Hoeren neuken is wel een eeuwenoude klassiekerquote:Op woensdag 21 december 2011 20:27 schreef Specularium het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken vs. Zet um op baby.
Maar welke wordt het nou?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
Deze hit van Corry ken ik niet.
Die wel![]()
Vroeger vond ik het maar een lul, maar ik ben bekeerd: nu vind ik hem wel een toffe gozer met humor. Alleen dat accent blijft me irriteren.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die Marokkanenhumor van hem ben ik al een tijdje zat.
Free Kampi. En Kompi.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:37 schreef Specularium het volgende:
Tegenwoordig is het zijn broertje die free moet komen.
En precies dat raakvlak maakt of breekt de uitzending.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
Het heeft zeker wel raakvlakken op een rare manier: allebei zijn het toch "levensliederen".
Maar ze hadden wel goud en mooie klerenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:44 schreef chufi het volgende:
Ik kom uit een gezin van 7 kinderen en mn moeder was heel vaak alleenstaand ......
Niet mijn type, maar ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:49 schreef Copycat het volgende:
Ik moet bekennen Kempi toch wel een cutie te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |