La Ling heeft moeite om zijn clubje in de sloveense eredivisie te houden.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Zie je , zolang je maar het vriendje van Cruijff bent..
Dit is ook het eerste jaar op het hoogste niveau na vorig jaar gepromoveerd te zijn. Dus dat is een drogreden, maar deze discussie laat ik aan Cruijff en Ten Have overquote:Op donderdag 15 december 2011 19:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
La Ling heeft moeite om zijn clubje in de sloveense eredivisie te houden.
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is ook het eerste jaar op het hoogste niveau na vorig jaar gepromoveerd te zijn. Dus dat is een drogreden, maar deze discussie laat ik aan Cruijff en Ten Have overomdat ik La Ling ook niet goed ken.
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is ook het eerste jaar op het hoogste niveau na vorig jaar gepromoveerd te zijn. Dus dat is een drogreden, maar deze discussie laat ik aan Cruijff en Ten Have overomdat ik La Ling ook niet goed ken.
Dit goed genoeg reden?quote:Door verkeerde investeringen en gokschulden zat hij halverwege de jaren tachtig financieel aan de grond met een schuld van 800.000 gulden.
lijkt me haast wel ja, ook kaal hè.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kijkt Stam zo boos?
Volgens mij is het een spion van Ten Have, en zit hij stiekem in het Cruijff kamp.
Liever Wim Jonk dan Marc Stuut..quote:Op donderdag 15 december 2011 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Naja wat tegengas is niet erg Maanvis. Alleen zijn mijn argumenten wel achter Cruijff te staan al zo vaak beschreven dat deze discussie herhaling nummer ontelbaar zou zijn.
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kijkt Stam zo boos?
Volgens mij is het een spion van Ten Have, en zit hij stiekem in het Cruijff kamp.
Wow 25 jaar geleden heeft hij iets fout gedaan.quote:
het gaat niet om de supermarkt op de hoek hè, maar om de grootste voetbalclub van europa.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:04 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wow 25 jaar geleden heeft hij iets fout gedaan.
Dus jij vindt het normaal dat jij niet aangenomen zou worden omdat jij 25 jaar geleden een keer een fout hebt begaan?
Niet wéér anderlechtquote:Op donderdag 15 december 2011 23:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop op Anderlecht, Club Brugge of Standard
Dat zijn affiches waar je U tegen zegt!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop op Anderlecht, Club Brugge of Standard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |