SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:
zuchtquote:'Van Gaal wilde eerst zijn kandidatuur aan Cruijff voor leggen maar RvC bedonderde hem ook'
Uit de pleitnota van het proces tussen enerzijds Ajax N.V. en anderzijds Johan Cruijff en consorten is gebleken dat Louis van Gaal wilde dat zijn aanstelling eerst aan Johan Cruijff voorgelegd zou worden. De RvC heeft zich zoals bekend echter niet aan deze afspraak gehouden en achter de rug van Cruijff om de aanstelling bekend gemaakt.
De quote uit de pleitnota: 'Toen Van Gaal benaderd werd door Ten Have, stelde hij de absolute voorwaarde dat er geen publiciteit rond zijn benoeming zou komen (...) dat hij eerst met de vier commissarissen op één lijn wilde komen om vervolgens zijn kandidatuur aan Cruijff voor te leggen.'
Die laatste stap is zoals bekend nooit genomen door de RvC. De RvC lichtte Cruijff immers niet in, maar bracht direct een persbericht naar buiten over een voorgenomen aanstelling. Dit kon men doen omdat de meerderheid van de RvC al akkoord was met het aanstellen van Van Gaal.
Zodoende heeft de RvC dus niet alleen Johan Cruijff verkeerd behandeld, maar zich ook niet aan de afspraak met Louis van Gaal gehouden dat het plan eerst aan Cruijff voorgelegd zou worden. Aangezien Van Gaal al maanden bezig is aan een wereldreis heeft hij zich tot op heden afzijdig gehouden in het conflict.
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:51 schreef 16meter het volgende:
Het is triest... maar nu zijn de capuchon supporters aan zet.
Wat bedoel je precies met harde actie's?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:56 schreef 16meter het volgende:
Ultimatum van AFCA verloopt morgen. Hopelijk volgen er harde acties.
Tijdperk Coronel is voorbij.
Maasgebouw bestormen.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:01 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met harde actie's?
De molotovs staan al koud.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:01 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Agenten in het nauw drijven, zodat ze hun pistool moeten trekken. En bijgebouwen van het stadion met stenen bekogelen.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:01 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
leuk.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Agenten in het nauw drijven, zodat ze hun pistool moeten trekken. En bijgebouwen van het stadion met stenen bekogelen.
Wie is die milf vooraan?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:26 schreef Geo4kant het volgende:
Welke zwarte banden heeft Ten Have eigenlijk, ik ben wel benieuwd? Kon het niet vinden op zijn wikipedia en die pdf.
Jiu jitsiu is zeker, andere gaat tussen karate, TKD of judo..
(ja er staat een judo logo maar bericht gaat over zijn JJ examen)
[ afbeelding ]
quote:De meest opmerkelijke beslissing maakte Henrichs in 2008, toen Cruijff aan de ledenraad zijn plannen met de club presenteerde. Hij was niet van plan mee te werken: “Als de ledenraad van plan is Cruijff de jeugdopleiding te laten hervormen, dan moeten jullie een andere commissaris zoeken.”
Over precies een week willen ze deze bestuursraad installeren.quote:De bestuursraad wordt geleid door lid van het voormalig blok Hennie Henrichs. Hij is bovendien één van de weinige mensen binnen Ajax die zich in een rechtstreeks debat heeft verzet tegen Cruijff.
laat me niet lachen kindjequote:Op donderdag 15 december 2011 12:56 schreef 16meter het volgende:
Ultimatum van AFCA verloopt morgen. Hopelijk volgen er harde acties.
Tijdperk Coronel is voorbij.
quote:Ajax-personeel in verzet tegen OR
door Valentijn Driessen & Mike Verweij
AMSTERDAM - De ondernemingsraad van Ajax heeft gisterochtend om 11.00 uur het personeel bijeen geroepen in de perskamer van de Amsterdam ArenA. Daar werd tekst en uitleg gegeven over de brandbrief die op 15 november – één dag voor de beoogde benoemingen van Louis van Gaal, Danny Blind en Martin Sturkenboom – naar de rvc werd gestuurd om snel tot actie over te gaan. Werknemers hekelden de OR. ,,Wij zijn nooit geraadpleegd over de situatie op de werkvloer en nooit geïnformeerd over een brief”, zei één spreker. De eindconclusie van velen: ,,Jullie spreken niet namens ons.”
Foto: ONBEKEND
De vergadering was een klap in het gezicht van (de niet-aanwezige) president-commissaris Steven ten Have en zijn medecommissarissen Paul Römer, Edgar Davids en Marjan Olfers. Zij voerden de OR zelfs voor de rechter op als belangrijke stakeholder en grijpen de brandbrief voortdurend aan als legitimatie voor hun snelle handelen, achter de rug van medecommissaris Johan Cruijff om. Met de mening van een groot deel van de Ajax-werkvloer valt de basis voor de aanstelling van Van Gaal, Sturkenboom en Blind weg.
OR onder vuur
OR-voorzitter Wouter van der Lei kreeg het vuur na aan de schenen gelegd, moest uitleggen waarom de werknemers nu pas werden ingelicht, waarom in de brief het vertrouwen in vier commissarissen werd uitgesproken én waarom het schrijven toevallig één dag voor de beoogde benoemingen werd verstuurd. Het personeel was ontstemd dat Cruijff volledig werd genegeerd en een groot aantal insprekers zei helemaal niet achter de vier overige commissarissen te staan.
quote:Derk Boerrigter heeft vandaag de groepstraining hervat bij Ajax. De linksbuiten was enkele weken uitgeschakeld met een rugblessure. Ook Theo Janssen, die de wedstrijd tegen RKC Waalwijk moest missen met griep, trainde vandaag weer mee.
Ajax speelt zondag thuis tegen ADO Den Haag.
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:49 schreef Tarado het volgende:
Voetbalberichtje:
Boerrigter hervat groepstraining Ajax
15-12-11 13:30 uur
© anp
[..]
Stukje bij beetje wordt steeds duidelijker dat Ten Have, Romer, Davids en Olfers hele rare ideeën hebben over het leiden van een voetbal bedrijf. Goed om te zien dat niet alleen mijn bloed zo langzamerhand kookt maar dat vele supporters dat gevoel delen.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:49 schreef Smoofie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)verzet_tegen_OR__.ht
[..]
quote:Ajax is niet te spreken over het gedrag van het sfeervak in de Amsterdam Arena. De clubleiding heeft besloten om tijdens de komende twee thuisduels tegen ADO Den Haag en AZ (beker) geen sfeerartikelen toe te staan.
Reden is de grote hoeveelheid vuurwerk die tijdens Ajax-Real Madrid (0-3) van vorige week werd afgestoken in 'Vak410', meldt Ajax. De clubleiding meent dat dit zeer gevaarlijke situaties oplevert waardoor supporters blijvende letsel hebben opgelopen.
De KNVB en de UEFA treden doorgaans hard op tegen het afsteken van vuurwerk. Ajax wil via deze straf aan haar supporters duidelijk maken dat dit niet de manier is waarop de club moet worden aangemoedigd. Ajax betreurt dat de maatregel ten koste moet gaan van de sfeer in de Arena.
Ik ben mr. geweld. Vraag maar aan rabbit, die heeft mijn "wrath" gevoeld.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:32 schreef 16meter het volgende:
Denk je dat ik serieus oproep tot geweld?
En met Coronel doel ik op zijn hele kliek natuurlijk.
je hebt nog een andere kliek , helemaal vergeten zeker ?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:32 schreef 16meter het volgende:
Denk je dat ik serieus oproep tot geweld?
En met Coronel doel ik op zijn hele kliek natuurlijk.
Zeker weten als Smoofie eenmaal van bedreigen naar geweld overgaat is er geen rechtzaal die je nog kan beschermen.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben mr. geweld. Vraag maar aan rabbit, die heeft mijn "wrath" gevoeld.
Dit is toch wel ernstig. Kerstdepressie zeker?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:50 schreef DeZoektocht het volgende:
Ik mis nog steeds Demy op het middenveld
Wie is dat ook al weer? Een voetballer? Voetbalt Ajax ook nog dan? Ik dacht ze zich hadden toegelegd op LPF-achtige soaptaferelen...quote:Op donderdag 15 december 2011 14:49 schreef Tarado het volgende:
Voetbalberichtje:
Boerrigter hervat groepstraining Ajax
15-12-11 13:30 uur
© anp
[..]
Demy was de perfecte aansluiting tussen het middenveld en de aanval die met zijn loopvermogen ook veel storend werk verichte. Opzich had ik hem er ook nog steeds bijgehad, maar ik zag laatst zijn salaris bij Spartak in de VI staan en opeens begreep ik het weerquote:Op donderdag 15 december 2011 17:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dit is toch wel ernstig. Kerstdepressie zeker?
Hij sjokte nog meer dan theo man.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Demy was de perfecte aansluiting tussen het middenveld en de verdediging die met zijn loopvermogen ook veel storend werk verichte. Opzich had ik hem er ook nog steeds bijgehad, maar ik zag laatst zijn salaris bij Spartak in de VI staan en opeens begreep ik het weer
AHAHAHAHHAHA EGT GRAPPIGquote:Op donderdag 15 december 2011 17:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wie is dat ook al weer? Een voetballer? Voetbalt Ajax ook nog dan? Ik dacht ze zich hadden toegelegd op LPF-achtige soaptaferelen...
Verdediging moest aanval zijn natuurlijk, en wat een onzin. De Zeeuw ging telkens diep waardoor je iemand voor het doel had. Het is alleen een beetje jammer dat hij na die schoen in zijn smoel op het WK zijn kansen niet meer af leek te kunnen maken.quote:
Pas als hij er niet meer is, weet een man pas wat hij mist?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Demy was de perfecte aansluiting tussen het middenveld en de aanval die met zijn loopvermogen ook veel storend werk verichte. Opzich had ik hem er ook nog steeds bijgehad, maar ik zag laatst zijn salaris bij Spartak in de VI staan en opeens begreep ik het weer
Hee, een fan. Leuk. Kaartjes kopen voor mijn oudejaarsconference?quote:
Leuk dat hij vaak voor het doel te vinden was(waarna zijn schoten op de Toekomst eindigden, maar dat terzijde) maar dat kwam geheel door Pantelic. Nu zou dat niet werken, want er is geen spits waaraan je de bal op kunt hangen. Verdedigend was de Zeeuw drama, liet debiel vaak zijn man lopen en liep geen metertje teveel. Nee, ben blij dat hij weg is.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verdediging moest aanval zijn natuurlijk, en wat een onzin. De Zeeuw ging telkens diep waardoor je iemand voor het doel had. Het is alleen een beetje jammer dat hij na die schoen in zijn smoel op het WK zijn kansen niet meer af leek te kunnen maken.
Nee hoor altijd zo gevonden. Dan ben ik ook wel extreem positief over Ajax ten opzichte van 70% van de andere Ajacieden hier, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Pas als hij er niet meer is, weet een man pas wat hij mist?
Bij De Jong vind ik dat opgaan, maar over De Zeeuw hebben we blijkbaar een totaal andere opvatting.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:24 schreef TJV het volgende:
[..]
Leuk dat hij vaak voor het doel te vinden was(waarna zijn schoten op de Toekomst eindigden, maar dat terzijde) maar dat kwam geheel door Pantelic. Nu zou dat niet werken, want er is geen spits waaraan je de bal op kunt hangen. Verdedigend was de Zeeuw drama, liet debiel vaak zijn man lopen en liep geen metertje teveel. Nee, ben blij dat hij weg is.
Positiever dan ik?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor altijd zo gevonden. Dan ben ik ook wel extreem positief over Ajax ten opzichte van 70% van de andere Ajacieden hier, maar dat geheel terzijde.
Ik ook..quote:Op donderdag 15 december 2011 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet op maandagen dan ben ik chagrijnig.
MUAHAHAHA!quote:Op donderdag 15 december 2011 17:52 schreef Smoofie het volgende:
Nog een paar uurtjes , dan verloopt het ultimatum fan AFCA
Ik begin rené steeds minder serieus te nemen..quote:Inderdaad, dat beweerde hij ook.
'Iedereen, zelfs Johan Cruijff, moet nu eens de gedachte uit zijn hoofd zetten dat een Nederlandse club ooit nog in de buurt van de toptwintig in Europa komt.'
Geniet je nog wel een beetje van de Eredivisie?
'Nou, dit weekeinde was ik snel klaar hoor. PSV, Ajax, Feyenoord, FC Twente: allemaal niet om aan te zien. En als ik dan na afloop de verklaring van die trainers hoor, dan kom ik helemaal niet meer bij van het lachen.'
Geen positieve uitzonderingen gezien?
'Jawel, AZ. Van alle ploegen in Nederland lijkt dat nog het meest op voetbal.'
Tuurlijk weet van Gaal dat dit zou gebeuren ..quote:Op donderdag 15 december 2011 17:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik kon me eigenlijk al niet voorstellen dat Van Gaal hieraan zou zijn begonnen wetende dat hij de toorn van Cruyff over zich heen zou krijgen... lijkt erop dat ook hij dus gebruikt is.
Je zal wel verder komen dan nu .. (met een normale jeugdopleiding).quote:Op donderdag 15 december 2011 18:01 schreef koemleit het volgende:
wacht ff.. er zijn hier serieus mensen die denken dat onder leiding van Cruijff de champions league gewonnen gaat worden??? ff serieus..
renée heeft gewoon gelijk.. zolang je de poen niet hebt ga je niet winnen.
vaker kampioen worden, vaker in de cl spelen. soms overwinteren, zo langzaam maar zeker extra cash en goede spelers aantrekken..quote:Op donderdag 15 december 2011 18:01 schreef koemleit het volgende:
wacht ff.. er zijn hier serieus mensen die denken dat onder leiding van Cruijff de champions league gewonnen gaat worden??? ff serieus..
Ja maar was gister een bericht gekomen dat van Gaal gewoon van plan was om met Cruijff te gaan praten, maar dat niet gelijk wou doen omdat dan alles in de media zou komen. De overige 4 hebben dat onmogelijk gemaakt door gewoon bekend te maken dat alles rond was.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tuurlijk weet van Gaal dat dit zou gebeuren ..
Hij heeft gezegd nooit meer terug te keren bij Ajax, toen Cruijff kwam, meldde hij meteen dat hij terug zou komen als Johan weg zou gaan.
Tsjah, ik weet niet. v. Gaal zelf weet ook dat het onmogelijk werken is met Cruijff.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja maar was gister een bericht gekomen dat van Gaal gewoon van plan was om met Cruijff te gaan praten, maar dat niet gelijk wou doen omdat dan alles in de media zou komen. De overige 4 hebben dat onmogelijk gemaakt door gewoon bekend te maken dat alles rond was.
Top 20 is dan ook niet gelijk een CL kandidaat/favoriet, als je met enige regelmaat de poule doorkomt ben je al top 16.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:01 schreef koemleit het volgende:
Ja idd. Dat nam ik niet serieus. Als Ajax door was gegaan in de CL of dit jaar kwart/halve finale EL haalt staat het al in de top 20..quote:Op donderdag 15 december 2011 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Top 20 is dan ook niet gelijk een CL kandidaat/favoriet, als je met enige regelmaat de poule doorkomt ben je al top 16.
Nou ja dan is het een incident, maar doormidden van de financial fairplay en goed bestuur zie ik dat nog wel gebeuren.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja idd. Dat nam ik niet serieus. Als Ajax door was gegaan in de CL of dit jaar kwart/halve finale EL haalt staat het al in de top 20..
Wat is een incident? Als ze dit jaar kwartfinale EL halen en in de top20 can clubs komen? Top20 club is ook van de afgelopen 5 jaar, dus dat is dan geen incident.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja dan is het een incident, maar om het iets vaker voorkomends te laten groeien moet doormidden van een financial fairplay en goed bestuur nog wel kunnen.
Nouhou ik was aan het stiekem edittenquote:Op donderdag 15 december 2011 18:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is een incident? Als ze dit jaar kwartfinale EL halen en in de top20 can clubs komen? Top20 club is ook van de afgelopen 5 jaar, dus dat is dan geen incident.
Mwa die import Brazilianen met bussen tegelijkertijd is toch wel moeilijk te bestrijden. Want met beter dan Porto zeg je wel 4 Europese hoofdprijzen in minder dan 10 jaar.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:40 schreef Smoofie het volgende:
Klopt, Ajax verliest het slechtste jaar ooit waarin ze geen Europees voetbal hadden na dit seizoen, daarom stijgt Ajax wel naar de top 20. EN het heeft voordelen met in welke poule je komt voor de loting. Want dan krijg je 2 slechtere clubs ipv 1. En met JC kunnen wel wel gewoon beter worden van FC Porto hoor, ben ik van overtuigd.
3. En in 2003 had Ajax ook de CL kunnen winnen ...Porto is ook minder dna 2003. En sinds 2006 is NL echt in een grote dip beland.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa die import Brazilianen met bussen tegelijkertijd is toch wel moeilijk te bestrijden. Want met beter dan Porto zeg je wel 4 Europese hoofdprijzen in minder dan 10 jaar.
Ze moeten in de jeugd eens niet alleen maar selecteren op mannetjes van 1.65 en 50 kilo, alleen daarmee win je de oorlog niet, zeker niet op het middenveld. Want zeg nou zelf, een middenveld met Eriksen, Anita en Enoh (als Janssen geblesseerd is o.i.d.) wordt compleet overlopen door een beetje fysiek team.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je zal wel verder komen dan nu .. (met een normale jeugdopleiding).
Beter dan het huidige Porto is wellicht mogelijk, maar vorig jaar hebben ze met vrijwel een identieke selectie de titel ongeslagen binnengehaald + de EL. Dus het is een leuk streven voor de toekomst, maar nog op niks gebaseerd dat het wel mogelijk is.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
3. En in 2003 had Ajax ook de CL kunnen winnen ...Porto is ook minder dna 2003. En sinds 2006 is NL echt in een grote dip beland.
Deco is een Braziliaan natuurlijk, en Baia tja... keepers zijn ook eigenlijk wel belangrijk blijkt dus okquote:Op donderdag 15 december 2011 18:46 schreef Smoofie het volgende:
Toen FC porto de Uefa Cup won en de CL waren er ook vooral portugeze als Carvalho, Baia en Deco in het team.
In 2003 had het inderdaad gekund. De uiteindelijke winnaar AC Milan werd na de 2-2 van Pienaar tot de 90e minuut compleet van de mat gespeeld in San Siro. De trekker werd alleen niet overgehaald helaas... En we weten allemaal de afloop.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
3. En in 2003 had Ajax ook de CL kunnen winnen ...Porto is ook minder dna 2003. En sinds 2006 is NL echt in een grote dip beland.
Hij is wel genationaliseerd :p.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter dan het huidige Porto is wellicht mogelijk, maar vorig jaar hebben ze met vrijwel een identieke selectie de titel ongeslagen binnengehaald + de EL. Dus het is een leuk streven voor de toekomst, maar nog op niks gebaseerd dat het wel mogelijk is.
[..]
Deco is een Braziliaan natuurlijk, en Baia tja... keepers zijn ook eigenlijk wel belangrijk blijkt dus ok
het grote voordeel van die 2 clubs is dat ze heel makkelijk toegang hebben tot de toptalenten van Zuid Amerika . en of Cruijff het voorelkaar krijgt om daarmee te concurreren ? ik moet het nog zienquote:Op donderdag 15 december 2011 18:40 schreef Smoofie het volgende:
Klopt, Ajax verliest het slechtste jaar ooit waarin ze geen Europees voetbal hadden na dit seizoen, daarom stijgt Ajax wel naar de top 20. EN het heeft voordelen met in welke poule je komt voor de loting. Want dan krijg je 2 slechtere clubs ipv 1. En met JC kunnen wel wel gewoon beter worden dan FC Porto/Benfica hoor, ben ik van overtuigd.
Klopt.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het grote voordeel van die 2 clubs is dat ze heel makkelijk toegang hebben tot de toptalenten van Zuid Amerika . en of Cruijff het voorelkaar krijgt om daarmee te concurreren ? ik moet het nog zien
Eerst zien of Cruijff de oorlog wint. en dan nog, je moet ook goed scouten . Finidi, Kanu of een Litmanen waren ook niet bepaald bekende spelers voor ze bij Ajax kwamen.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt.
Maar wie zegt dat er geen generatie meer kan komen zoals 1989-95 bij Ajax?
die worden tegenwoordig op hun 14e of 15e al door manchester city weggekocht (echt weggekocht is het niet want ze bieden ajax amper geld). dus die generatie komt idd niet bij ajax.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt.
Dan kom je weer aan bij het getouwtrek van buitenlandse clubs om de talenten. Met een sterke basis lukt het nog steeds niet je hebt ook een brede bank nodig, en als je als talent niet aan spelen toekomt is het al helemaal zeker dat ze ingaan op het aanbod.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt.
Dit bedoel ik dus , die club kan daar heel makkelijk aankomen. Wat ze met Hulk hebben gedaan was helemaal geniaal (opgepikt uit de 2de divisie in Japan)quote:Op donderdag 15 december 2011 18:57 schreef Smoofie het volgende:
Porto heeft trouwens 17 zuid-amerikanen en 2 afrikanen in hun selectie
DAt valt de laatste tijd wel mee hoor. Nu het algemeen bekend is hoe groot de kans op succes is en hoeveel speeltijd je krijgt, gebeurt dat steeds minder. Alleen ROtterdam heeft er last van.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die worden tegenwoordig op hun 14e of 15e al door manchester city weggekocht (echt weggekocht is het niet want ze bieden ajax amper geld). dus die generatie komt idd niet bij ajax.
omdat ajax alleen bagger heeft in de jeugd tegenwoordig.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DAt valt de laatste tijd wel mee hoor.
mwa Fischer is niet bepaald bagger . Maar goed als je types als Ebecilio opleidt is er iets goed mis jaquote:Op donderdag 15 december 2011 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat ajax alleen bagger heeft in de jeugd tegenwoordig.
kijk naar feyenoord en PSV.
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
mwa Fischer is niet bepaald bagger . Maar goed als je types als Ebecilio opleidt is er iets goed mis ja
Denk dat mensen eerder geneigd zijn te blijven als er mensen als Bergkamp,stam, Jonk en Overmars enz rondlopen dan dat ze naar City gaan.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat ajax alleen bagger heeft in de jeugd tegenwoordig.
kijk naar feyenoord en PSV.
Je kan wel met lichte mannetjes spelen maar dan moeten ze wel superieure techniek hebben, Anita komt duidelijk tekort op dit gebied en dan ook nog eens fysiek, Enoh vind ik niet eens een voetballer, Eriksen heeft wel het talent alleen moet doelmatiger worden in het gebruik ervanquote:Op donderdag 15 december 2011 18:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ze moeten in de jeugd eens niet alleen maar selecteren op mannetjes van 1.65 en 50 kilo, alleen daarmee win je de oorlog niet, zeker niet op het middenveld. Want zeg nou zelf, een middenveld met Eriksen, Anita en Enoh (als Janssen geblesseerd is o.i.d.) wordt compleet overlopen door een beetje fysiek team.
Die namen zeggen de jeugdspelertjes helemaal NIETS. Ze waren nog niet eens geboren toen zij hun hoogtijdagen hadden.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Denk dat mensen eerder geneigd zijn te blijven als er mensen als Bergkamp,stam, Jonk en Overmars enz rondlopen dan dat ze naar City gaan.
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Denk dat mensen eerder geneigd zijn te blijven als er mensen als Bergkamp,stam, Jonk en Overmars enz rondlopen dan dat ze naar City gaan.
En als de ouders ook nog eens geldproblemen hebben...quote:Op donderdag 15 december 2011 19:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die namen zeggen de jeugdspelertjes helemaal NIETS. Ze waren nog niet eens geboren toen zij hun hoogtijdagen hadden.
Tja...de turken en marokkanen zullen sneller weggaan dan de blanke en negerts.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
[..]
En als de ouders ook nog eens geldproblemen hebben...
kinderen van 8 jaar weten niet wie Jonk is hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tja...de turken en marokkanen zullen sneller weggaan dan de blanke en negerts.
En die namen zeggen wel wat, ik was ook niet geboren toen Bergkamp enz debuteerde.
Nog niet nee. Maar daar komen ze wel achterquote:Op donderdag 15 december 2011 19:07 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kinderen van 8 jaar weten niet wie Jonk is hoor.
hoe dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nog niet nee. Maar daar komen ze wel achter
inderdaad eerst maar eens resultaten afwachten. soms heb ik het idee dat je vriendjes met Johan moet zijn als je bij Ajax wil werkenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:07 schreef Maanvis het volgende:
Bovendien, een naam als Bergkamp klinkt misschien goed, maar op het ajax netwerklees ik inmiddels van mensen wiens zoontje daar op training zit dat het paard helemaal niet zo'n goeie ruiter is
.
Wil je echt een goede ruiter dan moet je gewoon Moniz halen. Die heeft Afellay zo goed gemaakt.
Vanenburg zou ook nog kunnen, is zelfs beter, maar vanenburg zelf is het trainen zat. Dit komt omdat hij er niet tegen kan als hij spelers van huidig ajax niveau, met zulk slecht technisch inzicht, moet trainen
Ouders? Internet? TV? Op Ajax zelf ook genoeg referenties naar vroeger.quote:
"Jonk da's toch die gozer die 3 gele kaarten kreeg bij ajax?"quote:Op donderdag 15 december 2011 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ouders? Internet? TV? Op Ajax zelf ook genoeg referenties naar vroeger.
Jonk ging pas goed voetballen bij PSVquote:Op donderdag 15 december 2011 19:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
"Jonk da's toch die gozer die 3 gele kaarten kreeg bij ajax?"
het valt allemaal wel mee. hij zit niet bij de beste 100 nederlandse voetballers aller tijdenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Jonk ging pas goed voetballen bij PSV
Jonk is eigenlijk al bijna van voor mijn tijd, maar zoals Smoofie al zegt is er op het internet genoeg te vinden. Want hij heeft toch best mooie dingen op zijn CV staan.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:07 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kinderen van 8 jaar weten niet wie Jonk is hoor.
Is het wel z,on goede trainer dan ?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jonk is eigenlijk al bijna van voor mijn tijd, maar zoals Smoofie al zegt is er op het internet genoeg te vinden. Want hij heeft toch best mooie dingen op zijn CV staan.
hij traint pas bij ajax, nadat ie bij FC FUCKKING VOLENDAM mislukt was!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Is het wel z,on goede trainer dan ?
Zie je , zolang je maar het vriendje van Cruijff bent..quote:Op donderdag 15 december 2011 19:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij traint pas bij ajax, nadat ie bij FC FUCKKING VOLENDAM mislukt was!
Niet als trainer natuurlijk, maar op technisch gebied. Al is de kwaliteit om talent goed in te kunnen schatten ook belangrijk binnen zijn huidige functie.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij traint pas bij ajax, nadat ie bij FC FUCKKING VOLENDAM mislukt was!
La Ling heeft moeite om zijn clubje in de sloveense eredivisie te houden.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Zie je , zolang je maar het vriendje van Cruijff bent..
Dit is ook het eerste jaar op het hoogste niveau na vorig jaar gepromoveerd te zijn. Dus dat is een drogreden, maar deze discussie laat ik aan Cruijff en Ten Have overquote:Op donderdag 15 december 2011 19:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
La Ling heeft moeite om zijn clubje in de sloveense eredivisie te houden.
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is ook het eerste jaar op het hoogste niveau na vorig jaar gepromoveerd te zijn. Dus dat is een drogreden, maar deze discussie laat ik aan Cruijff en Ten Have overomdat ik La Ling ook niet goed ken.
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is ook het eerste jaar op het hoogste niveau na vorig jaar gepromoveerd te zijn. Dus dat is een drogreden, maar deze discussie laat ik aan Cruijff en Ten Have overomdat ik La Ling ook niet goed ken.
Dit goed genoeg reden?quote:Door verkeerde investeringen en gokschulden zat hij halverwege de jaren tachtig financieel aan de grond met een schuld van 800.000 gulden.
lijkt me haast wel ja, ook kaal hè.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kijkt Stam zo boos?
Volgens mij is het een spion van Ten Have, en zit hij stiekem in het Cruijff kamp.
Liever Wim Jonk dan Marc Stuut..quote:Op donderdag 15 december 2011 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Naja wat tegengas is niet erg Maanvis. Alleen zijn mijn argumenten wel achter Cruijff te staan al zo vaak beschreven dat deze discussie herhaling nummer ontelbaar zou zijn.
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kijkt Stam zo boos?
Volgens mij is het een spion van Ten Have, en zit hij stiekem in het Cruijff kamp.
Wow 25 jaar geleden heeft hij iets fout gedaan.quote:
het gaat niet om de supermarkt op de hoek hè, maar om de grootste voetbalclub van europa.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:04 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wow 25 jaar geleden heeft hij iets fout gedaan.
Dus jij vindt het normaal dat jij niet aangenomen zou worden omdat jij 25 jaar geleden een keer een fout hebt begaan?
Niet wéér anderlechtquote:Op donderdag 15 december 2011 23:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop op Anderlecht, Club Brugge of Standard
Dat zijn affiches waar je U tegen zegt!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop op Anderlecht, Club Brugge of Standard
Geef mij maar ManU of City. Fuck die kutpotjes, die EL winnen doen we toch niet. Dan maar gewoon 2 lekkere potjes tegen zo'n engelse clubquote:
Wel een mooi affiche.quote:
quote:Reekshoofden:
Manchester Utd (Eng)
Manchester City (Eng)
Valencia (Spa)
Olympiakos (Gri)
Standard
PSV (Ned)
Sporting (Por)
A.Bilbao (Spa)
M.Charkiv (Oek)
Schalke (Dui)
Twente (Ned)
Besiktas (Tur)
Anderlecht
PAOK (Gri)
Club Brugge
Atletico Madrid (Spa)
OPM: Manchester United, Manchester City, Valencia en Olympiakos komen uit de Champions League. Zij zijn reekshoofd omdat ze het in hun CL-groep beter deden dan de andere vier derdes.
Niet-reekshoofden:
Porto (Por)
Ajax (Ned)
Trabzonspor (Tur)
Pilsen (Tsj)
Hannover (Dui)
L.Warschau (Pol)
Lazio (Ita)
Stoke (Eng)
Salzburg (Oos)
Lok.Moskou (Rus)
St.Boekarest (R)
W.Krakau (Pol)
Roebin Kazan (Rus)
Braga (Por)
AZ (Ned)
Udinese (Ita)
OPM: Ajax, Trabzonspor, Porto en Pilsen komen uit de Champions League. Ploegen uit eenzelfde land kunnen elkaar niet treffen, net als ploegen die in dezelfde EL-poule zaten.
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Geef mij maar ManU of City. Fuck die kutpotjes, die EL winnen doen we toch niet. Dan maar gewoon 2 lekkere potjes tegen zo'n engelse club
Zeg nooit nooit. Al is de kans niet groot, het verleden heeft al meermaals bewezen dat een team waarvan je het nooit verwacht met de eindzege aan de haal kan gaan. En als team en supporter moet je ook altijd het hoogst haalbare nastreven. Je begint een wedstrijd om te winnen.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Geef mij maar ManU of City. Fuck die kutpotjes, die EL winnen doen we toch niet. Dan maar gewoon 2 lekkere potjes tegen zo'n engelse club
Ik zeg ook niet dat ze die wedstrijden bij voorbaat al (moeten) verliezen, Maar ik kijk er toch echt liever naar dan Charkiv, Bilbao of PAOK.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Al is de kans niet groot, het verleden heeft al meermaals bewezen dat een team waarvan je het nooit verwacht met de eindzege aan de haal kan gaan. En als team en supporter moet je ook altijd het hoogst haalbare nastreven. Je begint een wedstrijd om te winnen.
Die lijken me wel leuk.quote:Reekshoofden:
Manchester Utd (Eng)
Olympiakos (Gri)
Standard
Schalke (Dui)
Besiktas (Tur)
Anderlecht
PAOK (Gri)
Club Brugge
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Winnen van Turkse clubs is altijd leuk.
Besiktas is niet echt goed..quote:Op donderdag 15 december 2011 23:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elke wedstrijd. En hebben goede spelers.
Ik heb er geen moeite mee, Ajax iig een ronde verder in dat geval.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:41 schreef sausagin het volgende:
Toch niet weer Anderlecht - Ajax , is dan 3de keer op rij (1 keer groepsfase en 1 keer 1/8 finales).
Als je belgische club wilt hoop dan op standard of brugge.
Eens, zolang het maar geen City is.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:42 schreef Jojoortje het volgende:
Geen pauperclub aub. Manchester United zou geweldig zijn.
Ben blij dat ze uit de CL zijn gedonderd. Geld is niet alles.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:44 schreef Olep het volgende:
[..]
Eens, zolang het maar geen City is.
Wat heb ik een tyfushekel aan die club.
Ah wat schattig. Wat een pauperteksten roepen ze trouwensquote:Op donderdag 15 december 2011 23:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elke wedstrijd. En hebben goede spelers.
Ik heb het over Besiktas.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze presteren ook erg goed in Europa, die turkse clubs.
Ik snap ook niet dat er mensen zijn die het goedpraten.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben blij dat ze uit de CL zijn gedonderd. Geld is niet alles.
Gast, als we als Ajax bang moeten zijn voor Besiktas is het wel heel ergquote:
Hij zou nog bang zijn voor Ankaragücüquote:Op donderdag 15 december 2011 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, als we als Ajax bang moeten zijn voor Besiktas is het wel heel erg
Whatevahquote:Op donderdag 15 december 2011 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
tja als je niet kunt winnen van de nummer laatst in de eredivisie dan mag je voor alles bang zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij zou nog bang zijn voor Ankaragücü
Wat een onzin. VVV zou Gençlerbirligi nog klop kunnen geven. Eredivisie is kwalitatief veel beter dan Turkijequote:Op donderdag 15 december 2011 23:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tja als je niet kunt winnen van de nummer laatst in de eredivisie dan mag je voor alles bang zijn.
zo slecht zijn ze toch niet als ze groepswinnaar worden met Braga (finalist vorig jaar) en Birmingham in de groep?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:50 schreef msnk het volgende:
Ik wil BruggeTering wat zijn die slecht. En met een Amsterdammer in de club, altijd leuk
Braga is overrated.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:53 schreef sausagin het volgende:
[..]
zo slecht zijn ze toch niet als ze groepswinnaar worden met Braga (finalist vorig jaar) en Birmingham in de groep?
Dan vraag ik me toch echt af als jij de wedstrijden van Besiktas volgt?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat een onzin. VVV zou Gençlerbirligi nog klop kunnen geven. Eredivisie is kwalitatief veel beter dan Turkije
Sowieso praten over competities waar je geen reet van weetAlleen maar omdat er 'namen' spelen
![]()
Had je gezien hoe Braga finalist werd? En dat lukt ze dit jaar echt niet dus. Birmingham speelt heel matig in de Championship...quote:Op donderdag 15 december 2011 23:53 schreef sausagin het volgende:
[..]
zo slecht zijn ze toch niet als ze groepswinnaar worden met Braga (finalist vorig jaar) en Birmingham in de groep?
Niet op de voet als je dat bedoelt, die club kan me worst wezenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:54 schreef WuTanG het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch echt af als jij de wedstrijden van Besiktas volgt?
Als Ajax moeten we helaas weer bang zijn voor iedereen op het moment. Zelfs RKC kan zomaar te sterk zijn. Maar je kan ook zomaar ineens heel ver komenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de EL weer begint, hebben we iedereen terug , misschien wat versterkingen in de winterquote:Op donderdag 15 december 2011 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als Ajax moeten we helaas weer bang zijn voor iedereen op het moment. Zelfs RKC kan zomaar te sterk zijn. Maar je kan ook zomaar ineens heel ver komen
Versterkingen geloof ik niet zo eigenlijk. En iedereen terug is helaas ook geen garantie. Het blijft veels te wisselvallig.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de EL weer begint, hebben we iedereen terug , misschien wat versterkingen in de winter.
Uiteindelijk komt het er gewoon op neer hoe serieus/gemotiveerd de spelers zijn. Als er één ding duidelijk was de afgelopen maanden met de CL is dat het welquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de EL weer begint, hebben we iedereen terug , misschien wat versterkingen in de winter.
Versterkingen zie ik niet komen. Wel de hoogste zaak om volgend seizoen door te selecteren. De helft van de selectie is kwalitatief echt ruim beneden standaard. Vooral in aanvallend opzicht is het erg triest om te constateren dat een handvol eredivisieclubs betere bezetting op de vleugels heeft dan Ajax.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd. Al moet Siggy zich nog wel bewijzen heh(als spits). Denk dat Siggy veel potentie heeft.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Versterkingen zie ik niet komen. Wel de hoogste zaak om volgend seizoen door te selecteren. De helft van de selectie is kwalitatief echt ruim beneden standaard. Vooral in aanvallend opzicht is het erg triest om te constateren dat een handvol eredivisieclubs betere bezetting op de vleugels heeft dan Ajax.
Verwacht ik ook.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:01 schreef Olep het volgende:
Boerrigter gaat sowieso het verschil maken.
Micky kan een wereldspeler worden in het juiste team. Ik zit zelf vooral aan Italië te denken. Wanneer er op de counter gespeeld wordt en hij staat links opgesteld dan is hij levensgevaarlijk. Maar voor het Ajax-spelletje mist hij overzicht en wijsheid.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:35 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Verwacht ik ook.
En misschien word het maar eens tijd om Mickey te verkopen.
Ik vind hem persoonlijk veel te wisselvallig, bij een knap bod zou Ajax het gewoon moeten doen.
Heeft zeker potentie. Zie veel in een wisselwerking tussen hem en Eriksen op tien. Daarom is het zo jammer dat we met de punt naar achter spelen. Want Eriksen speelt niet op tien!quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd. Al moet Siggy zich nog wel bewijzen heh(als spits). Denk dat Siggy veel potentie heeft.
Миралем Сулејмани heeft een martwert van 5,5 miljoen. Wil ajax hem daarvoor verkopen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:35 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Verwacht ik ook.
En misschien word het maar eens tijd om Mickey te verkopen.
Ik vind hem persoonlijk veel te wisselvallig, bij een knap bod zou Ajax het gewoon moeten doen.
Zo moet het nu dan maar. Alleen de verdediging staat er nog niet echt. Dus zonder echte CVM wordt dat kut. Of we gaan 3-4-3 spelen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft zeker potentie. Zie veel in een wisselwerking tussen hem en Eriksen op tien. Daarom is het zo jammer dat we met de punt naar achter spelen. Want Eriksen speelt niet op tien!
Boerrigter - Sigthorsson - Sulejmani
Janssen - Eriksen - De jong
Zo moeilijk had het niet geweest!
De Zeeuw speelde wel heel slecht. Dus je moest een keuze maken, risico nemen dat hij z'n niveau niet meer haalt, of 6 miljoen (!!!) pakken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft zeker potentie. Zie veel in een wisselwerking tussen hem en Eriksen op tien. Daarom is het zo jammer dat we met de punt naar achter spelen. Want Eriksen speelt niet op tien!
Janssen - Eriksen - De Zeeuw
Zo moeilijk had het niet geweest! De Zeeuw laten gaan is wat mij betreft de flater van het jaar.
Sowieso 3-4-3. De Jong is inderdaad de beoogde vervanger van De Zeeuw maar wel een gigantische aderlating. Want De Jong is het gewoon net niet. Had een mooie wisselspeler voor zowel Sigthorsson, Eriksen als De Zeeuw geweest.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo moet het nu dan maar. Alleen de verdediging staat er nog niet echt. Dus zonder echte CVM wordt dat kut. Of we gaan 3-4-3 spelen.
Anita zuigt wel hoor. Liever een CV erbij en Jan op CVM. Maar de Jong deed het goed de laatste wedstrijden voor de blessurequote:Op vrijdag 16 december 2011 00:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso 3-4-3. De Jong is inderdaad de beoogde vervanger van De Zeeuw maar wel een gigantische aderlating. Want De Jong is het gewoon net niet. Had een mooie wisselspeler voor zowel Sigthorsson, Eriksen als De Zeeuw geweest.
Stel je voor
Janssen - Eriksen - De Zeeuw
-----------------Anita
Vertonghen - Alderweireld - Van der Wiel
Dan heb je goud in handen toch?
De Zeeuw had op het veld iets te veel aanvallende intenties. Maar dit is hem ook opgedragen toentertijd. Wanneer hij zich in zijn taak plaatst dan is het echt een speler van een groot kaliber. Je moet spelers niet willen verkopen voor zes miljoen. Dat zijn geen bedragen waar je geen nee tegen kan zeggen. De Zeeuw had in het elftal dat er op dit moment staat echt wel het verschil gemaakt. Maar goed, dat alles is de discussie niet meer waard. Hij is er niet en zal ook nooit meer komenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Zeeuw speelde wel heel slecht. Dus je moest een keuze maken, risico nemen dat hij z'n niveau niet meer haalt, of 6 miljoen (!!!) pakken.
Van die 6 mil hebben we Siggy kunnen kopen en Boerrigter.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:44 schreef Dven het volgende:
[..]
De Zeeuw had op het veld iets te veel aanvallende intenties. Maar dit is hem ook opgedragen toentertijd. Wanneer hij zich in zijn taak plaatst dan is het echt een speler van een groot kaliber. Je moet spelers niet willen verkopen voor zes miljoen. Dat zijn geen bedragen waar je geen nee tegen kan zeggen. De Zeeuw had in het elftal dat er op dit moment staat echt wel het verschil gemaakt. Maar goed, dat alles is de discussie niet meer waard. Hij is er niet en zal ook nooit meer komen
Anita is een drama op linksback, maar kort voor de verdediging staat hij ondanks zijn lengte (en naamquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Anita zuigt wel hoor. Liever een CV erbij en Jan op CVM. Maar de Jong deed het goed de laatste wedstrijden voor de blessure. Hij begon dramatisch ja.
Die hadden we sowieso wel kunnen komen gezien de winstcijfers afgelopen seizoen en een eigen vermogen dat nog steeds ruim positief in de balans staat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van die 6 mil hebben we Siggy kunnen kopen en Boerrigter.
Maar nu hebben we geld over van die winst, CL dit seizoen en de transferinkomen. Dus kunnen we in de winterstop een CV halenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Die hadden we sowieso wel kunnen komen gezien de winstcijfers afgelopen seizoen en een eigen vermogen dat nog steeds ruim positief in de balans staat.
Maar een CV is niet nodig. We hebben een middenvelder en en een rechtsbuiten nodig! En een De Boer die alles op z'n plek zetquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar nu hebben we geld over van die winst, CL dit seizoen en de transferinkomen. Dus kunnen we in de winterstop een CV halen.
Nee,quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Миралем Сулејмани heeft een martwert van 5,5 miljoen. Wil ajax hem daarvoor verkopen?
http://www.transfermarkt.(...)h/spieler_36080.html
Die van de A-1 heeft potentie met zijn 1m91.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar een CV is niet nodig. We hebben een middenvelder en en een rechtsbuiten nodig! En een De Boer die alles op z'n plek zet
Jep. In het oude PSV had hij de beste speler van de eredivisie geweest.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:53 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Nee,
Ik zeg ook bij een goed bod he. Mickey kan echt wel voetballen, maar blijf het een counter speler vinden.
van Rhijn heeft ook nog geen kans gekregen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die van de A-1 heeft potentie met zijn 1m91.
Hij is wel licht als je Wiki mag geloven.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
van Rhijn heeft ook nog geen kans gekregen.
Dus bij de selectie halen en zijn minuten laten maken. Maar niet kopen wat niet nodig is. De rotte plekken liggen bij ons in de aanval en wat minder op het middenveld. De verdediging is uitstekend, mits je met een driemansformatie speelt achterin. Wanneer dat niet het geval is mag er een backup gehaald worden voor linksachter. Maar backs zijn altijd lastig te vinden...quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die van de A-1 heeft potentie met zijn 1m91.
Whut?quote:
Wat doen we dan met boil?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus bij de selectie halen en zijn minuten laten maken. Maar niet kopen wat niet nodig is. De rotte plekken liggen bij ons in de aanval en wat minder op het middenveld. De verdediging is uitstekend, mits je met een driemansformatie speelt achterin. Wanneer dat niet het geval is mag er een backup gehaald worden voor linksachter. Maar backs zijn altijd lastig te vinden...
Boilessen is eigenlijk meer een CV dan linksachter als ik mij niet vergis.quote:
Is de eerste man voor linksachter. Wanneer je met een driemansachterhoede spelen gaat dan mag jij Vertonghen of Janssen vervangen.quote:
Klopt! De Boer heeft ook gezegd in meerdere interviews dat de linksachter positie een opleidingsplekje is in het geval van Boilesenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:59 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Boilessen is eigenlijk meer een CV dan linksachter als ik mij niet vergis.
Great minds think alike!quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:57 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Zag niet dat jij zoiets al gepost had.
Is het eigenlijk altijd. Zie Vertonghen en volgens mij ook Chivuquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Klopt! De Boer heeft ook gezegd in meerdere interviews dat de linksachter positie een opleidingsplekje is in het geval van Boilesen
Enige goede back die we de afgelopen tien jaar gehad hebben was Trabelsi. Dat was echt een beest! En Maxwell met een klein vraagteken. Verdedigend net iets te zwak eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Is het eigenlijk altijd. Zie Vertonghen en volgens mij ook Chivu
Hatem!quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Enige goede back die we de afgelopen tien jaar gehad hebben was Trabelsi. Dat was echt een beest! En Maxwell met een klein vraagteken. Verdedigend net iets te zwak eigenlijk.
Ik ben ook altijd fan van Maxwell geweest, doodzonde dat hij op zo'n vervelende manier vertrokken is!quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hatem!
Mwuah, ik was altijd fan van Maxwell, en het feit dat hij bij hele grote clubs heeft gespeeld betekend dat hij voor de Eredivisie een hele prima back is
Of hij al in de basis staat, ik weet het niet, hij trainde gisteren wel mee maar deed het laatste gedeelte niet met de groep meequote:Op vrijdag 16 december 2011 09:30 schreef mash_ het volgende:
Boerrigter speelt weer zondag? Zou al een hoop schelen.
quote:Ook Janssen trainde met de groep mee, maar liet de grote partijvorm, evenals Boerrigter, aan zich voorbij gaan.
ohquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of hij al in de basis staat, ik weet het niet, hij trainde gisteren wel mee maar deed het laatste gedeelte niet met de groep mee
[..]
Ja want Eriksen heeft zich ondertussen wel bewezen hoe balvast en spelmakend hij is op het middenveld. Een niet te missen sleutelspeler. Heb je nodig zo'n stabiele factor.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:16 schreef J2T het volgende:
Hopelijk kiest de Boer na de winterstop voor een middenveld met Lodeiro en Eriksen
Een 19 jarige jongen zien als een sleutelspeler:')quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja want Eriksen heeft zich ondertussen wel bewezen hoe balvast en spelmakend hij is op het middenveld. Een niet te missen sleutelspeler. Heb je nodig zo'n stabiele factor.
Bij Twente werd Janssen uit de wind gehouden, bij Ajax moet Eriksen uit de wind gehouden worden, hij heeft nog niet de kracht om "volledige" middenvelder te zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:29 schreef J2T het volgende:
Plus Eriksen is een groot talent en kan Ajax veel geld opleveren. Met zo n speler moet je geduld hebben want kennelijk heeft hij het wel in zich. Zie de interlands van Denemarken tegen Portugal en Engeland. Janssen is over de top, oud en levert geen flikker meer op en is ook niet meer van toegevoegde waarde voor dit Ajax. Ik heb helemaal niks tegen Janssen. Ik hoopte ook dat hij het niveau wat hij bij FCT had zou vasthouden, maar helaas. Hopelijk maakt hij deze winter of aanstaande zomer zijn gewilde transfer naar Vitesse, dan zijn beide partijen blij.
Ooit van sarcasme gehoord pipo?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:25 schreef J2T het volgende:
[..]
Een 19 jarige jongen zien als een sleutelspeler:')![]()
![]()
Eriksen is pas 19 jaar en hij is niet diegene die de kar moet gaan trekken bij Ajax. Dat mag je ook niet verwachten van zo n jongen.
Zie PI. Nu niet jouw onvermogen op mij afschuiven. Ik zal het voor jou nog even simpel opschrijven; Ik vind Eriksen nog veel te instabiel om een vaste waarde op het middenveld te zijn.quote:
Lol ga lekker wieberen jonge. Iemand die Eriksen op de bank wil zien zitten heeft er totaal geen verstand van.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:18 schreef muzas het volgende:
[..]
Zie PI. Nu niet jouw onvermogen op mij afschuiven. Ik zal het voor jou nog even simpel opschrijven; Ik vind Eriksen nog veel te instabiel om een vaste waarde op het middenveld te zijn.
quote:Als het aan Danny Blind ligt, gaat Ajax tijdens de winterstop niet de transfermarkt op. De club wil het seizoen afmaken met de groep waarmee afgelopen zomer werd gestart. Dit meldt het AD. "Alleen als er spelers per direct vertrekken, zullen we anticiperen," aldus Blind, technisch directeur ad interim van Ajax.
Selectie intact houden
Overigens hoeven we er niet van uit te gaan dat er spelers worden verkocht in de naderende transferperiode. "Het is niet de bedoeling dat er spelers vertrekken," zei Blind eerder deze week. Voor Mounir El Hamdaoui en Ismail Aissati ligt dat iets anders. Zij staan nog steeds op de transferlijst.
Kolbeinn Sigthórsson, Siem de Jong, Nicolai Boilesen, André Ooijer en Toby Alderweireld kampen nog met blessures en zijn pas na de winterstop weer inzetbaar. Blind: "Als iedereen weer fit is en terug, dan hebben we een groep waarover we tevreden zijn. Buitenkansjes kunnen zich natuurlijk altijd voordoen, maar deze selectie houden we intact."
Begrijpend lezen is echt moeilijk voor je he? welk deel van VASTE waarde begrijp je niet? Eriksen is (in mijn ogen) nog veel te instabiel, en zo schommelt ook zijn vorm per wedstrijd. Helaas laat FdB er 'm bijna altijd gewoon in staan, ook als ie loopt te klungelen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:19 schreef J2T het volgende:
[..]
Lol ga lekker wieberen jonge. Iemand die Eriksen op de bank wil zien zitten heeft er totaal geen verstand van.
quote:'Janssen wil terug naar Vitesse'
Volgens Clemens Westerhof heeft Theo Janssen het niet naar zijn zin in Amsterdam. "Ik spreek hem wekelijks en hij wil daar weg", zegt de 71-jarige oud-bondscoach van Nigeria en Zimbabwe in een interview op VitesseLive. Volgens Westerhof wil Janssen terug naar zijn oude liefde; Vitesse.
Dat zou volgens Westerhof goed uitkomen want "Vitesse mist nog één ding: een vent op het middenveld die vanuit de tweede lijn schiet".
"Ik ken er wel één: dat is Theo Janssen. Hij wil heel graag komen. Ik spreek hem nog regelmatig en hij wil echt heel graag terug naar Vitesse, want hij heeft het daar niet naar zijn zin."
Begin deze maand liet Janssen zich tijdens de uitreiking van Gelders Sportman 2011 ontglippen dat als de club hem nodig zou hebben, hij beschikbaar zou zijn.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:54 schreef 16meter het volgende:
Theo is gewoon de zoveelste provinciale held die het niet redt bij een echte topclub.
Goed in de luwte van het Twentse platteland, waar het elftal in dienst van hem speelt en ze hem op handen dragen, niet goed genoeg om zich te onderscheiden bij AFC Ajax.
Maar goed, dat kan ook gezegd worden over Ebecillio, De Jong & Enoh (misschien Vermeer)quote:
Enoh en De Jong zijn nuttig, al is het maar voor de breedte. Ebecilio is inderdaad een droevig geval..quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:09 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Maar goed, dat kan ook gezegd worden over Ebecillio, De Jong & Enoh (misschien Vermeer)
de Jong? Die kan je er best bij hebben hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:09 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Maar goed, dat kan ook gezegd worden over Ebecillio, De Jong & Enoh (misschien Vermeer)
Janssen kan je er ook goed bij hebben..quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
de Jong? Die kan je er best bij hebben hoor
Ik hoop het, dan eruit en een eindsprint in de competitiequote:Op vrijdag 16 december 2011 13:08 schreef Wessiej het volgende:
Je weet dat we over 10 min. ManUnited loten
http://www.rtl.nl/compone(...)_livestream_insc.xmlquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:12 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Kan die commentator ze smoel niet houden dan kan ik het volgen...nu hoor ik het beide half...
thanksquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)_livestream_insc.xml
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:08 schreef Wessiej het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:08 schreef Wessiej het volgende:
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:19 schreef da_unfuckwithable het volgende:
nou kunnen we ons focussen op competitie
en de bekerquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:19 schreef da_unfuckwithable het volgende:
uefa bedoel je? geldt voor beiden welquote:
Ajax komt niet eens opdagenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
united wil ook geen EL spelen, dus die gaan net zoals hun real met hun b-team tegen ajax spelen
Jank niet, is een geweldig affiche. Ajax mag blij zijn met zo'n wedstrijd.quote:
Dit. Wedstrijden winnen in de Eredivisie is al moeilijk genoeg.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:19 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Beiden idd, ben er ziek van ondanks dat het een prachtpot is. Lyon tegen Appoel my ass wat een ongelooflijke gang van zaken... Fuck it, 1 wereldpot nog in Europa tegen een topteam is beter dan 4 keer tegen middelmaat in een lege Arena!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
uefa bedoel je? geldt voor beiden wel
waarschijnlijk is er tegen die tijd weinig meer om echt op te concentreren aangezien ajax nu al de aansluiting kwijt is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:23 schreef mash_ het volgende:
Ik vind het wel best eigenlijk. Nog een leuke wedstrijd en daarna lekker op de comp concentreren.
onzinquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarschijnlijk is er tegen die tijd weinig meer om echt op te concentreren aangezien ajax nu al de aansluiting kwijt is.
de aansluiting kwijt? 3 en 4 punten op de nummer 2 en 3. Alleen az staat ver weg. Maar daar is het nog maar de vraag van of ze het volhouden. tweede worden kan makkelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarschijnlijk is er tegen die tijd weinig meer om echt op te concentreren aangezien ajax nu al de aansluiting kwijt is.
sla deze quote maar op en we spreken elkaar in februariquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
de aansluiting kwijt? 3 en 4 punten op de nummer 2 en 3. Alleen az staat ver weg. Maar daar is het nog maar de vraag van of ze het volhouden. tweede worden kan makkelijk.
Denk het wel eigenlijk maar fuck it, mooie pot ouwequote:Op vrijdag 16 december 2011 13:26 schreef mash_ het volgende:
Hoe duur zullen de kaartjes worden? Toch niet zo duur als cl wedstrijden he
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Ajax heeft in voorgaande jaren wel meer punten ingehaald. Dus de aansluiting zijn ze echt niet kwijt. Het zal alleen wel veel beter moeten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
sla deze quote maar op en we spreken elkaar in februari
Niet veel de Eredivisie gevolgd de afgelopen jaren...?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
sla deze quote maar op en we spreken elkaar in februari
Dat is onze enige hoop, dat ze zo snel mogelijk er uit willen liggen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:34 schreef Caland het volgende:
Die Engelsen willen het liefst zsm uit die europa league. Jullie zijn echt niet kansloos.
Ik kan me nog een edgar davids herinneren die sip zat te vertellen dat ze het voor de winterstop verspeeld haddenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Niet veel de Eredivisie gevolgd de afgelopen jaren...?
Wat is je punt? Dat dit ineens alle inhaalslagen van de overige 7 jaar teniet doet?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik kan me nog een edgar davids herinneren die sip zat te vertellen dat ze het voor de winterstop verspeeld hadden.
En hoeveel keer is ajax eigenlijk kampioen geworden de afgelopen 7 jaar? Zie daar mijn punt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat is je punt? Dat dit ineens alle inhaalslagen van de overige 7 jaar teniet doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |