SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Je meent het.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je speelt een EL wedstrijd tegen een CL ploeg
Qua inkomsten wordt dit gewoon een CL wedstrijd, stadion uitverkocht, hoge TV-gelden dankzij Man-Uquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je speelt een EL wedstrijd tegen een CL ploeg
Ajax - Athletic Bilbao daar was ik bij 1978, één van de mooiste wedstrijden (qua spanning dan) die ik gezien heb, shit ik word oudquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:41 schreef BobW het volgende:
Lokomotiv Moskou/Athletic de Bilbao - Ajax
Wat.. ik ben het met hem eens, je komt echt niet ver in dit tournooi met tegenstanders als Porto, Man C, Man U ec.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax - Athletic Bilbao daar was ik bij 1978, één van de mooiste wedstrijden (qua spanning dan) die ik gezien heb, shit ik wordt oud
Jaaaa door die 10.000 man extra die er op af komen genereer je idd héél veel extra centjesquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Qua inkomsten wordt dit gewoon een CL wedstrijd, stadion uitverkocht, hoge TV-gelden dankzij Man-U
Dat het financieel nog wel goed gaat bij julliequote:Op vrijdag 16 december 2011 13:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
vorig topic ook al gevraagd: wat voor voordelen levert het op voor ajax nu we weer naar categorie 3 gaan?
Wat deze meneer zegt. Ik ben (als ajacied) erg blij met deze loting. Wat een affiche man, beter dan een of andere FC Nasdrovjaquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat.. ik ben het met hem eens, je komt echt niet ver in dit tournooi met tegenstanders als Porto, Man C, Man U ec.
Dan liever een mooi affiche en je richten op de competitie. Ik wil wel ruilen hoor, misschien vinden mensen me negatief nu maar ik geef niks omdat schijt tournooitje, CL wil je spelen.. dusl ekker op de competitie richten.
ja.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jaaaa door die 10.000 man extra die er op af komen genereer je idd héél veel extra centjes
Hier is iedereen het gewoon mee eens hoor, het gaat om zijn onzin stelling over het feit dat Ajax nu al kansloos is voor de titel, als je dat stelt volg je de Eredivisie gewoon nog niet zo lang.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat.. ik ben het met hem eens, je komt echt niet ver in dit tournooi met tegenstanders als Porto, Man C, Man U ec.
Dan liever een mooi affiche en je richten op de competitie. Ik wil wel ruilen hoor, misschien vinden mensen me negatief nu maar ik geef niks omdat schijt tournooitje, CL wil je spelen.. dusl ekker op de competitie richten.
Dat zeg ik, ik bedoel wat fucking Basel kan kunnen wij ook.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:45 schreef Smoofie het volgende:
United won ook makkelijk van Basel en Benfica
Ajax kennende gooien ze de entreeprijzen flink omhoog.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jaaaa door die 10.000 man extra die er op af komen genereer je idd héél veel extra centjes
Denken dat het gaat om personen ipv ticketprijsquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:45 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat deze meneer zegt. Ik ben (als ajacied) erg blij met deze loting. Wat een affiche man, beter dan een of andere FC Nasdrovja
Het best eerst 3 wedstrijden met gemak winnen van oost-europese baggerclubjes en dan Man U verslaan in de finale. Dat is mooier.quote:
Ja dat doen we ffquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het best eerst 3 wedstrijden met gemak winnen van oost-europese baggerclubjes en dan Man U verslaan in de finale. Dat is mooier.
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:47 schreef pqrstuvw het volgende:
Dit boeit niet echt meer nu. Waar ik zonet al ziek van ben geworden is dat Olympic Lyon, uiteraard, de beste loting heeft die ze zich konden wensen in de CL, Apoel Nicosia.
Dit lootje had van Ajax kunnen (moeten) zijn.
Het kan bijna niet maar zelfs dit riekt.
Sowieso denken dat veel publiek geld in het laatje brengtquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Denken dat het gaat om personen ipv ticketprijs
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:47 schreef pqrstuvw het volgende:
Dit boeit niet echt meer nu. Waar ik zonet al ziek van ben geworden is dat Olympic Lyon, uiteraard, de beste loting heeft die ze zich konden wensen in de CL, Apoel Nicosia.
Durven ze niet tegen Ajax.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:47 schreef Muto het volgende:
Man U gaat toch met het d-elftal spelen.
oh, daar komt het omkoping verhaal weerquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:47 schreef pqrstuvw het volgende:
Uh, heb je wel eens gezien wie er allemaal in de EL spelen vanaf dit moment? Vergeet die Oost-Europese bagger teams, daar speel je niet meer tegen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het best eerst 3 wedstrijden met gemak winnen van oost-europese baggerclubjes en dan Man U verslaan in de finale. Dat is mooier.
Echt wel. Er zijn drie competities belangrijker voor ze.quote:
Ja, dr zat een knikker in dat balletjequote:Op vrijdag 16 december 2011 13:47 schreef pqrstuvw het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sowieso denken dat veel publiek geld in het laatje brengt![]()
Of het nou gaat om aantallen of ticketprijs.
Tegen wie speelt Twente dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:49 schreef Kremers het volgende:
[..]
Uh, heb je wel eens gezien wie er allemaal in de EL spelen vanaf dit moment? Vergeet die Oost-Europese bagger teams, daar speel je niet meer tegen.
Nee joh. Dat van TV-gelden was btw onzin.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Zo'n wedtrijd tegen MUFC levert al snel 1.5 miljoen op/
Ik heb gehoord dat ze met het G-elftal gaan spelen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:47 schreef Muto het volgende:
Man U gaat toch met het d-elftal spelen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:48 schreef Saekerhett het volgende:
Makkie. Daarna Bilbao of Moskou, ook makkie.
Kan niet. Suarez speelt bij Liverpool.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze met het G-elftal gaan spelen.
50.000 x 65 euquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sowieso denken dat veel publiek geld in het laatje brengt![]()
Of het nou gaat om aantallen of ticketprijs.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 13:48:07Ricardo van Rhijn start zondag tegen ADO in de basis, liet Frank de Boer weten tijdens het persmoment. http://t.co/QsJO6sfX #ajaado reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 13:50:11Ook Derk Boerrigter is fit voor ADO Den Haag. 'Hij zit in elk geval op de bank', aldus De Boer, vrijdag op de Toekomst. #ajaado reageer retweet
Net of dat er tegen bijvoorbeeld Schalke of Valencia geen hond zou zittenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Zo'n wedtrijd tegen MUFC levert al snel 1.5 miljoen op/
bronquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee joh. Dat van TV-gelden was btw onzin.
Weer een nieuwe Messi.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:50 schreef Olep het volgende:
Overigens:twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 13:48:07Ricardo van Rhijn start zondag tegen ADO in de basis, liet Frank de Boer weten tijdens het persmoment. http://t.co/QsJO6sfX #ajaado reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 13:50:11Ook Derk Boerrigter is fit voor ADO Den Haag. 'Hij zit in elk geval op de bank', aldus De Boer, vrijdag op de Toekomst. #ajaado reageer retweet
niet a 65 eu per kaartquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of dat er tegen bijvoorbeeld Schalke of Valencia geen hond zou zitten
Top exit Blindquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:50 schreef Olep het volgende:
Overigens:twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 13:48:07Ricardo van Rhijn start zondag tegen ADO in de basis, liet Frank de Boer weten tijdens het persmoment. http://t.co/QsJO6sfX #ajaado reageer retweet
Tegen Nicosia zou het iig niet vol zitten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of dat er tegen bijvoorbeeld Schalke of Valencia geen hond zou zitten
Nou ja, Ajax heeft niet zelf de rechten. Uiteindelijk gaat al het geld in de TV-poule, wat weer verdeeld wordt onder de Nederlandse clubs. Vloeit echt niet rechtstreeks naar Ajax.quote:
dat meen je niet? wat zijn dat voor cheap ass supportersquote:
Alle buitenechtelijke zoontjes van Giggs?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, de loting zal wel zuiver zijn. Ik had alleen kaliber Barca gehoopt voor Lyon.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:48 schreef eight het volgende:
[..]
oh, daar komt het omkoping verhaal weer
Denken dat Ajax tegen Valencia dezelfde prijzen hanteert als tegen ManU, is Feyenoord met zulk beleid failliet gegaan ofzo?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:52 schreef eight het volgende:
[..]
dat meen je niet? wat zijn dat voor cheap ass supporters
En van Wes Down.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle buitenechtelijke zoontjes van Giggs?
Áls ze komenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:53 schreef muzas het volgende:
Sowieso, engelse fans in de stad/het stadion
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:47 schreef TWP het volgende:
Manchester United is de laatste jaren gewoon ontzettend gehyped. In werkelijkheid zijn ze veel minder goed dan de media je doen geloven. Een seniele coach en over het paard getilde spelers, dat zijn het. Ik zet in op 1-1 daar in Engeland en 2-0 in Damsko.
Thanksquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
. Ik hoor het alweer, na de 6-0 tegen het machtige Real tikken jullie nu ook Man. U. compleet van het veld.
AjaxJullie zijn de grootste
Eens en de mooistequote:Op vrijdag 16 december 2011 13:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
. Ik hoor het alweer, na de 6-0 tegen het machtige Real tikken jullie nu ook Man. U. compleet van het veld.
AjaxJullie zijn de grootste
Nee dat snap ik ook wel. Dan zitten er 10.000 minder dan tegen Man U. Net of dat een wedstrijd tegen Manchester opeens zorgt voor CL inkomsten. Dat dus never nooit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Tegen Nicosia zou het iig niet vol zitten.
Nee idd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel. Dan zitten er 10.000 minder dan tegen Man U. Net of dat een wedstrijd tegen Manchester opeens zorgt voor CL inkomsten. Dat dus never nooit.
Het hoort gewoon uitverkocht te zijn, ook tegen mindere ploegenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Denken dat Ajax tegen Valencia dezelfde prijzen hanteert als tegen ManU, is Feyenoord met zulk beleid failliet gegaan ofzo?
Is het ook maar tegen lagere prijzen, serieus geven ze geen rekenles in Rotterdam?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:54 schreef eight het volgende:
[..]
Het hoort gewoon uitverkocht te zijn, ook tegen mindere ploegen
Het zou nog steeds aardig gevuld zijn, belangrijker, de kans op een volgende ronde zou zeer aanwezig zijn geweest.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Tegen Nicosia zou het iig niet vol zitten.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is het ook maar tegen lagere prijzen, serieus geven ze geen rekenles in Rotterdam?
ja, jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is het ook maar tegen lagere prijzen, serieus geven ze geen rekenles in Rotterdam?
Allemaal mooi, maar ik kijk liever naar Ajax - ManU.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:55 schreef pqrstuvw het volgende:
[..]
Het zou nog steeds aardig gevuld zijn, belangrijker, de kans op een volgende ronde zou zeer aanwezig zijn geweest.
heb je mijn rekensommetje al af dirkie? 65 eu x 50.000 tegen ManU en 35 eu x 50.000 tegen Valencia of wat dan ook. En dan wil ik graag het verschil tussen beide weten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zet jezelf nog eens lekker verder voor schut met je CL waardige inkomsten. Ik zou nog eens een goed gaan oefenen op staartdelingen.
Ook meer business seats enz.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
heb je mijn rekensommetje al af dirkie? 65 eu x 50.000 tegen ManU en 35 eu x 50.000 tegen Valencia of wat dan ook. En dan wil ik graag het verschil tussen beide weten.
Sjempieons liek, kool, Roenie, Ajax is de mooiste club in de wereld, pindarotjesquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:56 schreef Saekerhett het volgende:
Jammer dat Koeman niet bij de analyse zit:
Mansjéster Jenaaithet.
double ninja editquote:
Sowieso veel bobo's die smijten met het geld, vermoedelijk tikt Ajax wel de 2 miljoen aan met een wedstrijdje tegen ManU.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Sjempieons liek, kool, Roenie, Ajax is de mooiste club in de wereld, pindarotjesz
Wat denk je nou? Dat Ajax voor een EL wedstrijd tegen Man U even een gemiddelde ticketprijs van 65 euro durft te vragen? Alleen omdat het tegen Man U is ipv tegen Valencia 35 euro? 2 jaar geleden betaalde jullie 75 euro voor een CL passepartout. Daar klaagde jullie toen steen en been over. Denk je nou werkelijk dat een kaartje voor een wedstrijd in de EL tegen Man U nu 65 euro gemiddeld gaat kosten?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
heb je mijn rekensommetje al af dirkie? 65 eu x 50.000 tegen ManU en 35 eu x 50.000 tegen Valencia of wat dan ook. En dan wil ik graag het verschil tussen beide weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |