quote:Op donderdag 15 december 2011 20:05 schreef miss-jones25 het volgende:
Mijn buik groeit in eens snel !!
Weekend menstruatie pijn gehad, en naar de gyn geweest omdat ik me zo druk maakte erom
Dat had ik al verteld hier
maar merk sinds 2 dagen dat er dus echt wat gebeurd want mn buik groeit
Nee, nu vind ik je ineens stukken minder aantrekkelijkquote:Op donderdag 15 december 2011 20:06 schreef Zoë23 het volgende:
Fee-nix: ja je kunt t wel goed zien idd.
Maar bij n tampon voel je t ook wel + het touwtje beweegt haha (klinkt niet zo aantrekkelijk hè)
Ik ben me er wel bewust van omdat ik m'n spieren teveel aanspan en dat is dan ook weer niet goed.
(zelfde als buikspieren) maar t lukt me aardig om t te ontspannen allemaal.
Als ik er niet over begonnen was hadden ze het er bij mij ook niet over gehad.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:22 schreef Susie het volgende:
Wh00t? NTS heeft morgen haar draakje? Succes vrouwtje!
Wat las ik nou over 100 kg en niet meer thuis mogen bevallen of iets dergelijks? Wat raar? En wat een verschil toch bij iedere praktijken. Ik was echt wel erg over die 100 en er is met geen woord over gesproken!
Ahhh shitquote:Op donderdag 15 december 2011 20:42 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nee, nu vind ik je ineens stukken minder aantrekkelijk![]()
. Hahaha.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef HighVolume het volgende:
Wij verwachten in mei een kleine en hebben vandaag de 20 weken echo gehad en we krijgen een dochter
dank je ! Ja gelukkig kerngezondquote:Op donderdag 15 december 2011 23:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!De echo was verder ook helemaal goed?
Alleen als je VK die meting doet denk ik? Bij ons gebeurd de echo ergens anders, dus dan moet je daarna terug naar de VK voor de gehele uitslag..quote:Op vrijdag 16 december 2011 06:08 schreef Marrije het volgende:
Bijtje, heb je al bloed laten prikken? Zo ja dan kun je de uitslag meteen na de nekplooimeting krijgen.
Iets minder in 2-en dan gisteren, maar goed de dag is dan ook pas net begonnen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |