Pardon?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eredivisieclubs 53 miljoen verlies. Dus die Duitse club moet weer gepromoot worden.
Zoveel waarheid in deze post. Respect voor Heracles hoor, leuke club en leuk voetbal. Ook Jan Smit is geen verkeerde vent, maar ik zie hem gewoon niet graag in VI. Zelfde verhaal voor die rooie potquote:Op vrijdag 16 december 2011 06:07 schreef Perico het volgende:
Jan Smit moet je hoogstens 1x per jaar als gast hebben. Dit wordt dus niks, en met Babs samen al helemaal niks.
Koningskoppel Boskamp / Schelvecchio is 15 klassen beter.
Ja ik denk dat ik vanavond maar oversla, die Smit is net een plaat met een kras en Barbara tja laat maarquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zoveel waarheid in deze post. Respect voor Heracles hoor, leuke club en leuk voetbal. Ook Jan Smit is geen verkeerde vent, maar ik zie hem gewoon niet graag in VI. Zelfde verhaal voor die rooie pot
Ook geen verkeerde vent?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zoveel waarheid in deze post. Respect voor Heracles hoor, leuke club en leuk voetbal. Ook Jan Smit is geen verkeerde vent, maar ik zie hem gewoon niet graag in VI. Zelfde verhaal voor die rooie pot
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat er geen geluid bij Gifjes zit, die lach van Hugoquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit gifje mag wat bij betreft ook in de OP.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwanger worden op die manier kan alleen in fims
Dit dusquote:Op vrijdag 16 december 2011 06:07 schreef Perico het volgende:
Jan Smit moet je hoogstens 1x per jaar als gast hebben. Dit wordt dus niks, en met Babs samen al helemaal niks.
Koningskoppel Boskamp / Schelvecchio is 15 klassen beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |