Kom kom, zo erg ziet Bartho Braat er nu ook weer niet uit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:16 schreef formerjellybean het volgende:
We zijn er wel achter gekomen dat mijn schoolcrush die bekend is geworden lelijk oud word![]()
Dat krijg je ervan als je mij dagelijks treitert door op tv te komen in soaps en reclames
Ik dacht even dat het al een paar delen geleden was besprokenquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ja cmon..lees gewoon terug dan het staat er met geuren en kleuren en fotos en filmpjes
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #644 Hoi!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het al een paar delen geleden was besproken
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Kom kom, zo erg ziet Bartho Braat er nu ook weer niet uit.
Ik kijk nu die achtervolg scene op het dak. Die krasquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Even denken, ik denk 35 ofzo, jij?
Weet je nog een leuke film met hem
Sorry, ik ben ook zó slecht met vrouwen hé.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]Het is wel een generatie jonger
Ik zei het tochquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kijk nu die achtervolg scene op het dak. Die kras![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat van een fapbaasjequote:
Ik heb een fapbaasje van jou gemaakt vanavond. Niet liegen.quote:
Ja maarquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb een fapbaasje van jou gemaakt vanavond. Niet liegen.
Ik ben zelf maar aan dat Spaanstalige artikel begonnen..ik kan het me niet verloorloven je te betalen vrees ik.quote:
Waarom niet? Jij krijgt er toch ook voor betaald? Als je het door mij laat doen dan geef je mij een deel van wat jou betaald werd. Dan verdien je dus geld met niks doen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben zelf maar aan dat Spaanstalige artikel begonnen..ik kan het me niet verloorloven je te betalen vrees ik.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja maarhij deed zo van pot en ketel enzo
Ja maar ik heb een maandelijks maximum aan artikel dus de artikelen die ik niet doe kosten me sowieso geld.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij krijgt er toch ook voor betaald? Als je het door mij laat doen dan geef je mij een deel van wat jou betaald werd. Dan verdien je dus geld met niks doen.
Je mag ook voor m'n drugs-imperium komen werken natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:35 schreef Moonwalk het volgende:
Ik was al helemaal blij met mn nieuwe job
Dat is me te gevaarlijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Je mag ook voor m'n drugs-imperium komen werken natuurlijk.
Helaas niet..sterker nog, ik hou niet van salsa. Ik kan vallenato soms nog wel waarderen maar ik weet niet of je dat kent? Hier, een video van een Colombiaans liedje dat ik erg leuk vind:quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is me te gevaarlijk![]()
Kan je eigenlijk een beetje salsa dansen?
Wat is dezen Strani. Ik overweeg nu een andere supplierquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas niet..sterker nog, ik hou niet van salsa. Ik kan vallenato soms nog wel waarderen maar ik weet niet of je dat kent? Hier, een video van een Colombiaans liedje dat ik erg leuk vind:
Sinji, vriend, de beste supplier is iemand die ook tijdens de meest passionele salsafeesten nog oog heeft voor zaken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat is dezen Strani. Ik overweeg nu een andere supplier
Ok, true truequote:Op vrijdag 16 december 2011 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Sinji, vriend, de beste supplier is iemand die ook tijdens de meest passionele salsafeesten nog oog heeft voor zaken.
Het gaat toch ook helemaal niet om de liedjes, het gaat om de sensuele dans met een sexy partnerquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas niet..sterker nog, ik hou niet van salsa. Ik kan vallenato soms nog wel waarderen maar ik weet niet of je dat kent? Hier, een video van een Colombiaans liedje dat ik erg leuk vind:
Het is trouwens grappig om te zien hoe Europese vrouwen helemaal uit hun dak gaan op salsa en allemaal gekke dansbewegingen maken en zich helemaal exotisch voelen, voor vijf minuutjes. Dat was voor m'n vrouw erg raar om te zien want in Colombia dansen ze helemaal niet zo overdreven.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ok, true true
Maar meer liefde voor salsa. Want salsa
Bachata mag ook, maar dat zal je dan ook niet zo leuk vinden gok ik zoquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:47 schreef Strani het volgende:
Er is genoeg latijns-Amerikaanse muziek (en Spaanse muziek) die ik erg leuk vind, maar salsa, nee.
Ja, nee, dat doet me niet zoveel. Vind je het liedje nou wat?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het gaat toch ook helemaal niet om de liedjes, het gaat om de sensuele dans met een sexy partner
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is trouwens grappig om te zien hoe Europese vrouwen helemaal uit hun dak gaan op salsa en allemaal gekke dansbewegingen maken en zich helemaal exotisch voelen, voor vijf minuutjes. Dat was voor m'n vrouw erg raar om te zien want in Colombia dansen ze helemaal niet zo overdreven.
Meh, ik ben meer van de reguliere popmuziek dan. Fito Paez, Miranda, Oreja de van Gogh etc.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Bachata mag ook, maar dat zal je dan ook niet zo leuk vinden gok ik zo
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:49 schreef ElDinosaur het volgende:
Als je sensueel wilt kan je beter voor Zouk gaan imo..
Als ze dat toch eens wisten hequote:Op vrijdag 16 december 2011 23:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]![]()
dat heb ik dus ook altijd
![]()
![]()
![]()
Het is schattig en lachwekkend om te zien, al die overdreven scheve moves, maar wel leuk
Ja echt prachtig, maar ik zie wel eens Nederlandse mannen die het echt als een volleerde zuid amerikaan hups neerzetten hoor. Dan zie je alle vrouwen kijken van OH moet je dat zienquote:
Misschien moet ik maar eens interesse in salsa gaan vijnzen dan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja echt prachtig, maar ik zie wel eens Nederlandse mannen die het echt als een volleerde zuid amerikaan hups neerzetten hoor. Dan zie je alle vrouwen kijken van OH moet je dat zien![]()
![]()
Balen dat ik moest werken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, kaneelstokje meldt net dat de orgie is begonnen.
Oh moest je wel doen dat is echt zo cutequote:Op vrijdag 16 december 2011 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar eens interesse in salsa gaan vijnzen dan.
Maar serieus, ik heb gevoel voor ritme en zo maar die muziek zet me gewoon niet aan het dansen. Op m'n huwelijksreceptie bestond de helft van de gasten uit de dansvereniging van de oma van m'n vrouw en ik durfde het echt niet aan om voor die mensen te gaan dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |