Wie is er vanavond?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:51 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd volgende week naar RB Djan en Margriet Eshuis.
En de rapper is Dio.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Even 2 posts hiervoor kijkenGeorge Baker.
Een van de weinige rappers waar ik van heb gehoord (al is het vaag). Ik hoop op Little Green Bagquote:
Inderdaad. Als ik het voorstukje goed begreep gaat dat inderdaad het nummer worden. Wordt vast een top aflevering.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Een van de weinige rappers waar ik van heb gehoord (al is het vaag). Ik hoop op Little Green Bag
Ik bedoelde de rapper inderdaad. Een rap versie van Little Green Bag of Una Paloma Blanca, ben benieuwd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Even 2 posts hiervoor kijkenGeorge Baker.
Ah dat begreep ik niet meteen. Ik kan hier helaas niets van Dio afspelen (zit op het werk), dan kon ik even luisteren wat George zou moeten (na)doen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik bedoelde de rapper inderdaad. Een rap versie van Little Green Bag of Una Paloma Blanca, ben benieuwd.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
Iemand een linkje naar een YT van Dio? Ik vind alleen een andere Dio en ik weet zeker dat die het niet is (omdat het filmpje uit 1984 stamt).
Txquote:
quote:
Begin 70-er jaren volgens mijquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
OK, dit is wel erg oud, dat zullen ze niet kennen.
Ik zou 'm doen. Hard. En dan daarna theeleuten.quote:
Lijkt er wel op ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
De eerste normale rapper naast Ali
Volgens mij kun je ook ontzettend met hem lachen. Echt een geinponem.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou 'm doen. Hard. En dan daarna theeleuten.
Klopt. Rest van de rappers waren allemaal gangster rappers, de stijl die de Nederlandse rap er als een grap laat uit zien.quote:
Ik denk dat hij jou niet zou doen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou 'm doen. Hard. En dan daarna theeleuten.
Ze wouden in het eerste seizoen juist dat het verschil zo groot was.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef kilozout het volgende:
[..]
Klopt. Rest van de rappers waren allemaal gangster rappers, de stijl die de Nederlandse rap er als een grap laat uit zien.
Hopelijk komen er nog Zwollenaren in actie dit seizoen.
Oh.quote:
Welke wouden? Zwarte woud en?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:41 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ze wouden in het eerste seizoen juist dat het verschil zo groot was.
Dus jong, zwart en gangster versus blank, rustig en oud
Non taken.quote:
Ik wist niet eens dat het van een Nederlandse artiest was..quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Jammer, niet Little Green Bag, maar dit is ook leuk.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:45 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het van een Nederlandse artiest was..
Je bent vast heel jongquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:45 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het van een Nederlandse artiest was..
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:48 schreef Laysa het volgende:
uit 1975....Toen was ik wel al een heel jaar oud!
Is niks om je voor te schamen hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]Ik zal maar niet zeggen hoe oud ik toen al was.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh, maar om er nou mee te koop te gaan lopen
Ik zit je te dollenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:53 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
Das nogmaals niks om voor te schamen
Klopt, mis ik ook vaak ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:54 schreef Disana het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je zo weinig van de ontwikkeling van de nummers te zien krijgt. Voordat je het weet zijn we al bij het eindresultaat.
Ja vooral van de echte artiesten zoals George Baker nu, Henny Vrienten. Goede producers, had vet geweest als je dat ook zag.quote:
Dat proces is hoogstwaarschijnlijk retesaai. Continue herhalen en details veranderen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:54 schreef Disana het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je zo weinig van de ontwikkeling van de nummers te zien krijgt. Voordat je het weet zijn we al bij het eindresultaat.
Het is en blijft de TROS, teveel diepgang kunnen we niet verwachten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja vooral van de echte artiesten zoals George Baker nu, Henny Vrienten. Goede producers, had vet geweest als je dat ook zag.
Ik denk niet dat het zo saai is. En zoals het nu is, krijgen we er vrjwel niets van te zien.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat proces is hoogstwaarschijnlijk retesaai. Continue herhalen en details veranderen.
Ja....ik vind het ook leukquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik vind de muziek echt geweldig bij dit nummer. Die gitaarsolo
Dat zit ik me ook elke week af te vragen en dit keer is het niet eens zo heel veel tekst.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:04 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom kunnen die rappers het nummer nooit onthouden en zo'n oude rocker als gearge baker wel?
Geen ideequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie had het nou fout? Nu weet ik het echt niet meer
Inderdaad, die aflevering met de Nijs was slecht, het was ook echt een baggernummer wat ze van Rob de Nijs hadden gekozen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:07 schreef michiel_merk het volgende:
Ik was even bang dat het afgelopen was met het progamma, na rob de Nijs 2 weken terug ,maar vorige week en nu is het weer leuk
En nog een mooie stem heeft George Baker..Leukje uitzending met Dio die ook wekelijks te zien is in WIDMquote:Deze was geslaagd, George Baker, wat een baas.
Mooi hé die gitaarsoloquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik vind de muziek echt geweldig bij dit nummer. Die gitaarsolo
Ik werd 18 in dat jaar 1975quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:48 schreef Laysa het volgende:
uit 1975....Toen was ik wel al een heel jaar oud!
In een Magrijtjes Huisquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:38 schreef Disana het volgende:
Margriet woont anders dan de meesten net op stand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |