La Ling heeft moeite om zijn clubje in de sloveense eredivisie te houden.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Zie je , zolang je maar het vriendje van Cruijff bent..
Dit is ook het eerste jaar op het hoogste niveau na vorig jaar gepromoveerd te zijn. Dus dat is een drogreden, maar deze discussie laat ik aan Cruijff en Ten Have overquote:Op donderdag 15 december 2011 19:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
La Ling heeft moeite om zijn clubje in de sloveense eredivisie te houden.
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is ook het eerste jaar op het hoogste niveau na vorig jaar gepromoveerd te zijn. Dus dat is een drogreden, maar deze discussie laat ik aan Cruijff en Ten Have overomdat ik La Ling ook niet goed ken.
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is ook het eerste jaar op het hoogste niveau na vorig jaar gepromoveerd te zijn. Dus dat is een drogreden, maar deze discussie laat ik aan Cruijff en Ten Have overomdat ik La Ling ook niet goed ken.
Dit goed genoeg reden?quote:Door verkeerde investeringen en gokschulden zat hij halverwege de jaren tachtig financieel aan de grond met een schuld van 800.000 gulden.
lijkt me haast wel ja, ook kaal hè.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kijkt Stam zo boos?
Volgens mij is het een spion van Ten Have, en zit hij stiekem in het Cruijff kamp.
Liever Wim Jonk dan Marc Stuut..quote:Op donderdag 15 december 2011 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Naja wat tegengas is niet erg Maanvis. Alleen zijn mijn argumenten wel achter Cruijff te staan al zo vaak beschreven dat deze discussie herhaling nummer ontelbaar zou zijn.
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kijkt Stam zo boos?
Volgens mij is het een spion van Ten Have, en zit hij stiekem in het Cruijff kamp.
Wow 25 jaar geleden heeft hij iets fout gedaan.quote:
het gaat niet om de supermarkt op de hoek hè, maar om de grootste voetbalclub van europa.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:04 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wow 25 jaar geleden heeft hij iets fout gedaan.
Dus jij vindt het normaal dat jij niet aangenomen zou worden omdat jij 25 jaar geleden een keer een fout hebt begaan?
Niet wéér anderlechtquote:Op donderdag 15 december 2011 23:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop op Anderlecht, Club Brugge of Standard
Dat zijn affiches waar je U tegen zegt!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop op Anderlecht, Club Brugge of Standard
Geef mij maar ManU of City. Fuck die kutpotjes, die EL winnen doen we toch niet. Dan maar gewoon 2 lekkere potjes tegen zo'n engelse clubquote:
Wel een mooi affiche.quote:
quote:Reekshoofden:
Manchester Utd (Eng)
Manchester City (Eng)
Valencia (Spa)
Olympiakos (Gri)
Standard
PSV (Ned)
Sporting (Por)
A.Bilbao (Spa)
M.Charkiv (Oek)
Schalke (Dui)
Twente (Ned)
Besiktas (Tur)
Anderlecht
PAOK (Gri)
Club Brugge
Atletico Madrid (Spa)
OPM: Manchester United, Manchester City, Valencia en Olympiakos komen uit de Champions League. Zij zijn reekshoofd omdat ze het in hun CL-groep beter deden dan de andere vier derdes.
Niet-reekshoofden:
Porto (Por)
Ajax (Ned)
Trabzonspor (Tur)
Pilsen (Tsj)
Hannover (Dui)
L.Warschau (Pol)
Lazio (Ita)
Stoke (Eng)
Salzburg (Oos)
Lok.Moskou (Rus)
St.Boekarest (R)
W.Krakau (Pol)
Roebin Kazan (Rus)
Braga (Por)
AZ (Ned)
Udinese (Ita)
OPM: Ajax, Trabzonspor, Porto en Pilsen komen uit de Champions League. Ploegen uit eenzelfde land kunnen elkaar niet treffen, net als ploegen die in dezelfde EL-poule zaten.
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Geef mij maar ManU of City. Fuck die kutpotjes, die EL winnen doen we toch niet. Dan maar gewoon 2 lekkere potjes tegen zo'n engelse club
Zeg nooit nooit. Al is de kans niet groot, het verleden heeft al meermaals bewezen dat een team waarvan je het nooit verwacht met de eindzege aan de haal kan gaan. En als team en supporter moet je ook altijd het hoogst haalbare nastreven. Je begint een wedstrijd om te winnen.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Geef mij maar ManU of City. Fuck die kutpotjes, die EL winnen doen we toch niet. Dan maar gewoon 2 lekkere potjes tegen zo'n engelse club
Ik zeg ook niet dat ze die wedstrijden bij voorbaat al (moeten) verliezen, Maar ik kijk er toch echt liever naar dan Charkiv, Bilbao of PAOK.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Al is de kans niet groot, het verleden heeft al meermaals bewezen dat een team waarvan je het nooit verwacht met de eindzege aan de haal kan gaan. En als team en supporter moet je ook altijd het hoogst haalbare nastreven. Je begint een wedstrijd om te winnen.
Die lijken me wel leuk.quote:Reekshoofden:
Manchester Utd (Eng)
Olympiakos (Gri)
Standard
Schalke (Dui)
Besiktas (Tur)
Anderlecht
PAOK (Gri)
Club Brugge
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Winnen van Turkse clubs is altijd leuk.
Besiktas is niet echt goed..quote:Op donderdag 15 december 2011 23:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elke wedstrijd. En hebben goede spelers.
Ik heb er geen moeite mee, Ajax iig een ronde verder in dat geval.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:41 schreef sausagin het volgende:
Toch niet weer Anderlecht - Ajax , is dan 3de keer op rij (1 keer groepsfase en 1 keer 1/8 finales).
Als je belgische club wilt hoop dan op standard of brugge.
Eens, zolang het maar geen City is.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:42 schreef Jojoortje het volgende:
Geen pauperclub aub. Manchester United zou geweldig zijn.
Ben blij dat ze uit de CL zijn gedonderd. Geld is niet alles.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:44 schreef Olep het volgende:
[..]
Eens, zolang het maar geen City is.
Wat heb ik een tyfushekel aan die club.
Ah wat schattig. Wat een pauperteksten roepen ze trouwensquote:Op donderdag 15 december 2011 23:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elke wedstrijd. En hebben goede spelers.
Ik heb het over Besiktas.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze presteren ook erg goed in Europa, die turkse clubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |