allochtonen taalquote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
Lekker droog, alleen in de Randstad is straattaal. Ik begrijp er ook geen bal van, dat taaltje.
Jacques Herb en Alexaner Curly ookquote:
Ik post net in het andere topic dat het lijkt alsof ie achteruit rijdtquote:
Daar was iequote:Op woensdag 14 december 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
Die dikke gast zingt goed. Ik dacht even dat het playback was. Armand had even mee moeten zingenMaar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Brownie Dutch is zijn artiestennaamquote:Op woensdag 14 december 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
Die dikke gast zingt goed. Ik dacht even dat het playback was. Armand had even mee moeten zingenMaar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Leuk hé Cc..Je kan op www.sterren.nl kijken naar videoclip van Armand,Nina en Ali.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:06 schreef Copycat het volgende:
Dit is zo'n heerlijke feelgoodtelevisie.
Hoeren neuken is wel een eeuwenoude klassiekerquote:Op woensdag 21 december 2011 20:27 schreef Specularium het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken vs. Zet um op baby.
Maar welke wordt het nou?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
Deze hit van Corry ken ik niet.
Die wel![]()
Vroeger vond ik het maar een lul, maar ik ben bekeerd: nu vind ik hem wel een toffe gozer met humor. Alleen dat accent blijft me irriteren.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die Marokkanenhumor van hem ben ik al een tijdje zat.
Free Kampi. En Kompi.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:37 schreef Specularium het volgende:
Tegenwoordig is het zijn broertje die free moet komen.
En precies dat raakvlak maakt of breekt de uitzending.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
Het heeft zeker wel raakvlakken op een rare manier: allebei zijn het toch "levensliederen".
Maar ze hadden wel goud en mooie klerenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:44 schreef chufi het volgende:
Ik kom uit een gezin van 7 kinderen en mn moeder was heel vaak alleenstaand ......
Niet mijn type, maar ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:49 schreef Copycat het volgende:
Ik moet bekennen Kempi toch wel een cutie te vinden.
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:49 schreef Copycat het volgende:
Ik moet bekennen Kempi toch wel een cutie te vinden.
Echt waar dames? Ik snap de attractie naar Badboys maar kempi ziet er toch gewoon verlept uit?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet mijn type, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen
Ik vind hem zelf niet leuk, maar ik snap wel dat er vrouwen zijn die er op vallen. Ik val zelf helemaal niet op badboy types.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Echt waar dames? Ik snap de attractie naar Badboys maar kempi ziet er toch gewoon verlept uit?
Heb je die perronneger (ex) van Anouk weleens gezien?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Echt waar dames? Ik snap de attractie naar Badboys maar kempi ziet er toch gewoon verlept uit?
Ja maar dat was zelf een Skank en dat zal ik over de Fok!dames nooit zeggen....quote:Op woensdag 21 december 2011 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je die perronneger (ex) van Anouk weleens gezien?
Alles is mogelijk.
Hij zit zowat te huilen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:54 schreef Specularium het volgende:
Zichtbaar geemotioneerd die Kempi.
Goede acteurs zijn het. Elke week doet ie of hij Nederlandstalig zo geweldig vindt terwijl zelfs de rashollanders hier nog van kitsen.quote:
Zijn gewoon standaard akkoordjes met een standaard beat.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:59 schreef vuvuzela het volgende:
Waar hebben ze die audiotrack van gejat? Klinkt bekend
En hij wordt verafgood in Woensel-West. Triest maar waar.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:00 schreef Specularium het volgende:
Er zit een tegenstrijdigheid bij Kempi.
Hij wil dat kutleven niet meer, maar dat is juist de bron waardoor hij een goede muzikant is.
En hij blijft er teksten over schrijven, soms tot verheerlijking aan toe.
Dat ook. Dacht meer aan dezequote:Op woensdag 21 december 2011 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn gewoon standaard akkoordjes met een standaard beat.
De hitformule.
Dat hoeft voor mij ook niet. Daar heb ik helemaal niets mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:04 schreef Specularium het volgende:
Hij is wel een overdreven religieuze wanker, dat dan weer wel.
Ja zoiets vond ik ook eigenlijk al tijdens de uitzending , maar toen was Kempi niet helemaal top, beetje emo ... Maar dat heeft nummer in zich, maar ja dan de typische Ali B rap er door heen .... Het is toch de de ene artiest doet de andere en niet de ene doet de andere en AliB..quote:Op donderdag 22 december 2011 02:17 schreef Specularium het volgende:
Wat loopt die Ali het nummer te verneuken.
Ik ook. Bleef er per ongeluk bij hangen maar ik vind Ali sowieso sympathiek, met zijn muziek heb ik niet zoveel mee. Maar omdat het een Marokkaan is kan ie waarschijnlijk niks goed doen bij een aantal NLers wat ie ook doet. Ik ga dit programma vaker kijkenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij ook niet. Daar heb ik helemaal niets mee.
Maar ik vond het een mooie aflevering.
Ik ben dit soort zielige ellende eigenlijk wel meer dan zat.quote:"Kempi ft. Ali B - Huilen is..."
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Public Broadcaster.
Dat komt omdat zijn teksten echt zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:46 schreef Hidz het volgende:
Ik ben niet de grootste Kempi fan, maar hij is toch wel één van de beteren in Nederland.
Hij heeft iets wat hij weet over te brengen in sommige van zijn nummers.
Yo, it's cool.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee, iemand uit de hood, je weet toch.
En waarom noemt hij iedereen 'nigga'. Als er iemand geen 'nigga' is, is het Rob de Nijs wel.quote:
Ja, dat viel mij ook al op. Het zal wel stoer zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En waarom noemt hij iedereen 'nigga'. Als er iemand geen 'nigga' is, is het Rob de Nijs wel.
De tekst was toch van Hef, of heb ik dat verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:02 schreef Tourniquet het volgende:
Dat nummer van Rob de Nijs was toch eigenlijk gewoon een dis naar Hef?
Ik vond Alledaagse Waanzin een behoorlijk sterk album.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:12 schreef ICND het volgende:
In de laatste aflevering komt Sticks nog, maarja die is ook al een paar jaar niet meer wat hij ooit is geweest.
Zo kwam het op mij ook over ja eignelijkquote:Op woensdag 28 december 2011 21:02 schreef Tourniquet het volgende:
Dat nummer van Rob de Nijs was toch eigenlijk gewoon een dis naar Hef?
niet bepaald.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
De tekst was toch van Hef, of heb ik dat verkeerd begrepen.
Ligt het er niet aan dat Ali B steeds met van die sukkels aankomt?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:20 schreef pleeborstel het volgende:
De glans is er een beetje vanaf. Zoals bij vrijwel ieder tweede seizoen van een succesvol programma.
De spoeling is dun blijkbaar.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ligt het er niet aan dat Ali B steeds met van die sukkels aankomt?
Dat vind ik dus niet dat ie slecht uit ziet. Hij is tweede kerstdag 69 jaar geworden..Rob had wel een lange tekst maar wel indrukwekkend!quote:
Je zegt betere gasten en je noemt de Opposites...........quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:16 schreef kabelhaspel het volgende:
The Opposites wil ik wel eens wat zien doen maar die zijn niet van het Ali B niveau.
Of Typhoon.
Er zijn maar 4 toppers in Nederland.quote:
Woon je in Zwolle?quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:26 schreef kilozout het volgende:
[..]
Er zijn maar 4 toppers in Nederland.
Sticks.
Rico.
Typhoon.
Duvel.
(misschien Fresku, lekkere frisse wind met serieuze en minder serieuze tracks)
Die gasten zoals Hef, Kempi, Appa, Lange Frans, RBDJan en eigenlijk alle stoere 'gangster' rappers kan ik niet serieus nemen.
Nee, niet echt ik vond ze in de beginfase nog wel goed en interessant. Maar op een gegeven moment creëren ze een 'we zijn beter dan iedereen' sfeer en met die opgehevenheid heb ik niets mee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:26 schreef kilozout het volgende:
[..]
Er zijn maar 4 toppers in Nederland.
Sticks.
Rico.
Typhoon.
Duvel.
(misschien Fresku, lekkere frisse wind met serieuze en minder serieuze tracks)
Die gasten zoals Hef, Kempi, Appa, Lange Frans, RBDJan en eigenlijk alle stoere 'gangster' rappers kan ik niet serieus nemen.
Ging mij meer om de naam Brace. Imca Marina had ik volgens mij ook niet zo snel herkentquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Brace en Ali kende haar volgens mij nietEn Ali wist niet dat Robert Long al lang dood was.
Geweldig groot huis zeg!
Uhmm ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Echt slim zijn ze niet he? Wie weet nou niet wat een Harlekijn is?
Zie hier de generatiekloofquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ging mij meer om de naam Brace. Imca Marina had ik volgens mij ook niet zo snel herkentKen alleen Viva espana
[..]
Uhmm ikIs dat oud Hollands ofzo?
Denk ook dat het een generatiekloof is jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie hier de generatiekloof![]()
Geen idee of Harlekijn oud Hollands is, voor mij is het een normaal woord.
Betrokkenheid bij een gewapende ontvoering meldt wiki.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:42 schreef pleeborstel het volgende:
Waar heeft ie precies voor gezeten ?
De autoradio bedoel jequote:Op woensdag 4 januari 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Leuk nummer![]()
en de auto-update doet weer raar
Haha, ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik probeerde er nog iets positief over te zeggen
Imca is niet meer zo bij stemquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is veel te moeilijk voor Imca.
En toch is het ook onmiskenbaar in de stijl van Ali B.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
Hij heeft ook de melodie aangehouden, klinkt goed.
Dat, plus ik vond de afgelopen twee rappers te zwartgallig en niet echt enthousiast.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond het de laatste tijd ook wat te routinematig aandoen, te strak in het format.
Wie is er vanavond?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:51 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd volgende week naar RB Djan en Margriet Eshuis.
En de rapper is Dio.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Even 2 posts hiervoor kijkenGeorge Baker.
Een van de weinige rappers waar ik van heb gehoord (al is het vaag). Ik hoop op Little Green Bagquote:
Inderdaad. Als ik het voorstukje goed begreep gaat dat inderdaad het nummer worden. Wordt vast een top aflevering.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Een van de weinige rappers waar ik van heb gehoord (al is het vaag). Ik hoop op Little Green Bag
Ik bedoelde de rapper inderdaad. Een rap versie van Little Green Bag of Una Paloma Blanca, ben benieuwd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Even 2 posts hiervoor kijkenGeorge Baker.
Ah dat begreep ik niet meteen. Ik kan hier helaas niets van Dio afspelen (zit op het werk), dan kon ik even luisteren wat George zou moeten (na)doen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik bedoelde de rapper inderdaad. Een rap versie van Little Green Bag of Una Paloma Blanca, ben benieuwd.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
Iemand een linkje naar een YT van Dio? Ik vind alleen een andere Dio en ik weet zeker dat die het niet is (omdat het filmpje uit 1984 stamt).
Txquote:
quote:
Begin 70-er jaren volgens mijquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
OK, dit is wel erg oud, dat zullen ze niet kennen.
Ik zou 'm doen. Hard. En dan daarna theeleuten.quote:
Lijkt er wel op ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
De eerste normale rapper naast Ali
Volgens mij kun je ook ontzettend met hem lachen. Echt een geinponem.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou 'm doen. Hard. En dan daarna theeleuten.
Klopt. Rest van de rappers waren allemaal gangster rappers, de stijl die de Nederlandse rap er als een grap laat uit zien.quote:
Ik denk dat hij jou niet zou doen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou 'm doen. Hard. En dan daarna theeleuten.
Ze wouden in het eerste seizoen juist dat het verschil zo groot was.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef kilozout het volgende:
[..]
Klopt. Rest van de rappers waren allemaal gangster rappers, de stijl die de Nederlandse rap er als een grap laat uit zien.
Hopelijk komen er nog Zwollenaren in actie dit seizoen.
Oh.quote:
Welke wouden? Zwarte woud en?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:41 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ze wouden in het eerste seizoen juist dat het verschil zo groot was.
Dus jong, zwart en gangster versus blank, rustig en oud
Non taken.quote:
Ik wist niet eens dat het van een Nederlandse artiest was..quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Jammer, niet Little Green Bag, maar dit is ook leuk.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:45 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het van een Nederlandse artiest was..
Je bent vast heel jongquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:45 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het van een Nederlandse artiest was..
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:48 schreef Laysa het volgende:
uit 1975....Toen was ik wel al een heel jaar oud!
Is niks om je voor te schamen hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]Ik zal maar niet zeggen hoe oud ik toen al was.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh, maar om er nou mee te koop te gaan lopen
Ik zit je te dollenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:53 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
Das nogmaals niks om voor te schamen
Klopt, mis ik ook vaak ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:54 schreef Disana het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je zo weinig van de ontwikkeling van de nummers te zien krijgt. Voordat je het weet zijn we al bij het eindresultaat.
Ja vooral van de echte artiesten zoals George Baker nu, Henny Vrienten. Goede producers, had vet geweest als je dat ook zag.quote:
Dat proces is hoogstwaarschijnlijk retesaai. Continue herhalen en details veranderen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:54 schreef Disana het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je zo weinig van de ontwikkeling van de nummers te zien krijgt. Voordat je het weet zijn we al bij het eindresultaat.
Het is en blijft de TROS, teveel diepgang kunnen we niet verwachten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja vooral van de echte artiesten zoals George Baker nu, Henny Vrienten. Goede producers, had vet geweest als je dat ook zag.
Ik denk niet dat het zo saai is. En zoals het nu is, krijgen we er vrjwel niets van te zien.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat proces is hoogstwaarschijnlijk retesaai. Continue herhalen en details veranderen.
Ja....ik vind het ook leukquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik vind de muziek echt geweldig bij dit nummer. Die gitaarsolo
Dat zit ik me ook elke week af te vragen en dit keer is het niet eens zo heel veel tekst.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:04 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom kunnen die rappers het nummer nooit onthouden en zo'n oude rocker als gearge baker wel?
Geen ideequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie had het nou fout? Nu weet ik het echt niet meer
Inderdaad, die aflevering met de Nijs was slecht, het was ook echt een baggernummer wat ze van Rob de Nijs hadden gekozen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:07 schreef michiel_merk het volgende:
Ik was even bang dat het afgelopen was met het progamma, na rob de Nijs 2 weken terug ,maar vorige week en nu is het weer leuk
En nog een mooie stem heeft George Baker..Leukje uitzending met Dio die ook wekelijks te zien is in WIDMquote:Deze was geslaagd, George Baker, wat een baas.
Mooi hé die gitaarsoloquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik vind de muziek echt geweldig bij dit nummer. Die gitaarsolo
Ik werd 18 in dat jaar 1975quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:48 schreef Laysa het volgende:
uit 1975....Toen was ik wel al een heel jaar oud!
In een Magrijtjes Huisquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:38 schreef Disana het volgende:
Margriet woont anders dan de meesten net op stand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |