Denk ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:20 schreef Kuukske het volgende:
Oeh! Ik denk een meisje.. We zullen zien over een paar weken
.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:25 schreef Soempie het volgende:
Ja, precies.gaat er 's nachts steeds op liggen. Maargoed, hij vindt het maar niks dat er zo'n stuk af is. Ik vind het veel leuker, kan mn haar weer lekker los, ipv saai in een staart.
En het bezoek is hier zo rond half 1, dus nog even liggen heeft niet zo heel veel nut.
Een meisje...de meningen zijn heel erg verdeeld in de directe omgeving.De een kan het aflezen uit m'n ogen, de ander ziet het aan m'n buik.. Vind het heel komisch, vooral als ze het dan mis hebben en heel stellig zijn.
Of iemand die vol trots vertelde dat hij oom of tante zou worden. Hij wist het geslacht van de baby namelijk nog niet....quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:33 schreef Soempie het volgende:
Waar las ik dat nou, iets van: een kindje die zei dat er een meisje in de buik zou zitten met de naam Broertje.Zoiets was het.
Te schattig.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Of iemand die vol trots vertelde dat hij oom of tante zou worden. Hij wist het geslacht van de baby namelijk nog niet....
Ook geen voorgevoel, heel gek. Vorige keer heb k wel gedacht, als k nu zwanger wordt wordt het een jongen, klopte dus ook. Al was k er van overtuigd dat t een meisje werd, maar dat was ook mn voorkeur vorige keer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:33 schreef Soempie het volgende:
Leuk om te lezen Kuuks. En bij jou moet ik ook aan een jongetje denken, inderdaad.
Octo, dat met die namenkwestie..Wanneer kwam je er dan achter dat zij de naam Hannah ook al in gedachten hadden? Lijkt me heel erg lastig..Maarja, een naam kun je niet zo claimen natuurlijk.
En ik kan trouwens iedereen aanraden om aan het eind naar de kapper te gaan en dan ook een hoofdmassage te nemen. Was echt zo fijn!
Son, geen voorkeur, maar misschien wel een voorgevoel? Waar las ik dat nou, iets van: een kindje die zei dat er een meisje in de buik zou zitten met de naam Broertje.Zoiets was het.
Te schattig
[..]
Of iemand die vol trots vertelde dat hij oom of tante zou worden. Hij wist het geslacht van de baby namelijk nog niet....
Ahw wat liefquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik moet nog 8 weken wachten tot we weten wat het wordt. Duurt nog la.gben wel heeeel benieuwd.
Volgens mn nichtje van 4 wordt het een meisje. Volgens mij had ze t de vorige keer ook goed, dus we zullen t zien. Heb gewoon totaal geen voorkeur nu
[..]
Succes!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:48 schreef Kyara het volgende:
Nou, ik ga maar een boterhammetje eten dan via station richting ziekenhuis.
Dat was bij mij, M. zegt dat. (ah dat zegt Sonnetje ook :-D)quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:33 schreef Soempie het volgende:
Son, geen voorkeur, maar misschien wel een voorgevoel? Waar las ik dat nou, iets van: een kindje die zei dat er een meisje in de buik zou zitten met de naam Broertje.Zoiets was het.
Te schattig.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Pretecho, ga niet wachten tot de 20weken echo he
Ja hoor, k doe.niet aan geheimenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Tof. Ga je het hier ook delen?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |