quote:This is all about music how to use it, they call it songs
if a rapper doesn't sing, well they call it wrong
while remington raps on, coming on strong
critics let their face grow long
face my music for once - I doubt if you can
you've been brainwashed too much as a public man
quote:Clocking in at 14:18 minutes long, it is rarely played by radio stations, yet has remained highly regarded over the years.
quote:The album's iconic cover image of the jack of diamonds playing card being shredded by a bullet is used in the music video ofin which the card represents the life of the rogue espionage agent. However, in the video, the bullet hits about two centimetres lower than on the cover.
Natuurlijk, maar vond zijn 10e sterfdag wel een gepast moment om hem in herinnering te brengen. Wat kan de wereld toch oneerlijk zijnquote:
Blogman +1quote:
MCCXII, bedoel je?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:20 schreef pipster het volgende:
Ah, we doen topic 1212 nog een keertje over.
Wat van wie ?quote:Zelfs nu de wereld bloedt
Maar ik voel me goed, helemaal verkleumd
In ons kasteel waar we altijd vrij zijn
Om te kiezen, nooit vrij genoeg
Om te vinden, ik zou willen dat er iets brak
Omdat we bijna geen tijd meer hebben
Uiteraard een vervolgvraag.quote:Overcome van Live
Waar is het dan misgegaan, later...quote:Op donderdag 15 december 2011 09:19 schreef Mark het volgende:
Mijn eerste twee singles: Twilight Zone en Eye of the Tiger
daar was geen publiek bij dacht ik.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:11 schreef ranja het volgende:
doet wat denken aan een ruine, pompeij, dus Pink Floyd
Het is juist futuristischquote:Op donderdag 15 december 2011 12:11 schreef ranja het volgende:
doet wat denken aan een ruine, pompeij, dus Pink Floyd
Al warmer. Deze film is wat intelligenterquote:
dat moet toch wel 1 van de slechtste films zijn die ik ooit gezien hebquote:
Volgens mij alleen ooit een stukje van gezien... geen idee maar een film is al snel intelligenter dan Gekke Max volgens mijquote:Op donderdag 15 december 2011 12:27 schreef bartrid het volgende:
dat moet toch wel 1 van de slechtste films zijn die ik ooit gezien hebWel een goede soundtrack als ik me goed kan herinneren.
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:20 schreef Norrage het volgende:
Het is van Artificial Intelligence, maar welke band?
quote:
timbob +1quote:Op donderdag 15 december 2011 18:33 schreef timbob het volgende:
Sean Booth en Rob Brown zijn autechre.
En die andere is gok ik Speedy J (Onze Jochem)
http://en.wikipedia.org/wiki/B12_(band)quote:
quote:Risible sackcloth-and-waistcoat mock-yokel grouphave announced their second album will have a "doom folk" sound inspired by Black Sabbath. Quiet at the back there! Speaking to Rolling Stone magazine, bassist Ted Dwarne said "[It's] certainly more mature... The second record is just a reflection of our mindsets, where we're all at. It's doom folk, kind of like Black Sabbath meets Nick Drake."
Yup, goed onthoudenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:32 schreef bigshadow het volgende:
Omdat ik zo moest lachen om de Black Sabbath - Nick Drake spectrum heb ik het onthouden (hoop ik), Mumford & sons!
Wie isquote:(Dublin, 14 januari 1983) is een Iers singer-songwriter. Hij bespeelt de gitaar, banjo en piano, maar begon aanvankelijk als drummer en luisterde overwegend naar hardcore en hiphop. Later trok muziek uit de jaren vijftig meer zijn aandacht. Nadat hij het door de Amerikaanse soulartiest Donny Hathaway geschreven liedje "I Love You More than You Will Ever Know" hoorde, besloot hij ook te zingen.
Dan heb ik de cd Riverside van hem gekocht toen hij 7 wasquote:
Same here.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:33 schreef bartrid het volgende:
Inmiddels opgezocht, nooit van gehoord.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:48 schreef lubje25 het volgende:
james brown, elvis, rolling stones, jimi hendrix, kraftwerk, curt cobain, pink floyd, little richard, frank zappa, bob dylan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Ja doe maarquote:Op zondag 18 december 2011 13:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oftewel Harry Chapin dus...
zal ik maar een nieuwe doen?
Ja, stabiel in de top 10.quote:Op zondag 18 december 2011 23:01 schreef Blogman het volgende:
Wow ! In dat laatste stukje, doe ik niet slecht mee !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |