quote:This is all about music how to use it, they call it songs
if a rapper doesn't sing, well they call it wrong
while remington raps on, coming on strong
critics let their face grow long
face my music for once - I doubt if you can
you've been brainwashed too much as a public man
quote:Clocking in at 14:18 minutes long, it is rarely played by radio stations, yet has remained highly regarded over the years.
quote:The album's iconic cover image of the jack of diamonds playing card being shredded by a bullet is used in the music video ofin which the card represents the life of the rogue espionage agent. However, in the video, the bullet hits about two centimetres lower than on the cover.
Natuurlijk, maar vond zijn 10e sterfdag wel een gepast moment om hem in herinnering te brengen. Wat kan de wereld toch oneerlijk zijnquote:
Blogman +1quote:
MCCXII, bedoel je?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:20 schreef pipster het volgende:
Ah, we doen topic 1212 nog een keertje over.
Wat van wie ?quote:Zelfs nu de wereld bloedt
Maar ik voel me goed, helemaal verkleumd
In ons kasteel waar we altijd vrij zijn
Om te kiezen, nooit vrij genoeg
Om te vinden, ik zou willen dat er iets brak
Omdat we bijna geen tijd meer hebben
Uiteraard een vervolgvraag.quote:Overcome van Live
Waar is het dan misgegaan, later...quote:Op donderdag 15 december 2011 09:19 schreef Mark het volgende:
Mijn eerste twee singles: Twilight Zone en Eye of the Tiger
daar was geen publiek bij dacht ik.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:11 schreef ranja het volgende:
doet wat denken aan een ruine, pompeij, dus Pink Floyd
Het is juist futuristischquote:Op donderdag 15 december 2011 12:11 schreef ranja het volgende:
doet wat denken aan een ruine, pompeij, dus Pink Floyd
Al warmer. Deze film is wat intelligenterquote:
dat moet toch wel 1 van de slechtste films zijn die ik ooit gezien hebquote:
Volgens mij alleen ooit een stukje van gezien... geen idee maar een film is al snel intelligenter dan Gekke Max volgens mijquote:Op donderdag 15 december 2011 12:27 schreef bartrid het volgende:
dat moet toch wel 1 van de slechtste films zijn die ik ooit gezien hebWel een goede soundtrack als ik me goed kan herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |