Ik herken wel wat erin van mijn moeder en dat is inderdaad ook aard van het beestje.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:01 schreef flugeltje het volgende:
Dat is klote troeta, dat je moeder niet voorbij zichzelf kan kijken en gewoon oprecht blij voor jullie zijn... Zou willen zeggen dat ik hoop dat ze bijtrekt, maar volgens mij is het ook wel een beetje het aard van het beestje als ik je goed begrijp. Sterkte ermee
Kyara mijlpaalJammer dat je die in het ziekenhuis moet 'vieren', maar neem gewoon je rust dit weekend en wie weet zit je volgende week dan weer gewoon lekker thuis...
Octo weltrusten voor zo
Hier vandaag 25 weken trouwens, nog 9 weken tot m'n verlof
Weer pjama picsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:22 schreef NotTheSame het volgende:
Helllleeeuwww! Ik zei toch dat ik vandaag zou komen updaten?
Gisteren om 14.55uur zijn wij de trotse ouders geworden van.... een meisje!
Meer details onder de spoiler, gelieve niet haar naam hier te gebruiken!
Wat een mooie naam en wat een lief klein meisje! Van harte gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
NTS van harte gefeliciteerd met jullie meisjequote:Op zaterdag 17 december 2011 10:22 schreef NotTheSame het volgende:
Helllleeeuwww! Ik zei toch dat ik vandaag zou komen updaten?
Gisteren om 14.55uur zijn wij de trotse ouders geworden van.... een meisje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |