abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105784647
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 16:28 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, dat geneuzel over dating voor hoger opgeleiden dien je nog wel even toe te lichten, aangezien je niks uitgelegd hebt en het gewoon niet te volgen onzin is.
...tss, mijn vriend catbert, ik heb net uitgelegd dat ik me prima kon vinden in een al eerder uitgebreide toelichting die precies past bij mijn standpunt.

en .. ik heb nieuws voor jou meneer catbert: jij kan me niet volgen omdat ik te hoog ben opgeleid voor jou.

quote:
Het is niet meer dan logisch dat dat soort sites ontstaan gezien het niveau van de mannen op sites als RP.
laat ze (vooral die hoger opgeleide vrouwen) zichzelf dan op zijn minst niet verlagen door dezelfde stijl, vakjesgedrag en woordkeus te nemen zoals op RP e.d.

een beetje hoger opgeleide vrouw die zich gedraagt als de eerste beste tut-hola om zich als een aanstellerij-festijn te presenteren en daarmee een hoog opgeleide man te vinden (waarvan ik wel vind dat zij daar zeker op mag rekenen) zal denk ik nog ergere man-types aantrekken, die ze nou juist probeert te vermijden.

daarom, juist in het belang van deze mensen zou je kunnen denken aan een soort dating-examen; m.n. hoe ga je om met belangrijke persoonlijk informatie op een site waar dus alleen hoger opgeleiden (die dus al heel wat examens achter de rug hebben) mogen komen.
  maandag 19 december 2011 @ 19:45:23 #152
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105784766
Vervelend he Bankfurt. Zo hoog opgeleid, en dan toch autist. Gaat nooit lukken met jou en de vrouwen.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 19 december 2011 @ 19:52:05 #153
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105785168
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef Lago het volgende:
Wat doen jullie meestal als je voor de eerste keer met iemand van een datingsite afspreekt?

Ik zou namelijk donderdagavond wat gaan drinken met een jongen van Paiq, maar nu stelt hij voor om eerst nog wat te gaan eten samen. En daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Straks vind ik hem helemaal niet leuk, en dan moet je die hele maaltijd nog uitzitten. :')
Maar hij werkt die dag in de buurt van mijn stad, terwijl hij zelf ergens anders woont. Dus dan moet hij anders in z'n eentje eerst ergens wat gaan eten. En dat vind ik dan ook weer zo sneu. :+
Drankje voor het eten voorstellen. Heb je gelijk een mooi toetsmoment om of wel te blijven of niet.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  maandag 19 december 2011 @ 19:53:20 #154
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105785239
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 19:42 schreef Silenus het volgende:
Als ik een date voor over twee weken zet weet ik nu al dat ik er op dat moment geen zin meer in heb. :') Moet wel een beetje in het momentum blijven.
Ik ben een keer een date vergeten op die manier... :')

Ik dacht, dat komt vanzelf nog wel aan bod. En net die drukke weken op het werk en zij was op vakantie. Op een gegeven moment werd ik gebeld of ik nog op kwam dagen :')
  maandag 19 december 2011 @ 19:56:32 #155
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105785448
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 19:53 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik dacht, dat komt vanzelf nog wel aan bod. En net die drukke weken op het werk en zij was op vakantie. Op een gegeven moment werd ik gebeld of ik nog op kwam dagen :')

Hahaha...nouja je smst toch wel even de avond vantevoren lijkt me dan. Ik kreeg ooit na een week radiostilte een smsje van 'sorry, kan niet vanavond, heel druk en balbalbla'..ik schrok me rot, was het ook vergeten. Dus geluk bij een ongeluk.

De enige keer dat ik niet ben komen opdagen was toen ik in een Oranje shirt wakker werd op de bank na Nederland-Brazilië. Nog totaal bezopen. Hoewel, heb toen snel gedoucht en ben naar de stad gefietst, maar ze was zo 'not amused' dat ik na drie kwartier alweer thuis was om de verlenging van Ghana-Uruguay te kijken. Topavond.
pi_105785464
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 19:43 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

en .. ik heb nieuws voor jou meneer catbert: jij kan me niet volgen omdat ik te hoog ben opgeleid voor jou.

[..]

een beetje hoger opgeleide vrouw die zich gedraagt als de eerste beste tut-hola om zich als een aanstellerij-festijn te presenteren en daarmee een hoog opgeleide man te vinden (waarvan ik wel vind dat zij daar zeker op mag rekenen) zal denk ik nog ergere man-types aantrekken, die ze nou juist probeert te vermijden.

In alinea 1 opscheppen, en het dan in alinea twee verkloten. Das nie handig nie.

En als je op een site voor hoger opgeleiden wil zitten, dan lijkt het me dat je snel door de mand valt als je dat niet bent. Via het simpele mail-heen-en-weer spel.

Maar goed, er is veel veranderd in al die jaren dat het internet zich verspreid heeft over Nederland. Zowel positief als negatief.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 19 december 2011 @ 19:58:32 #157
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105785550
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef Lago het volgende:

Maar hij werkt die dag in de buurt van mijn stad, terwijl hij zelf ergens anders woont. Dus dan moet hij anders in z'n eentje eerst ergens wat gaan eten. En dat vind ik dan ook weer zo sneu. :+
Fijn dat je onze date zo sneu vindt :P
pi_105785741
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 19:53 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Hehe, dat zou mij ook zo kunnen overkomen. :') Nog snel er heen geracet, of het maar helemaal laten zitten?
pi_105786106
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 19:56 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

[quote]0s.gif Op maandag 19 december 2011 19:56 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

En als je op een site voor hoger opgeleiden wil zitten, dan lijkt het me dat je snel door de mand valt als je dat niet bent. Via het simpele mail-heen-en-weer spel.

Maar goed, er is veel veranderd in al die jaren dat het internet zich verspreid heeft over Nederland. Zowel positief als negatief.
Kan dus voorkomen worden, dus door een dating-site examen met goede voorlichting in te stellen..

quote:
Ok, E-matching is dus wel positief omdat het een stap in de richting van focus zet, maar dat is maar het begin, en ...er is toch zoveel meer mogelijk.. zoals sociale groepen voor hoger opgeleiden.
  maandag 19 december 2011 @ 20:26:09 #160
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105787159
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:08 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Kan dus voorkomen worden, dus door een dating-site examen met goede voorlichting in te stellen..

[..]

Ok, E-matching is dus wel positief omdat het een stap in de richting van focus zet, maar dat is maar het begin, en ...er is toch zoveel meer mogelijk.. zoals sociale groepen voor hoger opgeleiden.
Als jij in de kroeg iemand tegenkomt, moet ze dan van jou ook eerst een examen maken om te bewijzen dat ze echt hoogopgeleid is? Serieuze vraag
Heaven is a place on earth with you
  maandag 19 december 2011 @ 21:45:47 #161
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105792464
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:01 schreef Lago het volgende:

[..]

Hehe, dat zou mij ook zo kunnen overkomen. :') Nog snel er heen geracet, of het maar helemaal laten zitten?
Gewoon eerlijk gezegd. :')

Toen was ze boos en heeft ze me nog een week half lopen stalken :{
  maandag 19 december 2011 @ 21:47:51 #162
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105792623
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:26 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Als jij in de kroeg iemand tegenkomt, moet ze dan van jou ook eerst een examen maken om te bewijzen dat ze echt hoogopgeleid is? Serieuze vraag
Bij mij wel, als ze te hoogopgeleid is dan valt ze af. Dat doodt zaad vaak, van die types die maar 'diepere, intelligente' gesprekken willen hebben. Je wordt al kapot geanalyseerd voor je ook maar iets zegt of doet. Ver weg van blijven, dat soort types. Ik ben hoogopgeleid en heb een hoog IQ, maar soms wil ik ook bananen en poep praten, hoor je? Bananen en poep.

:')
  maandag 19 december 2011 @ 22:10:56 #163
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105794471
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 21:47 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Bij mij wel, als ze te hoogopgeleid is dan valt ze af. Dat doodt zaad vaak, van die types die maar 'diepere, intelligente' gesprekken willen hebben. Je wordt al kapot geanalyseerd voor je ook maar iets zegt of doet. Ver weg van blijven, dat soort types. Ik ben hoogopgeleid en heb een hoog IQ, maar soms wil ik ook bananen en poep praten, hoor je? Bananen en poep.

Heel erg met je eens. Ik heb een wo'tje maar ik heb een hekel aan diepe intelligente gesprekken. Ik val ook vaak op mannen die lager opgeleid zijn dan ik.
pi_105795887
Hoog opgeleid betekent toch ook niet dat je serieuzer bent dan andere mensen?
Het betekent alleen maar dat je ooit in staat was om een paar boeken te lezen en dat lang genoeg te onthouden om een voldoende op je tentamen te halen.
pi_105796413
Jezus, heeft iemand ook nog een bescheidenere omschrijving van hoog opgeleid?
UITGESCHREVEN
pi_105796501
Gekke vraag, maar heeft iemand ooit eens een samenvatting gemaakt van de tips die in dit topic gegeven zijn? Dat je het nog een keertje makkelijk kan nalezen zeg maar :)
  maandag 19 december 2011 @ 22:49:00 #167
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105796946
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:31 schreef dyna18 het volgende:
Het betekent alleen maar dat je ooit in staat was om een paar boeken te lezen en dat lang genoeg te onthouden om een voldoende op je tentamen te halen.
Spijker op de kop.
Hoe gaat het met jouw dates dyna?
pi_105797585
quote:
Bij sommige studies moet je ook nog begrijpen wat er in die boeken staat :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 19-12-2011 23:05:11 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_105799162
quote:
Wel ernstig kortzichtig, maar daar kom je misschien nog wel achter als je lang in de grote boze buitenwereld aan het werk ben geweest...verder nofi :D

edit: al ben je ouder dan je nick doet voorkomen, dus zou je beter moeten weten, haha :+
  maandag 19 december 2011 @ 23:54:13 #170
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105800635
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 21:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bij mij wel, als ze te hoogopgeleid is dan valt ze af. Dat doodt zaad vaak, van die types die maar 'diepere, intelligente' gesprekken willen hebben.
Alsof hoogopgeleiden niet gewoon lol kunnen hebben. Wat een onzin.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_105801110
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:54 schreef Catbert het volgende:

[..]

Maar alleen met andere hoogopgeleiden.(volgens sommige hier)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_105801426
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:08 schreef Bankfurt het volgende:
[...]
...er is toch zoveel meer mogelijk.. zoals sociale groepen voor hoger opgeleiden.
Ik vrees dat jouw ideeën vooral zullen bewerkstelligen dat jij van je eigen doelgroep afgesloten zult worden.
pi_105803148
Net date achter de rug, geregeld via alternatiefdaten.nl

Qua uiterlijk echt mijn type, slank, klein, brunette, wespenfiguur ^O^.
Rustig typeje, lieve uitstraling.

Misschien vind ik het later te rustig, maar het kan ook stille waters, diepe gronden zijn dus we zullen zien. Niet gezoend, komt later wel, niet alles meteen weggeven. 2e date wordt gepland :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_105803617
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 01:00 schreef Godshand het volgende:

Misschien vind ik het later te rustig, maar het kan ook stille waters, diepe gronden zijn dus we zullen zien. Niet gezoend, komt later wel, niet alles meteen weggeven. 2e date wordt gepland :)
Zo niet, hierheen doorschuiven *op slank en brunette valt*

BVD!
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 20 december 2011 @ 08:27:22 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105808445
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 01:00 schreef Godshand het volgende:

Leuk joh! :) Ben benieuwd hoe de 2e date zal zijn.
  dinsdag 20 december 2011 @ 09:09:45 #176
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105809090
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:54 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. Maar meestal zijn ze gewoon overanalytisch, zeker bij iets simpels als dates. Voor een ander denken doen ze ook graag. Andere mensen ook, maar hoogopgeleiden maken er een sport van.

Dat allemaal gezegd hebbende zijn er natuurlijk hoogopgeleiden die ook gewoon lol kunnen hebben, maar ik vind de meeste hoogopgeleide vrouwen ( twee masters etc) behoorlijk zaaddodend, maar dat kan ook nog weleens met verschijning van doen hebben. :')
pi_105809179
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 09:09 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. Maar meestal zijn ze gewoon overanalytisch, zeker bij iets simpels als dates. Voor een ander denken doen ze ook graag. Andere mensen ook, maar hoogopgeleiden maken er een sport van.

Dat allemaal gezegd hebbende zijn er natuurlijk hoogopgeleiden die ook gewoon lol kunnen hebben, maar ik vind de meeste hoogopgeleide vrouwen ( twee masters etc) behoorlijk zaaddodend, maar dat kan ook nog weleens met verschijning van doen hebben. :')

dude...bijna PM-niveau deze post van je :+
  dinsdag 20 december 2011 @ 09:35:27 #178
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105809682
Ik heb dat probleem eigenlijk nooit met hogeropgeleiden. Maar omdat ik niet (althans, de laatste zoveel jaar) met lageropgeleiden date weet ik ook niet of zich daar bepaalde verschillen in voordoen.
  dinsdag 20 december 2011 @ 09:42:40 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105809900
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 09:35 schreef Silenus het volgende:
Ik heb dat probleem eigenlijk nooit met hogeropgeleiden. Maar omdat ik niet (althans, de laatste zoveel jaar) met lageropgeleiden date weet ik ook niet of zich daar bepaalde verschillen in voordoen.
Onlangs wel iemand ontmoet die geen opleiding heeft, veel problemen thuis heeft gehad, nu geen werk en in de opvang.
Heb wel gemerkt hoe ver zoiets van me afstaat en dat ik het gewoon lastig vind om te begrijpen hoe zoiets kan lopen. (en wat een goed leventje ik eig heb mbt dergelijke zaken).

Gesprekken lopen dan gewoon heel anders. Hoe precies anders kan ik lastig uit leggen.
  dinsdag 20 december 2011 @ 09:58:27 #180
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105810296
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 09:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Onlangs wel iemand ontmoet die geen opleiding heeft, veel problemen thuis heeft gehad, nu geen werk en in de opvang.
Heb wel gemerkt hoe ver zoiets van me afstaat en dat ik het gewoon lastig vind om te begrijpen hoe zoiets kan lopen. (en wat een goed leventje ik eig heb mbt dergelijke zaken).

Gesprekken lopen dan gewoon heel anders. Hoe precies anders kan ik lastig uit leggen.
Nou ze zijn (ik heb ook één keer zo iemand ontmoet) wat meer 'zwaar op de hand' vaak. Ervan overtuigd dat het lot ze niet gunstig gezind is en tot overmaat van ramp hebben ze ook nog God ontmoet. Zie je bijna altijd bij mensen die op latere leeftijd gelovig zijn geworden, hebben allemaal problemen gehad.

Ik moest me bij haar nog bijna verdedigen dat ik een gelukkige jeugd heb gehad en mijn ouders nog steeds getrouwd zijn. :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 10:00:58 #181
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105810353
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 09:58 schreef Silenus het volgende:
Nou ze zijn (ik heb ook één keer zo iemand ontmoet) wat meer 'zwaar op de hand' vaak. Ervan overtuigd dat het lot ze niet gunstig gezind is en tot overmaat van ramp hebben ze ook nog God ontmoet. Zie je bijna altijd bij mensen die op latere leeftijd gelovig zijn geworden, hebben allemaal problemen gehad.

Ik moest me bij haar nog bijna verdedigen dat ik een gelukkige jeugd heb gehad en mijn ouders nog steeds getrouwd zijn. :')
ow dat is minder.
Deze was gelukkig grotendeels wel altijd vrolijk en maakt er het beste van. Is blij voor me dat ik dat allemaal niet heb gehad enzo. Dus kan er wel gewone gesprekken mee voeren, maar op een 1 of andere manier komt het altijd wel naar boven dat hij het 'anders/slechter' heeft gehad. (niet perse omdat hij het graag benadrukt volgens mij)
  dinsdag 20 december 2011 @ 10:02:03 #182
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105810377
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 09:58 schreef Silenus het volgende:

[..]

Eén keer gebeurd. Meteen in termen van "ze zijn" praten.
pi_105810878
Heb niet zo'n probleem met 'lager opgeleiden'. Technisch gezien ben ik dat ook. Alleen het valt me wel op dat er altijd iets met ze is. Problemen inderdaad, ruzie met familie/vrienden. Ze zijn goedgelovig en naïef en lichamelijk is er ook vaak wel iets mis. Ze zijn ook veel klaaglijker ingesteld.
  dinsdag 20 december 2011 @ 12:22:05 #184
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105814505
quote:

Je zult ze wel aantrekken, want het overgrote deel van de vrouwen die ik ken hebben HBO of hoger en geen van allen matchen de beschrijving hier. Lijkt alsof je vooral vage muurbloempjes met persoonlijke baggage gedate hebt. Misschien minder via internet proberen te regelen?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 20 december 2011 @ 12:23:55 #185
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_105814572
quote:

[..]

Man o man, wat een poep weet jij te produceren. Inderdaad bijna als PicardMike. Die laatste scheert alle vrouwen over een kam, jij presteert het met mensen die gewoon universiteit gedaan hebben ("die zijn altijd zo...") :')
Overal verstand van.
pi_105814573
Ziezo, ik durf het aan , ik sta nu op e-matching.nl !

was toch wel nieuwsgierig door al deze verhalen hierzo.

Beetje redelijk profiel van me zelf:

- hoog opgeleid
- heel slim
- heel lief

nu maar eens afwachten welke hoogopgeleide aantrekkelijke lieve juffrouw mij aanklikt.

:)
pi_105814787
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 12:23 schreef Bankfurt het volgende:

- hoog opgeleid
- heel slim
- heel lief

nu maar eens afwachten welke hoogopgeleide aantrekkelijke lieve juffrouw mij aanklikt.

Heb je ook aangegeven dat je een hoog alu-hoedjes gehalte hebt ? ;)
pi_105814965
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 12:29 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Heb je ook aangegeven dat je een hoog alu-hoedjes gehalte hebt ? ;)
dat valt onder "heel slim".

;)
  dinsdag 20 december 2011 @ 12:56:27 #189
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105815611
Wat is je profieltekst, Bankfurt? (Niet bedoeld om je daarna af te zeiken :))
  dinsdag 20 december 2011 @ 13:33:24 #190
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105817080
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 12:23 schreef macondo het volgende:

[..]

Man o man, wat een poep weet jij te produceren. Inderdaad bijna als PicardMike. Die laatste scheert alle vrouwen over een kam, jij presteert het met mensen die gewoon universiteit gedaan hebben ("die zijn altijd zo...") :')
Inderdaad. Zo ook Silenus en Mystik, maar dan over laagopgeleiden.
pi_105817104
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 12:23 schreef Bankfurt het volgende:

- hoog opgeleid
- heel slim
- heel lief

Hallo, heb je wel eerst examen gedaan?

Dat kan zomaar niet! :( :N
  dinsdag 20 december 2011 @ 13:34:50 #192
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105817139
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hallo, heb je wel eerst examen gedaan?

Dat kan zomaar niet! :( :N
_O- _O- _O-
_O_
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:06:35 #193
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_105823332
Zoo weer even heerlijk gelachen om deze hoogopgeleiden groep mensen.

Dank hiervoor. :)
Bla Bla Bla :P
pi_105824430
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:06 schreef Blackviper het volgende:

En, voel je je nu een echte stoere kerel ? :+
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:43:27 #195
76625 Blackviper
pi_105824862
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:33 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

En, voel je je nu een echte stoere kerel ? :+
Niet echt, maar blijkbaar voel jij je wel aangesproken ;).
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:43:41 #196
57047 macondo
pi_105824870
quote:

Jij hebt PhD? Leuk, waarin?
Overal verstand van.
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:46:03 #197
76625 Blackviper
pi_105824975
LoL nog zo 1..

Nee ik heb geen phd, gewoon hbo. Ik beweer dan ook niet hoogopgeleid te zijn zoals een stelletje clowns hier ;)

Vind de gehele discussie wel amusant. 1 groep trollen andere groep voeders. :) Heerlijk leesvoer.
pi_105825090
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:46 schreef Blackviper het volgende:
LoL nog zo 1..

Nee ik heb geen phd, gewoon hbo. Ik beweer dan ook niet hoogopgeleid te zijn zoals een stelletje clowns hier ;)

Vind de gehele discussie wel amusant. 1 groep trollen andere groep voeders. :) Heerlijk leesvoer.
Er wordt nou niet echt gediscussieerd geloof ik....

Alleen maar open deuren ingetrapt en vooroordelen uitgebraakt.

Hoewel Bankfurt wel trollde, eerst komt ie met zijn examens en dan toch maar lid worden van een datingsite. Juist ja :') Maar het was een leuke grap, die examens.
pi_105825099
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:46 schreef Blackviper het volgende:
LoL nog zo 1..

Mooi he....alleen, ik geloof dat niemand hier beweert hoog opgeleid te zijn....je bent volgens mij zelfs de eerste die zegt "gewoon HBO" gedaan te hebben :7
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:50:26 #200
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105825160
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:49 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Mooi he....alleen, ik geloof dat niemand hier beweert hoog opgeleid te zijn....je bent volgens mij zelfs de eerste die zegt "gewoon HBO" gedaan te hebben :7
Ik heb het zelf ook niet gezegd. :P Alleen dat ik met hoog opgeleide vrouwen date.
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:51:43 #201
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105825235
quote:

Jij ook bedankt!!
Heb ook heerijk gelachen om jouw datingexamens e.d. :D
pi_105825393
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:51 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Jij ook bedankt!!
Dat was Bankfurt toch ? :) of raken mijn hoog opgeleide hersens nu in de war :s)
pi_105825446
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:54 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Dat was Bankfurt toch ? :) of raken mijn hoog opgeleide hersens nu in de war :s)
De stelling is dat Bankfurt de kloon van Blackvippie is...
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:56:40 #204
76625 Blackviper
pi_105825469
Dat was ik inderdaad niet :)

En tussen de regels door was dat wel duidelijk dat de trollen zichzelf wel hoog opgeleid vonden.

quote:
4s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waar jij blij van wordt ;) :*
pi_105825488
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat gekloongedoe trekken mijn hoog opgeleide hersens al helemaal niet....... -O- :s)

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:56 schreef Blackviper het volgende:

En tussen de regels door was dat wel duidelijk dat de trollen zichzelf wel hoog opgeleid vonden.

Maar ja, met HBO (+) ben je dat ook gewoon..hoef je niet eens te vinden..je voldoet gewoon aan de definitie.....
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:58:31 #206
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105825534
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:51 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Jij ook bedankt!!
Allemaal 1 pot nat
  dinsdag 20 december 2011 @ 17:01:14 #207
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105825628
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:58 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Allemaal 1 pot nat
Zit je nu tegen jezelf te praten?
  dinsdag 20 december 2011 @ 17:02:03 #208
76625 Blackviper
pi_105825671
Blijkbaar idd ;)
Maar excuses aanvaardt! :)
pi_105825686
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:56 schreef Blackviper het volgende:

Waar jij blij van wordt ;) :*
Nou, hoera.. :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 17:40:47 #210
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105827350
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 12:22 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je zult ze wel aantrekken, want het overgrote deel van de vrouwen die ik ken hebben HBO of hoger en geen van allen matchen de beschrijving hier. Lijkt alsof je vooral vage muurbloempjes met persoonlijke baggage gedate hebt. Misschien minder via internet proberen te regelen?
Ik heb relatief weinig via internet gedate, meer IRL. Je ziet wat je wilt zien natuurlijk ook. Het maakt mij niet uit, net zo goed mensen. Misschien moet ik het speciferen. Vrouwen die ermee koketteren doel ik op.

Zoals ik al zei, er zijn ook leuke hoogopgeleide vrouwen, maar dames rond mijn leeftijd leiden niet ongewoon aan het overanalyseervirus en dat vind IK niet aantrekkelijk. Iedereen mag er verder zijn ding van maken.

@ Macondo, die vergelijking met pm is wel erg laag. :')
pi_105829419
Mensen, er is nieuws !

194 hoogopgeleide EN aantrekkelijke juffrouwen hebben al mijn profiel gelezen vandaag.

^O^
  dinsdag 20 december 2011 @ 18:31:27 #212
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105829488
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 18:29 schreef Bankfurt het volgende:
Mensen, er is nieuws !

194 hoogopgeleide EN aantrekkelijke juffrouwen hebben al mijn profiel gelezen vandaag.

^O^
En hoeveel ervan date je er al?
pi_105829712
quote:
Mensen, er is nieuws !

^O^
En ze voldoen allemaal aan jouw standaard?
Ik zou ze maar snel een examen laten afnemen.
pi_105830673
Hoger opgeleiden die zich beter voelen :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 20:35:38 #215
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105835526
quote:
Mensen, er is nieuws !

^O^
Hoeveel berichtjes?
pi_105836389
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 18:59 schreef pizza_doos het volgende:
Hoger opgeleiden die zich beter voelen :')
Voel jij je niet prima dan?
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:25:36 #217
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105841615
Eigenlijk voel ik mij als hoger opgeleide moe, gestrest en overwerkt...helemaal niet beter dus...
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:47:43 #218
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105846187
Het leven van een hoger opgeleide is zwaar. Temeer omdat we te slim zijn voor het gepeupel op datingsites. Oh god.

Zou er iemand op deze aarde zijn met wie ik het over hoogstaande onderwerpen kan hebben?
pi_105846534
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef Silenus het volgende:

Zou er iemand op deze aarde zijn met wie ik het over hoogstaande onderwerpen kan hebben?
Bier en tieten (Ja, MTS zwakstroom hier)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_105846646
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef Silenus het volgende:
Het leven van een hoger opgeleide is zwaar. Temeer omdat we te slim zijn voor het gepeupel op datingsites. Oh god.

De paus?
pi_105847759
Weer wat rondgesnuffeld op RP. Wat interesseberichtjes verstuurd. Ben benieuwd. Gisteren hadden ze trouwens een leuke verlengaanbieding, 3 maanden voor in totaal 66 euro ofzo i.p.v. 84. Aanbieding is nu helaas weer ingetrokken.
pi_105848127
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef minnemin het volgende:
Weer wat rondgesnuffeld op RP. Wat interesseberichtjes verstuurd. Ben benieuwd. Gisteren hadden ze trouwens een leuke verlengaanbieding, 3 maanden voor in totaal 66 euro ofzo i.p.v. 84. Aanbieding is nu helaas weer ingetrokken.
3 maanden voor 66 euro ? dan is het toch wel een stuk duurder geworden. Ze hebben overigens een nieuwe site dus misschien willen ze wat geld terug verdienen.
pi_105848152
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef minnemin het volgende:
66 euro? Wat een bedrag voor 3 pokkemaandjes. Voor dat geld kan je leukere dingen doen :)
pi_105848249
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 00:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

66 euro? Wat een bedrag voor 3 pokkemaandjes. Voor dat geld kan je leukere dingen doen :)
Volgens mij heeft minnemin niet goed gekeken

https://www.relatieplanet(...)etaalmethoden__.html
  woensdag 21 december 2011 @ 08:15:30 #225
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105855604
Ik vind dat betalen voor die datingsites iets absurds. Ik vind het vergelijkbaar met in de kroeg staan en naar een dame toelopen en dan opeens springt er een verkoper tussen. Voor nu maar 99,99 euro kunt u niet twee maar drie dingen roepen naar die dame. :')

Bij deze sites zijn het ook met name de heren die betalen voor een kleine statistische kans ( verhouding man/vrouw is scheef op die sites) op een afwijzing van een wijf met issues ( ok ok, gechargeerd) en in het beste geval een date met iemand wiens internetpersoonlijkheid en stillevens je alleen kent.

Top om daar je knaken aan uit te geven. Stel dat je zou uitgeven om meer mensen te ontmoeten. :')

Ik vind het tragikomisch :')
  woensdag 21 december 2011 @ 08:57:55 #226
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105856183
Je hebt wel een punt dat je dat geld beter uit kan geven aan dansles of een fotocursus ofzo :)
  woensdag 21 december 2011 @ 09:04:30 #227
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105856298
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:57 schreef Catbert het volgende:
Je hebt wel een punt dat je dat geld beter uit kan geven aan dansles of een fotocursus ofzo :)
Misschien druk ik me een tikje cynisch uit. Natuurlijk kan het voor sommige mensen werken, het is uiteindelijk een wet van getallen.

Maar als je op dansles gaat ontmoet je meer mensen die ook weer mensen kennen en daarmee vrouwen. En dan heb je ook iets om over te praten. Just my two cents.
  woensdag 21 december 2011 @ 09:28:23 #228
57047 macondo
pi_105856782
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 09:04 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Misschien druk ik me een tikje cynisch uit. Natuurlijk kan het voor sommige mensen werken, het is uiteindelijk een wet van getallen.

Heb jij nu ook al last van frustraties dat je niemand leuks weet te regelen? En oh ja, het is geen wet van de grote getallen.
Overal verstand van.
pi_105857356
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 09:28 schreef macondo het volgende:

[..]

Heb jij nu ook al last van frustraties dat je niemand leuks weet te regelen? En oh ja, het is geen wet van de grote getallen.
Hoe ist met je chick? Gaat goed zeker?? Je hebt me al heel lang niet lastiggevallen ;(
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 21 december 2011 @ 10:21:20 #230
57047 macondo
pi_105857975
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 09:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hoe ist met je chick? Gaat goed zeker?? Je hebt me al heel lang niet lastiggevallen ;(
Met mijn chick gaat het heel erg goed O+ Achteraf denk ik dat al die andere dates en door mij beeindigde korte relaties die daar uit voort vloeiden goed waren, omdat het allemaal bij haar precies op zijn plaats valt..
Overal verstand van.
pi_105858031
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:21 schreef macondo het volgende:

[..]

Met mijn chick gaat het heel erg goed O+ Achteraf denk ik dat al die andere dates en door mij beeindigde korte relaties die daar uit voort vloeiden goed waren, omdat het allemaal bij haar precies op zijn plaats valt..
Dat gevoel ken ik!! Nou hopen dat dat voor haar ook geldt O+
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 21 december 2011 @ 10:33:46 #232
57047 macondo
pi_105858268
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat gevoel ken ik!! Nou hopen dat dat voor haar ook geldt O+
Als ik haar twee jaar geleden tegen was gekomen, dan had het niet kunnen werken. Nu wel ;)
Overal verstand van.
  woensdag 21 december 2011 @ 11:14:26 #233
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105859440
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 09:28 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik heb geen frustraties, ik regel prima. Maar niet op datingsites. Dat past mij ook niet. Iedereen zijn eigen ding. *)

Natuurlijk zijn alle succesverhalen van datingsites gewoon een wet van grote getallen. :')
De kans dat als je maar hard blijft proberen op zo'n site je iemand een keer op date krijgt is vrij groot. En als je maar graag genoeg wil, dan vind je wel iemand voor een relatie. Uiteindelijk gaat het om graag genoeg willen en het hebben van enige vorm van skills met dames op datingsites. En natuurlijk zijn er ook die mensen, dat aparte groepje, dat de liefde van hun leven online ontmoet. Of had ik het daar al over? :+

when all you have is a hammer, everything looks like a nail

Maar even terug naar het financieel argument. Ik vind het als investering ook een beetje geld weggooien als ik het aanbod zie op die sites. :') Als je op een leuke cursus gaat of even verder dan je neus lang is kijkt in je kennissengroep kom je ook leuke en leukere dames tegen. In het ergste geval doe je nog wat leuke mensen op. Ik snap dat hier ook een eind aan zit, voor sommige mensen is het lastig om mensen te leren kennen en dat soort dingen. Die mensen zou ik ook willen adviseren aan zichzelf te gaan werken en niet op datingsites te hangen. Dat kan voor minder geld door dingen te gaan doen die ook andere mensen doen.

Ik vind die uberactiviteit van zoveel mensen op datingsites ook iets zeggen, maar dat mag je hier natuurlijk niet hardop zeggen. Dan ben je direct cynisch. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door DenWauwelaar op 21-12-2011 11:25:37 ]
  woensdag 21 december 2011 @ 11:51:31 #234
57047 macondo
pi_105860686
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:14 schreef DenWauwelaar het volgende:

Ik heb geen frustraties, ik regel prima. Maar niet op datingsites. Dat past mij ook niet. Iedereen zijn eigen ding. *)
Je komt wat gefrustreerd over, maar dat zal wel aan iets anders liggen dan. Wat doe je eigenlijk in dit topic als je het niets vind?

quote:
Natuurlijk zijn alle succesverhalen van datingsites gewoon een wet van grote getallen. :')
De kans dat als je maar hard blijft proberen op zo'n site je iemand een keer op date krijgt is vrij groot. En als je maar graag genoeg wil, dan vind je wel iemand voor een relatie. Uiteindelijk gaat het om graag genoeg willen en het hebben van enige vorm van skills met dames op datingsites. En natuurlijk zijn er ook die mensen, dat aparte groepje, dat de liefde van hun leven online ontmoet. Of had ik het daar al over? :+
Voor normale mensen, die er normaal uitzien en normale grapjes kunnen maken is een date regelen geen probleem. Heb je geen grote aantallen voor nodig. Echt niet. Als je een kleine dikke chinees in Oost-Groningen met acne bent, dan zal het wel moeilijk worden.
quote:
when all you have is a hammer, everything looks like a nail

Maar even terug naar het financieel argument. Ik vind het als investering ook een beetje geld weggooien als ik het aanbod zie op die sites. :') Als je op een leuke cursus gaat of even verder dan je neus lang is kijkt in je kennissengroep kom je ook leuke en leukere dames tegen. In het ergste geval doe je nog wat leuke mensen op. Ik snap dat hier ook een eind aan zit, voor sommige mensen is het lastig om mensen te leren kennen en dat soort dingen. Die mensen zou ik ook willen adviseren aan zichzelf te gaan werken en niet op datingsites te hangen. Dat kan voor minder geld door dingen te gaan doen die ook andere mensen doen.

Ik vind die uberactiviteit van zoveel mensen op datingsites ook iets zeggen, maar dat mag je hier natuurlijk niet hardop zeggen. Dan ben je direct cynisch. :')
Tja, een paar tientjes uitsparen. Interesseert mij geen zak, maar kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken.

Overigens, het afhankelijk zijn van die paar vrijgezelle mensen in je vriendenkring of bij je nieuwe hobby of cursus - dat vind ik vrij sneu eigenlijk. Je kent ze wel, die types die elke vrijgezelle kandidaat op elke gelegenheid aangrijpen om mee aan te pappen.
Overal verstand van.
  woensdag 21 december 2011 @ 12:01:41 #235
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105861004
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:51 schreef macondo het volgende:

[..]

Je komt wat gefrustreerd over, maar dat zal wel aan iets anders liggen dan. Wat doe je eigenlijk in dit topic als je het niets vind?
Ik ben TS en ik vind het verschijnsel wel intrigerend.
[..]
quote:
Voor normale mensen, die er normaal uitzien en normale grapjes kunnen maken is een date regelen geen probleem. Heb je geen grote aantallen voor nodig. Echt niet. Als je een kleine dikke chinees in Oost-Groningen met acne bent, dan zal het wel moeilijk worden.
Pak je dan niet het verkeerde probleem aan?
[..]
quote:
Tja, een paar tientjes uitsparen. Interesseert mij geen zak, maar kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken.
Dat kan.

quote:
Overigens, het afhankelijk zijn van die paar vrijgezelle mensen in je vriendenkring of bij je nieuwe hobby of cursus - dat vind ik vrij sneu eigenlijk. Je kent ze wel, die types die elke vrijgezelle kandidaat op elke gelegenheid aangrijpen om mee aan te pappen.
Er zit een verschil tussen netwerk van mensen opbouwen en daarin af en toe een move maken en op iedere vrijgezelle vrouw duiken, maar dat hoef ik je niet uit te leggen. Ik denk dat mensen beter geld en energie kunnen steken in het uitbreiden van hun netwerk. Dat is ook nog eens een meer succesvolle manier van elkaar leren kennen, omdat je niet afhankelijk bent van internetpersoonlijkheid en een paar kiekjes. Dan heb je iemand al gezien en meegemaakt en is de stap naar iets meer makkelijker.

Nou ja, niet voor iedereen he, want er zijn ook angsthazen die in het echt geen meisje zouden durven vragen, maar alleen via internet ballen hebben. En dat komt altijd uit natuurlijk. Ik zou die mensen adviseren om van datingsites af te gaan en te werken aan hun onzekerheid op andere manieren.
  woensdag 21 december 2011 @ 12:09:43 #236
57047 macondo
pi_105861230
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:01 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik ben TS en ik vind het verschijnsel wel intrigerend.
[..]

[..]

Pak je dan niet het verkeerde probleem aan?
[..]

[..]

Dat kan.

[..]

Er zit een verschil tussen netwerk van mensen opbouwen en daarin af en toe een move maken en op iedere vrijgezelle vrouw duiken, maar dat hoef ik je niet uit te leggen. Ik denk dat mensen beter geld en energie kunnen steken in het uitbreiden van hun netwerk. Dat is ook nog eens een meer succesvolle manier van elkaar leren kennen, omdat je niet afhankelijk bent van internetpersoonlijkheid en een paar kiekjes. Dan heb je iemand al gezien en meegemaakt en is de stap naar iets meer makkelijker.

Nou ja, niet voor iedereen he, want er zijn ook angsthazen die in het echt geen meisje zouden durven vragen, maar alleen via internet ballen hebben. En dat komt altijd uit natuurlijk. Ik zou die mensen adviseren om van datingsites af te gaan en te werken aan hun onzekerheid op andere manieren.
Ik ben volkomen happy met mijn sociale netwerk. Ik heb namelijk fijne vrienden. Voel ook niet de noodzaak om dat netwerk uit te breiden, ik besteed liever tijd aan de vrienden en kennissen die ik al heb. Maar dat kan per persoon verschillen, er zullen vast ook mensen in een sociaal isolement zitten.

Trouwens, ik heb nog nooit iemand versierd op een datingsite hoor. Internetpersoonlijkheden ken ik ook niet. Ik versier liever in de kroeg.
Overal verstand van.
  woensdag 21 december 2011 @ 12:21:54 #237
76625 Blackviper
pi_105861610
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:09 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik ben volkomen happy met mijn sociale netwerk. Ik heb namelijk fijne vrienden. Voel ook niet de noodzaak om dat netwerk uit te breiden, ik besteed liever tijd aan de vrienden en kennissen die ik al heb. Maar dat kan per persoon verschillen, er zullen vast ook mensen in een sociaal isolement zitten.

Trouwens, ik heb nog nooit iemand versierd op een datingsite hoor. Internetpersoonlijkheden ken ik ook niet. Ik versier liever in de kroeg.
Wat doe jij hier dan? ;)
pi_105861788
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:21 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Wat doe jij hier dan? ;)
Ik denk dat meneer macondo bedoelt dat het echte werk pas begint bij een irl-afspraak. En daar heeft 'ie gelijk in.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  woensdag 21 december 2011 @ 12:53:55 #239
57047 macondo
pi_105862648
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:27 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik denk dat meneer macondo bedoelt dat het echte werk pas begint bij een irl-afspraak. En daar heeft 'ie gelijk in.
Precies. Een date is een date - of het nu voortkomt uit een koppelactie, een datingsite of wat dan ook - op een date IRL zal blijken of het iets is. Een datingsite is niet meer dan de aanleiding.

iets anders : heeft iemand "liefde in tijden van internet" gezien laatst? Een erg aparte docu.. ;)
Overal verstand van.
  woensdag 21 december 2011 @ 12:58:04 #240
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105862802
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:27 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het enige waar ik over struikel is het woord 'werk', voor de rest ben ik het er mee eens. Een date met een kennis/vriendin van is alleen simpeler omdat je weet dat je op het totaalpakket uiterlijk valt ( alle kleine bewegingen etc) en omdat je iets ( in ieder geval een gezamenlijke connectie of hobby) gemeen hebt. Daarnaast kost het echt veel minder geld en veel minder energie.
  woensdag 21 december 2011 @ 13:00:31 #241
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105862883
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:58 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Het enige waar ik over struikel is het woord 'werk', voor de rest ben ik het er mee eens. Een date met een kennis/vriendin van is alleen simpeler omdat je weet dat je op het totaalpakket uiterlijk valt ( alle kleine bewegingen etc) en omdat je iets ( in ieder geval een gezamenlijke connectie of hobby) gemeen hebt. Daarnaast kost het echt veel minder geld en veel minder energie.
Tuurlijk heb je helemaal gelijk in. Maar niet iedereen komt altijd zo veel mensen tegen in hun kring. Dan ga je weer komen met dat je dan je netwerk moet uitbreiden. Maar dat is ook niet altijd even simpel.
Bovendien blijft het een en-en verhaal en geen of-of verhaal. Je kan proberen en via datingsites dates te regelen en proberen je irl-netwerk uit te breiden ondertussen.
  woensdag 21 december 2011 @ 13:08:56 #242
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105863185
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Tuurlijk heb je helemaal gelijk in. Maar niet iedereen komt altijd zo veel mensen tegen in hun kring. Dan ga je weer komen met dat je dan je netwerk moet uitbreiden. Maar dat is ook niet altijd even simpel.
Bovendien blijft het een en-en verhaal en geen of-of verhaal. Je kan proberen en via datingsites dates te regelen en proberen je irl-netwerk uit te breiden ondertussen.
Ik snap wat je zegt en daar heb je ook wel gelijk in, enkel dat datingsitegebeuren kost gewoon veel tijd en energie ( laat geld er dan maar even buiten). Dan vraag ik me of het zo loont om het 'erbij' te doen. Mijn overtuiging is dat je er wijs aan doet om dan zelf meer te ondernemen om nieuwe mensen te ontmoeten, in plaats van je te laten matchen op basis van... sja wat eigenlijk? met een willekeurige persoon van de straat. Daarom zeg ik ook, wet van de grote getallen dat je iemand op een datingsite tegen gaat komen, die willekeurige persoon kan ook raak zijn natuurlijk.

Om het heel praktisch te maken, wat kun je beter doen?
a) dansles op maandag met een hele zooi aan vrouwen die je gewoon aan kunt spreken als je ze leuk vind ( en dus ook direct op date kunt vragen), waarmee je een passie deelt en waarvan je het hele uiterlijk kunt zien;
b) achter een pc/telefoon/etc betaald de hele avond of meerdere avonden geforceerd chatten met iemand op basis van slechts een momentopname (foto) en een indruk van iemands innerlijk en dan hopen op een date.

Ik weet het wel. Stap uit dat veilige 'kringetje' en ga gewoon leuke dingen doen, dan komen die chicks vanzelf wel.
  woensdag 21 december 2011 @ 13:13:38 #243
57047 macondo
pi_105863332
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:58 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Voordeel datingsite t.o.v. kennissenkring :

• Geen afbreuk risico. Als een date echt kut is (mij nooit overkomen), hoor je er nooit meer wat van in plaats dat het via via terugkomt in verhalen.

• Als het leuk is, maar bij een korte affaire blijft - is het over en sluiten. Bij je netwerk blijft zo iemand nog steeds bestaan. Moeilijk gedoe.

• Dates zijn uit echt een andere netwerk, dat is wel eens verfrissen (in mijn geval, bijvoorbeeld vrouwen die eens geen rechten gedaan hebben)
Overal verstand van.
  woensdag 21 december 2011 @ 13:18:55 #244
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105863537
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:08 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik snap wat je zegt en daar heb je ook wel gelijk in, enkel dat datingsitegebeuren kost gewoon veel tijd en energie ( laat geld er dan maar even buiten). Dan vraag ik me of het zo loont om het 'erbij' te doen. Mijn overtuiging is dat je er wijs aan doet om dan zelf meer te ondernemen om nieuwe mensen te ontmoeten, in plaats van je te laten matchen op basis van... sja wat eigenlijk? met een willekeurige persoon van de straat. Daarom zeg ik ook, wet van de grote getallen dat je iemand op een datingsite tegen gaat komen, die willekeurige persoon kan ook raak zijn natuurlijk.

Om het heel praktisch te maken, wat kun je beter doen?
a) dansles op maandag met een hele zooi aan vrouwen die je gewoon aan kunt spreken als je ze leuk vind ( en dus ook direct op date kunt vragen), waarmee je een passie deelt en waarvan je het hele uiterlijk kunt zien;
b) achter een pc/telefoon/etc betaald de hele avond of meerdere avonden geforceerd chatten met iemand op basis van slechts een momentopname (foto) en een indruk van iemands innerlijk en dan hopen op een date.

Ik weet het wel. Stap uit dat veilige 'kringetje' en ga gewoon leuke dingen doen, dan komen die chicks vanzelf wel.
En als je het nou allebei doet ;)
  woensdag 21 december 2011 @ 13:19:01 #245
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105863541
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:13 schreef macondo het volgende:

[..]

• Geen afbreuk risico. Als een date echt kut is (mij nooit overkomen), hoor je er nooit meer wat van in plaats dat het via via terugkomt in verhalen.
Eens, maar hoe erg is dat precies als het niets werd en hoe erg is dat verhaal? In mijn vriendengroep en kennissenkring is dat 1 maand een leuk verhaal en dan is er een nieuw verhaal. :')

quote:
• Als het leuk is, maar bij een korte affaire blijft - is het over en sluiten. Bij je netwerk blijft zo iemand nog steeds bestaan. Moeilijk gedoe.
Dat ligt er maar net aan hoe volwassen je er zelf mee omgaat. Ik vind dat nogal een vlucht, het zo te stellen. Zo iemand blijft sowieso bestaan, dat klinkt als een vrijbrief om je dan maar als een hufter te gedragen. Moraal dat alleen bestaat als er repercussies kunnen zijn.

quote:
• Dates zijn uit echt een andere netwerk, dat is wel eens verfrissen (in mijn geval, bijvoorbeeld vrouwen die eens geen rechten gedaan hebben)
Ik snap wat je bedoelt, maar ik neem aan dat jij ook andere dingen leuk vind dan alleen rechten. Daar zitten ook vrouwen. Wederom heeft het met een veelzijdigheid en een navenant netwerk te maken. Het is inderdaad leuk om mensen uit een andere 'walk of life' te ontmoeten, maar zo'n datingsite is een hele diepe grabbelton met veel mensen met wie je weinig gemeen hebt.

In je netwerk en met hobbies heb je jouw kleine grabbelton in handen.

[ Bericht 2% gewijzigd door DenWauwelaar op 21-12-2011 13:28:14 ]
  woensdag 21 december 2011 @ 13:19:48 #246
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105863570
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

En als je het nou allebei doet ;)
Van mij mag je hoor, ik geef alleen aan wat ik ervan vind. :+

Pas op dames op datingsites! Er komt een lonewolf aan. :')
  woensdag 21 december 2011 @ 13:21:36 #247
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105863637
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:19 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Van mij mag je hoor, ik geef alleen aan wat ik ervan vind. :+

Pas op dames op datingsites en komt een lonewolf aan. :')
Wat is dat nou weer voor rare opmerking die laatste :') Heb ik ooit laten merken dat ik zo over mezelf denk. :?
  woensdag 21 december 2011 @ 13:22:12 #248
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105863653
quote:
13s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor rare opmerking die laatste :') Heb ik ooit laten merken dat ik zo over mezelf denk. :?
Nee, ik vond het wel lachen. Ik zag al zo'n volle maan voor me en een huilende wolf in schaapskleren. :')

Misschien iets teveel Being Human gekeken. :+
  woensdag 21 december 2011 @ 13:30:39 #249
57047 macondo
pi_105863999
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dat ligt er maar net aan hoe volwassen je er zelf mee omgaat. Ik vind dat nogal een vlucht, het zo te stellen. Zo iemand blijft sowieso bestaan, dat klinkt als een vrijbrief om je dan maar als een hufter te gedragen. Moraal dat alleen bestaat als er repercussies kunnen zijn.
Hoe oud ben je eigenlijk? In de praktijk kleeft er altijd wel iets van oud zeer tussen exen, het levert gewoon een nadeel op en als het wat langer duurde dan heeft dat vaak consequenties voor een vriendengroep. In mijn wereld ten minste wel.

En als tijd en energie je dierbaar zijn, moet je er niet aan beginnen. Echt, een nieuwe relatie is een ramp voor zowel je tijd als je energie. En je nachtrust. En geld ook, trouwens.
Overal verstand van.
  woensdag 21 december 2011 @ 13:35:19 #250
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105864179
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef macondo het volgende:

[..]

Hoe oud ben je eigenlijk? In de praktijk kleeft er altijd wel iets van oud zeer tussen exen, het levert gewoon een nadeel op en als het wat langer duurde dan heeft dat vaak consequenties voor een vriendengroep. In mijn wereld ten minste wel.

En als tijd en energie je dierbaar zijn, moet je er niet aan beginnen. Echt, een nieuwe relatie is een ramp voor zowel je tijd als je energie. En je nachtrust. En geld ook, trouwens.
31.

Ik heb geen last van oud zeer met mijn exen, laat staan met ex-scharrels of anderszins. Dat hoeft niets voor je vriendengroep te betekenen, dat ligt eraan hoe je ermee omgaat. Voor een groot deel heb je dat zelf in de hand namelijk.

Een nieuwe relatie is een ramp zeg je. Dat klinkt goed. :')

Ik hoef niet zo nodig een relatie. Wat komt dat komt. Dus als ik iemand tegenkom waar ik echt compleet tot over mijn oren verliefd op ben, dan wil ik er wel aan beginnen. Anders vul ik mijn leven liever in met gezelligheid (van hobby's, vriendschappen, werk en andere leuke dingen).
pi_105864926
Hmm. Al een paar reacties gehad.

Een dame van 32 zegt dat ze een Universitaire opleiding heeft gedaan en nu al een tijd in Den Haag werkt op een ministerie. Het zou nu echt beslist uit zijn met haar oude partner.

Ze vind het belangrijk dat de man ambitieus is en ook een beetje stoer, maar ze heeft een hekel aan "macho-hanen" en "patsers". Schrijft ze er ook nog bij dat ze houdt van de zuidelijke keukens en dat sfeer zo belangrijk is als je met elkaar echt in goed gesprek wilt zijn.

Tsss ik ben niet zo'n spaghetti-vreter en sfeer, ja wie wil dat niet ?
  woensdag 21 december 2011 @ 13:55:02 #252
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105865046
Tsja, als zij wel van spaghetti houdt en jij niet kan het natuurlijk nooit wat worden. Zou in elke relatie een bottleneck zijn.
  woensdag 21 december 2011 @ 13:57:31 #253
57047 macondo
pi_105865162
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:55 schreef Silenus het volgende:
Tsja, als zij wel van spaghetti houdt en jij niet kan het natuurlijk nooit wat worden. Zou in elke relatie een bottleneck zijn.
Ik hou zelf erg van de noordelijke keuken. Ik eet daarom elke dag bij de Ikea.
Overal verstand van.
  woensdag 21 december 2011 @ 13:58:40 #254
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105865193
Misschien moet je haar eerst even een examen laten afnemen. :D
  woensdag 21 december 2011 @ 14:04:16 #255
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105865457
Maar serieuzer, wat is je punt Bankfurt? Dat je het idd opgeeft omdat zij meer houdt van spaghetti dan jij? Of dat je afknapt omdat ze praat in van die vage algemene termen als sfeer?
  woensdag 21 december 2011 @ 14:05:00 #256
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_105865487
Is intelligentie nou echt zo belangrijk?
Oke, zij of hij moet natuurlijk niet achtelijk zijn.
Je moeder is een hamster
  woensdag 21 december 2011 @ 14:06:00 #257
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105865540
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:51 schreef macondo het volgende:
Waarom zit jij bij iedereen waar je het niet mee eens bent te emmeren over waarom hij in dit topic komt? Mensen mengen zich in discussies omdat het onderwerp interessant is. Ik vind de implicaties van het verplaatsen van de eerste kennismaking van real life naar een virtuele omgeving gewoon interessant bijvoorbeeld.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:13 schreef macondo het volgende:

Vandaar dat ik het ook had over zaken als dansles of een fotocursus. Dan leer je een hoop mensen kennen, en breidt je je sociale kring uit, maar als het dan op niks uitloopt met een scharrel hoeft dat geen grote gevolgen te hebben. Het is wat anders als je een 'vriendengroep' hebt met mannen en vrouwen waarbinnen gedate wordt.

quote:
Ik heb er nooit zo'n problemen mee om met iemand op een normale manier om te blijven gaan als je er een beetje mee gedate hebt. Hoogstens als je er echt een relatie van 6 maanden of meer mee gehad hebt. Er zijn best een aantal meiden met wie ik in bed beland ben die ik nog wel eens zie, en daar kan ik nog prima mee overweg. Niet als hele close vrienden ofzo, maar als ik ze tegenkom op een feestje ofzo ga ik er normaal mee om.

quote:
Maar dat kan dus ook door een cursus te gaan doen of les te nemen. In mijn geval ben ik salsales gaan doen, ook om een beetje uit dat hockeycirquit te komen. Werkte prima (utrecht + dansles = overschot aan vrouwen) maar uiteindelijk is het toch weer een hockeymeisje geworden.

quote:
12s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Maar serieuzer, wat is je punt Bankfurt? Dat je het idd opgeeft omdat zij meer houdt van spaghetti dan jij? Of dat je afknapt omdat ze praat in van die vage algemene termen als sfeer?
Kennelijk is het van hem een voorbeeld van een "slechte" hogeropgeleide.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:05 schreef Crutch het volgende:
Ja, ik vind dat voor een relatie erg belangrijk. Ze hoeft geen raketchirurg te zijn, maar ze moet wel een beetje mee kunnen komen en gewoon een beetje mee kunnen praten over het nieuws en dat soort zaken. En niet zo'n muts die nergens een mening over heeft, of als ze een mening heeft, deze niet kan beargumenteren maar het gewoon ergens bij RTL Boulevard gezien heeft.
  woensdag 21 december 2011 @ 14:12:05 #258
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105865851
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:05 schreef Crutch het volgende:
Ik vind intelligentie best belangrijk. Opleiding daarrintegen minder. ;)
Je wilt toch een beetje goede gesprekken hebben. En dat gaat beter als je op hetzelfde intelligentie niveau zit. En dan hoeft het niet eens over maatschappelijke/politieke kwesties te gaan. Ook bij een persoonlijk gesprek is het plezierig imo als iemand wat sneller van begrip is.
  woensdag 21 december 2011 @ 14:13:49 #259
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105865938
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vind intelligentie best belangrijk. Opleiding daarrintegen minder. ;)
Vaak zit er toch een aardige correlatie tussen, uitzonderingen daargelaten :) Ik ken in ieder geval vrij weinig VMBOers die een beetje intelligent overkomen :)
  woensdag 21 december 2011 @ 14:13:59 #260
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105865950
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef Catbert het volgende:
en.

[..]

Kennelijk is het van hem een voorbeeld van een "slechte" hogeropgeleide.

Dat idee had ik ook al een beetje ;)
  woensdag 21 december 2011 @ 14:14:52 #261
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105866003
Het gaat me vooral om een beetje wereldwijsheid, de krant lezen etc. Dat kom je over het algemeen meer tegen bij hoogopgeleide lui, al hoeft het ook niet altijd zo te zijn. Maar iemand die NOOIT het journaal kijkt of de krant leest, daar hou ik niet zo van.
  woensdag 21 december 2011 @ 14:16:05 #262
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105866100
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:13 schreef Catbert het volgende:

[..]

Vaak zit er toch een aardige correlatie tussen, uitzonderingen daargelaten :) Ik ken in ieder geval vrij weinig VMBOers die een beetje intelligent overkomen :)
Oh zeker. Daarom zoek ik op datingsites meestal ook wel op HBO of hoger. Omdat anders het aanbod wel heel groot wordt. En ik zo toch wat gerichter kan zoeken. (Tenminste toen ik nog actief was op RP)

Natuurlijk zit er af en toe ook best een MBOer tussen die ook een fatsoenlijk gesprek kan hebben. Maar dat zijn vaker uitzonderingen op de regel. En dan wordt het wel heel erg zoeken naar een speld in een hooiberg. Dus tijdverspilling.
  woensdag 21 december 2011 @ 14:17:28 #263
118585 Crutch
pi_105866183
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef Silenus het volgende:
Het gaat me vooral om een beetje wereldwijsheid, de krant lezen etc. Dat kom je over het algemeen meer tegen bij hoogopgeleide lui, al hoeft het ook niet altijd zo te zijn. Maar iemand die NOOIT het journaal kijkt of de krant leest, daar hou ik niet zo van.
Ik kijk bijna nooit het journaal en de krant lees ik ook niet vaak.
Als er iets ter sprake komt wat mij ook interesseert dan zoek ik het wel op.
Wat er verder in de wereld gebeurt kan me weinig boeien, zeker niet hetgeen mij voorgeschoteld wordt door uitzendingen van de NOS uit de sensatieselectie van het ANP.
Je moeder is een hamster
  woensdag 21 december 2011 @ 14:18:32 #264
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105866242
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Crutch het volgende:

[..]

Wat er verder in de wereld gebeurt kan me weinig boeien, zeker niet hetgeen mij voorgeschoteld wordt door uitzendingen van de NOS uit de sensatieselectie van het ANP.
Nou dan gaan wij dus mooi niet daten! :(
  woensdag 21 december 2011 @ 14:18:57 #265
118585 Crutch
pi_105866268
quote:
8s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nou dan gaan wij dus mooi niet daten! :(
Oh, nou WNL kijk ik wel, omdat Merel Westrik O+
Je moeder is een hamster
  woensdag 21 december 2011 @ 14:19:27 #266
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105866285
Ja zij is zeer lekker en kundig inderdaad. Daar kun je mee thuiskomen!
  woensdag 21 december 2011 @ 14:28:10 #267
57047 macondo
pi_105866722
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef Silenus het volgende:
Het kan nog erger, mensen die zich op de borst kloppen om "nooit" de krant te lezen, het journaal te kijken of desnoods nu.nl te checken. Ze bestaan echt, die mensen.
Overal verstand van.
  woensdag 21 december 2011 @ 14:31:35 #268
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105866885
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Crutch het volgende:
Fijn voor je, maar als je een vrouw was zou je dus hierom gewoon afvallen :)

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef macondo het volgende:
Het kan nog erger, mensen die zich op de borst kloppen om "nooit" de krant te lezen, het journaal te kijken of desnoods nu.nl te checken. Ze bestaan echt, die mensen.
Zelfse als die "ik weet niks van computers hur hur hur" types die dat met zo'n toon zeggen alsof het iets positiefs is. Komop, we zitten in 2011, m'n opa heeft thuis een computer waar hij dingetjes mee schrijft enzo.
pi_105867233
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:52 schreef Bankfurt het volgende:
Hmm. Al een paar reacties gehad.

Een dame van 32 zegt dat ze een Universitaire opleiding heeft gedaan
Hmm. Om je even scherp te houden: stond zo'n opleiding niet gelijk aan illuminati-indoctrinatie?
  woensdag 21 december 2011 @ 14:48:43 #270
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105867553
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:40 schreef GoudIsEcht het volgende:
Hmm. Om je even scherp te houden: stond zo'n opleiding niet gelijk aan illuminati-indoctrinatie?
Oh, is het er zo een? :D
  woensdag 21 december 2011 @ 14:54:43 #271
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105867765
Ik heb dit weekend een date :) We hebben nu iets van 3 keer gechat ofzo en dat ging leuk.
Ik ben er echt best wel gespannen voor, ik heb al zoooo lang niet meer gedate. We gaan zondagavond een drankje doen. ^O^
  woensdag 21 december 2011 @ 14:55:48 #272
76625 Blackviper
pi_105867808
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:54 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb dit weekend een date :) We hebben nu iets van 3 keer gechat ofzo en dat ging leuk.
Ik ben er echt best wel gespannen voor, ik heb al zoooo lang niet meer gedate. We gaan zondagavond een drankje doen. ^O^
Doe het veilig he ;)

haha

have fun! ;) Komt vast goed!
  woensdag 21 december 2011 @ 14:59:56 #273
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105867975
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:55 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Doe het veilig he ;)

haha

have fun! ;) Komt vast goed!
Ik denk niet dat het tot neuken komt maar thanks voor de tip
pi_105868204
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:54 schreef Sinosappel het volgende:
Leuk, ben je al mobiel genoeg dan? :)
  woensdag 21 december 2011 @ 15:07:16 #275
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105868248
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:59 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het tot neuken komt maar thanks voor de tip
Hij bedoelt dat je niet wéér je been moet breken.
  woensdag 21 december 2011 @ 15:20:24 #276
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105868749
Internetdaten is ook gewoon een kwestie van teveel tijd hebben, zo zie je maar bij Sinos. :')

Anyway, over intelligentie. Het moet vooral niet teveel uit de pas lopen met mijn eigen intelligentie. Maar intelligentie is voor mij meer dan het IQ, de potentie, het gaat ook om een stukje sociale intelligentie, wereldwijs zijn en een stukje ervaring.
  woensdag 21 december 2011 @ 15:23:12 #277
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105868847
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:06 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Leuk, ben je al mobiel genoeg dan? :)
Jawel gaat wel lukken. Ik heb krukken en we hebben bij mij om de hoek afgesproken. En hij weet er van dus het is geen rare verassing straks haha.
quote:
12s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat je niet wéér je been moet breken.
_O-
  woensdag 21 december 2011 @ 15:24:11 #278
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105868882
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
Internetdaten is ook gewoon een kwestie van teveel tijd hebben, zo zie je maar bij Sinos. :')

:'(
  woensdag 21 december 2011 @ 16:08:22 #279
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105870491
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:24 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

:'(
:*

Break a leg!

pi_105872973
Ik vind het trouwens best slecht gesteld hoor met die datingsites. Je moet bijna overal betalen, en dus als je betaald kan jij meer dan anderen. Indien jij dus een potentiële date ziet dan kan jij alleen berichtjes versturen. Ja dan weet je natuurlijk nooit of die ander nou wilt of niet.
  woensdag 21 december 2011 @ 17:15:37 #281
287467 Dandez92
Pertinente megalomanie
pi_105873313
Krijg je bij paiq een bericht als iemand je niet als contact accepteert?
  woensdag 21 december 2011 @ 17:16:24 #282
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105873342
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:15 schreef Dandez92 het volgende:
Krijg je bij paiq een bericht als iemand je niet als contact accepteert?
Yupz
  woensdag 21 december 2011 @ 17:17:04 #283
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105873364
quote:
19s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik vind het trouwens best slecht gesteld hoor met die datingsites. Je moet bijna overal betalen, en dus als je betaald kan jij meer dan anderen. Indien jij dus een potentiële date ziet dan kan jij alleen berichtjes versturen. Ja dan weet je natuurlijk nooit of die ander nou wilt of niet.
Stuur je eigen e-mail, msn, 06 of adres mee.
Staat ze voor je deur, dan wil ze je.
  woensdag 21 december 2011 @ 17:17:40 #284
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105873389
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:23 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Jawel gaat wel lukken. Ik heb krukken en we hebben bij mij om de hoek afgesproken. En hij weet er van dus het is geen rare verassing straks haha.

Doe je wel je netkousen aan? :D
pi_105873704
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:17 schreef Thornado het volgende:

[..]

Stuur je eigen e-mail, msn, 06 of adres mee.
Staat ze voor je deur, dan wil ze je.
Ga ik inderdaad nu ook doen.
  woensdag 21 december 2011 @ 18:18:26 #286
287467 Dandez92
Pertinente megalomanie
pi_105875608
Mijn god ik zou niet beweren dat ik de knapste ben maar op paiq zitten toch een paar bowsers :D om bang van te worden
  woensdag 21 december 2011 @ 18:28:16 #287
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105875959
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:17 schreef Thornado het volgende:

[..]

Doe je wel je netkousen aan? :D
Haha dat lijkt me niet zo geslaagd.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:18 schreef Dandez92 het volgende:
Mijn god ik zou niet beweren dat ik de knapste ben maar op paiq zitten toch een paar bowsers :D om bang van te worden
Dus? Dan date je daar toch lekker niet mee?
  woensdag 21 december 2011 @ 19:04:44 #288
287467 Dandez92
Pertinente megalomanie
pi_105877503
quote:
Dus? Dan date je daar toch lekker niet mee?
Het was geen verwijt of aanval, gewoon een simpele constatering :)
  woensdag 21 december 2011 @ 19:40:40 #289
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105879097
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:04 schreef Dandez92 het volgende:

[..]

Het was geen verwijt of aanval, gewoon een simpele constatering :)
Oke. Wat voor types zijn dat dan? Hoe bevalt de site verder voor je? De moeite waard om uit te checken?
pi_105879691
Een date met mij zou er zoiets uit zien :)

UITGESCHREVEN
  woensdag 21 december 2011 @ 21:15:11 #291
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105884463
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:54 schreef picardmike het volgende:
Een date met mij zou er zoiets uit zien :)

Ok..nu wil vast helemaal niemand in dit topic meer met je daten :')
pi_105884639
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:15 schreef Thornado het volgende:

[..]

Ok..nu wil vast helemaal niemand in dit topic meer met je daten :')
boeiie, jij dan.

UITGESCHREVEN
  woensdag 21 december 2011 @ 21:30:41 #293
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105885634
PM, dit soort programma's zijn echt erg...ik denk niet dat je daar iemand een plezier mee doet.
pi_105889786
Wat ik me dan weer afvraag - aangezien het FoBo steevast wordt vermeld in de OP onder de datingsites - is of er hier echt zo actief wordt gedate via die weg.

Of, eh, is dat een gimmick?
  woensdag 21 december 2011 @ 23:00:46 #295
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105892924
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat ik me dan weer afvraag - aangezien het FoBo steevast wordt vermeld in de OP onder de datingsites - is of er hier echt zo actief wordt gedate via die weg.

Ik weet niet. Doe jij het? Ikke niet. Nog niemand tegengekomen die duidelijke pics op z'n fobo heeft staan.
pi_105894117
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ik weet niet. Doe jij het? Ikke niet. Nog niemand tegengekomen die duidelijke pics op z'n fobo heeft staan.
Het is één keer voorgekomen, maar had zelf het idee dat het meer uitzondering dan regel was. Omdat het toch een prominente vermelding heeft, vandaar.
  woensdag 21 december 2011 @ 23:23:08 #297
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_105894599
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Hungry_Joe het volgende:

Via een topic hier (niet dit topic zowaar) kwam Ordos20 op mijn fobo terecht. Daar wat heen en weer gekletst, toen via PM, en toch maar een date afgesproken. Waar ik niet veel van verwachtte, maar ach, een leuke middag is nooit weg.
Het was leuk. Erg leuk. Vele dates volgden. En nu durven we het zelfs een relatie te noemen! :o
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 21 december 2011 @ 23:24:30 #298
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_105894685
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Via een topic hier (niet dit topic zowaar) kwam Ordos20 op mijn fobo terecht. Daar wat heen en weer gekletst, toen via PM, en toch maar een date afgesproken. Waar ik niet veel van verwachtte, maar ach, een leuke middag is nooit weg.
Het was leuk. Erg leuk. Vele dates volgden. En nu durven we het zelfs een relatie te noemen! :o
En we hebben allebei duidelijke pics in ons fobo :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 21 december 2011 @ 23:28:05 #299
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105894951
quote:

[..]

O wat tof. Een Fok!relatie. Leuk verhaal ^O^
pi_105895070
quote:

[..]

Fok! als bindende factor, leuke anecdote :) En dan ben ik ergens wel benieuwd of er hier meer zijn die elkaar zo hebben leren kennen en inmiddels in een relationele sfeer verkeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')