Enige goede back die we de afgelopen tien jaar gehad hebben was Trabelsi. Dat was echt een beest! En Maxwell met een klein vraagteken. Verdedigend net iets te zwak eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Is het eigenlijk altijd. Zie Vertonghen en volgens mij ook Chivu
Hatem!quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Enige goede back die we de afgelopen tien jaar gehad hebben was Trabelsi. Dat was echt een beest! En Maxwell met een klein vraagteken. Verdedigend net iets te zwak eigenlijk.
Ik ben ook altijd fan van Maxwell geweest, doodzonde dat hij op zo'n vervelende manier vertrokken is!quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hatem!
Mwuah, ik was altijd fan van Maxwell, en het feit dat hij bij hele grote clubs heeft gespeeld betekend dat hij voor de Eredivisie een hele prima back is
Of hij al in de basis staat, ik weet het niet, hij trainde gisteren wel mee maar deed het laatste gedeelte niet met de groep meequote:Op vrijdag 16 december 2011 09:30 schreef mash_ het volgende:
Boerrigter speelt weer zondag? Zou al een hoop schelen.
quote:Ook Janssen trainde met de groep mee, maar liet de grote partijvorm, evenals Boerrigter, aan zich voorbij gaan.
ohquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of hij al in de basis staat, ik weet het niet, hij trainde gisteren wel mee maar deed het laatste gedeelte niet met de groep mee
[..]
Ja want Eriksen heeft zich ondertussen wel bewezen hoe balvast en spelmakend hij is op het middenveld. Een niet te missen sleutelspeler. Heb je nodig zo'n stabiele factor.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:16 schreef J2T het volgende:
Hopelijk kiest de Boer na de winterstop voor een middenveld met Lodeiro en Eriksen
Een 19 jarige jongen zien als een sleutelspeler:')quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja want Eriksen heeft zich ondertussen wel bewezen hoe balvast en spelmakend hij is op het middenveld. Een niet te missen sleutelspeler. Heb je nodig zo'n stabiele factor.
Bij Twente werd Janssen uit de wind gehouden, bij Ajax moet Eriksen uit de wind gehouden worden, hij heeft nog niet de kracht om "volledige" middenvelder te zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:29 schreef J2T het volgende:
Plus Eriksen is een groot talent en kan Ajax veel geld opleveren. Met zo n speler moet je geduld hebben want kennelijk heeft hij het wel in zich. Zie de interlands van Denemarken tegen Portugal en Engeland. Janssen is over de top, oud en levert geen flikker meer op en is ook niet meer van toegevoegde waarde voor dit Ajax. Ik heb helemaal niks tegen Janssen. Ik hoopte ook dat hij het niveau wat hij bij FCT had zou vasthouden, maar helaas. Hopelijk maakt hij deze winter of aanstaande zomer zijn gewilde transfer naar Vitesse, dan zijn beide partijen blij.
Ooit van sarcasme gehoord pipo?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:25 schreef J2T het volgende:
[..]
Een 19 jarige jongen zien als een sleutelspeler:')![]()
![]()
Eriksen is pas 19 jaar en hij is niet diegene die de kar moet gaan trekken bij Ajax. Dat mag je ook niet verwachten van zo n jongen.
Zie PI. Nu niet jouw onvermogen op mij afschuiven. Ik zal het voor jou nog even simpel opschrijven; Ik vind Eriksen nog veel te instabiel om een vaste waarde op het middenveld te zijn.quote:
Lol ga lekker wieberen jonge. Iemand die Eriksen op de bank wil zien zitten heeft er totaal geen verstand van.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:18 schreef muzas het volgende:
[..]
Zie PI. Nu niet jouw onvermogen op mij afschuiven. Ik zal het voor jou nog even simpel opschrijven; Ik vind Eriksen nog veel te instabiel om een vaste waarde op het middenveld te zijn.
quote:Als het aan Danny Blind ligt, gaat Ajax tijdens de winterstop niet de transfermarkt op. De club wil het seizoen afmaken met de groep waarmee afgelopen zomer werd gestart. Dit meldt het AD. "Alleen als er spelers per direct vertrekken, zullen we anticiperen," aldus Blind, technisch directeur ad interim van Ajax.
Selectie intact houden
Overigens hoeven we er niet van uit te gaan dat er spelers worden verkocht in de naderende transferperiode. "Het is niet de bedoeling dat er spelers vertrekken," zei Blind eerder deze week. Voor Mounir El Hamdaoui en Ismail Aissati ligt dat iets anders. Zij staan nog steeds op de transferlijst.
Kolbeinn Sigthórsson, Siem de Jong, Nicolai Boilesen, André Ooijer en Toby Alderweireld kampen nog met blessures en zijn pas na de winterstop weer inzetbaar. Blind: "Als iedereen weer fit is en terug, dan hebben we een groep waarover we tevreden zijn. Buitenkansjes kunnen zich natuurlijk altijd voordoen, maar deze selectie houden we intact."
Begrijpend lezen is echt moeilijk voor je he? welk deel van VASTE waarde begrijp je niet? Eriksen is (in mijn ogen) nog veel te instabiel, en zo schommelt ook zijn vorm per wedstrijd. Helaas laat FdB er 'm bijna altijd gewoon in staan, ook als ie loopt te klungelen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:19 schreef J2T het volgende:
[..]
Lol ga lekker wieberen jonge. Iemand die Eriksen op de bank wil zien zitten heeft er totaal geen verstand van.
quote:'Janssen wil terug naar Vitesse'
Volgens Clemens Westerhof heeft Theo Janssen het niet naar zijn zin in Amsterdam. "Ik spreek hem wekelijks en hij wil daar weg", zegt de 71-jarige oud-bondscoach van Nigeria en Zimbabwe in een interview op VitesseLive. Volgens Westerhof wil Janssen terug naar zijn oude liefde; Vitesse.
Dat zou volgens Westerhof goed uitkomen want "Vitesse mist nog één ding: een vent op het middenveld die vanuit de tweede lijn schiet".
"Ik ken er wel één: dat is Theo Janssen. Hij wil heel graag komen. Ik spreek hem nog regelmatig en hij wil echt heel graag terug naar Vitesse, want hij heeft het daar niet naar zijn zin."
Begin deze maand liet Janssen zich tijdens de uitreiking van Gelders Sportman 2011 ontglippen dat als de club hem nodig zou hebben, hij beschikbaar zou zijn.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:54 schreef 16meter het volgende:
Theo is gewoon de zoveelste provinciale held die het niet redt bij een echte topclub.
Goed in de luwte van het Twentse platteland, waar het elftal in dienst van hem speelt en ze hem op handen dragen, niet goed genoeg om zich te onderscheiden bij AFC Ajax.
Maar goed, dat kan ook gezegd worden over Ebecillio, De Jong & Enoh (misschien Vermeer)quote:
Enoh en De Jong zijn nuttig, al is het maar voor de breedte. Ebecilio is inderdaad een droevig geval..quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:09 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Maar goed, dat kan ook gezegd worden over Ebecillio, De Jong & Enoh (misschien Vermeer)
de Jong? Die kan je er best bij hebben hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:09 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Maar goed, dat kan ook gezegd worden over Ebecillio, De Jong & Enoh (misschien Vermeer)
Janssen kan je er ook goed bij hebben..quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
de Jong? Die kan je er best bij hebben hoor
Ik hoop het, dan eruit en een eindsprint in de competitiequote:Op vrijdag 16 december 2011 13:08 schreef Wessiej het volgende:
Je weet dat we over 10 min. ManUnited loten
http://www.rtl.nl/compone(...)_livestream_insc.xmlquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:12 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Kan die commentator ze smoel niet houden dan kan ik het volgen...nu hoor ik het beide half...
thanksquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)_livestream_insc.xml
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:08 schreef Wessiej het volgende:
Je weet dat we over 10 min. ManUnited loten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |