abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 december 2011 @ 10:54:10 #76
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105649316
Oja, kan ook nog liggen aan de echo-apparatuur :Y
Als die wat verouderd is, zie je ook minder.
Misschien toch via vlos even een echo voor termijnbepaling, SupremeEvil
pi_105649438
Ik had een lege blaas! En die echo apparatuur zag er ook wel ietwat achterhaald uit ;) hij zag wel dat mn baarmoeder al iets vergroot was, en iets wat een vruchtzakje zou kunnen zijn...

Vlos net gebeld en even overlegd, maar die gaat uit van het kalendertje, dus "jij bent zeven of acht weken, je komt maar gewoon"
(terwijl ik wel had gezegd van dat de dokter dacht dat ik nog geen zeven weken was)
Maar goed, ik ga dus gewoon ;) heb toch vakantie!

Heb het gisteren trouwens toch tegen mn ouders gezegd, ook wel fijn om het er dan over te kunnen hebben met mama enzo. Ze waren superblij en hadden al gedacht dat het niet meer zolang zou gaan duren... Hoe hebben jullie het de ouders verteld?
pi_105649640
Das een verrassing dan een echo bij de dokter se :D idd gewoon lekker de afspraak bij vk laten staan!

Ben benieuwd of nts dr beeb al heeft :D

Bodpa gefeliciteerd met je verjaardag! En nts ook, maar die leest dit niet natuurlijk :D

Hier vandaag alweer 9 weken. Een 2e zwangerschap gaat echt sneller, nu al :) hoe.cliché ;)

Eerste keer hadden we t verteld door vlaai met muisjes (vakantie in limburg geweest). Deze keer met mn verjaardag, had van die hartjes neergezet op tafel. Al duurde t even voor t kwartje viel :') uiteindelijk aan mn zus gegeven en die snapte m
  vrijdag 16 december 2011 @ 11:11:27 #79
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105649776
SE, ha das fijn dat je ook gewoon bij de vk mag langskomen. Als zij iets beter apparatuur heeft zie je misschien al wat meer. Dat kan echt verschil maken hoor. Ik ben benieuwd hoe ver je nu echt bent.

Sonnetje, alweer 9 weken *O* Voor je het weet heb je je 20 weken echo.
pi_105649811
Jammer dat er nog niet zoveel te zien was SE.
Maar dat komt allemaal vast goed O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_105650117
12 weken vandaag!! *O* Eerste mijlpaal, fijn gevoel :)

Ik heb anderhalve week geleden bloed laten prikken, maar de echo wordt op een andere locatie gedaan, niet bij mn gyn. Dus ik denk dat beide uitslagen naar de gyn worden gestuurd? Volgende week dan maar eens over bellen hoe dat zit. Of dat het misschien toch nog naar de vk is gestuurd, die heeft het bloedformulier nog gemaakt voordat ze me overdroeg naar de gyn.

Nts succes vandaag!! En gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een prachtig cadeautje zul jij krijgen vandaag :)
pi_105650393
Nou bloeddruk was alleen maar hoger :{
Vanmiddag naar ziekenhuis voor uitgebreide check met cts, echo en weet ik veel wat.
Waarschijnlijk loos alarm want weinig eiwit in urine maar was toch wel even schrikken.
pi_105650425
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:33 schreef Kyara het volgende:
Vanmiddag naar ziekenhuis voor uitgebreide check met cts, echo en weet ik veel wat.
Waarschijnlijk loos alarm want weinig eiwit in urine maar was toch wel even schrikken.
:* :*
hopelijk niks aan het handje!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105650442
Oeh Kyara, kan me voorstellen dat je pas gerust bent na de onderzoeken vanmiddag.. Succes daar!
  vrijdag 16 december 2011 @ 11:41:34 #85
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105650668
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:33 schreef Kyara het volgende:
Ik hoop loos alarm. Neem je voor de zekerheid je zkhtas mee of is dat overdreven? Succes.
pi_105650669
Bijte 12 weken *O*.

Kyara :*.
pi_105651084
Ziekenhuistas heb ik nog niet eens ingepakt :@ Stond voor morgen op het programma.

Ben al wel flink aan het wassen (liep een beetje achter) en zal ook wat dingetjes alvast klaarleggen en voor de zekerheid ook maar de batterijen voor de camera opladen.

Een van de geruststellende woorden van de vk was namelijk ook dat als er iets niet goed zou zijn, het kindje prima gehaald kan worden gezien de termijn en de grootte/gewicht van de kleine.

Maar goed, ga er vanuit dat het niet nodig is. maar ik ging er ook vanuit dat mijn bloeddruk wel goed zou zijn }:|

Trouwens nog geen LLM hoor DF, morgen pas :D
pi_105651147
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:56 schreef Kyara het volgende:
Ben al wel flink aan het wassen (liep een beetje achter) en zal ook wat dingetjes alvast klaarleggen en voor de zekerheid ook maar de batterijen voor de camera opladen.

Trouwens nog geen LLM hoor DF, morgen pas :D
Sorry.. Mijn zwangerschapsdementie/dufheid begint irritante vormen aan te nemen. :'(

En niet te gekke dingen meer doen nu. Anders slaan die waardes vanmiddag nog te heftig uit?
pi_105651152
Heeft de zen modus niet geholpen Kyara... succes!
En 9 weken voor Sonnetje en 12 weken voor Bijtje :Y

Onze vk doet ook geen echo's zelf geloof ik, want op de site staat dat je een formulier meekrijgt om de eerste echo te laten maken...Nog langer wachten, en we zijn zo benieuhieuwd! :@

Als alles goed gaat gaan we het mn schoonouders waarschijnlijk met kerst vertellen...denk dat ik een zw.test inpak als kerstkadootje ofzo :D
pi_105651168
Kyara :* Ben me aan het inlezen, want wist niet wat zwangerschapsvergiftiging nu precies is. Hoop dat het mee blijkt te vallen, maar in elk geval fijn dat ze zo goed controleren en je vanmiddag direct terecht kunt. Je man gaat toch wel mee?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_105651258
DF, nou je zat toch erg in de buurt hoor :* En inderdaad, zal me ook een beetje koest houden inderdaad.

Soempie, ja, is ook goed dat ze het goed in de gaten houden hoor. Wat dat betreft zijn ze niet moeilijk met doorsturen. En gezien mijn reactie (ik had het niet verwacht en was dus een beetje geschrokken) wilde ze ook dat het nog voor het weekend zou gebeuren en niet daarna. Manlief gaat inderdaad mee. Die is inmiddels onderweg vanuit zijn werk. We hoeven er gelukkig pas om half 3 te zijn.

Zou NTS al mama zijn?
pi_105651354
Kyara dat is wel even schrikken zeg! Moet je ineens naar het ziekenhuis. Nou ja wel fijn dat ze je goed in de gaten houden natuurlijk. Succes!!
pi_105651361
Wie weet...ben wel benieuwd of het dan een jongetje of meisje is? Of is dat wel al bekend?

Kyara, goed om te horen in elk geval dat je man onderweg is. Echt wel spannend vanmiddag.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_105651401
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:06 schreef Soempie het volgende:
Wie weet...ben wel benieuwd of het dan een jongetje of meisje is? Of is dat wel al bekend?

Kyara, goed om te horen in elk geval dat je man onderweg is. Echt wel spannend vanmiddag.
Dat wist ze zelf ook nog niet toch? Ik ben ook érg benieuwd.
pi_105651591
Nee dat weet ze niet inderdaad. Ze denkt zelf een jongetje. Ik denk een meisje trouwens. Maar goed, ik was ook helemaal overtuigd dat een goede vriend van ons oom zou worden van een meisje (manlief dacht dat trouwens ook, was op basis van buiken vergelijking). Maar ze heet Bram.
pi_105651631
Ben trouwens wel elke keer een beetje bang als er weer een jongetje wordt geboren dat ze met onze naam aan de haal gaan. Herkent iemand dat?

Nou is fok wat minder erg maar mijn nichtje is dus een week voor mij uitgerekend. Zij krijgen een jongen (maar weten dus niet dat wij dat ook krijgen).
pi_105651639
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:13 schreef Kyara het volgende:
Nee dat weet ze niet inderdaad. Ze denkt zelf een jongetje. Ik denk een meisje trouwens. Maar goed, ik was ook helemaal overtuigd dat een goede vriend van ons oom zou worden van een meisje (manlief dacht dat trouwens ook, was op basis van buiken vergelijking). Maar ze heet Bram.
Whehehe :D. Ik denk eigenlijk ook dat NTS een jongetje krijgt. Ik heb de OP even niet voor me Kyara, maar weet jij nou wat het wordt eigenlijk? En Soemp? Wat jij?
pi_105651702
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:14 schreef Kyara het volgende:
Ben trouwens wel elke keer een beetje bang als er weer een jongetje wordt geboren dat ze met onze naam aan de haal gaan. Herkent iemand dat?

Nou is fok wat minder erg maar mijn nichtje is dus een week voor mij uitgerekend. Zij krijgen een jongen (maar weten dus niet dat wij dat ook krijgen).
Oh een jongen. Vergeet m'n vorige vraag maar :D.
Maarehm, ja. Een vriendin van ons is pas bevallen, nu kreeg zij een meisje. En een andere vriendin van ons is een week of 2 voor ons uitgerekend, maar van haar weten we ook niet wat ze krijgt. Weet ze zelf ook niet.

Maarja, weet je.. we zien hun niet zo vaak (wonen ver weg) dus ja. Ik zit er niet zo mee. De naam die we nu hebben is ook al in de familie gebruikt maar met een andere achternaam dus ja. :) En die jongen zien we nooit. En wij vinden het gewoon een leuke stoere naam.

Al gaan we 'm op FOK! anders noemen. :@ :').
pi_105651796
Wij weten het wel, maar we vertellen het nog niet. :P

En Kyara, dat is echt heel herkenbaar. :Y Gelukkig zijn er geen zwangeren op dit moment in onze directe omgeving. Als dat wel het geval was geweest, tja, jammer dan. Deze naam wordt het gewoon en ik heb bewijs dat ik het al maanden geleden bedacht heb. :P M'n zus is wel net gestopt met de pil, dus ben stiekem wel blij dat we eerder zijn. :@

Nou, vanmorgen naar de kapper geweest. 30 cm van m'n haar af, maar gelukkig nog wel lang (net op/ over m'n schouders). En straks bezoek O+ , terwijl ik het liefst nu in bed zou kruipen.
pi_105651843
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:19 schreef Soempie het volgende:
Wij weten het wel, maar we vertellen het nog niet. :P
Oeh! Ik denk een meisje. O+. We zullen zien over een paar weken 8-).
quote:
En Kyara, dat is echt heel herkenbaar. :Y Gelukkig zijn er geen zwangeren op dit moment in onze directe omgeving. Als dat wel het geval was geweest, tja, jammer dan. Deze naam wordt het gewoon en ik heb bewijs dat ik het al maanden geleden bedacht heb. :P M'n zus is wel net gestopt met de pil, dus ben stiekem wel blij dat we eerder zijn. :@

Nou, vanmorgen naar de kapper geweest. 30 cm van m'n haar af, maar gelukkig nog wel lang (net op/ over m'n schouders). En straks bezoek O+ , terwijl ik het liefst nu in bed zou kruipen.
Weer fris gekapt straks je kraambed in. Goed plan!
Maarehm, kun je niet nog heel effe op de bank liggen ofzo dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')