quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Danjil bescheiden? Dat weet ie dan goed te verbergen!
En zelf gaan zitten gieren naast mequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, de poliep heeft een Roel_________!
Wat zou er met met Notorious zijn gebeurd?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:51 schreef Karina het volgende:
Wat zou er met Daniel Sahuleka gebeurd zijn?
Holy crappersquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
In mijn lilliputter droom was DK een Roel en werkten we in het circus...ik keek naar mijn ledenmaatjes moest keihard lachen en hakte zo mn voetjes eraf
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
En zelf gaan zitten gieren naast me
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar verdienen ze dik geld mee!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:51 schreef Karina het volgende:
Die kutzooi weer, grafiekjes, twitters, als een treinleuk.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]Het Duitse woord voor mobieltje is zo stom, een Handy.
Ik snap dat niet, als ik Renate was zou ik hem toch eens porren om het duidelijk te makenquote:
Ik moest lachen door dit berichtquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Koel dit, koel dat, nou Winston is het is daar vast fris.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:52 schreef Daph_ het volgende:
Jeesh ze zijn wel ontzettend opdringerig met die redroom enzo he
En als hij zich niet lekker voelt, dan zie je hem krimpenquote:
Pikstraf, opgelostquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, als ik Renate was zou ik hem toch eens porren om het duidelijk te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |