ja, jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is het ook maar tegen lagere prijzen, serieus geven ze geen rekenles in Rotterdam?
Allemaal mooi, maar ik kijk liever naar Ajax - ManU.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:55 schreef pqrstuvw het volgende:
[..]
Het zou nog steeds aardig gevuld zijn, belangrijker, de kans op een volgende ronde zou zeer aanwezig zijn geweest.
heb je mijn rekensommetje al af dirkie? 65 eu x 50.000 tegen ManU en 35 eu x 50.000 tegen Valencia of wat dan ook. En dan wil ik graag het verschil tussen beide weten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zet jezelf nog eens lekker verder voor schut met je CL waardige inkomsten. Ik zou nog eens een goed gaan oefenen op staartdelingen.
Ook meer business seats enz.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
heb je mijn rekensommetje al af dirkie? 65 eu x 50.000 tegen ManU en 35 eu x 50.000 tegen Valencia of wat dan ook. En dan wil ik graag het verschil tussen beide weten.
Sjempieons liek, kool, Roenie, Ajax is de mooiste club in de wereld, pindarotjesquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:56 schreef Saekerhett het volgende:
Jammer dat Koeman niet bij de analyse zit:
Mansjéster Jenaaithet.
double ninja editquote:
Sowieso veel bobo's die smijten met het geld, vermoedelijk tikt Ajax wel de 2 miljoen aan met een wedstrijdje tegen ManU.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Sjempieons liek, kool, Roenie, Ajax is de mooiste club in de wereld, pindarotjesz
Wat denk je nou? Dat Ajax voor een EL wedstrijd tegen Man U even een gemiddelde ticketprijs van 65 euro durft te vragen? Alleen omdat het tegen Man U is ipv tegen Valencia 35 euro? 2 jaar geleden betaalde jullie 75 euro voor een CL passepartout. Daar klaagde jullie toen steen en been over. Denk je nou werkelijk dat een kaartje voor een wedstrijd in de EL tegen Man U nu 65 euro gemiddeld gaat kosten?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
heb je mijn rekensommetje al af dirkie? 65 eu x 50.000 tegen ManU en 35 eu x 50.000 tegen Valencia of wat dan ook. En dan wil ik graag het verschil tussen beide weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |