iceteaquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
Thuis, schoon, zacht en versierd door de barman die me een blikje icetea voor onderweg gafen door drie kerels uit het Gooi die mijn nachtcreme hebben gehosseld en wilden houden
Bedankt voor de mededelingquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga naar het echtelijk bed. Veel plezier hier!
Je oma was een wijs vrouwquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Weggaan zonder iets te zeggen is onbeleefd zei mijn oma al.
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
Thuis, schoon, zacht en versierd door de barman die me een blikje icetea voor onderweg gafen door drie kerels uit het Gooi die mijn nachtcreme hebben gehosseld en wilden houden
Jij hebt vandaag de toon gezetquote:
Euhm Michael Scofield alleen dan 15 kilo dikker ofzo?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:08 schreef Moonwalk het volgende:
Cactus hoe zag die barman eruit? In de richting van welk bekend persoon
Kom UO met me spelen dan, mattie.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat speel ik al sinds april niet meer
en je waser zo goed inquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat speel ik al sinds april niet meer
wat is het dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog erger dan WoW, doe het niet.
Je kan beter heroïne doen danquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog erger dan WoW, doe het niet.
Euhm, nou paar keer misstapje, maar officieel heb je gelijk ja. Maar dat verleer je niet hoor, denk ikquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:14 schreef ElDinosaur het volgende:
Die doe je toch ook al sinds april ofzo niet?
hoe heet het? bij de u denk ik altijd aana unreaal. nooit gedaan trouwensquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ook zo'n mmorpg geval. maar dan uit de steentijd.
Net als fietsen, even wennen maar dan gaat het wel weer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Euhm, nou paar keer misstapje, maar officieel heb je gelijk ja. Maar dat verleer je niet hoor, denk ik
komt er zometeen aan, of morgen.... misschienquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog zo'n verslag schrijft als de vorige meet, dat zou tof zijn om te lezen!
Ultima Onlinequote:Op zaterdag 17 december 2011 01:16 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe heet het? bij de u denk ik altijd aana unreaal. nooit gedaan trouwens
cactuss en ik hebben een haatliefde verhouding. of zo/quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt vanavond...
Zorgt voor de beste sexquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:17 schreef dawg het volgende:
[..]
cactuss en ik hebben een haatliefde verhouding. of zo/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |