Kom kom, zo erg ziet Bartho Braat er nu ook weer niet uit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:16 schreef formerjellybean het volgende:
We zijn er wel achter gekomen dat mijn schoolcrush die bekend is geworden lelijk oud word![]()
Dat krijg je ervan als je mij dagelijks treitert door op tv te komen in soaps en reclames
Ik dacht even dat het al een paar delen geleden was besprokenquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ja cmon..lees gewoon terug dan het staat er met geuren en kleuren en fotos en filmpjes
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #644 Hoi!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het al een paar delen geleden was besproken
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Kom kom, zo erg ziet Bartho Braat er nu ook weer niet uit.
Ik kijk nu die achtervolg scene op het dak. Die krasquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Even denken, ik denk 35 ofzo, jij?
Weet je nog een leuke film met hem
Sorry, ik ben ook zó slecht met vrouwen hé.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]Het is wel een generatie jonger
Ik zei het tochquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kijk nu die achtervolg scene op het dak. Die kras![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat van een fapbaasjequote:
Ik heb een fapbaasje van jou gemaakt vanavond. Niet liegen.quote:
Ja maarquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb een fapbaasje van jou gemaakt vanavond. Niet liegen.
Ik ben zelf maar aan dat Spaanstalige artikel begonnen..ik kan het me niet verloorloven je te betalen vrees ik.quote:
Waarom niet? Jij krijgt er toch ook voor betaald? Als je het door mij laat doen dan geef je mij een deel van wat jou betaald werd. Dan verdien je dus geld met niks doen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben zelf maar aan dat Spaanstalige artikel begonnen..ik kan het me niet verloorloven je te betalen vrees ik.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja maarhij deed zo van pot en ketel enzo
Ja maar ik heb een maandelijks maximum aan artikel dus de artikelen die ik niet doe kosten me sowieso geld.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij krijgt er toch ook voor betaald? Als je het door mij laat doen dan geef je mij een deel van wat jou betaald werd. Dan verdien je dus geld met niks doen.
Je mag ook voor m'n drugs-imperium komen werken natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:35 schreef Moonwalk het volgende:
Ik was al helemaal blij met mn nieuwe job
Dat is me te gevaarlijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Je mag ook voor m'n drugs-imperium komen werken natuurlijk.
Helaas niet..sterker nog, ik hou niet van salsa. Ik kan vallenato soms nog wel waarderen maar ik weet niet of je dat kent? Hier, een video van een Colombiaans liedje dat ik erg leuk vind:quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is me te gevaarlijk![]()
Kan je eigenlijk een beetje salsa dansen?
Wat is dezen Strani. Ik overweeg nu een andere supplierquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas niet..sterker nog, ik hou niet van salsa. Ik kan vallenato soms nog wel waarderen maar ik weet niet of je dat kent? Hier, een video van een Colombiaans liedje dat ik erg leuk vind:
Sinji, vriend, de beste supplier is iemand die ook tijdens de meest passionele salsafeesten nog oog heeft voor zaken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat is dezen Strani. Ik overweeg nu een andere supplier
Ok, true truequote:Op vrijdag 16 december 2011 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Sinji, vriend, de beste supplier is iemand die ook tijdens de meest passionele salsafeesten nog oog heeft voor zaken.
Het gaat toch ook helemaal niet om de liedjes, het gaat om de sensuele dans met een sexy partnerquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas niet..sterker nog, ik hou niet van salsa. Ik kan vallenato soms nog wel waarderen maar ik weet niet of je dat kent? Hier, een video van een Colombiaans liedje dat ik erg leuk vind:
Het is trouwens grappig om te zien hoe Europese vrouwen helemaal uit hun dak gaan op salsa en allemaal gekke dansbewegingen maken en zich helemaal exotisch voelen, voor vijf minuutjes. Dat was voor m'n vrouw erg raar om te zien want in Colombia dansen ze helemaal niet zo overdreven.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ok, true true
Maar meer liefde voor salsa. Want salsa
Bachata mag ook, maar dat zal je dan ook niet zo leuk vinden gok ik zoquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:47 schreef Strani het volgende:
Er is genoeg latijns-Amerikaanse muziek (en Spaanse muziek) die ik erg leuk vind, maar salsa, nee.
Ja, nee, dat doet me niet zoveel. Vind je het liedje nou wat?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het gaat toch ook helemaal niet om de liedjes, het gaat om de sensuele dans met een sexy partner
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is trouwens grappig om te zien hoe Europese vrouwen helemaal uit hun dak gaan op salsa en allemaal gekke dansbewegingen maken en zich helemaal exotisch voelen, voor vijf minuutjes. Dat was voor m'n vrouw erg raar om te zien want in Colombia dansen ze helemaal niet zo overdreven.
Meh, ik ben meer van de reguliere popmuziek dan. Fito Paez, Miranda, Oreja de van Gogh etc.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Bachata mag ook, maar dat zal je dan ook niet zo leuk vinden gok ik zo
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:49 schreef ElDinosaur het volgende:
Als je sensueel wilt kan je beter voor Zouk gaan imo..
Als ze dat toch eens wisten hequote:Op vrijdag 16 december 2011 23:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]![]()
dat heb ik dus ook altijd
![]()
![]()
![]()
Het is schattig en lachwekkend om te zien, al die overdreven scheve moves, maar wel leuk
Ja echt prachtig, maar ik zie wel eens Nederlandse mannen die het echt als een volleerde zuid amerikaan hups neerzetten hoor. Dan zie je alle vrouwen kijken van OH moet je dat zienquote:
Misschien moet ik maar eens interesse in salsa gaan vijnzen dan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja echt prachtig, maar ik zie wel eens Nederlandse mannen die het echt als een volleerde zuid amerikaan hups neerzetten hoor. Dan zie je alle vrouwen kijken van OH moet je dat zien![]()
![]()
Balen dat ik moest werken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, kaneelstokje meldt net dat de orgie is begonnen.
Oh moest je wel doen dat is echt zo cutequote:Op vrijdag 16 december 2011 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar eens interesse in salsa gaan vijnzen dan.
Maar serieus, ik heb gevoel voor ritme en zo maar die muziek zet me gewoon niet aan het dansen. Op m'n huwelijksreceptie bestond de helft van de gasten uit de dansvereniging van de oma van m'n vrouw en ik durfde het echt niet aan om voor die mensen te gaan dansen
Maar dit is vallenato he, geen salsa. En grappig, want dit liedje is juist erg commercieel. Er wordt zelfs Engels in gesproken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh moest je wel doen dat is echt zo cute![]()
Ik vind dat liedje trouwens niet leuk, ik ben geen diehard salsa luisteraar oid maar als het die kant op gaat mag het wel wat commercieler vind ik want hier kan ik niks mee. Dan hoor ik liever Juanes
Ik vind m niet leuk ik vind m vervelend, niet catchy enzo dat bedoel ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dit is vallenato he, geen salsa. En grappig, want dit liedje is juist erg commercieel. Er wordt zelfs Engels in gesproken.
Dat kan natuurlijk, dat mag je toch gewoon zeggen lieverd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind m niet leuk ik vind m vervelend, niet catchy enzo dat bedoel ik
Gezien de laatste post in het meettopic denk ik van nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb net mlig gesmst of hij er was, ik hoop dat hij antwoord geeft.
Ik weet niet of iemand hem nog gedwongen heeftquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Gezien de laatste post in het meettopic denk ik van niet
Celebs komen altijd laterquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:07 schreef palawan het volgende:
Eerste keer dat ik FOK op mijn mobiel, zit nog in de trein. Maar meet was gezellig!
En ja, mlig was er ook, alleen wat later.
Wel tof dat hij er was overigens
Tofquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:07 schreef palawan het volgende:
Eerste keer dat ik FOK op mijn mobiel, zit nog in de trein. Maar meet was gezellig!
En ja, mlig was er ook, alleen wat later.
Wel tof dat hij er was overigens
Ook leven brengt je dichter bij de dood. Alles is ongezond, zelfs ademen, daar slijten je longen van.quote:
Weet niet, bleven er 3 achter ofzo.. maar die woonden in de buurt van leiden, of bleven daar slapen (mlig?)quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tof
Is iedereen al weg dan nu?
bij mijn weten is er maar 1 iemand geweest die weer opgestaan is. en zelfs dat gerucht is twijfelachtig.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Van dood ga je ook leven...
Wie zijn er nog gebleven dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Weet niet, bleven er 3 achter ofzo.. maar die woonden in de buurt van leiden, of bleven daar slapen (mlig?)
Ik bedoel meer dat mensen die de dood in de ogen kijken ( kankerpatientjes), vaak weer kracht krijgen om echt te gaan leven en van iedere dag te genieten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:22 schreef dawg het volgende:
[..]
bij mijn weten is er maar 1 iemand geweest die weer opgestaan is. en zelfs dat gerucht is twijfelachtig.
oh. i know.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat mensen die de dood in de ogen kijken ( kankerpatientjes), vaak weer kracht krijgen om echt te gaan leven en van iedere dag te genieten.
En dan maakt het niet meer uit of dingen slecht voor ze zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat mensen die de dood in de ogen kijken ( kankerpatientjes), vaak weer kracht krijgen om echt te gaan leven en van iedere dag te genieten.
Hoe ging het met Benzin?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:30 schreef palawan het volgende:
[..]
Mlig, kaneel, en captain. En.. kingtoppie misschien ook nog? Niet zeker
Ik hoop dat je nog zo'n verslag schrijft als de vorige meet, dat zou tof zijn om te lezen!quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:30 schreef palawan het volgende:
[..]
Mlig, kaneel, en captain. En.. kingtoppie misschien ook nog? Niet zeker
Ik heb mijn tetten altijd bij mequote:Op zaterdag 17 december 2011 00:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wil gewoon tetten zien maar ben te lui om naar de slaapkamer te lopen.
Denk ook niet dat je ma op jou zit te wachten nu.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wil gewoon tetten zien maar ben te lui om naar de slaapkamer te lopen.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je ma op jou zit te wachten nu.
jetsersquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:40 schreef dawg het volgende:
tetten. wat een kutwoord is dat toch.
noem het gewoon tieten.of boobies.
Dat denk ik ook niet. Zeker niet als ik daar om ongeveer half twee kom aanzetten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je ma op jou zit te wachten nu.
quote:
Hoiquote:
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Morgen katerquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:50 schreef dawg het volgende:
wie ik? uhh hertog jan nu, straks was het bavaria.![]()
maar ben nog niet klaar.lang geleden dat ik dronken was maar vanaavond ben ik dronken. of ja straks.
neee heb niet zo snel een kater. veel water drinken.quote:
iceteaquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
Thuis, schoon, zacht en versierd door de barman die me een blikje icetea voor onderweg gafen door drie kerels uit het Gooi die mijn nachtcreme hebben gehosseld en wilden houden
Bedankt voor de mededelingquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga naar het echtelijk bed. Veel plezier hier!
Je oma was een wijs vrouwquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Weggaan zonder iets te zeggen is onbeleefd zei mijn oma al.
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
Thuis, schoon, zacht en versierd door de barman die me een blikje icetea voor onderweg gafen door drie kerels uit het Gooi die mijn nachtcreme hebben gehosseld en wilden houden
Jij hebt vandaag de toon gezetquote:
Euhm Michael Scofield alleen dan 15 kilo dikker ofzo?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:08 schreef Moonwalk het volgende:
Cactus hoe zag die barman eruit? In de richting van welk bekend persoon
Kom UO met me spelen dan, mattie.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat speel ik al sinds april niet meer
en je waser zo goed inquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat speel ik al sinds april niet meer
wat is het dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog erger dan WoW, doe het niet.
Je kan beter heroïne doen danquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog erger dan WoW, doe het niet.
Euhm, nou paar keer misstapje, maar officieel heb je gelijk ja. Maar dat verleer je niet hoor, denk ikquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:14 schreef ElDinosaur het volgende:
Die doe je toch ook al sinds april ofzo niet?
hoe heet het? bij de u denk ik altijd aana unreaal. nooit gedaan trouwensquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ook zo'n mmorpg geval. maar dan uit de steentijd.
Net als fietsen, even wennen maar dan gaat het wel weer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Euhm, nou paar keer misstapje, maar officieel heb je gelijk ja. Maar dat verleer je niet hoor, denk ik
komt er zometeen aan, of morgen.... misschienquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog zo'n verslag schrijft als de vorige meet, dat zou tof zijn om te lezen!
Ultima Onlinequote:Op zaterdag 17 december 2011 01:16 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe heet het? bij de u denk ik altijd aana unreaal. nooit gedaan trouwens
cactuss en ik hebben een haatliefde verhouding. of zo/quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt vanavond...
Zorgt voor de beste sexquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:17 schreef dawg het volgende:
[..]
cactuss en ik hebben een haatliefde verhouding. of zo/
Wat is goed? Wat is slecht? Het gaat om elkaar aanvoelen en op elkaar ingespeeld raken. Ik denk dan ook niet dat mensen slecht kunnen zijn, maar dat er dan gewoon niet genoeg interesse is in de ander.quote:
Nee, info om op te soppen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
En je zoekt nu even snel een bekwame Fokker?
En oefening baart kunst natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is goed? Wat is slecht? Het gaat om elkaar aanvoelen en op elkaar ingespeeld raken. Ik denk dan ook niet dat mensen slecht kunnen zijn, maar dat er dan gewoon niet genoeg interesse is in de ander.
Nee dat heet bier.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:18 schreef dawg het volgende:
[..]
nooit van gehoord. denk niet dat het iets vooormij is.
ik heb typetyus.
Heloef 28 centimeter, uithoudingsvermogen van een paard terwijl hij 'wiggle wiggle wiggle' schreeuwt als je kont om z'n paal draait.quote:
ja is lang geleden pfff.quote:
Ik hou wijselijk mijn mondquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Bij cactus heb ik het idee dat ze je met huid en haar opvreet.![]()
Dank je man.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heloef 28 centimeter, uithoudingsvermogen van een paard terwijl hij 'wiggle wiggle wiggle' schreeuwt als je kont om z'n paal draait.
Dat klinkt als één grote teleurstelling.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jahoor, iedereen was anders dan verwacht, maar wel allemaal aardig en was wel gezellig.
Als dat geen spuitend orgasme wordt...quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heloef 28 centimeter, uithoudingsvermogen van een paard terwijl hij 'wiggle wiggle wiggle' schreeuwt als je kont om z'n paal draait.
Wat had je verwacht en wat was de realiteit?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:21 schreef Myraela het volgende:
Jahoor, iedereen was anders dan verwacht, maar wel allemaal aardig en was wel gezellig.
Nee, eigenlijk had ik een teleurstelling verwacht en hele stille mensen die allemaal in een hoekje zouden gaan zitten met 1 biertje, maar dat viel gelukkig mee.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klinkt als één grote teleurstelling.
Haha, gelukkig maar dan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk had ik een teleurstelling verwacht en hele stille mensen die allemaal in een hoekje zouden gaan zitten met 1 biertje, maar dat viel gelukkig mee.
hoeeveel biertjes?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk had ik een teleurstelling verwacht en hele stille mensen die allemaal in een hoekje zouden gaan zitten met 1 biertje, maar dat viel gelukkig mee.
Wat was er anders aan wie dan je had verwacht? Ik ben nogal nieuwsgierig eigenlijk, vet zonde dat ik moest werken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen gaat zich in het echt spontaner gedragen dan ze eigenlijk willen of comfortabel bij voelen, zelfs benzin en dergelijke.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er werd wel een beetje laf geborreldquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze bij de 4de toen ik wegging.
wat een mietjes dan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze bij de 4de toen ik wegging.
Ik hoop het wel zeg.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet zeker of ik in het echt anders over kom dan hier eigenlijk.
Benzin is echt een schatje. Is in een groep wel wat stiller, maar ik zat een stukje met hem in de trein en dan is die gewoon chill.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Iedereen gaat zich in het echt spontaner gedragen dan ze eigenlijk willen of comfortabel bij voelen, zelfs benzin en dergelijke.
Dat zou ik wel verwachten in ieder geval.
klinkt leukquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Benzin is echt een schatje. Is in een groep wel wat stiller, maar ik zat een stukje met hem in de trein en dan is die gewoon chill.
Maar eigenlijk had ik van niemand echt een beeld, dus wij stonden op het station ook echt te kijken toen er 3 mensen op ons afstapte. Kaneelstokje had ik niet eens herkend, stuk kleiner dan ik had gedacht. Minibeer daarentegen is helemaal niet zo klein. Oh en was een meisje, dat had ik al helemaal niet verwacht. Captain nogiets.
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, en nee in het echt kom je anders over
goed zo, dat werkt volgens mij ook beter.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:33 schreef heloef het volgende:
Jongens in plaats van te zeiken ga ik tegenwoordig gewoon van FOK! af als ik me kut voel.
Maar nu gaat het weer dus: Goedenacht
Dan wacht ik nog even met gaan slapenquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:33 schreef palawan het volgende:
ok, verslag is bijna klaar. is best wel een lang verhaal geworden eigenlijk
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
goed zo, dat werkt volgens mij ook beter.
ik ga ook slapen, weltrusten
Ohjoy.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:33 schreef palawan het volgende:
ok, verslag is bijna klaar. is best wel een lang verhaal geworden eigenlijk
Ik ookquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:35 schreef Myraela het volgende:
Goh, ik zou best wel trek hebben in koffie nu.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na die openbaring van de hema verbaast niets me meer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:38 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]Moet dat nou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Wat een lekkere pronte borstjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na die openbaring van de hema verbaast niets me meer.
thanksquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een lekkere pronte borstjes.
Je hebt nog net geen bh nodig. Ze staan nog best overeindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was het zo erg? Volgens de NS zou ik er om 7 over half geweest moeten zijn, dus ik put the blame on them...quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:39 schreef palawan het volgende:
Maargoed, toen waren we allemaal dus compleet... behalve minibeer die dacht dat hij heel belangrijk was en zo 15minuten te laat kon komen
Voor een man, ja zeker.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij/zij blijft toch wel redelijk lekker.
het enige is wat er over mij staat, maar ach, dan moet ik maar op tijd komen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:39 schreef palawan het volgende:
Maargoed, toen waren we allemaal dus compleet... behalve minibeer die dacht dat hij heel belangrijk was en zo 15minuten te laat kon komen
Ik heb geen hangtietjes.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb jij lekkere tietjes van ons fapbaasje gezien? Delen
Ik gok dat die van mij iets groter zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newb heeft ze ook, een klein beetje
Maar jij bent een sis, bro.quote:
Haha sorry, maar ik had je al eens gezien, dus niet echt een verassing voor me. Maar jij bent ook heel leuk en lief en allesquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:44 schreef kutkloon7 het volgende:
Leuk verslag, beetje jammer dat
[..]
het enige is wat er over mij staat, maar ach, dan moet ik maar op tijd komen.
Volgende keer in utrecht?
Anyway ik ga naar bed
ahw, dat moest ik even horenquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:45 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha sorry, maar ik had je al eens gezien, dus niet echt een verassing voor me. Maar jij bent ook heel leuk en lief en alles
Schouders naar achter.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ook niet als ik naar achter buig
Ik rechtop ook niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ook niet als ik naar achter buig
Dit moet je dus nooit tegen een man zeggen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:45 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha sorry, maar ik had je al eens gezien, dus niet echt een verassing voor me. Maar jij bent ook heel leuk en lief en alles
pics!quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, mijn tieten zijn echt wel ok
Oh tegen hem blijkbaar wel, nevermind.quote:
Echt wel, nu voelt hij zich weer goed, ik voel me goed omdat ik een goede daad heb verricht.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit moet je dus nooit tegen een man zeggen.
Ik kan dat niet meer aanhoren, maar hij wel dus:quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Echt wel, nu voelt hij zich weer goed, ik voel me goed omdat ik een goede daad heb verricht.
Iedereen blij
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh tegen hem blijkbaar wel, nevermind.
Dit is zo killing voor een man om te horenquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
Kutkloon is wel schattig en leuk enzo
Als een schop in de ballen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit is zo killing voor een man om te horen
Sowieso door Rotterdam lopen is niet tof.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:49 schreef Myraela het volgende:
Ik neem voortaan wel een trein eerder. Om half 1 door half Rotterdam zuid lopen is niet tof als meisje.
De volgende keer laat je je versieren door een fokker en blijf je bij hem slapenquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:49 schreef Myraela het volgende:
Ik neem voortaan wel een trein eerder. Om half 1 door half Rotterdam zuid lopen is niet tof als meisje.
JIJ SNAPT MIJ!quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit is zo killing voor een man om te horen
Dus dat jij niet naar meets gaat is gewoon zelfbescherming?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De volgende keer laat je je versieren door een fokker en blijf je bij hem slapen
Dat is ook een optie.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De volgende keer laat je je versieren door een fokker en blijf je bij hem slapen
Klopt, ik probeer hem gewoon te pesten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:50 schreef Myraela het volgende:
Mini is niet schattig alsin kinderlijk of koetsjiekoetsjieeekjoee. Gewoon een toffe gast.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen wilde jou zien, iemand wist niet eens dat je een neger was.
Had je maar moeten gaan koffiedrinkenquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:49 schreef Myraela het volgende:
Ja, stel je voor dat er in een report wordt gezet dat Cactus stomdronken bij een fokker is blijven slapen. Dan is mijn imago voor eeuwig beschadigdquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:51 schreef Strani het volgende:
Dus dat jij niet naar meets gaat is gewoon zelfbescherming?
Dat wist ik tot deze week ook niet. Ik had het nooit achter Heloef gezocht.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lieverd, als het rapport zegt dat je bij maar één fokker bent blijven slapen zal je reputatie er juist op vooruit gaanquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat er in een report wordt gezet dat Cactus stomdronken bij een fokker is blijven slapen. Dan is mijn imago voor eeuwig beschadigd
Klopt jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat er in een report wordt gezet dat Cactus stomdronken bij een fokker is blijven slapen. Dan is mijn imago voor eeuwig beschadigd
Wat is mijn imago nu dan? Dat ik gangbangs doe?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:55 schreef Strani het volgende:
Lieverd, als het rapport zegt dat je bij maar één fokker bent blijven slapen zal je reputatie er juist op vooruit gaan
Ik merk dat in het algemeen wel, dat mensen mij graag willen zien.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar dan in MMO's.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is mijn imago nu dan? Dat ik gangbangs doe?
Het wordt pas interessant als ze je allemaal willen aanrakenquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:56 schreef heloef het volgende:
Ik merk dat in het algemeen wel, dat mensen mij graag willen zien.
Je publieke imago wel. Voor mij ben je gewoon een lief en onzeker meisje dat zich veel harder voordoet dan ze eigenlijk wil zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is mijn imago nu dan? Dat ik gangbangs doe?
Mensen willen wel heel graag aan mijn haar zitten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het wordt pas interessant als ze je allemaal willen aanraken
Ik zat in een preutse MMOquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh dat klopt wel, daar was ik een wandelend sletje
ik moeet lachen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan was ik helemaal niet meer thuis gekomen. Beter was je een echte heer geweest en had je me netjes naar huis gebracht.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:54 schreef palawan het volgende:
[..]
Had je maar moeten gaan koffiedrinken
quote:
Wat is een MMO?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh dat klopt wel, daar was ik een wandelend sletje
Ik ben lief en soms een bitch, het valt wel mee met dat roleplaying bij mijquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:57 schreef Strani het volgende:
Je publieke imago wel. Voor mij ben je gewoon een lief en onzeker meisje dat zich veel harder voordoet dan ze eigenlijk wil zijn.
iets van mass multiplayer of zo. Veel mensen zonder leven die samen een online spelletje spelen.quote:
Had ik de trein terug niet meer gehaald waarschijnlijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan was ik helemaal niet meer thuis gekomen. Beter was je een echte heer geweest en had je me netjes naar huis gebracht.
Ik weet eigenlijk niks van je. Niet eens waar je ongeveer woont, geloof ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben lief en soms een bitch, het valt wel mee met dat roleplaying bij mijIn het echt ben ik sowieso bijdehand
Goh wat vervelend nou.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:59 schreef palawan het volgende:
[..]
Had ik de trein terug niet meer gehaald waarschijnlijk
Is dat erg?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:59 schreef palawan het volgende:
[..]
Had ik de trein terug niet meer gehaald waarschijnlijk
Cactus doet niet aan meets.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgend jaar moeten we een keer afspreken.
Ik ben speciaal, ze maakt vast een uitzondering voor me.quote:
Dan doe ik het goed met anoniem blijvenquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:00 schreef Strani het volgende:
Ik weet eigenlijk niks van je. Niet eens waar je ongeveer woont, geloof ik.
Oh, dan ben ik in dezelfde provincie opgegroeid. Kijk, we hebben al wat gemeen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan doe ik het goed met anoniem blijvenIk woon in Arnhem, dat is geloof ik wel algemeen bekend inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |