !
Voel jij je niet prima dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:59 schreef pizza_doos het volgende:
Hoger opgeleiden die zich beter voelen
Bier en tieten (Ja, MTS zwakstroom hier)quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef Silenus het volgende:
Zou er iemand op deze aarde zijn met wie ik het over hoogstaande onderwerpen kan hebben?
De paus?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef Silenus het volgende:
Het leven van een hoger opgeleide is zwaar. Temeer omdat we te slim zijn voor het gepeupel op datingsites. Oh god.
Zou er iemand op deze aarde zijn met wie ik het over hoogstaande onderwerpen kan hebben?
3 maanden voor 66 euro ? dan is het toch wel een stuk duurder geworden. Ze hebben overigens een nieuwe site dus misschien willen ze wat geld terug verdienen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef minnemin het volgende:
Weer wat rondgesnuffeld op RP. Wat interesseberichtjes verstuurd. Ben benieuwd. Gisteren hadden ze trouwens een leuke verlengaanbieding, 3 maanden voor in totaal 66 euro ofzo i.p.v. 84. Aanbieding is nu helaas weer ingetrokken.
66 euro? Wat een bedrag voor 3 pokkemaandjes. Voor dat geld kan je leukere dingen doenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef minnemin het volgende:
Weer wat rondgesnuffeld op RP. Wat interesseberichtjes verstuurd. Ben benieuwd. Gisteren hadden ze trouwens een leuke verlengaanbieding, 3 maanden voor in totaal 66 euro ofzo i.p.v. 84. Aanbieding is nu helaas weer ingetrokken.
Volgens mij heeft minnemin niet goed gekekenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
66 euro? Wat een bedrag voor 3 pokkemaandjes. Voor dat geld kan je leukere dingen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |