abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105651906
Ach, Soemp. We weten het toch snel genoeg. In elk geval binnen 4,5 week :P

Onze naam staat ook al sinds de 17 weken echo. Heb alleen geen bewijs :D

Zo, 30 cm. Dat een boel. Maar dan wordt het ook irritant het, als het zo lang is. Blijf je weer ergens aan hangen (mouwen van andere mensen }:| ) of je ligt er 's nachts weer op (of manlief }:| ). Als dat hier het geval gaat de schaar er ook vrij rigoreus in.
pi_105651934
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:20 schreef Kuukske het volgende:
Oeh! Ik denk een meisje. O+. We zullen zien over een paar weken 8-).
Denk ik ook :Y
pi_105651977
30 cm, verhip ja .Dat is inderdaad veel! Toevallig ligt er een liniaal naast me van 30 cm.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 16 december 2011 @ 12:25:02 #104
30252 Soempie
Procreating
pi_105651986
Ja, precies. O+ gaat er 's nachts steeds op liggen. Maargoed, hij vindt het maar niks dat er zo'n stuk af is. Ik vind het veel leuker, kan mn haar weer lekker los, ipv saai in een staart.

En het bezoek is hier zo rond half 1, dus nog even liggen heeft niet zo heel veel nut. :P

Een meisje...de meningen zijn heel erg verdeeld in de directe omgeving. :D De een kan het aflezen uit m'n ogen, de ander ziet het aan m'n buik.. Vind het heel komisch, vooral als ze het dan mis hebben en heel stellig zijn. _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 16 december 2011 @ 12:26:57 #105
30252 Soempie
Procreating
pi_105652052
En ik denk dat NTS een jongetje krijgt, maar dan wordt het vast een meisje. Ik heb het haast nooit goed.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_105652057
Ja, vooral dat laatste Soemp. Collega's van man die zijn helemaal overtuigd dat het een meisje wordt. Die gaan al flippen bij het idee dat ze het wel eens mis kunnen hebben. Ze zijn nu aan het vissen naar de naam geloof ik. Manlief kennende zal hij zich ook nog wel eens "verspreken" om het vuurtje wat verder op te stoken. >:)
pi_105652066
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:25 schreef Soempie het volgende:
Ja, precies. O+ gaat er 's nachts steeds op liggen. Maargoed, hij vindt het maar niks dat er zo'n stuk af is. Ik vind het veel leuker, kan mn haar weer lekker los, ipv saai in een staart.

En het bezoek is hier zo rond half 1, dus nog even liggen heeft niet zo heel veel nut. :P

Een meisje...de meningen zijn heel erg verdeeld in de directe omgeving. :D De een kan het aflezen uit m'n ogen, de ander ziet het aan m'n buik.. Vind het heel komisch, vooral als ze het dan mis hebben en heel stellig zijn. _O-
:D! Grappig is dat. Nja, ik kan niet in je ogen kijken :P. Het is meer.. nja. Denk ik aan Soemp, dan denk ik aan een meske. Maar ja. :'). Jij weet het en je zit je nu misschien te verkneukelen achter je pjoeter :P

Bij mij riep iedereen meteen jongen en ze hadden nog gelijk ook. Maar ik draag ook dat jongensachtige naar voren schijnbaar. En ze vinden me een typje voor het hebben van een jongen. Ik ben zelf ook nogal jongensachtig. :P
pi_105652089
Kyara, wat vervelend dat je bloeddruk verhoogd is -O- hopelijk mag je beebje nog even blijven zitten.

Namen: praat me er niet van. Schoonzusje kan ook elk moment bevallen en daar hebben we al een beetje een namenkwestie mee gehad toen Hannah werd geboren (zij kregen een jongetje, maar ze had kennelijk de naam Hannah al geclaimd voor als ze ooit een meisje zou krijgen).
Nu weet ik niet wat het geslacht is van hun tweede kindje, maar zij weten wel dat wij een meiske krijgen. Schoonouders weten al een hele tijd de naam die wij hebben voor ons meiske, dus ik kan niet worden beschuldigd van jatterij dit keer.

Soempie ook lekker fris gekapt ^O^ Het voelt vaak ook veel fijner aan als je een stuk eraf hebt. Ik heb nu ook weer een vers kleurtje erin en er is ook wat van af. Ben er heel blij mee :)
pi_105652119
Ik moet nog 8 weken wachten tot we weten wat het wordt. Duurt nog la.g ;) ben wel heeeel benieuwd.
Volgens mn nichtje van 4 wordt het een meisje. Volgens mij had ze t de vorige keer ook goed, dus we zullen t zien. Heb gewoon totaal geen voorkeur nu :)
  vrijdag 16 december 2011 @ 12:33:13 #110
30252 Soempie
Procreating
pi_105652251
Leuk om te lezen Kuuks. En bij jou moet ik ook aan een jongetje denken, inderdaad. :Y

Octo, dat met die namenkwestie.. :X Wanneer kwam je er dan achter dat zij de naam Hannah ook al in gedachten hadden? Lijkt me heel erg lastig..Maarja, een naam kun je niet zo claimen natuurlijk.

En ik kan trouwens iedereen aanraden om aan het eind naar de kapper te gaan en dan ook een hoofdmassage te nemen. Was echt zo fijn!

Son, geen voorkeur, maar misschien wel een voorgevoel? Waar las ik dat nou, iets van: een kindje die zei dat er een meisje in de buik zou zitten met de naam Broertje. :D Zoiets was het. O+ Te schattig.
pi_105652302
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:33 schreef Soempie het volgende:
Waar las ik dat nou, iets van: een kindje die zei dat er een meisje in de buik zou zitten met de naam Broertje. :D Zoiets was het. O+ Te schattig.
Of iemand die vol trots vertelde dat hij oom of tante zou worden. Hij wist het geslacht van de baby namelijk nog niet.... _O-
  vrijdag 16 december 2011 @ 12:37:36 #112
30252 Soempie
Procreating
pi_105652383
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:35 schreef Kyara het volgende:

[..]

Of iemand die vol trots vertelde dat hij oom of tante zou worden. Hij wist het geslacht van de baby namelijk nog niet.... _O-
_O-
pi_105652625
quote:
Leuk om te lezen Kuuks. En bij jou moet ik ook aan een jongetje denken, inderdaad. :Y

Octo, dat met die namenkwestie.. :X Wanneer kwam je er dan achter dat zij de naam Hannah ook al in gedachten hadden? Lijkt me heel erg lastig..Maarja, een naam kun je niet zo claimen natuurlijk.

En ik kan trouwens iedereen aanraden om aan het eind naar de kapper te gaan en dan ook een hoofdmassage te nemen. Was echt zo fijn!

Son, geen voorkeur, maar misschien wel een voorgevoel? Waar las ik dat nou, iets van: een kindje die zei dat er een meisje in de buik zou zitten met de naam Broertje. :D Zoiets was het. O+ Te schattig
Ook geen voorgevoel, heel gek. Vorige keer heb k wel gedacht, als k nu zwanger wordt wordt het een jongen, klopte dus ook. Al was k er van overtuigd dat t een meisje werd, maar dat was ook mn voorkeur vorige keer.
Nu weet k dat een jongen ook errug leuk is, dus t.maakt me niks uit.

Enne dat was m van bodpa die dat zei :D
pi_105652630
quote:

[..]

:D!!

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik moet nog 8 weken wachten tot we weten wat het wordt. Duurt nog la.g ;) ben wel heeeel benieuwd.
Volgens mn nichtje van 4 wordt het een meisje. Volgens mij had ze t de vorige keer ook goed, dus we zullen t zien. Heb gewoon totaal geen voorkeur nu :)
Ahw wat lief O+. Nou wie weet heeft ze gelijk! :D
pi_105652639
quote:

[..]

_O- geniaal!
pi_105652746
Nou, ik ga maar een boterhammetje eten dan via station richting ziekenhuis.
pi_105652777
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:48 schreef Kyara het volgende:
Nou, ik ga maar een boterhammetje eten dan via station richting ziekenhuis.
Succes! :*.
pi_105652789
Succes Kyara!
pi_105652883
quote:
Son, geen voorkeur, maar misschien wel een voorgevoel? Waar las ik dat nou, iets van: een kindje die zei dat er een meisje in de buik zou zitten met de naam Broertje. :D Zoiets was het. O+ Te schattig.
Dat was bij mij, M. zegt dat. (ah dat zegt Sonnetje ook :-D)

Maarre... Son, over 8 weken al? Hoe kan dat?

Succes Kyara!
pi_105652917
Pretecho, ga niet wachten tot de 20weken echo he :P
pi_105652949
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Pretecho, ga niet wachten tot de 20weken echo he :P
:7. Tof. Ga je het hier ook delen? O-).
pi_105652989
Oeh, wat leuk! Waar ga je?
pi_105652990
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:54 schreef Kuukske het volgende:

[..]

:7. Tof. Ga je het hier ook delen? O-).
Ja hoor, k doe.niet aan geheimen :D

In Delft denk ik. Ben ik vorige keer ook 2x geweest (babyvision). Lekker dichtbij
pi_105653007
30 cm haar eraf.. Dan ben ik kaal :P

Hier geen last met de naam. Ken zo geen zwangeren die deze naam zou gaan gebruiken. En nu ben ik de volgende die mag bevallen. Dus daar zit ik niet over in.
Lijkt me wel vervelend als iemand daar echt moeilijk over gaat doen, terwijl het voor jezelf echt een bijzondere naam is, die je heel bewust hebt uitgekozen.
Maar bij ons in de familie wordt nog wel vernoemd (wij alleen als 2e naam), dus dan kun je je niet echt schuldig maken aan naam-jatterij. Alleen dat is bij sinterklaas en familieverhalen weer onhandig ;)
pi_105653014
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja hoor, k doe.niet aan geheimen :D
Leuk :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')