quote:Op donderdag 15 december 2011 20:05 schreef miss-jones25 het volgende:
Mijn buik groeit in eens snel !!
Weekend menstruatie pijn gehad, en naar de gyn geweest omdat ik me zo druk maakte erom
Dat had ik al verteld hier
maar merk sinds 2 dagen dat er dus echt wat gebeurd want mn buik groeit
Nee, nu vind ik je ineens stukken minder aantrekkelijkquote:Op donderdag 15 december 2011 20:06 schreef Zoë23 het volgende:
Fee-nix: ja je kunt t wel goed zien idd.
Maar bij n tampon voel je t ook wel + het touwtje beweegt haha (klinkt niet zo aantrekkelijk hè)
Ik ben me er wel bewust van omdat ik m'n spieren teveel aanspan en dat is dan ook weer niet goed.
(zelfde als buikspieren) maar t lukt me aardig om t te ontspannen allemaal.
Als ik er niet over begonnen was hadden ze het er bij mij ook niet over gehad.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:22 schreef Susie het volgende:
Wh00t? NTS heeft morgen haar draakje? Succes vrouwtje!
Wat las ik nou over 100 kg en niet meer thuis mogen bevallen of iets dergelijks? Wat raar? En wat een verschil toch bij iedere praktijken. Ik was echt wel erg over die 100 en er is met geen woord over gesproken!
Ahhh shitquote:Op donderdag 15 december 2011 20:42 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nee, nu vind ik je ineens stukken minder aantrekkelijk![]()
. Hahaha.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef HighVolume het volgende:
Wij verwachten in mei een kleine en hebben vandaag de 20 weken echo gehad en we krijgen een dochter
dank je ! Ja gelukkig kerngezondquote:Op donderdag 15 december 2011 23:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!De echo was verder ook helemaal goed?
Alleen als je VK die meting doet denk ik? Bij ons gebeurd de echo ergens anders, dus dan moet je daarna terug naar de VK voor de gehele uitslag..quote:Op vrijdag 16 december 2011 06:08 schreef Marrije het volgende:
Bijtje, heb je al bloed laten prikken? Zo ja dan kun je de uitslag meteen na de nekplooimeting krijgen.
Iets minder in 2-en dan gisteren, maar goed de dag is dan ook pas net begonnen...quote:
Miss ongeduldquote:Op vrijdag 16 december 2011 08:37 schreef Asyniur het volgende:
en de laptop doet het wel nog, maar ik had blijkbaar niet genoeg geduldHopelijk heb ik niks verknald gisteren en kan ik dadelijk het filmpje uploaden
Hij schupt terug moedersquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:20 schreef Asyniur het volgende:
Fijn Orea!
Kijk nou eens! Gisteravond gemaakt (dus 23w5d).
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:33 schreef Kyara het volgende:
Nou bloeddruk was alleen maar hoger![]()
Vanmiddag naar ziekenhuis voor uitgebreide check met cts, echo en weet ik veel wat.
Waarschijnlijk loos alarm want weinig eiwit in urine maar was toch wel even schrikken.
Ik hoop loos alarm. Neem je voor de zekerheid je zkhtas mee of is dat overdreven? Succes.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:33 schreef Kyara het volgende:
Nou bloeddruk was alleen maar hoger![]()
Vanmiddag naar ziekenhuis voor uitgebreide check met cts, echo en weet ik veel wat.
Waarschijnlijk loos alarm want weinig eiwit in urine maar was toch wel even schrikken.
Sorry.. Mijn zwangerschapsdementie/dufheid begint irritante vormen aan te nemen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:56 schreef Kyara het volgende:
Ben al wel flink aan het wassen (liep een beetje achter) en zal ook wat dingetjes alvast klaarleggen en voor de zekerheid ook maar de batterijen voor de camera opladen.
Trouwens nog geen LLM hoor DF, morgen pas
Dat wist ze zelf ook nog niet toch? Ik ben ook érg benieuwd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:06 schreef Soempie het volgende:
Wie weet...ben wel benieuwd of het dan een jongetje of meisje is? Of is dat wel al bekend?
Kyara, goed om te horen in elk geval dat je man onderweg is. Echt wel spannend vanmiddag.
Whehehequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:13 schreef Kyara het volgende:
Nee dat weet ze niet inderdaad. Ze denkt zelf een jongetje. Ik denk een meisje trouwens. Maar goed, ik was ook helemaal overtuigd dat een goede vriend van ons oom zou worden van een meisje (manlief dacht dat trouwens ook, was op basis van buiken vergelijking). Maar ze heet Bram.
Oh een jongen. Vergeet m'n vorige vraag maarquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:14 schreef Kyara het volgende:
Ben trouwens wel elke keer een beetje bang als er weer een jongetje wordt geboren dat ze met onze naam aan de haal gaan. Herkent iemand dat?
Nou is fok wat minder erg maar mijn nichtje is dus een week voor mij uitgerekend. Zij krijgen een jongen (maar weten dus niet dat wij dat ook krijgen).
Oeh! Ik denk een meisje.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:19 schreef Soempie het volgende:
Wij weten het wel, maar we vertellen het nog niet.
Weer fris gekapt straks je kraambed in. Goed plan!quote:En Kyara, dat is echt heel herkenbaar.Gelukkig zijn er geen zwangeren op dit moment in onze directe omgeving. Als dat wel het geval was geweest, tja, jammer dan. Deze naam wordt het gewoon en ik heb bewijs dat ik het al maanden geleden bedacht heb.
M'n zus is wel net gestopt met de pil, dus ben stiekem wel blij dat we eerder zijn.
![]()
Nou, vanmorgen naar de kapper geweest. 30 cm van m'n haar af, maar gelukkig nog wel lang (net op/ over m'n schouders). En straks bezoek, terwijl ik het liefst nu in bed zou kruipen.
Denk ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:20 schreef Kuukske het volgende:
Oeh! Ik denk een meisje.. We zullen zien over een paar weken
.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:25 schreef Soempie het volgende:
Ja, precies.gaat er 's nachts steeds op liggen. Maargoed, hij vindt het maar niks dat er zo'n stuk af is. Ik vind het veel leuker, kan mn haar weer lekker los, ipv saai in een staart.
En het bezoek is hier zo rond half 1, dus nog even liggen heeft niet zo heel veel nut.
Een meisje...de meningen zijn heel erg verdeeld in de directe omgeving.De een kan het aflezen uit m'n ogen, de ander ziet het aan m'n buik.. Vind het heel komisch, vooral als ze het dan mis hebben en heel stellig zijn.
Of iemand die vol trots vertelde dat hij oom of tante zou worden. Hij wist het geslacht van de baby namelijk nog niet....quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:33 schreef Soempie het volgende:
Waar las ik dat nou, iets van: een kindje die zei dat er een meisje in de buik zou zitten met de naam Broertje.Zoiets was het.
Te schattig.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Of iemand die vol trots vertelde dat hij oom of tante zou worden. Hij wist het geslacht van de baby namelijk nog niet....
Ook geen voorgevoel, heel gek. Vorige keer heb k wel gedacht, als k nu zwanger wordt wordt het een jongen, klopte dus ook. Al was k er van overtuigd dat t een meisje werd, maar dat was ook mn voorkeur vorige keer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:33 schreef Soempie het volgende:
Leuk om te lezen Kuuks. En bij jou moet ik ook aan een jongetje denken, inderdaad.
Octo, dat met die namenkwestie..Wanneer kwam je er dan achter dat zij de naam Hannah ook al in gedachten hadden? Lijkt me heel erg lastig..Maarja, een naam kun je niet zo claimen natuurlijk.
En ik kan trouwens iedereen aanraden om aan het eind naar de kapper te gaan en dan ook een hoofdmassage te nemen. Was echt zo fijn!
Son, geen voorkeur, maar misschien wel een voorgevoel? Waar las ik dat nou, iets van: een kindje die zei dat er een meisje in de buik zou zitten met de naam Broertje.Zoiets was het.
Te schattig
[..]
Of iemand die vol trots vertelde dat hij oom of tante zou worden. Hij wist het geslacht van de baby namelijk nog niet....
Ahw wat liefquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik moet nog 8 weken wachten tot we weten wat het wordt. Duurt nog la.gben wel heeeel benieuwd.
Volgens mn nichtje van 4 wordt het een meisje. Volgens mij had ze t de vorige keer ook goed, dus we zullen t zien. Heb gewoon totaal geen voorkeur nu
[..]
Succes!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:48 schreef Kyara het volgende:
Nou, ik ga maar een boterhammetje eten dan via station richting ziekenhuis.
Dat was bij mij, M. zegt dat. (ah dat zegt Sonnetje ook :-D)quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:33 schreef Soempie het volgende:
Son, geen voorkeur, maar misschien wel een voorgevoel? Waar las ik dat nou, iets van: een kindje die zei dat er een meisje in de buik zou zitten met de naam Broertje.Zoiets was het.
Te schattig.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Pretecho, ga niet wachten tot de 20weken echo he
Ja hoor, k doe.niet aan geheimenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Tof. Ga je het hier ook delen?
.
Leukquote:
Hier weet ik het 4 februariquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Pretecho, ga niet wachten tot de 20weken echo he
Ja duh weet je tochquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:18 schreef Orea het volgende:
[..]
Hier weet ik het 4 februaridan staat de geslachtsbepalende echo
Enne, de naam ga je aan mij wel verklappen, heur
11 al?!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:33 schreef miss-jones25 het volgende:
Ik vergeet gewoon dat ik vandaag precies 11 weken ben !!
Kan ook niet wachten tot we weten of het een jongen of meisje is
Meisje zou handig zijn ivm de babykamer die al helemaal klaar is.
En de namen weten we ook al
Doe 'ns een fotooke dan...quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:54 schreef Orea het volgende:
Ik ben morgen gewoon ook al 9 wekengaat inderdaad veel sneller bij een 2e! (vooral mijn buik
)
Yeaahquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:10 schreef KatyM het volgende:
Hier een goede nekplooimeting gehad, alles zag er pima uit! En t hartje gehoord!
Oh joh! 50%, relaxed!quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:16 schreef KatyM het volgende:
Ja Orea, doe eens showen!
Heb t weekend in de 50% korting bij h&m zwarte zwangerschapsjas en broek met zo'n band gekocht! Daarin zie je er gelijk wel heel zwanger uit!
SPOILER: tjaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt niet de magerste normaal, maar zo erg is het niet zwanger toch echt nietben heel benieuwd hoe dat de komende maanden gaat ontwikkelen.. Maar ik reageer nou eenmaal heftig op HCG
buik blaast er goed van op (nog geen gram aangekomen, goddank!)
Ik doe ook geen moeite meer om het te verbergen... geen beginnen aan...
Damn wat een mooie buik al!quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:53 schreef flugeltje het volgende:
Whehehe Orea, gaat lekker bij jou hoor... Dat gaat ook een flink hotel worden straks
Ik ook zo snel, donderdagavond laat gehad, zondag mocht ik naar huis. Wilde zelf al zaterdag naar huis, en dat mocht als ik er echt zelf op stond, maar ze adviseerden me wel om nog een nachtje te blijven (braaf deed ik dat). Die tijd in het zkh valt mee, eerste dag zit je vast aan bed, ivm blaascatheter en infuus, tweede dag mag dat allemaal weg als het goed gaat en mag je uit bed en in rolstoel en de derde dag ging ik dus alweer naar huis.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:05 schreef Fee-nix het volgende:
Zoë, op deze site.
Soempie, je kunt in principe na een keizersnee wel weer vrij snel thuis zijn. Ik had mijne vrijdagavond en ik was maandagmiddag weer thuis. Maar het herstel verschilt bij iedereen (en natuurlijk ook hoe het kindje het doet)... Maar ik geloof dat het gemiddelde ergens tussen de 3 en de 5 dagen zit. Mijn vk vond dat ik errug snel weer thuis was!
Ik herken wel wat erin van mijn moeder en dat is inderdaad ook aard van het beestje.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:01 schreef flugeltje het volgende:
Dat is klote troeta, dat je moeder niet voorbij zichzelf kan kijken en gewoon oprecht blij voor jullie zijn... Zou willen zeggen dat ik hoop dat ze bijtrekt, maar volgens mij is het ook wel een beetje het aard van het beestje als ik je goed begrijp. Sterkte ermee
Kyara mijlpaalJammer dat je die in het ziekenhuis moet 'vieren', maar neem gewoon je rust dit weekend en wie weet zit je volgende week dan weer gewoon lekker thuis...
Octo weltrusten voor zo
Hier vandaag 25 weken trouwens, nog 9 weken tot m'n verlof
Weer pjama picsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:22 schreef NotTheSame het volgende:
Helllleeeuwww! Ik zei toch dat ik vandaag zou komen updaten?
Gisteren om 14.55uur zijn wij de trotse ouders geworden van.... een meisje!
Meer details onder de spoiler, gelieve niet haar naam hier te gebruiken!
Wat een mooie naam en wat een lief klein meisje! Van harte gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
NTS van harte gefeliciteerd met jullie meisjequote:Op zaterdag 17 december 2011 10:22 schreef NotTheSame het volgende:
Helllleeeuwww! Ik zei toch dat ik vandaag zou komen updaten?
Gisteren om 14.55uur zijn wij de trotse ouders geworden van.... een meisje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Toyota Starlet 1.3 xli. Heel weinig op de teller. Neem hem over van de moeder van m'nquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:04 schreef Kuukske het volgende:
Tof Soemp! Wat is het geworden?
Oh en die kleuters
Nice!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een Toyota Starlet 1.3 xli. Heel weinig op de teller. Neem hem over van de moeder van m'nen hij is door zijn oma nieuw gekocht in 1998.
Net wakker trouwens en had eigenlijk wel een berichtje van Kyara verwacht.Niemand hier toch, die met haar via msn of wat dan ook contact heeft?
Jawel, zit dat ook allemaal daarin dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:27 schreef Soempie het volgende:
Krijg je geen kraampakket via de verzekeraar, Kuuks?
En volgens mij zijn alle mannen zo rustig. Zo van: ach, dat komt wel of dat kan ook nog als je weeen aan het wegpuffen bent..
Juist.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jawel, zit dat ook allemaal daarin dan?en zigzag watten enzo.
Oooooh. Mooi! Scheelt weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kerstmarkt was gezellig, maar zoooooooooo druk! Is wel normaal maar ik merk wel dat ik nu veel sneller moe ben dan andersAch nu lekker met de pootjes op de bank
![]()
Kyara nu even duimen voor een goede uitslag, wel spannend hoor!
Blijven tot na de bevalling kan ook best lang durenof zullen ze dan al snel kijken of ze je gaan inleiden?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:01 schreef covie het volgende:
We hebben de Bopita Silas op de kop getikt als showroom model.![]()
Echt super blij, precies wat we beiden mooi vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
! Die wilden wij ook! Maar de portemonnee was te klein
.
Maar dames, heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes! Onze 'Mini Pooper' (want dat staat op d'r truitje op de foto) ligt nu lekker langs me. We zijn voorbeeldpatiënten volgens de verpleging en we mogen waarschijnlijk maandagochtend naar huis
!
Zodra ik thuis ben en een beetje gesetteld ben zal ik nog even een officiële uitzwaaipost maken!
Voor nu wens ik jullie allemaal het allerbeste, dat jullie nog een mooie zwangerschap mogen hebben en dat ik jullie tzt in het babytopic mag treffen! Ik blijf hier nog wel meelezen om jullie vorderingen te volgen!
En speciaal voor Kyara! Meissie, ik hoop dat je naar huis mocht gisteravond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |