quote:
Daar hoef je geen Zweeds voor te spreken...quote:Leila K, 31, var firad popartist över hela världen.
Nu berättar hon om sitt nya liv på gatan som hemlös och kriminell - bland sprutnarkomaner, prostituerade och alkoholister.
- Jag snattar min mat och äter den på Stadsmissionen.
I går greps den före detta svenska popstjärnan av polisen - igen.
quote:Magnet toss that pie in the sky
Unrehearsed, let the bubbles burst
All in all, a three-ring circus
Of unity with parody
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:56 schreef bukgeit het volgende:
Beste band van het Duitse Rijk & omstreken!
Nee, Leila K zong op een nummer dat Open Sesame heet. Vervolg zit hem in de titel daarvan.quote:
Want?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:45 schreef ranja het volgende:
Die foto staat op de achterkant van de lp die ik heb.... van The Waitresses (zijn we toch weer bij Tracey terug)
Ah.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:47 schreef ranja het volgende:
Tracey heeft van hun I Know what Boys Like gecoverd
quote:"" was never officially released as a single in the United States, but placed first on the singles charts in Australia, Ireland, New Zealand, Norway, and the United Kingdom. Additionally, it reached the top ten in Sweden and the Netherlands, and was certified gold in the United Kingdom. A music video, which was directed by Brad Bird, was released for the song in 1991. The video became a hit on the American network MTV and received a nomination at the 1991 MTV Video Music Awards.
quote:Op woensdag 21 december 2011 09:45 schreef ranja het volgende:
Die foto staat op de achterkant van de lp die ik heb.... van The Waitresses (zijn we toch weer bij Tracey terug)
Gaaf inderdaad. Vroeg me af of The Waitresses interessant zou zijn om het orgineel van Tracey's nummer te kennen. Ik kwam die lp een keer tegen, erg goed. Eigenlijk is I Know What Boys Like misschien wel een van de mindere van de plaat, de versie van Tracey is in elk geval beterquote:Op woensdag 21 december 2011 13:16 schreef WeezerButler het volgende:
Een van de leukste "kerstliedjes"
Geen ideequote:Op woensdag 21 december 2011 10:43 schreef ranja het volgende:
Zonder Tracey Ullman hadden we deze single waarschijnlijk nooit gekend... welke?
[..]
quote:
quote:is a fictional main character in the animated television series
. He is voiced by actress Nancy Cartwright and first appeared on television in The Tracey Ullman Show short "Good Night" on April 19, 1987.
Ah, nou zie ik waarom ik het zo'n rare foto vondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |