allochtonen taalquote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
Lekker droog, alleen in de Randstad is straattaal. Ik begrijp er ook geen bal van, dat taaltje.
Jacques Herb en Alexaner Curly ookquote:
Ik post net in het andere topic dat het lijkt alsof ie achteruit rijdtquote:
Daar was iequote:Op woensdag 14 december 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
Die dikke gast zingt goed. Ik dacht even dat het playback was. Armand had even mee moeten zingenMaar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Brownie Dutch is zijn artiestennaamquote:Op woensdag 14 december 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
Die dikke gast zingt goed. Ik dacht even dat het playback was. Armand had even mee moeten zingenMaar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Leuk hé Cc..Je kan op www.sterren.nl kijken naar videoclip van Armand,Nina en Ali.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:06 schreef Copycat het volgende:
Dit is zo'n heerlijke feelgoodtelevisie.
Hoeren neuken is wel een eeuwenoude klassiekerquote:Op woensdag 21 december 2011 20:27 schreef Specularium het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken vs. Zet um op baby.
Maar welke wordt het nou?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
Deze hit van Corry ken ik niet.
Die wel![]()
Vroeger vond ik het maar een lul, maar ik ben bekeerd: nu vind ik hem wel een toffe gozer met humor. Alleen dat accent blijft me irriteren.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die Marokkanenhumor van hem ben ik al een tijdje zat.
Free Kampi. En Kompi.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:37 schreef Specularium het volgende:
Tegenwoordig is het zijn broertje die free moet komen.
En precies dat raakvlak maakt of breekt de uitzending.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
Het heeft zeker wel raakvlakken op een rare manier: allebei zijn het toch "levensliederen".
Maar ze hadden wel goud en mooie klerenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:44 schreef chufi het volgende:
Ik kom uit een gezin van 7 kinderen en mn moeder was heel vaak alleenstaand ......
Niet mijn type, maar ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:49 schreef Copycat het volgende:
Ik moet bekennen Kempi toch wel een cutie te vinden.
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:49 schreef Copycat het volgende:
Ik moet bekennen Kempi toch wel een cutie te vinden.
Echt waar dames? Ik snap de attractie naar Badboys maar kempi ziet er toch gewoon verlept uit?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet mijn type, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen
Ik vind hem zelf niet leuk, maar ik snap wel dat er vrouwen zijn die er op vallen. Ik val zelf helemaal niet op badboy types.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Echt waar dames? Ik snap de attractie naar Badboys maar kempi ziet er toch gewoon verlept uit?
Heb je die perronneger (ex) van Anouk weleens gezien?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Echt waar dames? Ik snap de attractie naar Badboys maar kempi ziet er toch gewoon verlept uit?
Ja maar dat was zelf een Skank en dat zal ik over de Fok!dames nooit zeggen....quote:Op woensdag 21 december 2011 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je die perronneger (ex) van Anouk weleens gezien?
Alles is mogelijk.
Hij zit zowat te huilen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:54 schreef Specularium het volgende:
Zichtbaar geemotioneerd die Kempi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |