quote:This is all about music how to use it, they call it songs
if a rapper doesn't sing, well they call it wrong
while remington raps on, coming on strong
critics let their face grow long
face my music for once - I doubt if you can
you've been brainwashed too much as a public man
quote:Clocking in at 14:18 minutes long, it is rarely played by radio stations, yet has remained highly regarded over the years.
quote:The album's iconic cover image of the jack of diamonds playing card being shredded by a bullet is used in the music video ofin which the card represents the life of the rogue espionage agent. However, in the video, the bullet hits about two centimetres lower than on the cover.
Natuurlijk, maar vond zijn 10e sterfdag wel een gepast moment om hem in herinnering te brengen. Wat kan de wereld toch oneerlijk zijnquote:
Blogman +1quote:
MCCXII, bedoel je?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:20 schreef pipster het volgende:
Ah, we doen topic 1212 nog een keertje over.
Wat van wie ?quote:Zelfs nu de wereld bloedt
Maar ik voel me goed, helemaal verkleumd
In ons kasteel waar we altijd vrij zijn
Om te kiezen, nooit vrij genoeg
Om te vinden, ik zou willen dat er iets brak
Omdat we bijna geen tijd meer hebben
Uiteraard een vervolgvraag.quote:Overcome van Live
Waar is het dan misgegaan, later...quote:Op donderdag 15 december 2011 09:19 schreef Mark het volgende:
Mijn eerste twee singles: Twilight Zone en Eye of the Tiger
daar was geen publiek bij dacht ik.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:11 schreef ranja het volgende:
doet wat denken aan een ruine, pompeij, dus Pink Floyd
Het is juist futuristischquote:Op donderdag 15 december 2011 12:11 schreef ranja het volgende:
doet wat denken aan een ruine, pompeij, dus Pink Floyd
Al warmer. Deze film is wat intelligenterquote:
dat moet toch wel 1 van de slechtste films zijn die ik ooit gezien hebquote:
Volgens mij alleen ooit een stukje van gezien... geen idee maar een film is al snel intelligenter dan Gekke Max volgens mijquote:Op donderdag 15 december 2011 12:27 schreef bartrid het volgende:
dat moet toch wel 1 van de slechtste films zijn die ik ooit gezien hebWel een goede soundtrack als ik me goed kan herinneren.
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:20 schreef Norrage het volgende:
Het is van Artificial Intelligence, maar welke band?
quote:
timbob +1quote:Op donderdag 15 december 2011 18:33 schreef timbob het volgende:
Sean Booth en Rob Brown zijn autechre.
En die andere is gok ik Speedy J (Onze Jochem)
http://en.wikipedia.org/wiki/B12_(band)quote:
quote:Risible sackcloth-and-waistcoat mock-yokel grouphave announced their second album will have a "doom folk" sound inspired by Black Sabbath. Quiet at the back there! Speaking to Rolling Stone magazine, bassist Ted Dwarne said "[It's] certainly more mature... The second record is just a reflection of our mindsets, where we're all at. It's doom folk, kind of like Black Sabbath meets Nick Drake."
Yup, goed onthoudenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:32 schreef bigshadow het volgende:
Omdat ik zo moest lachen om de Black Sabbath - Nick Drake spectrum heb ik het onthouden (hoop ik), Mumford & sons!
Wie isquote:(Dublin, 14 januari 1983) is een Iers singer-songwriter. Hij bespeelt de gitaar, banjo en piano, maar begon aanvankelijk als drummer en luisterde overwegend naar hardcore en hiphop. Later trok muziek uit de jaren vijftig meer zijn aandacht. Nadat hij het door de Amerikaanse soulartiest Donny Hathaway geschreven liedje "I Love You More than You Will Ever Know" hoorde, besloot hij ook te zingen.
Dan heb ik de cd Riverside van hem gekocht toen hij 7 wasquote:
Same here.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:33 schreef bartrid het volgende:
Inmiddels opgezocht, nooit van gehoord.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:48 schreef lubje25 het volgende:
james brown, elvis, rolling stones, jimi hendrix, kraftwerk, curt cobain, pink floyd, little richard, frank zappa, bob dylan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Ja doe maarquote:Op zondag 18 december 2011 13:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oftewel Harry Chapin dus...
zal ik maar een nieuwe doen?
Ja, stabiel in de top 10.quote:Op zondag 18 december 2011 23:01 schreef Blogman het volgende:
Wow ! In dat laatste stukje, doe ik niet slecht mee !
Je kunt altijd nog gaan voor de eerste plek.quote:
neuh, onbegonnen werkquote:Op zondag 18 december 2011 23:22 schreef belsen het volgende:
Je kunt altijd nog gaan voor de eerste plek.
Als je iemand vindt om de nachtelijke uren kat en muis met je te spelen niet hoor.quote:
Ik ga niet eens moeite doen...quote:
Als je je best doet.quote:Op maandag 19 december 2011 09:45 schreef Mark het volgende:
Zijn er 200 vragen over Tracey Ullman te verzinnen?
cafca +1quote:
Die zat wel in de clip.quote:
Dat wist ik, vandaar de gok.quote:Die zat wel in de clip.
Klopt. Die versien vind ik overigens wel inferieur aan die van Tracey.quote:Op maandag 19 december 2011 11:12 schreef ranja het volgende:
Eigenlijk schreef Kirsty die niet spcifiek voor Tracey, ze had 'm eerst zelf al opgenomen
Ik dacht eigenlijk aan Dirty Old Town, wat geschreven werd door de vader van Kirsty, maar dit is uiteraard ook goed ;Yquote:Op maandag 19 december 2011 12:02 schreef ranja het volgende:
Miss Otis Regrets/Just One of These Days op een red hot and blue album.
n00biedoobiedoo +1quote:Op maandag 19 december 2011 13:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Reunion (Life is a Rock)
Sandy Shaw (Long Live Love)
Dusty Springfield ( I Close My Eyes..)
WeezerButler + 1quote:
nu niet, grijp je kansquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:50 schreef On het volgende:
Plaats 41![]()
Altijd als ik hier kom kijken heeft er al iemand een goed antwoord gegeven.
Wat van wie?quote:Well, it's hard, it was a 2-track
And had a lot of fun
And all our friends and family
Adored what we had done
But we couldn't manage to get some airplay
Not even on the locals
Some stupid guy who came to me and said:
"I blame it on the vocals"!
Ja, het is ook niet bepaald hoogstaand Engels...quote:
Beide niet...quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:02 schreef cafca het volgende:
Klinkt als Gruppo Sportivo.
Rock and Roll?
Inderdaad, vandaar mijn vraagquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet bepaald hoogstaand Engels...
quote:He's just a waiter in a fancy bar
From dawn 'till late at night he's workin' hard
But when he's dream and he dreams of sunny Spain
'Cause here there's only pouring rain
Remember siesta's in the cool, cool shade
The fiesta's were so hot, the girls so great
And memories come, he's feeling kind of strange
But soon his luck is gonna change
Die 2e hit wordt gemakshalve maar vergeten in deze bio...quote:Limburgse band, oorspronkelijk een dansorkest, die met hun debuutsingle ‘There's No More Corn On The Brasos’ in 1971 plots een wereldhit hebben.zijn ook de band waarmee de Zangeres Zonder Naam haar single ‘Mandolinen in Nicosia’ opneemt. De groep heeft zelf in 1974 nog aardige hits met singles als ‘Oh Lonesome Me’ en ‘Jack Of Diamond’. Na enkel bezettingswisselingen verandert de groep haar naam in 1980 in
, waarna ze een hit hebben met
Die ook 'Cantara Pepe' hebben gefabriceerd...quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I'm gonna shoot the DJ van The Press
Tsja, die nieuwe Fok! policy...quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van mij had je de albumhoes wel mogen plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bartrid + 1quote:
n00biedoobiesuzuki +1quote:
quote:
Daar hoef je geen Zweeds voor te spreken...quote:Leila K, 31, var firad popartist över hela världen.
Nu berättar hon om sitt nya liv på gatan som hemlös och kriminell - bland sprutnarkomaner, prostituerade och alkoholister.
- Jag snattar min mat och äter den på Stadsmissionen.
I går greps den före detta svenska popstjärnan av polisen - igen.
quote:Magnet toss that pie in the sky
Unrehearsed, let the bubbles burst
All in all, a three-ring circus
Of unity with parody
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:56 schreef bukgeit het volgende:
Beste band van het Duitse Rijk & omstreken!
Nee, Leila K zong op een nummer dat Open Sesame heet. Vervolg zit hem in de titel daarvan.quote:
Want?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:45 schreef ranja het volgende:
Die foto staat op de achterkant van de lp die ik heb.... van The Waitresses (zijn we toch weer bij Tracey terug)
Ah.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:47 schreef ranja het volgende:
Tracey heeft van hun I Know what Boys Like gecoverd
quote:"" was never officially released as a single in the United States, but placed first on the singles charts in Australia, Ireland, New Zealand, Norway, and the United Kingdom. Additionally, it reached the top ten in Sweden and the Netherlands, and was certified gold in the United Kingdom. A music video, which was directed by Brad Bird, was released for the song in 1991. The video became a hit on the American network MTV and received a nomination at the 1991 MTV Video Music Awards.
quote:Op woensdag 21 december 2011 09:45 schreef ranja het volgende:
Die foto staat op de achterkant van de lp die ik heb.... van The Waitresses (zijn we toch weer bij Tracey terug)
Gaaf inderdaad. Vroeg me af of The Waitresses interessant zou zijn om het orgineel van Tracey's nummer te kennen. Ik kwam die lp een keer tegen, erg goed. Eigenlijk is I Know What Boys Like misschien wel een van de mindere van de plaat, de versie van Tracey is in elk geval beterquote:Op woensdag 21 december 2011 13:16 schreef WeezerButler het volgende:
Een van de leukste "kerstliedjes"
Geen ideequote:Op woensdag 21 december 2011 10:43 schreef ranja het volgende:
Zonder Tracey Ullman hadden we deze single waarschijnlijk nooit gekend... welke?
[..]
quote:
quote:is a fictional main character in the animated television series
. He is voiced by actress Nancy Cartwright and first appeared on television in The Tracey Ullman Show short "Good Night" on April 19, 1987.
Ah, nou zie ik waarom ik het zo'n rare foto vondquote:
Sorry... klinkt wel goed, doet me denken aan Siouxie en Xmal Deutschland maar van de ene had ik het wel herkend en de ander zingt volgens mij niet engels. Zal ook wel wat obscuurder zijn dan dat denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:29 schreef WeezerButler het volgende:
Maar ik hoop hier eerder op succes (Ranja, oN, n00bie......)
Ben al een tijdje op naar een nummer. 80s wave.
Famous Blue Raincoat with Rubberen Kaplaarzenquote:
On +1quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:25 schreef On het volgende:
Zal dan wel Adam Cohen zijn? Aangezien achternaam ook wel duidelijk is.
Wat van wie ?quote:Now you tease my Plug One style
And my Plug One spectacles
You say Plug One and Two are hippies
No, we're not, that's pure Plug bull
Always pushing that we've formed an image
There's no need to lie
Natuurlijk ! Another Native Tongues Posse.quote:De La Soul - Me, Myself & I
Waar gaat bovenstaand stukje uit een interview met Jill Sobule over?quote:Okay, maybe, if I really think about it, there were a few jealous and pissed-off moments. So here goes, for the first time in an interview: Fuck you Katy Perry, you fucking stupid, maybe 'not good for the gays,' title-thieving, haven't heard much else, so not quite sure if you're talented, fucking little slut.
God that felt good.
ranja +1quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:20 schreef ranja het volgende:
Over het feit dat zij eerst een nummer met de titel I Kissed a Girl had
Ja, deze mevrouw was in 1997 al klaar met haar werk voor deze gebeurtenis.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:20 schreef ralfseltje het volgende:
Heeft ze natuurlijk wel een album voor moeten maken.
nobody's wife was 1997 meen ik dus dat zou goed kunnen..quote:
Burnett +1quote:Op woensdag 28 december 2011 13:53 schreef Burnett het volgende:
Torn op plek 2000 in de top2000 geopend door die Nederlandse astronaut Kuipers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |