quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:33 schreef Kyara het volgende:
Nou bloeddruk was alleen maar hoger![]()
Vanmiddag naar ziekenhuis voor uitgebreide check met cts, echo en weet ik veel wat.
Waarschijnlijk loos alarm want weinig eiwit in urine maar was toch wel even schrikken.
Ik hoop loos alarm. Neem je voor de zekerheid je zkhtas mee of is dat overdreven? Succes.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:33 schreef Kyara het volgende:
Nou bloeddruk was alleen maar hoger![]()
Vanmiddag naar ziekenhuis voor uitgebreide check met cts, echo en weet ik veel wat.
Waarschijnlijk loos alarm want weinig eiwit in urine maar was toch wel even schrikken.
Sorry.. Mijn zwangerschapsdementie/dufheid begint irritante vormen aan te nemen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:56 schreef Kyara het volgende:
Ben al wel flink aan het wassen (liep een beetje achter) en zal ook wat dingetjes alvast klaarleggen en voor de zekerheid ook maar de batterijen voor de camera opladen.
Trouwens nog geen LLM hoor DF, morgen pas
Dat wist ze zelf ook nog niet toch? Ik ben ook érg benieuwd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:06 schreef Soempie het volgende:
Wie weet...ben wel benieuwd of het dan een jongetje of meisje is? Of is dat wel al bekend?
Kyara, goed om te horen in elk geval dat je man onderweg is. Echt wel spannend vanmiddag.
Whehehequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:13 schreef Kyara het volgende:
Nee dat weet ze niet inderdaad. Ze denkt zelf een jongetje. Ik denk een meisje trouwens. Maar goed, ik was ook helemaal overtuigd dat een goede vriend van ons oom zou worden van een meisje (manlief dacht dat trouwens ook, was op basis van buiken vergelijking). Maar ze heet Bram.
Oh een jongen. Vergeet m'n vorige vraag maarquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:14 schreef Kyara het volgende:
Ben trouwens wel elke keer een beetje bang als er weer een jongetje wordt geboren dat ze met onze naam aan de haal gaan. Herkent iemand dat?
Nou is fok wat minder erg maar mijn nichtje is dus een week voor mij uitgerekend. Zij krijgen een jongen (maar weten dus niet dat wij dat ook krijgen).
Oeh! Ik denk een meisje.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:19 schreef Soempie het volgende:
Wij weten het wel, maar we vertellen het nog niet.
Weer fris gekapt straks je kraambed in. Goed plan!quote:En Kyara, dat is echt heel herkenbaar.Gelukkig zijn er geen zwangeren op dit moment in onze directe omgeving. Als dat wel het geval was geweest, tja, jammer dan. Deze naam wordt het gewoon en ik heb bewijs dat ik het al maanden geleden bedacht heb.
M'n zus is wel net gestopt met de pil, dus ben stiekem wel blij dat we eerder zijn.
![]()
Nou, vanmorgen naar de kapper geweest. 30 cm van m'n haar af, maar gelukkig nog wel lang (net op/ over m'n schouders). En straks bezoek, terwijl ik het liefst nu in bed zou kruipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |