Geef mij maar ManU of City. Fuck die kutpotjes, die EL winnen doen we toch niet. Dan maar gewoon 2 lekkere potjes tegen zo'n engelse clubquote:
Wel een mooi affiche.quote:
quote:Reekshoofden:
Manchester Utd (Eng)
Manchester City (Eng)
Valencia (Spa)
Olympiakos (Gri)
Standard
PSV (Ned)
Sporting (Por)
A.Bilbao (Spa)
M.Charkiv (Oek)
Schalke (Dui)
Twente (Ned)
Besiktas (Tur)
Anderlecht
PAOK (Gri)
Club Brugge
Atletico Madrid (Spa)
OPM: Manchester United, Manchester City, Valencia en Olympiakos komen uit de Champions League. Zij zijn reekshoofd omdat ze het in hun CL-groep beter deden dan de andere vier derdes.
Niet-reekshoofden:
Porto (Por)
Ajax (Ned)
Trabzonspor (Tur)
Pilsen (Tsj)
Hannover (Dui)
L.Warschau (Pol)
Lazio (Ita)
Stoke (Eng)
Salzburg (Oos)
Lok.Moskou (Rus)
St.Boekarest (R)
W.Krakau (Pol)
Roebin Kazan (Rus)
Braga (Por)
AZ (Ned)
Udinese (Ita)
OPM: Ajax, Trabzonspor, Porto en Pilsen komen uit de Champions League. Ploegen uit eenzelfde land kunnen elkaar niet treffen, net als ploegen die in dezelfde EL-poule zaten.
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Geef mij maar ManU of City. Fuck die kutpotjes, die EL winnen doen we toch niet. Dan maar gewoon 2 lekkere potjes tegen zo'n engelse club
Zeg nooit nooit. Al is de kans niet groot, het verleden heeft al meermaals bewezen dat een team waarvan je het nooit verwacht met de eindzege aan de haal kan gaan. En als team en supporter moet je ook altijd het hoogst haalbare nastreven. Je begint een wedstrijd om te winnen.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Geef mij maar ManU of City. Fuck die kutpotjes, die EL winnen doen we toch niet. Dan maar gewoon 2 lekkere potjes tegen zo'n engelse club
Ik zeg ook niet dat ze die wedstrijden bij voorbaat al (moeten) verliezen, Maar ik kijk er toch echt liever naar dan Charkiv, Bilbao of PAOK.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Al is de kans niet groot, het verleden heeft al meermaals bewezen dat een team waarvan je het nooit verwacht met de eindzege aan de haal kan gaan. En als team en supporter moet je ook altijd het hoogst haalbare nastreven. Je begint een wedstrijd om te winnen.
Die lijken me wel leuk.quote:Reekshoofden:
Manchester Utd (Eng)
Olympiakos (Gri)
Standard
Schalke (Dui)
Besiktas (Tur)
Anderlecht
PAOK (Gri)
Club Brugge
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Winnen van Turkse clubs is altijd leuk.
Besiktas is niet echt goed..quote:Op donderdag 15 december 2011 23:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elke wedstrijd. En hebben goede spelers.
Ik heb er geen moeite mee, Ajax iig een ronde verder in dat geval.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:41 schreef sausagin het volgende:
Toch niet weer Anderlecht - Ajax , is dan 3de keer op rij (1 keer groepsfase en 1 keer 1/8 finales).
Als je belgische club wilt hoop dan op standard of brugge.
Eens, zolang het maar geen City is.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:42 schreef Jojoortje het volgende:
Geen pauperclub aub. Manchester United zou geweldig zijn.
Ben blij dat ze uit de CL zijn gedonderd. Geld is niet alles.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:44 schreef Olep het volgende:
[..]
Eens, zolang het maar geen City is.
Wat heb ik een tyfushekel aan die club.
Ah wat schattig. Wat een pauperteksten roepen ze trouwensquote:Op donderdag 15 december 2011 23:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elke wedstrijd. En hebben goede spelers.
Ik heb het over Besiktas.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze presteren ook erg goed in Europa, die turkse clubs.
Ik snap ook niet dat er mensen zijn die het goedpraten.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben blij dat ze uit de CL zijn gedonderd. Geld is niet alles.
Gast, als we als Ajax bang moeten zijn voor Besiktas is het wel heel ergquote:
Hij zou nog bang zijn voor Ankaragücüquote:Op donderdag 15 december 2011 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, als we als Ajax bang moeten zijn voor Besiktas is het wel heel erg
Whatevahquote:Op donderdag 15 december 2011 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
tja als je niet kunt winnen van de nummer laatst in de eredivisie dan mag je voor alles bang zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij zou nog bang zijn voor Ankaragücü
Wat een onzin. VVV zou Gençlerbirligi nog klop kunnen geven. Eredivisie is kwalitatief veel beter dan Turkijequote:Op donderdag 15 december 2011 23:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tja als je niet kunt winnen van de nummer laatst in de eredivisie dan mag je voor alles bang zijn.
zo slecht zijn ze toch niet als ze groepswinnaar worden met Braga (finalist vorig jaar) en Birmingham in de groep?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:50 schreef msnk het volgende:
Ik wil BruggeTering wat zijn die slecht. En met een Amsterdammer in de club, altijd leuk
Braga is overrated.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:53 schreef sausagin het volgende:
[..]
zo slecht zijn ze toch niet als ze groepswinnaar worden met Braga (finalist vorig jaar) en Birmingham in de groep?
Dan vraag ik me toch echt af als jij de wedstrijden van Besiktas volgt?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat een onzin. VVV zou Gençlerbirligi nog klop kunnen geven. Eredivisie is kwalitatief veel beter dan Turkije
Sowieso praten over competities waar je geen reet van weetAlleen maar omdat er 'namen' spelen
![]()
Had je gezien hoe Braga finalist werd? En dat lukt ze dit jaar echt niet dus. Birmingham speelt heel matig in de Championship...quote:Op donderdag 15 december 2011 23:53 schreef sausagin het volgende:
[..]
zo slecht zijn ze toch niet als ze groepswinnaar worden met Braga (finalist vorig jaar) en Birmingham in de groep?
Niet op de voet als je dat bedoelt, die club kan me worst wezenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:54 schreef WuTanG het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch echt af als jij de wedstrijden van Besiktas volgt?
Als Ajax moeten we helaas weer bang zijn voor iedereen op het moment. Zelfs RKC kan zomaar te sterk zijn. Maar je kan ook zomaar ineens heel ver komenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de EL weer begint, hebben we iedereen terug , misschien wat versterkingen in de winterquote:Op donderdag 15 december 2011 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als Ajax moeten we helaas weer bang zijn voor iedereen op het moment. Zelfs RKC kan zomaar te sterk zijn. Maar je kan ook zomaar ineens heel ver komen
Versterkingen geloof ik niet zo eigenlijk. En iedereen terug is helaas ook geen garantie. Het blijft veels te wisselvallig.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de EL weer begint, hebben we iedereen terug , misschien wat versterkingen in de winter.
Uiteindelijk komt het er gewoon op neer hoe serieus/gemotiveerd de spelers zijn. Als er één ding duidelijk was de afgelopen maanden met de CL is dat het welquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de EL weer begint, hebben we iedereen terug , misschien wat versterkingen in de winter.
Versterkingen zie ik niet komen. Wel de hoogste zaak om volgend seizoen door te selecteren. De helft van de selectie is kwalitatief echt ruim beneden standaard. Vooral in aanvallend opzicht is het erg triest om te constateren dat een handvol eredivisieclubs betere bezetting op de vleugels heeft dan Ajax.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd. Al moet Siggy zich nog wel bewijzen heh(als spits). Denk dat Siggy veel potentie heeft.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Versterkingen zie ik niet komen. Wel de hoogste zaak om volgend seizoen door te selecteren. De helft van de selectie is kwalitatief echt ruim beneden standaard. Vooral in aanvallend opzicht is het erg triest om te constateren dat een handvol eredivisieclubs betere bezetting op de vleugels heeft dan Ajax.
Verwacht ik ook.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:01 schreef Olep het volgende:
Boerrigter gaat sowieso het verschil maken.
Micky kan een wereldspeler worden in het juiste team. Ik zit zelf vooral aan Italië te denken. Wanneer er op de counter gespeeld wordt en hij staat links opgesteld dan is hij levensgevaarlijk. Maar voor het Ajax-spelletje mist hij overzicht en wijsheid.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:35 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Verwacht ik ook.
En misschien word het maar eens tijd om Mickey te verkopen.
Ik vind hem persoonlijk veel te wisselvallig, bij een knap bod zou Ajax het gewoon moeten doen.
Heeft zeker potentie. Zie veel in een wisselwerking tussen hem en Eriksen op tien. Daarom is het zo jammer dat we met de punt naar achter spelen. Want Eriksen speelt niet op tien!quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd. Al moet Siggy zich nog wel bewijzen heh(als spits). Denk dat Siggy veel potentie heeft.
Миралем Сулејмани heeft een martwert van 5,5 miljoen. Wil ajax hem daarvoor verkopen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:35 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Verwacht ik ook.
En misschien word het maar eens tijd om Mickey te verkopen.
Ik vind hem persoonlijk veel te wisselvallig, bij een knap bod zou Ajax het gewoon moeten doen.
Zo moet het nu dan maar. Alleen de verdediging staat er nog niet echt. Dus zonder echte CVM wordt dat kut. Of we gaan 3-4-3 spelen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft zeker potentie. Zie veel in een wisselwerking tussen hem en Eriksen op tien. Daarom is het zo jammer dat we met de punt naar achter spelen. Want Eriksen speelt niet op tien!
Boerrigter - Sigthorsson - Sulejmani
Janssen - Eriksen - De jong
Zo moeilijk had het niet geweest!
De Zeeuw speelde wel heel slecht. Dus je moest een keuze maken, risico nemen dat hij z'n niveau niet meer haalt, of 6 miljoen (!!!) pakken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft zeker potentie. Zie veel in een wisselwerking tussen hem en Eriksen op tien. Daarom is het zo jammer dat we met de punt naar achter spelen. Want Eriksen speelt niet op tien!
Janssen - Eriksen - De Zeeuw
Zo moeilijk had het niet geweest! De Zeeuw laten gaan is wat mij betreft de flater van het jaar.
Sowieso 3-4-3. De Jong is inderdaad de beoogde vervanger van De Zeeuw maar wel een gigantische aderlating. Want De Jong is het gewoon net niet. Had een mooie wisselspeler voor zowel Sigthorsson, Eriksen als De Zeeuw geweest.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo moet het nu dan maar. Alleen de verdediging staat er nog niet echt. Dus zonder echte CVM wordt dat kut. Of we gaan 3-4-3 spelen.
Anita zuigt wel hoor. Liever een CV erbij en Jan op CVM. Maar de Jong deed het goed de laatste wedstrijden voor de blessurequote:Op vrijdag 16 december 2011 00:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso 3-4-3. De Jong is inderdaad de beoogde vervanger van De Zeeuw maar wel een gigantische aderlating. Want De Jong is het gewoon net niet. Had een mooie wisselspeler voor zowel Sigthorsson, Eriksen als De Zeeuw geweest.
Stel je voor
Janssen - Eriksen - De Zeeuw
-----------------Anita
Vertonghen - Alderweireld - Van der Wiel
Dan heb je goud in handen toch?
De Zeeuw had op het veld iets te veel aanvallende intenties. Maar dit is hem ook opgedragen toentertijd. Wanneer hij zich in zijn taak plaatst dan is het echt een speler van een groot kaliber. Je moet spelers niet willen verkopen voor zes miljoen. Dat zijn geen bedragen waar je geen nee tegen kan zeggen. De Zeeuw had in het elftal dat er op dit moment staat echt wel het verschil gemaakt. Maar goed, dat alles is de discussie niet meer waard. Hij is er niet en zal ook nooit meer komenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Zeeuw speelde wel heel slecht. Dus je moest een keuze maken, risico nemen dat hij z'n niveau niet meer haalt, of 6 miljoen (!!!) pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |