Dat zit ik me ook elke week af te vragen en dit keer is het niet eens zo heel veel tekst.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:04 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom kunnen die rappers het nummer nooit onthouden en zo'n oude rocker als gearge baker wel?
Geen ideequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie had het nou fout? Nu weet ik het echt niet meer
Inderdaad, die aflevering met de Nijs was slecht, het was ook echt een baggernummer wat ze van Rob de Nijs hadden gekozen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:07 schreef michiel_merk het volgende:
Ik was even bang dat het afgelopen was met het progamma, na rob de Nijs 2 weken terug ,maar vorige week en nu is het weer leuk
En nog een mooie stem heeft George Baker..Leukje uitzending met Dio die ook wekelijks te zien is in WIDMquote:Deze was geslaagd, George Baker, wat een baas.
Mooi hé die gitaarsoloquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik vind de muziek echt geweldig bij dit nummer. Die gitaarsolo
Ik werd 18 in dat jaar 1975quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:48 schreef Laysa het volgende:
uit 1975....Toen was ik wel al een heel jaar oud!
In een Magrijtjes Huisquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:38 schreef Disana het volgende:
Margriet woont anders dan de meesten net op stand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |