abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105699030
NTS gefeliciteerd :* wat een mooi meisje *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zaterdag 17 december 2011 @ 18:37:36 #252
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105699365
NTS *O* van harte gefeliciteerd met je meiske
Be happy with the little things in life
pi_105699501
NTS gefeliciteerd met je mooie meiske O+ *O*
pi_105702460
*O* NTS gefeliciteeeeeeeeerd!! *O* En wat een leuke naam en een prachtig meisje O+ O+
Dat is leuk nieuws om te lezen, was alweer even geleden zeg! Rust lekker uit en doe voorzichtig!

Ik krijg de indruk dat het verder goed verlopen is dus dat is fijn O+

Kyara zw. vergiftiging? ;( Dat is minder, ook jij moet rustig aan doen en hopelijk snel weer naar huis..

Ik was van de week mss een beetje chagrijnig en hormonaal tegen (8> maar dat heeft er in geresulteerd dat ik gisteren een kamertje heb gekocht :) O+ en vrijdag wordt hij al geleverd! (showmodel)
Vanavond de kinderwagen bestellen en nog wat kleine dingen. Vandaag hele dag naar duitsland naar de kerstmarkt. Dus nu de hele avond met de voetjes omhoog!
pi_105702642
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:04 schreef Kuukske het volgende:
Tof Soemp! Wat is het geworden?

Oh en die kleuters :D
Een Toyota Starlet 1.3 xli. Heel weinig op de teller. Neem hem over van de moeder van m'n O+ en hij is door zijn oma nieuw gekocht in 1998.

Net wakker trouwens en had eigenlijk wel een berichtje van Kyara verwacht. :? Niemand hier toch, die met haar via msn of wat dan ook contact heeft?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:13:33 #256
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_105702771
Soempie wat schattig die kleuters! En fijn, een nieuw wagentje :).

Oh leuk covie, een kamertje! Heb je ook een plaatje? :). En heb je t leuk gehad op de kerstmarkt?

Hier eindelijk weer eens een redelijk rustige zaterdag gehad. Wat boodschapjes gedaan en me met de was bezig gehouden. 's Middags ff gewandeld naar het winkelcentrum hier. Ook wel weer eens fijn hoor, zo rustig!

Maar stiekem begin ik steeds meer kleine stress momentjes te krijgen. Ook al ben ik vorige keer pas met 42 weken bevallen, toch wil ik eigenlijk alles weer voor week 37 klaar hebben staan, haha. En dat is al over 3 weken!! Waahhh. En mijn man is zo relaxed. Die heeft zoiets van 'ach, als ie nu komt, kan het ook'. Maar maar maar de wieg moet nog op gezet, ik moet nog kleertjes uitzoeken, wasjes draaien, ziekenhuis tas inpakken, m'n kolf uitkoken, kruiken checken etc. etc. Hellup! ;)
pi_105703102
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:09 schreef Soempie het volgende:

[..]

Een Toyota Starlet 1.3 xli. Heel weinig op de teller. Neem hem over van de moeder van m'n O+ en hij is door zijn oma nieuw gekocht in 1998.

Net wakker trouwens en had eigenlijk wel een berichtje van Kyara verwacht. :? Niemand hier toch, die met haar via msn of wat dan ook contact heeft?
Nice!!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_105703201
Fee, rustig 8-). Lijstje maken en afstrepen maar.

Hier ook wel een klein beetje stress. Zag vanmiddag de achterkant van de lijst van de kraambed wat je allemaal in huis moet hebben voor jezelf na de bevalling. Flesje alcohol enzo allemaal. Dat ga ik binnenkort ook maar Es' in huis halen. Maar eerst de babykamer op orde hebben.

Ik hoop ook dat ie compleet is trouwens, niet dat ik nog ellenlang moet gaan zitten bellen met babydump.
pi_105703311
Krijg je geen kraampakket via de verzekeraar, Kuuks?

En volgens mij zijn alle mannen zo rustig. Zo van: ach, dat komt wel of dat kan ook nog als je weeen aan het wegpuffen bent.. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_105703354
NTS van harte gefeliciteerd!! Een hele mooie naam en wat ziet ze er stoer uit met d'r leuke truitje!

Kyara hoe gaat het??

Bedankt voor het meeleven iedereen! We hebben het net aan m'n schoonouders verteld en die reageerden wel heel leuk en zijn erg blij om nog een kleinkind te krijgen. Tante van 5 wil deze keer wel graag een meisje:P
Valt wel een beetje een last van mijn schouders af hoor.

Dat is ook niet leuk Zoe23, hij doet keer op keer zo vervelend. Ik zou er maar niet al teveel moeite voor doen als ik jou was. Hij merkt het vanzelf wel als hij de enige is die er "nog niets mee heeft"
Mijn moeder zal wel weer bijtrekken hoor. Het is toch echt ons leven en met mijn broer heb ik niks te maken in mijn gezinsplanning.

Niet stressen Fee-nix, gewoon lekker aan de slag gaan nu. Belangrijke dingen eerst zoals de wieg en je vluchttas. Dingen uitkoken en wassen kan altijd nog.
pi_105703477
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:27 schreef Soempie het volgende:
Krijg je geen kraampakket via de verzekeraar, Kuuks?

En volgens mij zijn alle mannen zo rustig. Zo van: ach, dat komt wel of dat kan ook nog als je weeen aan het wegpuffen bent.. :+
Jawel, zit dat ook allemaal daarin dan? :o en zigzag watten enzo.
pi_105703534
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:32 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Jawel, zit dat ook allemaal daarin dan? :o en zigzag watten enzo.
Juist. :Y
pi_105703561
Bij mij in ieder geval wel kuukske!
pi_105703587
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:34 schreef Soempie het volgende:

[..]

Juist. :Y
Oooooh. Mooi! Scheelt weer. :)
pi_105703607
Het pakket is niet veel aan. Allemaal watten, kraamverband, navelklemmetje, alcohol, matrasbeschermer, etc. En er zat een boek bij met tips voor de verzorging en tips bij ongelukken voor later bij mij. En een knuffeltje voor de leuk.
pi_105703815
Leuk soempie n nieuwe auto *O*

Precies, lekker genieten troeta :*
ik trek me ook weinig aan van schoonvader, soms baal ik wel
Maar tegen schoonzus zei ie dat ie t leuk vond dat we n beeb kregen, das wel lief :) focus me wel op de leukere opmerkingen :)
pi_105704796
lief dat jullie zo aan me denken :*
Het wachten is op de uitslag van de urine die ik de afgelopen 24 uur heb opgespaard. Dan zijn er 2 mogelijkheden: naar huis of blijven tot na de bevalling. Vind het dus nogal spannend eigenklijk,
pi_105705303
NTS van harte met jullie meid! Genietse!

Kyara, dikke :* want dat is ook gewoon spannend.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_105705410
Is idd ook erg spannend kyara.. Hoop dat je snel naar huis mag!! :*
pi_105705742
Kyara dikke :* . Kan me voorstellen dat je er een beetje door overvallen bent zo ineens in het ziekenhuis terwijl je dacht alleen even naar controle te gaan.

NTS gefeliciteerd met jullie dochter *O* *O* . Geniet ervan en laat je maar lekker verwennen.
pi_105707280
NTS *O* Gefeliciteerd met je mooie dochter!! Fijn dat het herstel naar wens gaat en dat je meisje het zo goed doet *O*

Kyara, spannend :*. Hopelijk mag je nog naar huis! Maar gelukkig heb je vandaag je 37 weken mijlpaal en is alles met je beeb oke!

Tante Soesa, gefeliciteerd met je zwangerschap *O* Echt een klein wonder O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  † In Memoriam † zaterdag 17 december 2011 @ 22:21:48 #272
309370 Nanadu
pi_105707602
NTS gefeliciteerd *O* *O* *O* Wat een mooie meid :*

Kyara ik hoop dat de uitslag goed is en snap heel goed dat het spannend is. Hoe voel je nu verder? Heb je al klachten ?
  zaterdag 17 december 2011 @ 22:37:10 #273
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105708168
Hier juist een man die meer stress heeft richting de bevalling :D
Ik weet niet meer precies hoe ver ik was, wel ergens ver tegen het einde en toen begon mijn man te jagen omdat ik nog niet alles in mijn vluchttas had :D
pi_105708232
NTS, gefeliciteerd! *O*
Wat een kleintje he? O+ Met een mooie naam!

Kyara, sterkte! Hopelijk is de uitslag goed. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_105709023
We hebben de Bopita Silas op de kop getikt als showroom model. *O*
Echt super blij, precies wat we beiden mooi vinden O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kerstmarkt was gezellig, maar zoooooooooo druk! Is wel normaal maar ik merk wel dat ik nu veel sneller moe ben dan anders :O Ach nu lekker met de pootjes op de bank :7

Kyara nu even duimen voor een goede uitslag, wel spannend hoor!
Blijven tot na de bevalling kan ook best lang duren :{ of zullen ze dan al snel kijken of ze je gaan inleiden?
pi_105712218
Nts gefeliciteerd!!! *O*
Tralalalaaa
  zondag 18 december 2011 @ 05:56:25 #277
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_105715457
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 december 2011 23:01 schreef covie het volgende:
We hebben de Bopita Silas op de kop getikt als showroom model. *O*
Echt super blij, precies wat we beiden mooi vinden O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o :o :o ! Die wilden wij ook! Maar de portemonnee was te klein ;) .

Maar dames, heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes! Onze 'Mini Pooper' (want dat staat op d'r truitje op de foto ;) ) ligt nu lekker langs me. We zijn voorbeeldpatiënten volgens de verpleging en we mogen waarschijnlijk maandagochtend naar huis *O* !
Zodra ik thuis ben en een beetje gesetteld ben zal ik nog even een officiële uitzwaaipost maken!
Voor nu wens ik jullie allemaal het allerbeste, dat jullie nog een mooie zwangerschap mogen hebben en dat ik jullie tzt in het babytopic mag treffen! Ik blijf hier nog wel meelezen om jullie vorderingen te volgen!

En speciaal voor Kyara :* ! Meissie, ik hoop dat je naar huis mocht gisteravond!
  zondag 18 december 2011 @ 08:51:39 #278
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105715750
NTS, fijn dat alles zo goed gaat zeg!

Kyara, hoe is het met jou?
pi_105715895
NTS, je klinkt gelukkig O+ Hopelijk morgen met je gezinnetje naar huis. Zie je snel in het babytopic!

Ik ben ook benieuwd hoe het met Kyara is.

Ik had gisteren avond weer flink gerommel. Dacht even dat het begonnen was, maar het werd niet regelmatig en stopte op een gegeven moment weer. Heb rustig kunnen slapen. Ik hoop echt dat dit niet zo weken doorgaat want ik word er erg nerveus van. Wat mij betreft breken de vliezen gewoon want dan weet je tenminste dat het echt begint :P
Maar goed, het gaat op het brakke bekken na eigenlijk prima dus ik mag niet klagen.
  zondag 18 december 2011 @ 09:40:06 #280
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105715967
goedemorgen dames. Hier nog in afwachting van de arts. Voel me verder nog steeds goed maar het is me wel duidelijk dat het lab bepaalt of ik ziek ben of niet. Bd is met pillen nog steeds 90 dus dat is misschien ook wat hoog. Als ik moet blijven zal het ws een inleiding worden.
  zondag 18 december 2011 @ 09:42:55 #281
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105715993
oh spannend Octo! Rommelen kan heel lang duren, hoop ik niet voor je......

Nts, geniet van je mooie meisje! :*
  zondag 18 december 2011 @ 10:05:44 #282
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105716219
NTS, fijn dat ht goed gaat... Maandag naar huis is wel heel lekker...

@Kyara, hopelijk valt het allemaal wat mee en mag je na het weekend gewoon weer naar huis...

Oeh Octo, klinkt allemaal wel spannend hoor.

Covie, leuke kamer :Y
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_105716291
Covie wat n leuk kamertje!

NTS O+ wat een fijn te lezen dat t goed gaat :* lekker genieten

Kyara: :* ben benieuwd wat de arts zegt.. hoop dat t allemaal goed is..!

Spannend octo! :o

Mmmm schrikken & boos zijn is niet echt lekker voor mn buik
hele nacht en nu nog, erge buikpijn. Was gister geschrokken (onbedoeld maar ik was ergens mee bezig) en dat vond ik niet zo leuk :') en nu dus buikpijn (hele buik is hard)
en ik voel de beeb bijna niet (gisteraaf,vannacht en vanmorgen niet) 1 klein plopje maar
pi_105716779
Even in de gaten houden Zoe! Zal wel loslopen, maar je weet maar nooit :Y

Oooh ik was vergeten hoe het gepies was, van de vorige keer (alleen de vorige keer deed het mega zeer) nu is het gewoon elk uur/1,5 uur moeten rennen naar de WC. Ook 's nachts, zelfs als je vanaf 7 uur 's avonds niks meer drinkt :') heeft alles te maken met dat gedoetje met die afwijkende eileiders die overal aan verkleefd zitten enzo... dat trekt nogal dus er hoeft maar een paar ml in te zitten en het voelt als alsof mijn blaas knapt

Maargoed, als dat het ergste is en het daarbij blijft 't is niet het einde van de wereld maar wel heeeeel hinderlijk. Maar was het echt vergeten...
pi_105716843
* Labelloo komt voorzichtig binnensluipen!

Heb vrijdag en gisteren twee streepjes geplast, dus kom alvast even spieken hier! Dit wordt onze tweede (ben hier al bekend maar nog even onder een kloon). Ik zal proberen mij hier zo snel mogelijk in te lezen! :)
pi_105716853
Octo, voorwerk is best irritant, hopelijk blijft het nog effe weg, tot het echt begint.

Nts fijn dat alles goed gaat.

Kyara, hopelijk voor jou ook goede uitslagen vandaag!

Zoé, maar even rustig aan vandaag. Dan is het morgen vast beter!

Covie, wat een leuk kamertje!

Hier baby nog binnenbuiks. Verder ook echt geen voortekenen. Als ik tenminste rustig aan blijf doen.. :P
pi_105716864
Labelloo, gefeliciteerd en welkom hier *O*
pi_105716868
Gefeliciteerd Labelloo *O* *O*

Kyara hopen dat je snel naar huis mag, ga duimen voor goede uitslagen !

Covie leuk kamertje O+
pi_105716883
Covie, mooi kamertje :Y onze babykamer is ook van Bopita, maar na een jaartje stak er ineens een gigantische houtsplinter uit aan de binnenkant van het ledikant. Op hoofdhoogte zeg maar :X Had daar eigenlijk nog eens over moeten bellen want dat mag niet gebeuren (kamertje was best duur!), maar dat is op de lange baan geraakt. Als het ongelakt hout is: houdt het in de gaten.

Zoe, bizar hoe je beebje kan reageren op je eigen schrik he? Mijn ervaring is dat de baby zich wel weer laat voelen als je echt kan ontspannen, maar misschien heb je onbewust toch veel je buikspieren gespannen gehad. Als je even rustig op je rug gaat liggen en een beetje porren, misschien wordt de kleine dan wakker?

Kyara, ben benieuwd naar je lab.

Orea, dat met die blaas had ik ook echt HEEL erg deze zwangerschap. Echt soms dat ik ELKE 10 minuten moest en dat er maar 2 druppels uitkwamen. Heeft ongeveer een maand geduurd en daarna ging het weer wat beter.

Labelloo, gefeliciteerd *O* wanneer kom je uit de kast?
pi_105716928
Yes Labelloo, daar ben je dan O+ :* ik ben zooooo blij voor je!

Octo, ik heb het bij muppet de hele zwangerschap gehad ;) op het einde is het logisch ivm spekbaby die drukt.. maar ik had het vanaf een week of 6.. nu weer :) alleen toen had ik echt pijn steeds als er maar wat urine mijn blaas in liep.. ik heb wat bij de HAP gezeten dat ik dacht dat ik blaasontsteking had (en de verbazing keer op keer dat het niks was...)..

Maar dit keer geen pijn! Dus mag verder niet klagen. Moeders voor moeders vaart er wel bij :') :D
  zondag 18 december 2011 @ 10:58:19 #291
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_105716946
Gefeliciteerd Labelloo! *O*

Kyara, hoop dat de uitslagen goed zijn en dat je ze snel krijgt. Fijn dat je je wel gewoon goed voelt! Rustig aan :)

Mooi kamertje, Covie!

Wat vervelend van het vele plassen, Orea. Lijkt me dat je daar af en toe wel gek van wordt (helemaal 's nachts!)

Ik ben vooral moe moe moe. Daarnaast bij vlagen last van misselijkheid, maagzuur en boeren :'). Daarnaast doen mijn borsten veel pijn en heb ik al een flinke buik. Ik voel me heeel erg zwanger en ik begrijp niet dat ik niet eerder de symptomen heb begrepen!
pi_105716978
:D tante Soesa O+

Als je er helemaal niet mee bezig bent dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn dan kan ik het me wel indenken dat je het niet 'merkt' :) maar dat moeie is overheersend hè? Het overvalt me soms echt! Ik ben al een paar weken weinig waard naast werken... gelukkig pakt mijn meneer nagenoeg alles van mijn dochtertje op O+ heel erg fijn, maar ik kan niet wachten tot ik weer wat meer energie heb.... Zoveel mogelijk aan toegeven hoor! :Y
pi_105716990
En het valt mee, hoe gek ik ervan wordt.. toen ik zwanger was van mijn dochter, kon ik na het plassen niet meer in slaap komen, dát is pas irritant.. Zo weinig geslapen de hele zwangerschap! Nu, misschien wel omdat zij ook rondhobbelt :P, val ik gewoon weer in slaap na het piesen, dus het valt mee... :D
pi_105717019
Bedankt voor het warme welkom!! :* Ik wacht nog even af, denk tot de eerste echo Octo! :)
  zondag 18 december 2011 @ 11:23:32 #295
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_105717422
Dat is het ook inderdaad Orea, ik dacht in de overgang te zijn en dat al die kwaaltjes daarvan kwamen! De gynaecoloog keek ook heel verbaasd toen ik vrijdag aangaf geen last te hebben van opvliegers. Die medicatie zorgt direct bij eigenlijk iedereen voor opvliegers. Toen ik mijn andere kwaaltjes opnoemde stopte hij met typen in het dossier en wilde hij meteen de echo doen. Hij voelde toen de bui al hangen denk ik! Hij wel :).

Gelukkig val je weer in slaap na het plassen, dat zal inderdaad veel schelen! Dat hele vermoeide is erg overheersend ja.Wordt vast wel beter maar ik heb de laatste week het gevoel dat ik alleen maar slaap (ohja, dat kwam door de griep :')), vooral 's avonds op de bank. 's Ochtends wordt ik vroeg wakker en dan kan ik juist níet meer slapen. Zoveel om ineens over na te denken (+ de echo foto ligt op m'n nachtkastje, ik kan niet stoppen met kijken daarnaar)! Ik geniet in ieder geval volop van dit wondertje :).

Ik durf ook wel al in de OP:

24 juli 2012: Tante_Soesa *O*
pi_105717550
:Y zal even rustig aan doen

octo; ja stom eignl, was ook echt boos omdat ik zo schrok :@ maar dat is ook niet zo leuk voor de beeb geloof ik.. heb ook naar gedroomd over n auto ongeluk en dat ik in de berm lag en zei dat ik zwanger was en de ambu snel moest komen :? wordt t ook niet beter van.
Heb met mn angelsounds wel even kunnen luisteren, mooie hartslag O+
maar 't is niet fijn om de beeb opeens niet meer te voelen, terwijl ik m vaak voel.

*O* labelloo! ook hier; gefeliciteerd&welkom! :*

haha dat plassen kan wel irritant zijn, moest laatst naar de fysio, van te voren geplast, zat ik in de auto, moest ik opeens zooo nodig dus in 't ziekenhuis weer, en nadat ik bij de fysio was gwst weer :') en elke x voelt t alsof je op springen staat

tante soesa; vind 't zo'n speciaal verhaal O+ echt n mooi wonder!
juist als je 't niet verwacht, wordt je verrast haha :D
pi_105717597
Wat een heerlijke Juli lijst hebben we al O+ ben benieuwd of er nog meer bijkomen voor Juli ;)
  zondag 18 december 2011 @ 11:39:06 #298
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105717708
Labelloo, van harte gefeliciteerd! *O*

Zoë, vandaag maar even echt helemaal niks doen dan...

covie, mooi kamertje! O+

octo, jij maakt het ook spannend zeg! :o

Ow en dat vele plassen is echt heel erg irritant!

Tante_Soesa, wat klink je heerlijk zwanger O+
pi_105717748
Juli word een hele drukke leuke maand *O*
  zondag 18 december 2011 @ 11:59:10 #300
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105718226
bijlezen op tel is lastig. In elk geval welkom Labelloo! Nieuw topic openen is trouwens lastig...

Nog geen uitslagen van urine, vorige x was 0,42, moet onder 0,3 zijn. Hopelijk vandaag uitslag, anders morgen. Onderdruk van 90 met medicatie was wel goed gelukkig, weer afwachten dus............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')