Een Toyota Starlet 1.3 xli. Heel weinig op de teller. Neem hem over van de moeder van m'nquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:04 schreef Kuukske het volgende:
Tof Soemp! Wat is het geworden?
Oh en die kleuters
Nice!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een Toyota Starlet 1.3 xli. Heel weinig op de teller. Neem hem over van de moeder van m'nen hij is door zijn oma nieuw gekocht in 1998.
Net wakker trouwens en had eigenlijk wel een berichtje van Kyara verwacht.Niemand hier toch, die met haar via msn of wat dan ook contact heeft?
Jawel, zit dat ook allemaal daarin dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:27 schreef Soempie het volgende:
Krijg je geen kraampakket via de verzekeraar, Kuuks?
En volgens mij zijn alle mannen zo rustig. Zo van: ach, dat komt wel of dat kan ook nog als je weeen aan het wegpuffen bent..
Juist.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jawel, zit dat ook allemaal daarin dan?en zigzag watten enzo.
Oooooh. Mooi! Scheelt weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kerstmarkt was gezellig, maar zoooooooooo druk! Is wel normaal maar ik merk wel dat ik nu veel sneller moe ben dan andersAch nu lekker met de pootjes op de bank
![]()
Kyara nu even duimen voor een goede uitslag, wel spannend hoor!
Blijven tot na de bevalling kan ook best lang durenof zullen ze dan al snel kijken of ze je gaan inleiden?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:01 schreef covie het volgende:
We hebben de Bopita Silas op de kop getikt als showroom model.![]()
Echt super blij, precies wat we beiden mooi vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
! Die wilden wij ook! Maar de portemonnee was te klein
.
Maar dames, heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes! Onze 'Mini Pooper' (want dat staat op d'r truitje op de foto) ligt nu lekker langs me. We zijn voorbeeldpatiënten volgens de verpleging en we mogen waarschijnlijk maandagochtend naar huis
!
Zodra ik thuis ben en een beetje gesetteld ben zal ik nog even een officiële uitzwaaipost maken!
Voor nu wens ik jullie allemaal het allerbeste, dat jullie nog een mooie zwangerschap mogen hebben en dat ik jullie tzt in het babytopic mag treffen! Ik blijf hier nog wel meelezen om jullie vorderingen te volgen!
En speciaal voor Kyara! Meissie, ik hoop dat je naar huis mocht gisteravond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |