abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 december 2011 @ 14:53:10 #151
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105657474
Whehehe Orea, gaat lekker bij jou hoor... Dat gaat ook een flink hotel worden straks :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_105657841
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:53 schreef flugeltje het volgende:
Whehehe Orea, gaat lekker bij jou hoor... Dat gaat ook een flink hotel worden straks :P
Damn wat een mooie buik al! :o!

*O*
pi_105658671
:@ dank dames.. gewoon heel huge, nu al ('t is ook allemaal darm :'))
  vrijdag 16 december 2011 @ 15:50:52 #154
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_105659367
KatyM goed nieuws! *O*

Orea, ik moest ff spieken hoe ver jij al bent... maar jee wat een buik! Hihi. Hij is wel echt mooi, hoor! Maar ik heb iedere keer het gevoel dat jij al zoooooo lang mee post en dan vergeet ik dat je nog niet zooooo lang zwanger bent ;).

Zoë, jij hormonster! Wel lief doen tegen je mannetje he ;). Lekker hoor, de Mac :).

Ik heb net een raamsticker besteld! Met z'n naam :). Leuk, leuk! Wat zal ik nog meer gaan kopen.. :P.
pi_105661223
Oeh waar heb je die gekocht fee-nix?

Mn lief is erg geduldig (gelukkig!) dus die nam t me niet kwalijk :@ O+
  vrijdag 16 december 2011 @ 16:54:51 #156
30252 Soempie
Procreating
pi_105661637
Nog niks van Kyara?

MJ, als ik zulk haar had als jij dan had ik er ook geen 30 cm af laten halen hoor. :D

NTS zullen we denk ik pas over een paar dagen iets van horen? Hoe lang moet je na een KS in het ziekenhuis blijven meestal? Of gaat dat vrij rap?

Hier heb ik in elk geval gister gevraagd of ik de telefoon van m'n O+ kan lenen als de bevalling begonnen is. Kan ik tussen de weeen door misschien nog een beetje internetten en mezelf afleiden op die manier. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 16 december 2011 @ 16:55:53 #157
30252 Soempie
Procreating
pi_105661676
Oooh, en de foto. Echt mooi! :Y

Bezoek is hier net weg. We zijn zo verwend. Mooie boxkleden gekregen en babykleertjes nog. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 16 december 2011 @ 17:05:07 #158
250838 Fee-nix
pi_105661943
Zoë, op deze site.

Soempie, je kunt in principe na een keizersnee wel weer vrij snel thuis zijn. Ik had mijne vrijdagavond en ik was maandagmiddag weer thuis. Maar het herstel verschilt bij iedereen (en natuurlijk ook hoe het kindje het doet)... Maar ik geloof dat het gemiddelde ergens tussen de 3 en de 5 dagen zit. Mijn vk vond dat ik errug snel weer thuis was!
pi_105663107
Hier is het volgens mij 4 dagen
  vrijdag 16 december 2011 @ 18:08:19 #160
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_105664086
Hallo allemaal!

Ik kom mij hier ook melden, vandaag 8 weken en 3 dagen zwanger! We zijn er vandaag achter gekomen op een licht aparte manier...Ong. 6 weken geleden is er bij mij endometriose geconstateerd, ik heb 1 grote endometriosehaard buiten m'n baarmoeder. Omdat deze haard zo groot is en pijnklachten veroorzaakt moest de haard operatief verwijderd worden. Aangezien de haard op een hele rottige plek zit wilde ze eerst de haard verkleinen. Dit doen ze middels een medicijn, Lucrin genaamd, dat ervoor zorgt dat je tijdelijk kunstmatig in de overgang terecht komt. Dit medicijn heb ik op 16 november gekregen, daarvoor was ik (blijkbaar) al zwanger! In principe was ons al verteld dat op een natuurlijke manier zwanger worden niet ging gebeuren vanwege de endometriose en dat ik dus rekening moest houden met IVF. Vandaag, een maand na het toendienen van het medicijn, moest ik op controle komen omdat ze wilde checken of de endohaard gekrompen was. Dit bleek het geval maar er bleek iets anders gegroeid te zijn :). Ik ben zwanger! Wat een verrassing...! Gelukkig is de Lucrin, voor zover bekend, niet schadelijk voor de baby maar ze blijven mij goed in de gaten houden. Al met al een hele spannende en bewogen dag en ik zou het leuk vinden (maakt het ook echter) om met jullie mee te kletsen! Ik ga me eerst maar eens inlezen over het hoe en wat van het zwanger zijn...Spannend!
  vrijdag 16 december 2011 @ 18:10:21 #161
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105664168
Welkom tante Soesa, wat een verrassing zo zeg.....

Van harte hoor!
pi_105664273
Tante Soesa, gefeliciteerd! *O*
Jemig, wat een bijzonder verhaal. Echt een kadootje dus. O+

Orea, wat een heerlijke buik heb je daar! O+

Vandaag had ik dienst op de kresj van Ko en het was zo leuk, al die peutertjes die vragen hadden over mijn buikbaby.
En de enige 2 aanwezige peutermeisjes hebben mijn buik heel lang geaaid. O+
En hoe de baby dan at en hoe klein de baby wel niet was en dat het vast een zusje is en dat de baby aan het zwemmen was. Ja, in bloed!
En dat het vast na de Kerst al geboren zou worden. Helaas moeten ze echt nog wel een tijd wachten. :D
Leuk ook is dat ik dan Ko later hoor babbelen over de baby: baby in de buik, isse broertje offe zusje. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_105664547
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 17:05 schreef Fee-nix het volgende:
Zoë, op deze site.

Soempie, je kunt in principe na een keizersnee wel weer vrij snel thuis zijn. Ik had mijne vrijdagavond en ik was maandagmiddag weer thuis. Maar het herstel verschilt bij iedereen (en natuurlijk ook hoe het kindje het doet)... Maar ik geloof dat het gemiddelde ergens tussen de 3 en de 5 dagen zit. Mijn vk vond dat ik errug snel weer thuis was!
Ik ook zo snel, donderdagavond laat gehad, zondag mocht ik naar huis. Wilde zelf al zaterdag naar huis, en dat mocht als ik er echt zelf op stond, maar ze adviseerden me wel om nog een nachtje te blijven (braaf deed ik dat). Die tijd in het zkh valt mee, eerste dag zit je vast aan bed, ivm blaascatheter en infuus, tweede dag mag dat allemaal weg als het goed gaat en mag je uit bed en in rolstoel en de derde dag ging ik dus alweer naar huis.
  vrijdag 16 december 2011 @ 18:22:08 #164
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_105664588
Dank jullie wel! O+
Ja, het is een enorm kadootje. Toen ik daar lag voor de inwendige echo en de gynaecoloog heel verbaasd zei: 'je bent zwanger' heb ik 'm van schik bijna voor z'n hoofd geschopt haha :'). Ik schrok me rot! Ik heb ook bij iedereen vandaag gehuild, bij de gynaecoloog, bij z'n assistente, bij de echoscopiste, bij de bloedprikmevrouw etc. etc. Zo verrast!

Oeke, wat klinkt dat leuk O+ !
  vrijdag 16 december 2011 @ 18:23:43 #165
250838 Fee-nix
pi_105664640
Tante Soesa van harte! *O* Wat een verrassing zeg!

Jipster, bij mij ging het catheter er al meteen de eerste ochtend weer uit! :o Ik vroeg ook nog: jamaar hoe moet ik dan plassen (zag mezelf echt niet opstaan), maar ik kon het gewoon proberen zeiden ze (het opstaan). En het lukte ook nog. Alleen dat infuus bleef geloof ik nog een dagje. Maar dat catheter wilden ze er zo snel uit ivm risico op blaasontsteking.
  vrijdag 16 december 2011 @ 18:24:16 #166
250838 Fee-nix
pi_105664654
Oja en Oeke wat lief! O+
pi_105664708
Ah Fee-nix, dat is fijn en dat maakt je ook een stuk mobieler. Ik had al blaasontsteking voor ze begonnen aan de keizersnede en die blaascatheter had niet veel goed gedaan, want in mijn hele kraamweek nog aan de antibiotica gezeten :X Nu, 10 weken na ks, heb ik nog steeds last van mijn blaas en ga ik maar weer eens een plasje wegbrengen denk ik.. }:|
pi_105665275
Wat een verrassing tante soesa !! Gefelicteerd !
En orea je hebt echt een mooie buik <3
pi_105666099
Helaas is het nu even aan mij om een update te geven namens Kyara, omdat zij op dit moment in het ziekenhuis verkeert.

Zoals jullie wel weten is afgelopen dinsdag een verhoogde bloeddruk geconstateerd. Een tweede meting vanochtend, liet andermaal een verhoging zien. Zij werd dus naar het ziekenhuis doorverwezen (waar ik verder ook gewoon bij was hoor). Daar werd een nog hogere bloeddruk geconstateerd en een pluswaarde mbt eiwitten in de urine. Dat zijn op zich symptomen van zwangerschapsvergiftiging, maar de overige symptomen vertoont ze niet.

De baby is uitgebreid onderzocht (echo, handmatig en CTG) en die is helemaal in orde.

Wat Kyara betreft wordt op dit moment onderzocht of er inderdaad reele gezondheidsrisico's zijn. In het meest gunstige geval mag ze morgen naar huis met een doosje pillen en de opdracht rust te houden. Maar het is niet uit te sluiten dat ze langer moet blijven. Het wordt sowieso een ziekenhuisbevalling. Medische indicatie dus.

En nu ga ik weer even terug om dr een nachtpon te brengen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_105666271
Argento nee toch -O- doe dr een dikke kus van mij! wat een domper :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105666436
Tante Soesa, wauw! Wat een aangename verrassing zal dat geweest zijn! Van harte gefeliciteerd! Klets lekker mee, gezellig :D de juli lijst is al aardig lang O+

Kyara -O- gelukkig houden ze je nu goed in de gaten :*
  vrijdag 16 december 2011 @ 19:16:21 #172
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105666617
Oei Kyara en Argento, klote... -O-

Maar jullie zijn in goede handen nu, balen ook dat het nu sowieso ziekenhuis wordt... Sterkte beiden :*
  vrijdag 16 december 2011 @ 19:16:59 #173
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_105666634
Ai, Kyara dat is geen fijn nieuws -O- . Veel sterkte!
  vrijdag 16 december 2011 @ 19:38:09 #174
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105667422
Ai Kyara en Argento, wat een domper! Maar het komt helemaal goed :Y

Tante_Soesa, wat een ontzettend leuke verrassing zeg! Van harte gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 16 december 2011 @ 19:44:43 #175
250838 Fee-nix
pi_105667662
Ah balen Kyara en Argento! Wel fijn dat met de baby alles goed is. Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')