SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Je meent het.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je speelt een EL wedstrijd tegen een CL ploeg
Qua inkomsten wordt dit gewoon een CL wedstrijd, stadion uitverkocht, hoge TV-gelden dankzij Man-Uquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je speelt een EL wedstrijd tegen een CL ploeg
Ajax - Athletic Bilbao daar was ik bij 1978, één van de mooiste wedstrijden (qua spanning dan) die ik gezien heb, shit ik word oudquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:41 schreef BobW het volgende:
Lokomotiv Moskou/Athletic de Bilbao - Ajax
Wat.. ik ben het met hem eens, je komt echt niet ver in dit tournooi met tegenstanders als Porto, Man C, Man U ec.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax - Athletic Bilbao daar was ik bij 1978, één van de mooiste wedstrijden (qua spanning dan) die ik gezien heb, shit ik wordt oud
Jaaaa door die 10.000 man extra die er op af komen genereer je idd héél veel extra centjesquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Qua inkomsten wordt dit gewoon een CL wedstrijd, stadion uitverkocht, hoge TV-gelden dankzij Man-U
Dat het financieel nog wel goed gaat bij julliequote:Op vrijdag 16 december 2011 13:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
vorig topic ook al gevraagd: wat voor voordelen levert het op voor ajax nu we weer naar categorie 3 gaan?
Wat deze meneer zegt. Ik ben (als ajacied) erg blij met deze loting. Wat een affiche man, beter dan een of andere FC Nasdrovjaquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat.. ik ben het met hem eens, je komt echt niet ver in dit tournooi met tegenstanders als Porto, Man C, Man U ec.
Dan liever een mooi affiche en je richten op de competitie. Ik wil wel ruilen hoor, misschien vinden mensen me negatief nu maar ik geef niks omdat schijt tournooitje, CL wil je spelen.. dusl ekker op de competitie richten.
ja.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jaaaa door die 10.000 man extra die er op af komen genereer je idd héél veel extra centjes
Hier is iedereen het gewoon mee eens hoor, het gaat om zijn onzin stelling over het feit dat Ajax nu al kansloos is voor de titel, als je dat stelt volg je de Eredivisie gewoon nog niet zo lang.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat.. ik ben het met hem eens, je komt echt niet ver in dit tournooi met tegenstanders als Porto, Man C, Man U ec.
Dan liever een mooi affiche en je richten op de competitie. Ik wil wel ruilen hoor, misschien vinden mensen me negatief nu maar ik geef niks omdat schijt tournooitje, CL wil je spelen.. dusl ekker op de competitie richten.
Dat zeg ik, ik bedoel wat fucking Basel kan kunnen wij ook.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:45 schreef Smoofie het volgende:
United won ook makkelijk van Basel en Benfica
Ajax kennende gooien ze de entreeprijzen flink omhoog.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jaaaa door die 10.000 man extra die er op af komen genereer je idd héél veel extra centjes
Denken dat het gaat om personen ipv ticketprijsquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:45 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat deze meneer zegt. Ik ben (als ajacied) erg blij met deze loting. Wat een affiche man, beter dan een of andere FC Nasdrovja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |